Aaah.. welk nummer dan? De singleversie van Foolish Games?quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
You were ment for me kwam al een jaar eerder uit, maar dat was in Nederland geen succes, pas toen Foolish Games uitkwam brak ze hier door.
Ik kende haar echter al bij de eerste ronde van You were ment for me. dus ik heb een ander album dan de rest van Nederland heeftwant later hebben ze het opnieuw uitgebracht met een extra nummer.... en dat heb ik dus niet
jaquote:Op donderdag 20 maart 2008 23:42 schreef Maartel het volgende:
[..]
Aaah.. welk nummer dan? De singleversie van Foolish Games?
Ik heb nooit veel met die hele Kast gehad, en Syb vond ik maar een akelig oud hoofd hebben, maar Raak vond ik destijds wel mooi (waarschijnlijk omdat het tijdens een hevige verliefdheid uitkwam, dan vind ik alles wat over liefde gaat ineens helemaal geweldigquote:
Die was destijds nog een drama om te kopieren op mijn stoere Philips cd-recorder (aangesloten op de stereo ipv de pc).. ik had uitgebreid uitgerekend, n.a.v. de tracktijden op het doosje, dat alles precies op een 74-minuten-schijfje paste, bleek ze nog een bonustrack verstopt te hebben!quote:Op donderdag 20 maart 2008 23:49 schreef Misstique het volgende:
The Velvet Rope van Janet is nog steeds tof..
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
Had in deze tijd (1997/1998) een abonnement op Break Out. Was namelijk fan van de Spice Girls en dan moet je wel he.Heb dus veel gelezen over de muzieke en films etc. in die tijd. Was ook een Titanic fan en kocht zo nu en dan een singletje. Mijn beste vriendin toen was fan van Leonardo DiCaprio, dus we lazen samen heel wat af.
Ik was toen 12/13 jaar. Ben precies 51 weken lid geweest. Tegen het einde was Geri al uit de SPice Girls en was ik al bijna fan-af. Geri was mijn favoriet.![]()
Heb nog singeltjes van Total Touch-Love me in slowmotion, Janet Jackson-Together again en nog wat singles van die tijd. Ben alleen zo ontzettend stom geweest om paar jaar terug die Break Outs allemaal weg te gooien.
Zoooo'n spijt.![]()
![]()
![]()
Break Out is ondertussen ook opgeheven, toen was het heel populair blad dacht ik zo.
Same here, dus heb toen eens gegoogled. Schijnt dus niet meer te bestaan. Zonde hoor. Vond het erg leuk toen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef Maartel het volgende:
[..]
Bestaat Break Out niet meer?
Nu je het zegt heb ik het blad al erg lang nergens meer gezien, maar 't is me nooit echt opgevallen dat het blad er niet meer was..
Ik was altijd meer van de engelse popbladen (Smash Hits, Top Of The Pops e.d.), die inmiddels overigens ook allemaal zijn opgeheven
quote:
Hassan!quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:05 schreef Maartel het volgende:
9: (NEW!) Scary Groover/Hassan Jassan - Children/Schapie
quote:
Omg, dat had ik kunnen postenquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
Had in deze tijd (1997/1998) een abonnement op Break Out. Was namelijk fan van de Spice Girls en dan moet je wel he.Heb dus veel gelezen over de muzieke en films etc. in die tijd. Was ook een Titanic fan en kocht zo nu en dan een singletje. Mijn beste vriendin toen was fan van Leonardo DiCaprio, dus we lazen samen heel wat af.
Ik was toen 12/13 jaar. Ben precies 51 weken lid geweest. Tegen het einde was Geri al uit de SPice Girls en was ik al bijna fan-af. Geri was mijn favoriet.![]()
Heb nog singeltjes van Total Touch-Love me in slowmotion, Janet Jackson-Together again en nog wat singles van die tijd. Ben alleen zo ontzettend stom geweest om paar jaar terug die Break Outs allemaal weg te gooien.
Zoooo'n spijt.![]()
![]()
![]()
Break Out is ondertussen ook opgeheven, toen was het heel populair blad dacht ik zo.
Thanx! Fixedquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef qu63 het volgende:
nieuw binnengkomen nr 23 verwijst naar Hanson ipv Band Zonder Banaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een bijzonder mooi nummer, past precies bij haar, heb de singel ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Maartel het volgende:
- NurlailaNog steeds best een mooi nummer.. wel héél erg Ewbank, het had zo Marco kunnen zijn..
en vooralquote:- Voor Nederlandse begrippen maakte Close II You toch best nette popmuziek..![]()
Nu kijk je niet meer op.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik kan me ook nog herinneren dat er zo'n artikel in stond over een 12 jarig meisje dat moeder was gewordenVond dat zo shocking toen
Nee idd, ik ben een stuk minder naief gewordenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nu kijk je niet meer op.![]()
Gister met een vriendin nog allerlei filmpjes bekeken. BackstreetBoys, Five (die ik toen juist verschrikkelijk vond), Spice Girls, Gabbertje, Soldid Harmonie, Wes.
Blijft leuk om terug te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |