Dat dacht ik vandaag ook in de COS voordat hij daar bezig ging.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het gewoon slimmer om geen open deuren in te trappen. Denk dat iedereen weet hoe FdW er voor staat.
He verdraaid het was net zo gezellig![]()
Dat krijg je er van he, luilakquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gelukkig heb jij vier benen en sta je redelijk stevig. Ik donderde finaal uit bed
Wat mij betreft is het nog steeds gezellig hoorquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
In sommige gevallen is het gewoon slimmer om geen open deuren in te trappen. Denk dat iedereen weet hoe FdW er voor staat.
He verdraaid het was net zo gezellig![]()
Ik snap je. Geloof alleen dat het boven ergens nog niet doordringt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:23 schreef Disana het volgende:
Dat dacht ik vandaag ook in de COS voordat hij daar bezig ging.
Nee want je deed neit aan overspel tochquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:24 schreef Lobasca het volgende:Sorry, moet mijn hand niet overspelen
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat mij betreft is het nog steeds gezellig hoor![]()
Goedzoquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:25 schreef tipsch het volgende:
Wat mij betreft is het nog steeds gezellig hoor![]()
Hmmm, jij hebt mij doorquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:24 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat krijg je er van he, luilak [afbeelding]
Ik denk dat dezequote:Op maandag 27 augustus 2007 03:25 schreef Lobasca het volgende:
Tegen misselijkheid, pilletje
Dat kun je rustig stellen. Ik vond het vandaag jammer dat Yvonne er niet was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik snap je. Geloof alleen dat het boven ergens nog niet doordringt.
Top opmerkingquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Doe toch maar niet. Wij zijn hier toch de volwassenen? Dan gaan we ons toch niet laten provoceren door zo iemand?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee want je deed neit aan overspel toch![]()
Ik hoop dat het gras niet te nat isquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat deze [afbeelding] gewoon lekker een graspol gaat zoeken en eens lekker gaat slapen.
[afbeelding] Voor iedereen en lief zijn he.
Truste veul, slaap lekkertquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:27 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik denk dat deze [afbeelding] gewoon lekker een graspol gaat zoeken en eens lekker gaat slapen.
[afbeelding] Voor iedereen en lief zijn he.
Laat maar. Ik heb het eerder gezegd vandaag. Ik vind het zielig dat ik zulke dingen moet zeggen. En ik vind het heel erg dat iemand dan nog gelukkig is met zo'n opmerking ook.quote:
nee sorry, ik was zelf een andere vergetenquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
je kent ze? cyclizine werkt ook, dacht ik
Grappig dat je nog wakker bent. Heb ik ook vaak, denk ik, en vandaag ga ik er lekker op tijd in... zie ik de zon weer opkomen...quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hmmm, jij hebt mij door
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |