idd, niet helemaal mijn smaakquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:16 schreef ppi het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=NzV51yXLTY0
White Rabbit Jefferson Airplane - je moet d'r van houden.
Mooie beelden wel, aan het eind verschijnt nog even "Feed your Head"![]()
Ja, ik dacht dat ook, maar durfde het niet te plaatsen na kritiek van gisterenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alleen met een iets lagere PH![]()
Ik ben van allles door elkaar aan het doenquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Had je net nog gelezen wat ik aan je schreef?
Ja, kon eigenlijk niets anders verzinnen met je eigen avaquote:
Misschien dat hidiho het je even kan uitleggenquote:
hellepquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:21 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Weet je wel waar ik het over heb?
Herhaling; O.K., ik doe ff serieus, je hoort niet te gaan klooien met iemand die in een relatie zit.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:22 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik ben van allles door elkaar aan het doen![]()
![]()
![]()
![]()
Waarover, denk het haast wel.
![]()
Pagina 1quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien dat hidiho het je even kan uitleggen![]()
Ja bij sommige ava's valt het idd niet mee, maar ik vind hem echt tofquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, kon eigenlijk niets anders verzinnen met je eigen ava![]()
Ik weet niet of ie wel kan lezen. Staan er ook plaatjes bij?quote:
Goeie nachtquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja bij sommige ava's valt het idd niet mee, maar ik vind hem echt tof![]()
Heb je hem in de OP-wiki gezet?
Ik weet momenteel niemand meer die er ook in moet/mag, jullie?
Eerst ff zorgen dat het over isquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
Dus...
Ben ff zwaar op de hand, maar vond die bed opmerking van hem, nergens op slaan.quote:
Maar ja, degene die erin zit zou zelf natuurlijk ook beter moeten weten.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:26 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Herhaling; O.K., ik doe ff serieus, je hoort niet te gaan klooien met iemand die in een relatie zit.
Nou ja zeg....neem jij eens een hap hooi......quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie wel kan lezen. Staan er ook plaatjes bij?
Nee, zal even kijken waar die wiki is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:27 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ja bij sommige ava's valt het idd niet mee, maar ik vind hem echt tof![]()
Heb je hem in de OP-wiki gezet?
Ik weet momenteel niemand meer die er ook in moet/mag, jullie?
Tuurlijk, maar het was n.a.v. Joris LuYendijk, dat het niet uitmaakte dat 'ie al bezet is etc..quote:Op maandag 27 augustus 2007 02:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar ja, degene die erin zit zou zelf natuurlijk ook beter moeten weten.
Lekkerquote:Op maandag 27 augustus 2007 02:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja zeg....neem jij eens een hap hooi......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |