Hehe, eindelijk komt ze eens los......helemaal TOPquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, ik snap het. Soms komt iets net even verkeerd.
Laat het er maar uit:
[afbeelding]
Ben jij een handtekeningenjager?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:51 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik checkte even, maar gelukkig is mijn hartslag onder de 90 gebleven......
Jij belde toen toch met Amanda![]()
sf misschienquote:
Hmmm... heeft toch niet helemaal het bevrijdende effect waarop ik hoopte. Misschien omdat ik het tegen de verkeerde mensen hebquote:
Je moet ergens beginnen....doe het morgen eens in de COSquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmm... heeft toch niet helemaal het bevrijdende effect waarop ik hoopte. Misschien omdat ik het tegen de verkeerde mensen heb![]()
Meeste veulens gaan dan gewoon liggen slapen hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, na het eten van een hap hooi en wat biks![]()
Ik schrok nogalquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmmm... heeft toch niet helemaal het bevrijdende effect waarop ik hoopte. Misschien omdat ik het tegen de verkeerde mensen heb![]()
Het moest er een keer van komen. Maar nu schaam ik me natuurlijk diep. Ongeveer zo diep als een vloeitje hoog isquote:
Ja, jij kijkt om je heen nu en ziet al je ronkende vriendjes liggen denk ik?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meeste veulens gaan dan gewoon liggen slapen hoor![]()
edit: laat maar voor nuquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind dat je ook wel rekening mag met hoeveel iemand op het moment aan kan. Daarnaast is het heel misschien beter om sommige dingen gewoon niet te vertellen als de ander daar niet achter kan komen en het voor haar extra pijnlijk zou zijn. Maar nogmaals, ik onderschrijf het principe, de ander heeft recht op de waarheid, alleen het punt is, hoe ver zet je dat nu precies door.
Jazeker, van de Lieve, Onverschrokken, Beroemde, Aanhankelijke, Schone, Charmante Aanvallige.quote:
Het is eenzaam hier in de weiquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, jij kijkt om je heen nu en ziet al je ronkende vriendjes liggen denk ik?
* tipsch is jaloersquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker, van de Lieve, Onverschrokken, Beroemde, Aanhankelijke, Schone, Charmante Aanvallige.
LOBASCA (als het goed is)
quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:58 schreef Disana het volgende:
Jazeker, van de Lieve, Onverschrokken, Beroemde, Aanhankelijke, Schone, Charmante Aanvallige.
LOBASCA (als het goed is)
Maar dat is niet aan mij... Lobasca is heel kieskeurig met wie ze haar gesigneerde portret stuurt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:59 schreef ppi het volgende:
[..]
Wil ik ook wel![]()
Graag met "Voor de beste Ppi ter wereld "erop !
Het punt is, je moet er wel wat voor doen. Ik ga niet vertellen wat ik allemaal heb moeten doen, maar phew... het is gelukt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |