Doe eens gewoon. Je kan ook proberen een normaal gesprek aan te gaan over het waarom enzo.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:07 schreef FdW het volgende:
Ik heb al doorgegeven dat ik niet met zo'n stelletje gestoorden wens te communiceren, ergo, tot jullie grote genoegen![]()
Maar niet hier, goddamnitquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:09 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe eens gewoon. Je kan ook proberen een normaal gesprek aan te gaan over het waarom enzo.
Als je jezelf boven anderen plaatst, dan kom je dat ooit, vroeg of laat, knalhard tegen. Je zult het met de mensen om je heen toch moeten doen, zo simpel is het.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:07 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik heb al doorgegeven dat ik niet met zo'n stelletje gestoorden wens te communiceren, ergo, tot jullie grote genoegen![]()
Als ie normaal kan doen offer ik daar graag me kwaliteitstopic aan op. Maar wel normaalquote:
Met zulke opmerkingen lok je het ook wel uit he.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:13 schreef tipsch het volgende:
-nee-
Nee, is een ontlokking die volgt op z'n uitlokkingquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:15 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met zulke opmerkingen lok je het ook wel uit he.![]()
Doe toch maar niet. Wij zijn hier toch de volwassenen? Dan gaan we ons toch niet laten provoceren door zo iemand?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:16 schreef tipsch het volgende:
Nee, is een ontlokking die volgt op z'n uitlokking![]()
Kleine aardschok, ben er misselijk vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ok, terug naar de orde van de dag, er was schijnbaar sprake van een oprisping
Van mij mag het hier, in allle beslotenheid, geborgenheid en rust van Fok.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En geen radiostation te bekennen waar ik mijn gal kan spuwen..
daar hebben we domperidon voor...quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kleine aardschok, ben er misselijk van [afbeelding]
Maak er meteen een subforum vanquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Van mij mag het hier, in allle beslotenheid, geborgenheid en rust van Fok.
Is een geheel eigen topic in Klaagbaak misschien een idee ?
Volwassenen laten ook niet over zich heen lopenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe toch maar niet. Wij zijn hier toch de volwassenen? Dan gaan we ons toch niet laten provoceren door zo iemand?
Het gaat al weer wat beter hoor...quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef ppi het volgende:
[..]
Van mij mag het hier, in allle beslotenheid, geborgenheid en rust van Fok.
Is een geheel eigen topic in Klaagbaak misschien een idee ?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het gaat al weer wat beter hoor...![]()
In sommige gevallen is het gewoon slimmer om geen open deuren in te trappen. Denk dat iedereen weet hoe FdW er voor staat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:20 schreef tipsch het volgende:
Volwassenen mensen laten ook niet over zich heen lopenIk heb alleen maar even uitgelegd hoe slecht FdW er eigenlijk aan toe is.
Gelukkig heb jij vier benen en sta je redelijk stevig. Ik donderde finaal uit bedquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kleine aardschok, ben er misselijk van [afbeelding]
Kan geregeld worden hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |