abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57512147
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

You were ment for me kwam al een jaar eerder uit, maar dat was in Nederland geen succes, pas toen Foolish Games uitkwam brak ze hier door.

Ik kende haar echter al bij de eerste ronde van You were ment for me. dus ik heb een ander album dan de rest van Nederland heeft want later hebben ze het opnieuw uitgebracht met een extra nummer.... en dat heb ik dus niet
Aaah.. welk nummer dan? De singleversie van Foolish Games?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 20 maart 2008 @ 23:44:16 #153
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57512185
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:42 schreef Maartel het volgende:

[..]

Aaah.. welk nummer dan? De singleversie van Foolish Games?
ja , maarja die heb ik dan wel weer op singel
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57512288
The Velvet Rope van Janet is nog steeds tof. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57512361
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:42 schreef Alexxxxx het volgende:
De Kast
Ik heb nooit veel met die hele Kast gehad, en Syb vond ik maar een akelig oud hoofd hebben, maar Raak vond ik destijds wel mooi (waarschijnlijk omdat het tijdens een hevige verliefdheid uitkwam, dan vind ik alles wat over liefde gaat ineens helemaal geweldig )
pi_57512463
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:49 schreef Misstique het volgende:
The Velvet Rope van Janet is nog steeds tof. .
Die was destijds nog een drama om te kopieren op mijn stoere Philips cd-recorder (aangesloten op de stereo ipv de pc).. ik had uitgebreid uitgerekend, n.a.v. de tracktijden op het doosje, dat alles precies op een 74-minuten-schijfje paste, bleek ze nog een bonustrack verstopt te hebben!
Toen de hele boel nog maar een keer opnieuw gekopieerd zonder alle interludes ( )
pi_57516910
Heel erg leuk topic, ga zo door

Heb nog even niet zo veel inhoudelijks te melden, mijn favoriete muziektijdperk begint deze zomer, hopelijk kom je daar nog
  vrijdag 21 maart 2008 @ 12:29:05 #158
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_57518359
Leuk topic.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_57636718
Had in deze tijd (1997/1998) een abonnement op Break Out. Was namelijk fan van de Spice Girls en dan moet je wel he. Heb dus veel gelezen over de muzieke en films etc. in die tijd. Was ook een Titanic fan en kocht zo nu en dan een singletje. Mijn beste vriendin toen was fan van Leonardo DiCaprio, dus we lazen samen heel wat af.
Ik was toen 12/13 jaar. Ben precies 51 weken lid geweest. Tegen het einde was Geri al uit de SPice Girls en was ik al bijna fan-af. Geri was mijn favoriet.
Heb nog singeltjes van Total Touch-Love me in slowmotion, Janet Jackson-Together again en nog wat singles van die tijd. Ben alleen zo ontzettend stom geweest om paar jaar terug die Break Outs allemaal weg te gooien.
Zoooo'n spijt.

Break Out is ondertussen ook opgeheven, toen was het heel populair blad dacht ik zo.
pi_57637419
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
Had in deze tijd (1997/1998) een abonnement op Break Out. Was namelijk fan van de Spice Girls en dan moet je wel he. Heb dus veel gelezen over de muzieke en films etc. in die tijd. Was ook een Titanic fan en kocht zo nu en dan een singletje. Mijn beste vriendin toen was fan van Leonardo DiCaprio, dus we lazen samen heel wat af.
Ik was toen 12/13 jaar. Ben precies 51 weken lid geweest. Tegen het einde was Geri al uit de SPice Girls en was ik al bijna fan-af. Geri was mijn favoriet.
Heb nog singeltjes van Total Touch-Love me in slowmotion, Janet Jackson-Together again en nog wat singles van die tijd. Ben alleen zo ontzettend stom geweest om paar jaar terug die Break Outs allemaal weg te gooien.
Zoooo'n spijt.

Break Out is ondertussen ook opgeheven, toen was het heel populair blad dacht ik zo.
Bestaat Break Out niet meer?
Nu je het zegt heb ik het blad al erg lang nergens meer gezien, maar 't is me nooit echt opgevallen dat het blad er niet meer was..
Ik was altijd meer van de engelse popbladen (Smash Hits, Top Of The Pops e.d.), die inmiddels overigens ook allemaal zijn opgeheven
pi_57648025
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:40 schreef Maartel het volgende:

[..]

Bestaat Break Out niet meer?
Nu je het zegt heb ik het blad al erg lang nergens meer gezien, maar 't is me nooit echt opgevallen dat het blad er niet meer was..
Ik was altijd meer van de engelse popbladen (Smash Hits, Top Of The Pops e.d.), die inmiddels overigens ook allemaal zijn opgeheven
Same here, dus heb toen eens gegoogled. Schijnt dus niet meer te bestaan. Zonde hoor. Vond het erg leuk toen.
Denk dat Hitkrant toch te grote concurrentie is geweest ofzo. Geen plek voor 2 van die bladen misschien.
pi_57649196
Driedubbeldwars verdiend Maartel!

[ Bericht 0% gewijzigd door Misstique op 27-03-2008 16:01:43 ]
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57649383
quote:

Ik wist niet eens dat er zo'n topic bestond..
Maar altijd leuk om te horen dat het gewaardeerd wordt, thanx!

* Maartel begint snel aan de lijst van deze week..
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 maart 2008 @ 16:22:19 #164
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57649903
voor Maartel
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_57650785
Dit zijn de hitlijsten van week 12, 28 maart, 1998

Single Top 10
1: (1) Celine Dion - My Heart Will Go On
2: (2) Madonna - Frozen
3: (8) Destiny's Child - No No No
4: (10) Solid Harmonie - I Want You To Want Me
5: (3) Janet Jackson - Together Again
6: (6) Will Smith - Gettin' Jiggy With It
7: (NEW!) Spice Girls - Stop
8: (NEW!) Eagle-eye Cherry - Save Tonight
9: (NEW!) Scary Groover/Hassan Jassan - Children/Schapie
10: (5) Papa Bear - Cherish

Nieuwe binnenkomers Top 40:
15: Romeo - Coming Home
28: 2 Unlimited - Wanna Get Up
29: Aaron Carter - I'm Gonna Miss You Forever
30: Wyclef Jean - Gone Till November
35: Edsilia - Hemel & Aarde

Nieuwe binnenkomers Tipparade:
Beperkt tot nummers die de Top 40 niet haalden, want die komen toch nog wel voorbij..
15: Mariah Carey - The Roof
23: Band Zonder Banaan - Koning Pintenman
24: Hotcha Trio - The Galloping Comedians
25: Nurlaila - Alsof Je Bij Me Bent

Album Top 10
1: (2) Madonna - Ray Of Light
2: (5) James Horner - Titanic
3: (3) Celine Dion - Let's Talk About Love
4: (1) De Kast - Noorderzon
5: (4) Eros Ramazotti - Eros
6: (6) Erykah Badu - Live
7: (NEW!) Eric Clapton - Pilgrim
8: (7) Era - Era
9: (NEW!) Emma Shapplin - Carmine Meo
10: (9) Janet Jackson - The Velvet Rope

Nieuwe binnenkomers album Top 100:
26: Van Halen - Van Halen 3
27: Simple Minds - Neapolis
46: Eagle-eye Cherry - Desireless
52: Willy Alberti - De Onvergetelijke... deel II
62: Ronan Hardiman - Michael Flatley's Lord Of The Dance
68: Clannad - Landmarks

Alarmschijf
Close II You - Somebody

Filmpremières in week 12

[ Bericht 0% gewijzigd door Maartel op 27-03-2008 21:54:29 ]
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:32:00 #166
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_57652579
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 17:05 schreef Maartel het volgende:
9: (NEW!) Scary Groover/Hassan Jassan - Children/Schapie
Hassan!

En ook:
quote:
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  donderdag 27 maart 2008 @ 18:33:06 #167
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_57652600
nieuw binnengkomen nr 23 verwijst naar Hanson ipv Band Zonder Banaan..
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 maart 2008 @ 19:38:22 #168
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57654380
Close II You alarmschijf
DeLuna vindt me dik ;(
  donderdag 27 maart 2008 @ 20:58:36 #169
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_57657031
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:18 schreef vencodark het volgende:
Zoooo'n spijt.

Omg, dat had ik kunnen posten Ik was echt precies hetzelfde! Alleen geen abo op Break Out maar wel fervent lezer En die verschrikkelijke Total Touch, omfg
Ik heb de Break Outs idd ook weggegooid. Ik kan me ook nog herinneren dat er zo'n artikel in stond over een 12 jarig meisje dat moeder was geworden Vond dat zo shocking toen
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_57659274
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 18:33 schreef qu63 het volgende:
nieuw binnengkomen nr 23 verwijst naar Hanson ipv Band Zonder Banaan..
Thanx! Fixed

Verder:
- 2 Unlimited hadden ze écht anders moeten noemen, want dit heeft natuurlijk weinig met Ray & Anita te maken.. desalniettemin wel een lekker vrolijk nummer.. (helaas een remix, het origineel is nergens online te vinden)
- Edsilia Toch één van de betere nederlandse ESC-inzendingen van de laatste tientallen jaren..
- Nurlaila Nog steeds best een mooi nummer.. wel héél erg Ewbank, het had zo Marco kunnen zijn..
- Voor Nederlandse begrippen maakte Close II You toch best nette popmuziek..
- ik begin het nu wel moe te worden dat elke post van mij met een plaatje van Celine Dion begint
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 27 maart 2008 @ 22:25:10 #171
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_57660202
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Maartel het volgende:

- Nurlaila Nog steeds best een mooi nummer.. wel héél erg Ewbank, het had zo Marco kunnen zijn..
een bijzonder mooi nummer, past precies bij haar, heb de singel ook prachtig
quote:
- Voor Nederlandse begrippen maakte Close II You toch best nette popmuziek..
en vooral Sascha
DeLuna vindt me dik ;(
pi_57664759
Aah, ik heb de nieuwe videolink-functie ontdekt!
Dat kan nog best interessant zijn voor dit topic..
Als ik de hele lijst zo zou doen wordt het echt té rommelig (tenzij ik zelf screenshotjes e.d. ga maken maar dan wordt het een fulltime-job ) maar het spreekt natuurlijk wel stukken meer tot de verbeelding dan alleen lijstjes met titels..

Bij wijze van test/demo iig even de top 5 van deze week

pi_57679095
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 20:58 schreef Enfermera het volgende:

[..]
Ik kan me ook nog herinneren dat er zo'n artikel in stond over een 12 jarig meisje dat moeder was geworden Vond dat zo shocking toen
Nu kijk je niet meer op.

Gister met een vriendin nog allerlei filmpjes bekeken. BackstreetBoys, Five (die ik toen juist verschrikkelijk vond), Spice Girls, Gabbertje , Soldid Harmonie, Wes. Blijft leuk om terug te zien.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 19:50:04 #174
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_57679874
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef vencodark het volgende:

[..]

Nu kijk je niet meer op.

Gister met een vriendin nog allerlei filmpjes bekeken. BackstreetBoys, Five (die ik toen juist verschrikkelijk vond), Spice Girls, Gabbertje , Soldid Harmonie, Wes. Blijft leuk om terug te zien.
Nee idd, ik ben een stuk minder naief geworden

Geweeeeeeeeeeldig.
I never look back, darling. It distracts from the now.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 11:25:41 #175
52871 Blight
Supersized.
pi_57692746
Brrr. Together Again van Janet Jackson. Iedereen vond dat nummer zo tof, maar ik had er echt een hekel aan. Des te vaker kreeg ik 'm te horen, .
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')