quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:52 schreef Jesse_ het volgende:
Maar dat is 10 jaar en één week geleden![]()
Ach aan het bovenstaande lijstje te zien was dat 10 jaar terug niet héél veel anders..quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:51 schreef peaceman het volgende:
Tja hitparades zijn tegenwoordig bepaald geen afspiegeling van wat er aan goede muziek gemaakt wordt. Er wordt momenteel namelijk verschrikkelijk veel mooie muziek gemaakt. Dit zie je alleen niet/nauwelijks terug in de hitlijsten
Bands als Pearl Jam, Radiohead, Nirvana, Smashing Pumkins enz. hebben in de 90-iger jaren toch wel hits gehad....Maar het gros was zwak, dat is waar.quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:58 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ach aan het bovenstaande lijstje te zien was dat 10 jaar terug niet héél veel anders..
Er zitten wat aardige nummers tussen (vooral qua nostalgisch gehalte) maar zo'n DJ Madman is natuurlijk bagger, en ook de rest van het lijstje is niet veel meer dan 'aardige radiovulling', waarvan 4 van de 10(!) nummers ook nog eens zwaar leunen op het samplen van een ouder nummer..
Net zoals 'goede' artiesten tegenwoordig ook nog af-en-toe één radiohitje hebben.. maar misschien lag de balans in de jaren 90 inderdaad wel anders hoor.. Ik vind het lastig in te schatten óf nostalgie een grote rol speelt of vroeger echt alles leuker wasquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bands als Pearl Jam, Radiohead, Nirvana, Smashing Pumkins enz. hebben in de 90-iger jaren toch wel hits gehad....Maar het gros was zwak, dat is waar.
Het verschil met met name de deccenia daarvoor zijn schrijnend. Wat wij nu de moeite waard vinden van de jaren 80 zijn in heel veel gevallen artiesten die ook hits hadden. In de jaren 90 werd dat minder en tegenwoordig is het bedroevend laag. Maar misschien zien 'we' (lees de massa) dat over 10 jaar wel weer anders.quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Net zoals 'goede' artiesten tegenwoordig ook nog af-en-toe één radiohitje hebben.. maar misschien lag de balans in de jaren 90 inderdaad wel anders hoor.. Ik vind het lastig in te schatten óf nostalgie een grote rol speelt of vroeger echt alles leuker was![]()
(ik sta er bijvoorbeeld ook van te kijken dat Garbage maar 1 top40-notering heeft gehad (nummer 34) terwijl ik voor mijn gevoel best wel ben opgegroeid met hun singles op MTV e.d.
quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:09 schreef Autoreply het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=uMO86BxksPs
Gollem
Top.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:36 schreef Maartel het volgende:
Ik zorg ervoor dat elke week netjes de nieuwe lijstjes verschijnen...
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:32 schreef Misstique het volgende:
Goed topic Maartel, erg leuk idee!
[..]
Top..
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:36 schreef Arcee het volgende:
Wat kon Seedorf nou gebeuren, toen hij van 11 meter schoot?
Sling Blade.quote:
quote:Op maandag 27 augustus 2007 00:22 schreef Arcee het volgende:
Op #38 in de 17e week genoteerd: Hero - Toen Ik Je Zag.
Mijn favoriete nummer uit de lijst van die week van 10 jaar geleden.
Nou lees ik net over dat nummer dat Antonie Kamerling zelf heeft verteld dat ie erg veel moeite had met zingen, zoveel dat John Ewbank woord voor woord uit alle takes heeft moeten knippen om het nog een beetje aanhoorbaar te makenquote:Op maandag 27 augustus 2007 00:22 schreef Arcee het volgende:
Op #38 in de 17e week genoteerd: Hero - Toen Ik Je Zag.
Mijn favoriete nummer uit de lijst van die week van 10 jaar geleden.
Die stelling vind ik persoonlijk ook altijd onzin..quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 07:42 schreef female81 het volgende:
Ik wilde eigenlijk die top 10 + nieuwe binnenkomers recenseren, had dat in eerste instantie ook gedaan in deze post, maar heb die recensies wegens teveel negativiteit maar weer gewist. Niks tegen mainstream, maar het lijstje in dit topic is wel erg zouteloos, hoor.![]()
Men zegt dat het niveau van de mainstream muziek jaren terug zo veel hoger lag, maar zeg eerlijk... zo groot is het kwaliteitsverschil tussen de top 10 van 10 jaar terug en nu toch niet?
Volgens mij was daar geen studioversie van.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:42 schreef Maartel het volgende:
Kan iemand helpen mijn geheugen op te frissen: was de video/single-versie van In Nije Dei ook de liveversie of was er ook een studioversie?
Oke, dan kan ik op houden met zoeken naar iets wat niet bestaatquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:44 schreef Miam het volgende:
[..]
Volgens mij was daar geen studioversie van.
Ik heb de single CD nog liggen en dat is allemaal live.![]()
Dat is zo'n mooi liedje!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:20 schreef Maartel het volgende:
Buckshot Lefonque - Another Day
Mijn favoriet van deze week.. Heerlijk nummer, wat ik jaren later weer op de muziekcomputer in m'n café terugvond en toen helemaal stukgedraaid heb
![]()
Herinner me verder nog dat in de clip op een gegeven moment een tv voorbijkwam, waarop tmf in beeld was... (in kleur nog wel, in een zwartwit-clip) Pas na een paar keer kijken viel het kwartje dat dit een leuke actie van TMF was![]()
Ja! Dat was een jaar voor deze hit, toen Buckshot Lefonque nog een obscuur jazzig bandje was waar niemand ooit van had gehoord.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef Liejannuh het volgende:
Werd de naam van Buckshot Lefonque niet in een radio commercial voor een automerk gebruikt? Dat je een CD kreeg bij een proefrit en dat je dan uit heel veel titels kon kiezen waaronder Buckshot Lefonque?
En de commercial is volgens mij toen ingesproken door Rick van Velthuisen. Alleen voor welk merk auto was het?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:23 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja! Dat was een jaar voor deze hit, toen Buckshot Lefonque nog een obscuur jazzig bandje was waar niemand ooit van had gehoord.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2007 21:44 schreef Supra_Turbo het volgende:
Geweldig topic!!
Bedankt Maartel!
Veel jeugdherinneringen.
Wat gaat de tijd toch snel joh... niet normaal meer!
quote:Op maandag 17 september 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
geen reacties wil niet zeggen dat het niet gewardeerd word hoor! Ik geniet met volle teugen, maar volgens mij is dit typisch zo'n lurktopic
Ik vond deze destijds zo mooi (was volgens mij ook 1997)..quote:Op maandag 17 september 2007 22:38 schreef Steeven het volgende:
Ik zat net wat filmpjes van Dune te bekijken op youtube, kreeg er spontaan kippenvel van
http://www.youtube.com/watch?v=RMihpjZ03_w&mode=related&search=
jaaaaaaaaquote:Op maandag 17 september 2007 22:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond deze destijds zo mooi (was volgens mij ook 1997)..![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
er zat altijd een zinnetje in wat ik en wat vriendjes vonden klinken alsof ie zong "eeeey, welke kant moet ik op?"
Het klinkt nog steeds zo![]()
Same here!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:54 schreef Maartel het volgende:
van Dr. Jones en I'll Be There For You word ik nog steeds vrolijk![]()
Die wás toen ook nog goed, totdat hij dat Elvisnummer ging verneuken.quote:
Het nummer Torn van Natalie Imbruglia, bedoelde ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die wás toen ook nog goed, totdat hij dat Elvisnummer ging verneuken..
http://www.youtube.com/watch?v=Z2yNzw00mpA&feature=relatedquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Het nummer Torn van Natalie Imbruglia, bedoelde ik.
Yep, precies 10 jaar geleden dat ik die heb gezien.quote:
Als je dat nu al denkt moet je de versie van Tatjana eens horenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:47 schreef dwerg het volgende:Louise
.
Wat een prutnummer. Onvoorstelbaar. Alles bij elkaar gejat en uiteindelijk leek het nergens op.
ik dusquote:Op donderdag 14 februari 2008 20:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Torn blijft een goede plaat. En zo al helemaal, voor wie m nog niet kent...
Ik vind dat nummer ook niet om door te komen..quote:Op woensdag 27 februari 2008 11:51 schreef rubbereend het volgende:
Nieuwe binnenkomers Top 40:
25: Charly Lownoise & Mental Theo - Next To Me
30: Erykah Badu - Tyrone
31: Peter Andre - All Night Allright
wat heb ik een schurft hekel zeg aan dat liedje van Badu, toen al en nu nog steeds
's ochtends als ik opsta en mijn huis weer heb gevonden.. wie had gedacht dat we ooit nog meer bagger van die lui zouden horen. Laat staan dat ze er van kunnen leven .quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:29 schreef Maartel het volgende:
Will Smith - Gettin' Jiggy With It
Leuk![]()
Blöf - Liefs Uit Londen
Ik vond dit destijds een ontzettend zeiknummer, en dat vind ik eigenlijk nog steeds![]()
Quasi-poëtisch geneuzel..
Dat is de pest met die nummers, het lijkt er op dat er alleen maar van die zeurderige muziek werd gemaakt toen.quote:Sorry, jullie hebben geen blijvende indruk weten te maken
quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
's ochtends als ik opsta en mijn huis weer heb gevonden.. wie had gedacht dat we ooit nog meer bagger van die lui zouden horen. Laat staan dat ze er van kunnen leven .
het waren toen al zatlappen, dat weet ik zekerquote:Op donderdag 28 februari 2008 12:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Nou heb ik op dit forum wel honderden discussies over Bløf gehad (jawel, een ø en geen ö), maar meestal kwamen mijn 'tegenstanders' wel met goede punten of op zijn minst een goede zinsnede uit de songtekst.
"En morgen, als de postbode mijn huis weer heeft gevonden"
Het ware niet eens zo zeer slechte nummers als wel dat ik ze echt nog nooit eerder heb gehoord...quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
's ochtends als ik opsta en mijn huis weer heb gevonden.. wie had gedacht dat we ooit nog meer bagger van die lui zouden horen. Laat staan dat ze er van kunnen leven .
[..]
Dat is de pest met die nummers, het lijkt er op dat er alleen maar van die zeurderige muziek werd gemaakt toen.
Celine doet het anders nog steeds erg aardig (qua succes, bedoel ik dan), en volgens mij zou een Torn anno 2008 ook nog best een hitje kunnen worden.. erg gedateerd vind ik het niet klinken, en dat soort pop/rock-liedjes zijn van alle tijden.. Is het anno nu geen Natalie Imbruglia dan wel Kelly Clarkson, Avril Lavigne, of dat Bubbly Colby-meisje..quote:Ik denk niet dat iemand als Celine Dion of Natalie Imbruglia nu nog een publiek zou aanspreken.
Onderschrijf mijn punt nog beterquote:Op donderdag 28 februari 2008 18:33 schreef Aoristus het volgende:
[..]
het waren toen al zatlappen, dat weet ik zeker
Je hebt je kranig geweerdquote:Op zaterdag 1 maart 2008 02:04 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Onderschrijf mijn punt nog beter.
*zoekt naar wat dan ook voor punt in deze postquote:
Mijn eerste zelf gekochte singletje!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:20 schreef Maartel het volgende:
21:Will Smith - Gettin' Jiggy With It
Het is alleen maar middle of the road muziek idd. VerblØffend slecht.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:15 schreef Marchellinno het volgende:
1998... wat is het alweer een tijd geleden!
Net ff gezocht op de top40, destijds vond ik geen reet aan die muziek... en nu nog niet
Help! Ik wordt oud!!!
Dat is zeker weten mijn minst favoriete muziekjaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:15 schreef Marchellinno het volgende:
1998... wat is het alweer een tijd geleden!
Net ff gezocht op de top40, destijds vond ik geen reet aan die muziek... en nu nog niet
Help! Ik wordt oud!!!
Je vergeet uit 1998 het tenenkrommende 'Life' van Desray ofzo. Met recht het slechtste nummer van 1998, en wordt helaas nog veel gedraaid op Saai radioquote:Op zondag 16 maart 2008 09:01 schreef female81 het volgende:
En ja hoor, daar was 'ie weer. 'I'm ready' van Bryan Adams, voor de vijfde keer die dag.'High' van The Lighthouse Family, voor de vierde keer die dag.
. 'I'll say goodbye' van Total Touch, voor de zesde keer die dag.
Aangevuld met ALLES van Celine Dion, met name dat toen nog redelijk nieuwe Titanic-lied - wat jammer dat ze zelf niet op die boot was.
Die hele playlist was werkelijk onvergetelijk. [ afbeelding ]
Pa da da dum, shoe doo dum doo dum, pa da da dum, shoe doo dum doo dum!quote:
Jaaaa, lief nummer.quote:
You were ment for me kwam al een jaar eerder uit, maar dat was in Nederland geen succes, pas toen Foolish Games uitkwam brak ze hier door.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:00 schreef Maartel het volgende:
Stop![]()
My Oh My![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jewel - You Were Meant For Me![]()
![]()
(overigens zie ik die clip nu voor het eerst, kende het nummer altijd wel, maar ben me er nooit zo bewust van geweest dat het een single was)
Aaah.. welk nummer dan? De singleversie van Foolish Games?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
You were ment for me kwam al een jaar eerder uit, maar dat was in Nederland geen succes, pas toen Foolish Games uitkwam brak ze hier door.
Ik kende haar echter al bij de eerste ronde van You were ment for me. dus ik heb een ander album dan de rest van Nederland heeftwant later hebben ze het opnieuw uitgebracht met een extra nummer.... en dat heb ik dus niet
jaquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Aaah.. welk nummer dan? De singleversie van Foolish Games?
Ik heb nooit veel met die hele Kast gehad, en Syb vond ik maar een akelig oud hoofd hebben, maar Raak vond ik destijds wel mooi (waarschijnlijk omdat het tijdens een hevige verliefdheid uitkwam, dan vind ik alles wat over liefde gaat ineens helemaal geweldigquote:
Die was destijds nog een drama om te kopieren op mijn stoere Philips cd-recorder (aangesloten op de stereo ipv de pc).. ik had uitgebreid uitgerekend, n.a.v. de tracktijden op het doosje, dat alles precies op een 74-minuten-schijfje paste, bleek ze nog een bonustrack verstopt te hebben!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:49 schreef Misstique het volgende:
The Velvet Rope van Janet is nog steeds tof..
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
Had in deze tijd (1997/1998) een abonnement op Break Out. Was namelijk fan van de Spice Girls en dan moet je wel he.Heb dus veel gelezen over de muzieke en films etc. in die tijd. Was ook een Titanic fan en kocht zo nu en dan een singletje. Mijn beste vriendin toen was fan van Leonardo DiCaprio, dus we lazen samen heel wat af.
Ik was toen 12/13 jaar. Ben precies 51 weken lid geweest. Tegen het einde was Geri al uit de SPice Girls en was ik al bijna fan-af. Geri was mijn favoriet.![]()
Heb nog singeltjes van Total Touch-Love me in slowmotion, Janet Jackson-Together again en nog wat singles van die tijd. Ben alleen zo ontzettend stom geweest om paar jaar terug die Break Outs allemaal weg te gooien.
Zoooo'n spijt.![]()
![]()
![]()
Break Out is ondertussen ook opgeheven, toen was het heel populair blad dacht ik zo.
Same here, dus heb toen eens gegoogled. Schijnt dus niet meer te bestaan. Zonde hoor. Vond het erg leuk toen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Bestaat Break Out niet meer?
Nu je het zegt heb ik het blad al erg lang nergens meer gezien, maar 't is me nooit echt opgevallen dat het blad er niet meer was..
Ik was altijd meer van de engelse popbladen (Smash Hits, Top Of The Pops e.d.), die inmiddels overigens ook allemaal zijn opgeheven
quote:
Hassan!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:05 schreef Maartel het volgende:
9: (NEW!) Scary Groover/Hassan Jassan - Children/Schapie
quote:
Omg, dat had ik kunnen postenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
Had in deze tijd (1997/1998) een abonnement op Break Out. Was namelijk fan van de Spice Girls en dan moet je wel he.Heb dus veel gelezen over de muzieke en films etc. in die tijd. Was ook een Titanic fan en kocht zo nu en dan een singletje. Mijn beste vriendin toen was fan van Leonardo DiCaprio, dus we lazen samen heel wat af.
Ik was toen 12/13 jaar. Ben precies 51 weken lid geweest. Tegen het einde was Geri al uit de SPice Girls en was ik al bijna fan-af. Geri was mijn favoriet.![]()
Heb nog singeltjes van Total Touch-Love me in slowmotion, Janet Jackson-Together again en nog wat singles van die tijd. Ben alleen zo ontzettend stom geweest om paar jaar terug die Break Outs allemaal weg te gooien.
Zoooo'n spijt.![]()
![]()
![]()
Break Out is ondertussen ook opgeheven, toen was het heel populair blad dacht ik zo.
Thanx! Fixedquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef qu63 het volgende:
nieuw binnengkomen nr 23 verwijst naar Hanson ipv Band Zonder Banaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een bijzonder mooi nummer, past precies bij haar, heb de singel ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Maartel het volgende:
- NurlailaNog steeds best een mooi nummer.. wel héél erg Ewbank, het had zo Marco kunnen zijn..
en vooralquote:- Voor Nederlandse begrippen maakte Close II You toch best nette popmuziek..![]()
Nu kijk je niet meer op.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog herinneren dat er zo'n artikel in stond over een 12 jarig meisje dat moeder was gewordenVond dat zo shocking toen
Nee idd, ik ben een stuk minder naief gewordenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu kijk je niet meer op.![]()
Gister met een vriendin nog allerlei filmpjes bekeken. BackstreetBoys, Five (die ik toen juist verschrikkelijk vond), Spice Girls, Gabbertje, Soldid Harmonie, Wes.
Blijft leuk om terug te zien.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Maartel het volgende:
- ik begin het nu wel moe te worden dat elke post van mij met een plaatje van Celine Dion begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk gedaan dit trouwens!Jack had a gang that he called the milligrams, he was known as Smack Jack the Crackerman!
Ik ben Baby don't go aan het downloaden, vond het toen (en nu nog steeds) zo'n mooi liedjequote:
quote:Op maandag 7 april 2008 18:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat waren popgoden vergeleken bij hun Nederlandse variant
Echt vreselijk ja. Vond Cleopatra best aardig toen. Die meid had een stem zeg.quote:Op maandag 7 april 2008 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat bizar slecht was dat. Kwam dat niet ook uit de Bolland en Bolland stal?
Dat verbaasde mij ook ja.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef Maartel het volgende:
Ik ben echt zéér verbaasd dat Let Me Entertain You blijkbaar nooit een hitje is geweest..
Na 't nummer jarenlang bij elke talentenjacht te hebben gehoord voelt het toch wel als een 'klassieker', maar blijkbaar is het dat pas later geworden..
Angels kwam in januari '98 al binnen, dus daar kan het ook niet aan hebben gelegen..quote:Op woensdag 9 april 2008 22:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook ja.![]()
Al is het wel zo dat Robbie Williams pas later in 1998 solo doorbrak met het nummer Angels.
best ironisch nuquote:Nieuwe binnenkomers Tipparade:
Beperkt tot nummers die de Top 40 niet haalden, want die komen toch nog wel voorbij..
23: Benny Neyman - Leven
Ik wilde het niet zeggenquote:
Vond dat een goed nummer toen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef Maartel het volgende:
Ik ben echt zéér verbaasd dat Let Me Entertain You blijkbaar nooit een hitje is geweest..
Na 't nummer jarenlang bij elke talentenjacht te hebben gehoord voelt het toch wel als een 'klassieker', maar blijkbaar is het dat pas later geworden..
Ik ben zelfs naar hun concert geweestquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben zelfs naar hun concert geweest
En ik heb Close 2 You ook twee keer live gezien
maak je inbox eens leeg!
Maar toen kende ik je nog nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
En je hebt me niet eens meegevraagd..![]()
Heb ik gedaan..
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar toen kende ik je nog nietAnders had je best mee gemogen hoor!
ik krijg de melding dat jouw inbox niet beschikbaar ismaak wel even een feedback post van. Heb je me niet geblokkeerd?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:47 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee en me hele inbox is bijna leeg.. ik heb je net een pm gestuurd
Je bericht is succesvol verzonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Ik heb van Close 2 You zelfs nog een hele boel merchandise gewonnen met een prijsvraag van TMF
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
Whaaaaaa ruilen??quote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:02 schreef Prinsesje4you het volgende:
DELEN.. oke dan beken ik dat ik de cd Closer vaak luister en de tekst ken..
jaquote:Op vrijdag 11 april 2008 19:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nog steeds?
Ik vond Grab It en Hold Me Now zo leuk![]()
(en Loverboy een schaamteloze rip-off van Mariah Carey's Fantasy)
quote:Op zondag 13 april 2008 16:53 schreef Elegy het volgende:
[ afbeelding ]
Ziedaar, mijn gesigneerde, bij TMF gewonnen exemplaar
quote:Op zondag 13 april 2008 22:58 schreef Elegy het volgende:
Ik heb ook nog een cd van WOW - Wild en ondeugend trouwens
ik ook.. heerlijk gewoonquote:Op zondag 13 april 2008 17:02 schreef Maartel het volgende:
[..]
![]()
Ik heb zó'n zwak voor 90's pop![]()
Friends van C2Y kwam gister nog voorbij in Itunes
Kom het maar proberen...quote:Op maandag 14 april 2008 00:40 schreef Prinsesje4you het volgende:
Btw El.. ik wil die cdddddddddik steel em gewoon uit je huis
Als je hem kwijt bent, ik heb em niet..
Is goed eerst even uitvogelen waar ie ligt he.. En zit er een drankje bij inbegrepen he;) je weet the winner takes it all.. hahaquote:
Kom maar, ik laat je alle hoeken zienquote:Op maandag 14 april 2008 14:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Is goed eerst even uitvogelen waar ie ligt he.. En zit er een drankje bij inbegrepen he;) je weet the winner takes it all.. haha
Ik wel ben natuurlijk super lief dus je kan NIET weigerenquote:Op maandag 14 april 2008 14:21 schreef Elegy het volgende:
[..]
Kom maar, ik laat je alle hoeken zienWant you ain't gonna get it
Drankje wel natuurlijk!
Melodie cover van Madonna-Material Girl..quote:
Nee, dat was hun 2e single.quote:Op maandag 21 april 2008 01:15 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Melodie cover van Madonna-Material Girl..
O.T: Madonna en SolidHarmoniE
Zolang ze er in staan wel jaquote:
True..quote:Op maandag 21 april 2008 07:59 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nee, dat was hun 2e single.
Feel It leent van Michael Jackson's Can You Feel It
quote:
Ja ik ook. Die clips kwamen erg vaak voorbij toen. Wist niet beter dan dat dit grote hits waren.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:56 schreef Maartel het volgende:
Ik ben erg verbaasd dat Massive Attack en Bran Van 3000 de top 40 nooit gehaald hebben![]()
Ik heb nog even een andere bron geraadpleegd die de Mega Top 100 ipv de Top 40 als uitgangspunt heeft, en Bran Van kwam niet hoger dan 48 en Massive Attack tot nummer 64quote:Op zondag 1 juni 2008 16:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ik ook. Die clips kwamen erg vaak voorbij toen. Wist niet beter dan dat dit grote hits waren.![]()
Klopt dit wel?
Solid Harmonyquote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:58 schreef J.Herrer het volgende:
En in groep 8 weet ik nog wel dat elke jongen op zo'n meidengroep zat te geilen, maar kan gewoon niet op de naam komen. En nee, geen spicegirls![]()
![]()
Misschien kom ik er vanmiddag wel op, ff zoeken
You are so right.quote:
Heerlijk nummer.quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:16 schreef Sno0ze het volgende:
Romeo - Coming home. Totaal niet mijn genre, maar dit nr was toen al mooi en brengt nu hele fijne herinneringen met zich mee![]()
Spreek voor jezelf, man.:')quote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:02 schreef Aoristus het volgende:
wat een extreem kutjaar was 1998 qua muziek zeg
Wees gerust, het meeste is uitgebracht op de verzamelcd "The best of meubelboulevard 98 vol. I - IV"quote:
Of dat nummer van Stevie Wonder (met nog iemand) - How come, how longquote:Op zaterdag 12 juli 2008 12:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heerlijk nummer.
Net als Brandy & Monica.
Volgde ook tussen 1997 en eind 1998 ook de top 40 heel trouw. Haalde bij de winkel elke week zo'n klein (gratis) bladje waar de top 40 instond. Ben precies 1 jaar lid geweest van de Break Out en kende een hoop. Was fan van de Spice Girls.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 12:58 schreef J.Herrer het volgende:
Geweldig topictvp
Heerlijk was het om als 11/12-jarige elke week voor de buis de top-40 te volgen
En ook zo fout eigenlijk nu je er over nadenkt
Van de seksverhalen kan ik me niet iets herinneren. Wel die seksvragen en die jongen en meid die dan naakt in het blad kwamen te staan.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:14 schreef J.Herrer het volgende:
whehehe de Break out ja
Ook een tijd een abbo van gehad, en wanneer ie op de mat viel snel naar de kamer, deur op slot en meteen in het midden kijken![]()
En die sexverhalen enzo waren vroeger best spannend
Omggggggggggggg brugklasflashbacks!!quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:50 schreef santax het volgende:
Leuk topic
De meidengroep waar ik op geilde had 10 jaar geleden in 98 ook een hit![]()
'I'll show you mine if you show me yours'
Weet niet meer. Kan me er 1tje wel herinneren (geen idee waarom) maar die had van dat vieze lange haar met zo'n lelijke kop erbij.quote:Op zaterdag 12 juli 2008 16:23 schreef J.Herrer het volgende:
Ja die naaktmodellen bedoel ik
Waren trouwens wel altijd sjonnies en anita's
Oe, dat vind ik een mooi nummer.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 18:10 schreef Maartel het volgende:
6: (NEW!) Sparkle & R. Kelly - Be Carefull
quote:Op zondag 20 juli 2008 14:02 schreef Da_Sandman het volgende:
Het is Bløf, niet Blöf.
Het eerste album van Acda en de Munnik is een van mijn favoriete albums.
ctrl alt Lquote:Op zondag 20 juli 2008 14:05 schreef Maartel het volgende:
[..]
Wist ik wel, ik wist alleen even zo snel niet hoe ik aan zo'n O met een streepje erdoor kwam..
Die kwam hier pas in januari 1999 de hitparade binnenquote:
Ik heb die van mijn toenmalig vriendje gekregenquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:58 schreef Enfermera het volgende:
Jeuzus, ik realiseer me nu dat ik dat album van Usher - My Way, nog in mijn kast heb liggen. De kast bij mijn ouders, dat dan weer wel
Wat lievv!quote:Op donderdag 24 juli 2008 01:59 schreef Sno0ze het volgende:
[..]
Ik heb die van mijn toenmalig vriendje gekregen
quote:
Nou, anders ik wel~~!!!quote:Op zondag 27 juli 2008 12:48 schreef Da_Sandman het volgende:
Zomer '98... Jeetje wat een goede herinneringen heb ik daar aan.
Link naar youtube filmpjequote:Op maandag 8 maart 2010 12:37 schreef Maartel het volgende:
Oké, ik ga dit topic weer eens leven inblazen.. zit alleen in twijfel of ik de linkjes als tekst zal houden of als 'filmpjes' zal posten. Dat laatste maakt bekijken natuurlijk praktischer, maar de lijstjes worden nogal een bende op die manier...
quote:Op maandag 8 maart 2010 12:57 schreef vencodark het volgende:
We hebben nu wel 2 jaar aan lijstjes gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |