lief, tuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:34 schreef cindy10 het volgende:
kom hier mn frietje speciaal en kroketje eten,is dat toegestaan??
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:34 schreef cindy10 het volgende:
Tuurlijk, wel delen hequote:Op maandag 27 augustus 2007 03:34 schreef cindy10 het volgende:
nou vooruit,moet ik mn pan nog effe aanzetten voor andere liefhebbers van midnight snacks?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
lief, tuurlijkmaarrrrrr. ga je hier nu alleen zitten eten?
![]()
Bitterballen en kaassoufflees gaarnequote:Op maandag 27 augustus 2007 03:37 schreef cindy10 het volgende:
[..]
nou vooruit,moet ik mn pan nog effe aanzetten voor andere liefhebbers van midnight snacks?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Laat maar. Ik heb het eerder gezegd vandaag. Ik vind het zielig dat ik zulke dingen moet zeggen. En ik vind het heel erg dat iemand dan nog gelukkig is met zo'n opmerking ook.
![]()
Dat is helemaal niet grappig!! Mijn hele klok raakt zo in de war en het is rampzaligquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Grappig dat je nog wakker bent. Heb ik ook vaak, denk ik, en vandaag ga ik er lekker op tijd in... zie ik de zon weer opkomen...
ja ik huil....ze zijn versquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef tipsch het volgende:
heb je de uitjes net zelf gesneden? huil je?![]()
mosterd erbij nog?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bitterballen en kaassoufflees gaarne![]()
Hoe heet dat liedje ook alweer?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bitterballen en kaassoufflees gaarne![]()
beetje vreemd allemaal. ik heb zojuist m'n eerste en tevens laatste waarschuwing gekregen. zal allemaal wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Dat je je niet moet laten provoceren? Klopt toch?
Of zeg ik nu iets heel vreemds?
Ik weet er alles van..quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet grappig!! Mijn hele klok raakt zo in de war en het is rampzalig![]()
Ik ga nu dus echt.......jij strakkies ook lekker slapen! (alle anderen ook)
Wat? Waarom jij?quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
beetje vreemd allemaal. ik heb zojuist m'n eerste en tevens laatste waarschuwing gekregen. zal allemaal wel.
Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat iemand anders een bezinningsvakantie heeft gescoord.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:40 schreef tipsch het volgende:
[..]
beetje vreemd allemaal. ik heb zojuist m'n eerste en tevens laatste waarschuwing gekregen. zal allemaal wel.
Beetje onduidelijk, waarschijnlijk omdat ik als volwassene niet over me heen liet lopen en FdW in de ogen van sommigen iets te effectief op z'n plaats zette. Ik zal er verder geen woorden meer aan vuil maken, beloofdquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat? Waarom jij?
Nee vertel het ook maar niet, anders ben je nog verder van huis. Ik begrijp er helemaal NIETS meer van.
Ik ga het nu echt hinderlijk vinden dat hier zonder kennis van achtergrond wordt gemod. FdW is al tijden zo bezig tegen meerdere mensen. Als daar niets aan wordt gedaan, is het niet raar dat users er iets van zeggen.quote:
Ok, de laatste posting dan!quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan lijkt het mij niet meer dan logisch dat iemand anders een bezinningsvakantie heeft gescoord.
Moet ie tegen mij beginnen, zien we hem niet meer terug. iig de eerste 48 uur nietquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga het nu echt hinderlijk vinden dat hier zonder kennis van achtergrond wordt gemod. FdW is al tijden zo bezig tegen meerdere mensen. Als daar niets aan wordt gedaan, is het niet raar dat users er iets van zeggen.
[Forum] Banmeldtopicquote:Op maandag 27 augustus 2007 03:50 schreef Lobasca het volgende:
Hoe kom je bij die Ban-lijst?
Ja, ik kreeg net een lekker kroketje gePM'd van Cindy.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:54 schreef Lobasca het volgende:
[..]
![]()
Gezellig maar weer verder dan, snacks al ready?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |