Maar wel viesquote:Eerst dacht ik 'liefde', toen dacht ik 'geld', maar nu ik oud ben weet ik,
dat 'pruimensap' de sleutel is tot het ware geluk
![]()
of pruimtabakquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:11 schreef Lobasca het volgende:
pruimenjam is wel te pruimen..
Er zit een mute knop op de streams hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Daar ben ik inmiddels aanbeland, maar die streams houden mij wakker![]()
Ja, ik zoek hem zo op, ben al aan het lezen in de handleiding.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:13 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er zit een mute knop op de streams hoor![]()
ik ben een zuurpruim..quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe mij maar een pruim zonder iets...![]()
Klunsquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ja, ik zoek hem zo op, ben al aan het lezen in de handleiding.
Had je net nog gelezen wat ik aan je schreef?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:16 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=NzV51yXLTY0
White Rabbit Jefferson Airplane - je moet d'r van houden.
Mooie beelden wel, aan het eind verschijnt nog even "Feed your Head"![]()
Tuurlijk wel, alleen met een iets lagere PHquote:
Neequote:Op maandag 27 augustus 2007 01:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
had je ook mijn serieuze post daarna nog gelezen?
HiDi !!quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen met een iets lagere PH![]()
Weet je wel waar ik het over heb?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:20 schreef ppi het volgende:
[..]
Nee![]()
Heb ik dan over heen gelezen.
Moet ik terug gaan zoeken ?![]()
idd, niet helemaal mijn smaakquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:16 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=NzV51yXLTY0
White Rabbit Jefferson Airplane - je moet d'r van houden.
Mooie beelden wel, aan het eind verschijnt nog even "Feed your Head"![]()
Ja, ik dacht dat ook, maar durfde het niet te plaatsen na kritiek van gisterenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen met een iets lagere PH![]()
Ik ben van allles door elkaar aan het doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had je net nog gelezen wat ik aan je schreef?
Ja, kon eigenlijk niets anders verzinnen met je eigen avaquote:
Misschien dat hidiho het je even kan uitleggenquote:
hellepquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet je wel waar ik het over heb?
Herhaling; O.K., ik doe ff serieus, je hoort niet te gaan klooien met iemand die in een relatie zit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben van allles door elkaar aan het doen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarover, denk het haast wel.
![]()
Pagina 1quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien dat hidiho het je even kan uitleggen![]()
Ja bij sommige ava's valt het idd niet mee, maar ik vind hem echt tofquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, kon eigenlijk niets anders verzinnen met je eigen ava![]()
Ik weet niet of ie wel kan lezen. Staan er ook plaatjes bij?quote:
Goeie nachtquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja bij sommige ava's valt het idd niet mee, maar ik vind hem echt tof![]()
Heb je hem in de OP-wiki gezet?
Ik weet momenteel niemand meer die er ook in moet/mag, jullie?
Eerst ff zorgen dat het over isquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Dus...
Ben ff zwaar op de hand, maar vond die bed opmerking van hem, nergens op slaan.quote:
Maar ja, degene die erin zit zou zelf natuurlijk ook beter moeten weten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Herhaling; O.K., ik doe ff serieus, je hoort niet te gaan klooien met iemand die in een relatie zit.
Nou ja zeg....neem jij eens een hap hooi......quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie wel kan lezen. Staan er ook plaatjes bij?
Nee, zal even kijken waar die wiki is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja bij sommige ava's valt het idd niet mee, maar ik vind hem echt tof![]()
Heb je hem in de OP-wiki gezet?
Ik weet momenteel niemand meer die er ook in moet/mag, jullie?
Tuurlijk, maar het was n.a.v. Joris LuYendijk, dat het niet uitmaakte dat 'ie al bezet is etc..quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ja, degene die erin zit zou zelf natuurlijk ook beter moeten weten.
Lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja zeg....neem jij eens een hap hooi......
Volgens mij deed hij iets voor een programma, daten om te kijken hoe het was. En hij was naar ik me herinner bezet, inderdaad.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar het was n.a.v. Joris LuYendijk, dat het niet uitmaakte dat 'ie al bezet is etc..
Nou, als je 90 procent kans wil dat je volgende relatie op de klippen loopt, dan begin je dus gewoon die volgende relatie terwijl je er in eentje zit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij deed hij iets voor een programma, daten om te kijken hoe het was. En hij was naar ik me herinner bezet, inderdaad.
Nee, wat mij betreft ronden mensen hun relatie eerst maar netjes af voor ze een ander blij maken.
Welke?quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:29 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ff zwaar op de hand, maar vond die bed opmerking van hem, nergens op slaan.
Dan is er geen vuiltje aan de luchtquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
En als je nou alledrie in een relatie zit en het niet erg vind?
Gaat niet goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
Dan is het niet erg......toch? Zolang ze het alledrie prima vinden. Het lijkt mij wel wat, twee vrouwen en ik huisman....heerlijk...koffie drinken bij de buuf, beetje soppenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:33 schreef Veulen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |