quote:
Weltruste tipschquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
ik ben uitgeput en ga lekker slapen fokkerts
Als jij die bitterballen nu niet onmiddelijk allemaal aan mij geeft, dan trek ik de stekker eruit!!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Hier heb jij er ook een, en nu niet meer zeuren want ik wil er even rustig van genieten![]()
Ik denk dat ik ook maar ga slapen, ben alleen niet echt moequote:Op maandag 27 augustus 2007 04:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij gaat gewoon maar koffie drinken, doe je anders ook!!![]()
Truste heroquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
Maak anders even een TRquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als jij die bitterballen nu niet onmiddelijk allemaal aan mij geeft, dan trek ik de stekker eruit!!![]()
Begrepen???!!![]()
Nou, ik hoop dat het luktquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar ga slapen, ben alleen niet echt moe![]()
Tipsch, slaap heel, heel lekker. En tot morgenquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:12 schreef tipsch het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=eHOX80HkY5cquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niks beters? I'm in the mood for dancing bv, weet alleen niet meer van wie het is..
Geef maar gauw aan Lobasca, want die staat op springen!quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:17 schreef cindy10 het volgende:
bitterballen gaan hard hier.... nog een verse lading want verwachte al vechtpartijen om de mosterd en ballen!![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 04:17 schreef cindy10 het volgende:
bitterballen gaan hard hier.... nog een verse lading want verwachte al vechtpartijen om de mosterd en ballen!![]()
Van bitterballen in de nacht word je slaperigquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook maar ga slapen, ben alleen niet echt moe![]()
Dief!! Je hebt mijn hart gestolenquote:Op maandag 27 augustus 2007 04:19 schreef ppi het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=eHOX80HkY5c
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |