quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Maartel het volgende:
- ik begin het nu wel moe te worden dat elke post van mij met een plaatje van Celine Dion begint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk gedaan dit trouwens!Jack had a gang that he called the milligrams, he was known as Smack Jack the Crackerman!
Ik ben Baby don't go aan het downloaden, vond het toen (en nu nog steeds) zo'n mooi liedjequote:
quote:Op maandag 7 april 2008 18:22 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat waren popgoden vergeleken bij hun Nederlandse variant
Echt vreselijk ja. Vond Cleopatra best aardig toen. Die meid had een stem zeg.quote:Op maandag 7 april 2008 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]wat bizar slecht was dat. Kwam dat niet ook uit de Bolland en Bolland stal?
Dat verbaasde mij ook ja.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef Maartel het volgende:
Ik ben echt zéér verbaasd dat Let Me Entertain You blijkbaar nooit een hitje is geweest..
Na 't nummer jarenlang bij elke talentenjacht te hebben gehoord voelt het toch wel als een 'klassieker', maar blijkbaar is het dat pas later geworden..
Angels kwam in januari '98 al binnen, dus daar kan het ook niet aan hebben gelegen..quote:Op woensdag 9 april 2008 22:10 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook ja.![]()
Al is het wel zo dat Robbie Williams pas later in 1998 solo doorbrak met het nummer Angels.
best ironisch nuquote:Nieuwe binnenkomers Tipparade:
Beperkt tot nummers die de Top 40 niet haalden, want die komen toch nog wel voorbij..
23: Benny Neyman - Leven
Ik wilde het niet zeggenquote:
Vond dat een goed nummer toen.quote:Op woensdag 9 april 2008 22:06 schreef Maartel het volgende:
Ik ben echt zéér verbaasd dat Let Me Entertain You blijkbaar nooit een hitje is geweest..
Na 't nummer jarenlang bij elke talentenjacht te hebben gehoord voelt het toch wel als een 'klassieker', maar blijkbaar is het dat pas later geworden..
Ik ben zelfs naar hun concert geweestquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 14:01 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben zelfs naar hun concert geweest
En ik heb Close 2 You ook twee keer live gezien
maak je inbox eens leeg!
Maar toen kende ik je nog nietquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
En je hebt me niet eens meegevraagd..![]()
Heb ik gedaan..
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:10 schreef Elegy het volgende:
[..]
Maar toen kende ik je nog nietAnders had je best mee gemogen hoor!
ik krijg de melding dat jouw inbox niet beschikbaar ismaak wel even een feedback post van. Heb je me niet geblokkeerd?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:47 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee en me hele inbox is bijna leeg.. ik heb je net een pm gestuurd
Je bericht is succesvol verzonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |