Ik heb gewoon een ernstig zwak voor eurodancequote:Blossom - Bicycle Race
Twenty 4 Seven - If You Want My Love
T Spoon - Fly Away
N Trance - D I S C O
Tina Cousins - Angel
Course & Mondane - Ring My Bel
In mijn ogen 'klassiekers' waarover ik me echt verbaas dat ze blijkbaar nooit in de top 40 zijn beland.. (destijds hoorde je ze voor mijn gevoel elk uur op de radio)quote:
Dit vond ik echt een érg mooi nummer, en heb het altijd zeer frustrerend gevonden dat Aerosmith 'm op geen enkele best of-cd plaatstequote:
Dit zullen stuk voor stuk niet de beste nummers van 1997 wezen, maar zijn wel nummers die me erg aan die tijd doen denken, en ik destijds op casettebandje grijsdraaide..quote:
Dat heb ik wel overwogen, maar uiteindelijk leek me dit toch meer een topic voor de nostalgische Fok!-er dan voor de serieuze muziekliefhebber..quote:Op maandag 7 april 2008 17:40 schreef ranja het volgende:
Je zou het naar MUZ kunnen verplaatsen trouwens.
Nope, dit was de (goedkope) house-remake van het nummer..quote:Op maandag 7 april 2008 18:11 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Without A Doubt - Don’t Speak (Is dit niet No Doubt????)
haha, nee dan niet. Dacht dat jij misschien een fout had gemaaktquote:Op maandag 7 april 2008 18:14 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat heb ik wel overwogen, maar uiteindelijk leek me dit toch meer een topic voor de nostalgische Fok!-er dan voor de serieuze muziekliefhebber..
Maar ik zie het even aan, als het hier door geen hond wordt opgemerkt geef ik het wel een reanimerend schopje richting MUZ
[..]
Nope, dit was de (goedkope) house-remake van het nummer..
Laat dus nog maar even weten of je dan nog achter je stem staat![]()
quote:Op maandag 7 april 2008 18:38 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
haha, nee dan niet. Dacht dat jij misschien een fout had gemaakt
Ik bedoelde qua uitkomen eigenlijk vooral de data waarop de nummers voor het eerst in de hitlijsten genoteerd stonden.. 't blijft natuurlijk twijfelachtig wat je doet met een nummer wat pas in week 52 binnenkwam, en dus éígenlijk pas een hit werd in 1998.. en zo zijn er dus ook tientallen nummers die al in oktober 1996 in de lijst verschenen, maar in '97 ook nog een maandje meededen..quote:Op maandag 7 april 2008 19:00 schreef Misstique het volgende:
Ik zou als ik jou was gewoon de daadwerkelijke hits, dus wat er in de lijsten stond in '97 als leidraad nemen en niet wanneer ze uitkwamen. Dat zijn namelijk de nummers die we ook hoorden in '97.
Precies.. het zou makkelijk zijn om alle nummers gewoon in elk jaar mee te laten doen waarin ze genoteerd staan, maar dan krijg je dadelijk dat bijv. een Don't Speak zowel het beste nummer van 1996 als 1997 wordt, en da's toch een beetje lame..quote:Op maandag 7 april 2008 19:04 schreef ranja het volgende:
Ik zou de nummers die nog aan het stijgen waren in week 1 van 1997 wel meenemen maar nummers die al aan het zakken waren of die nog 3 of 4 weken genoteerd hebben gestaan laten zitten. Maar dat is toch een eigen invulling. Mocht je 1996 of 1998 nog een keer willen doen, zou ik er nu al voor zorgen dat je dan geen dubbelen krijgt met dit toernooi.
Ah, dan begreep ik je verkeerd.quote:Op maandag 7 april 2008 19:04 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik bedoelde qua uitkomen eigenlijk vooral de data waarop de nummers voor het eerst in de hitlijsten genoteerd stonden.. 't blijft natuurlijk twijfelachtig wat je doet met een nummer wat pas in week 52 binnenkwam, en dus éígenlijk pas een hit werd in 1998.. en zo zijn er dus ook tientallen nummers die al in oktober 1996 in de lijst verschenen, maar in '97 ook nog een maandje meededen..
Ik ga maar af op de score per jaar (n.a.v. weken genoteerd + posities).quote:Op maandag 7 april 2008 19:04 schreef ranja het volgende:
Ik zou de nummers die nog aan het stijgen waren in week 1 van 1997 wel meenemen maar nummers die al aan het zakken waren of die nog 3 of 4 weken genoteerd hebben gestaan laten zitten. Maar dat is toch een eigen invulling. Mocht je 1996 of 1998 nog een keer willen doen, zou ik er nu al voor zorgen dat je dan geen dubbelen krijgt met dit toernooi.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:51 schreef WheeleE het volgende:
Een vlugge filtering van de volledige lijst:
<knip>
Laat het tournament maar beginnen.
Ja, dat wilde ik dus eigenlijk niet doen omdat ik geen buitennissige lijsten verwachtte (en het is altijd zo lullig als iemand 11 nummers geweldig vind en jij ze dan beperkt tot een keuze van 10)quote:Op dinsdag 8 april 2008 19:40 schreef Misstique het volgende:
Misschien moet je ff een limiet stellen aan het aantal nummers dat je mag voordragen, 3 of 5 ofzo.
Nuja, wat ik vroeg was idd om de nummers te kiezen die in jouw ogen wel thuis horen in de competitie..quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:19 schreef WheeleE het volgende:
Ah, ik dacht dat uit die lange lijst alles wat niet als kandidaat in het toernooi zou moeten weggelaten moest worden. Het is dus de bedoeling om een aantal favorieten te kiezen.
* WheeleE noteert voor volgende keer.
Ik ben niet heel kritisch geweest. Je uiteindelijke absolute favorieten kies je tenslotte in het tournament zelfquote:Op dinsdag 8 april 2008 20:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nuja, wat ik vroeg was idd om de nummers te kiezen die in jouw ogen wel thuis horen in de competitie..
In principe komt 'weglaten wat er niet in thuishoort' op hetzelfde neer, het levert alleen duidelijk een wat langere lijst op
Absoluut.. Ik kan opzich ook wel leven met je lijstje hoor.. doel van deze voorronde is vooral even een (groot) aantal nummers af te schrijven die hier echt niets te zoeken hebben.. er zit tenslotte ook een hoop meuk tussen de tipnoteringen..quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:30 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ik ben niet heel kritisch geweest. Je uiteindelijke absolute favorieten kies je tenslotte in het tournament zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |