Volgens mij, maar ik kan me vergissen, is er een beetje spraakverwarring. Over je bed delen met mensen met wie je even van woning wisselt, en je bed delen met mensen punt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:42 schreef ppi het volgende:
[..]
Ja maar op een positieve manier bedoeld.
Heb ik je beledigd of iets dergelijks![]()
Krijg het idee dat je een beetje kwaad bent op me, of ben ik nu para ?
Heb je wel is een veulen zien omrollen en kopjes geven?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:zie ik eruit als een veulen
![]()
Vond hem wel coolquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Voor mijn patserige entree in de SC
Door het uit te stellen, zeker als er een ander in het spel is, doe je je partner toch alleen maar meer pijn?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en toch is dat lastig, juist als je lief en leed gedeeld hebt. Je wilt de ander dan toch ook niet extra pijn doen door belastende uitspraken. Maar in principe ben ik het wel met je eens, iedereen heeft recht op de waarheid.
Niks patserig. Is toch leuk dat je er ook even bent?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
Voor mijn patserige entree in de SC
Ja, na het eten van een hap hooi en wat biksquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Heb je wel is een veulen zien omrollen en kopjes geven?![]()
Nee, ik had na een grappige post, een serieuze geplaatst, maar daar heeft 'ie over heen gelezen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij, maar ik kan me vergissen, is er een beetje spraakverwarring. Over je bed delen met mensen met wie je even van woning wisselt, en je bed delen met mensen punt.
Oke, heb ik de plank misgeslagen, sorry.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vond het niet grappig, maar zoals gezegd, ben momenteel zwaar op de hand.
Zomaar, of is er iets aan de hand.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vond het niet grappig, maar zoals gezegd, ben momenteel zwaar op de hand.
quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik had na een grappige post, een serieuze geplaatst, maar daar heeft 'ie over heen gelezen.
Laat maar, niks om druk om te doen. Ben één bonk chagerijn!!![]()
Geeft niets schatquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, ik had na een grappige post, een serieuze geplaatst, maar daar heeft 'ie over heen gelezen.
Welnee man, maak je niet druk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef ppi het volgende:
[..]
Oke, heb ik de plank misgeslagen, sorry.
Heb ik verkeerd ingeschat blijkbaar.
![]()
Ah, ik snap het. Soms komt iets net even verkeerd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik vind dat je ook wel rekening mag met hoeveel iemand op het moment aan kan. Daarnaast is het heel misschien beter om sommige dingen gewoon niet te vertellen als de ander daar niet achter kan komen en het voor haar extra pijnlijk zou zijn. Maar nogmaals, ik onderschrijf het principe, de ander heeft recht op de waarheid, alleen het punt is, hoe ver zet je dat nu precies door.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:45 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Door het uit te stellen, zeker als er een ander in het spel is, doe je je partner toch alleen maar meer pijn?
Zomaar, is morgen weer over.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Zomaar, of is er iets aan de hand.
Ik checkte even, maar gelukkig is mijn hartslag onder de 90 gebleven......quote:
poequote:Op maandag 27 augustus 2007 02:51 schreef Disana het volgende:
Eigenlijk best leuk, laat ik het zelf ook eens proberen:
[afbeelding]
Had je een lekke band ?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:51 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schreef jij nu net iets over fietsen?![]()
Doen jullie alquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kunnen wij, met elkaar, jouw uit die dip trekken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |