abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 februari 2001 @ 23:23:55 #1
862 Arcee
Look closer
pi_775167
Okee, misschien niet de áller beste, maar wel één van de, en ik kan er sowieso geen betere bedenken op 't moment.

Ik vind het echt een geweldige band. Die stemmen zijn zó mooi en ze zingen er in zo'n prachtige harmonie mee. 'Never Ever', 'Pure Shores', 'Black Coffee', stuk voor stuk grote favorieten van me. Ook de nieuwe klinkt weer erg lekker. En zelfs de regelmatig verguisde cover van 'Under the Bridge' vind ik een prima nummer. En ook 'Voulez Vous Coucher Avec Moi', ook weer zo heerlijk gezongen. Ik ben echt zwaar fan van ze.

Of om 't even op z'n FOK!s te zeggen: All Saints roeleert zeer grote tijd!

  maandag 26 februari 2001 @ 23:27:03 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_775177
Ik las vanochtend in de krant de kop dat het gerucht ging dat ze uit elkaar zouden gaan...

Ik vind All Saints ook best te pruimen, Black Coffee vind ik zelfs echt heel goed.

pi_775179
klopt
pi_775189
Idd een goede band, al vond ik "Under The Bridge" niet echt geweldig, om het zacht uit te drukken. De rest van hun nummers zijn zeer goed aan te horen. Mooie stemmen.
  maandag 26 februari 2001 @ 23:29:45 #5
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_775190
Ik kan ze ook goed aanhoren (op die vreselijke Under the Bridge-cover na, dan). 'I Know Where It's At' is toch ook van All Saints?

[let op: schaamteloze bekentenis volgt nu:]

Destiny's Child vind ik ook wel aardig voor een moderne Top 40-meidenband, al is het allemaal wel érg feministisch. Maar wel goede gelikte producties.

[Dit bericht is gewijzigd door Zanderrr op 26-02-2001 23:30]

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 26 februari 2001 @ 23:30:14 #6
6852 Kelo
onder invloed
pi_775192
Hun versie van Under the Bridge is echt tenenkrommend.
Had verboden moeten worden!

Pure Shores vind ik matig, voor de rest ken ik maar eigenlijk weinig van ze. En dat wil ik graag zo houden!

pi_775193
Vond ik 'Solid Harmony' toch beter...
  maandag 26 februari 2001 @ 23:31:42 #8
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_775202
Ik heb het even opgezocht, en volgens boulevardblad 'The Sun' (dus al te serieus hoef je het denk ik niet te nemen) heeft de meidengroep bevestigd uit elkaar te gaan. Ik heb het overigens in de Volkskrant gelezen, mocht je nog even snel naar de benzinepomp willen lopen om het zelf ook te kunnen lezen.
pi_775207
quote:
Op 26 februari 2001 23:30 schreef Lamon het volgende:
Vond ik 'Solid Harmony' toch beter...
Wat is er eigenlijk met hen gebeurt?
  maandag 26 februari 2001 @ 23:33:45 #10
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_775215
Solid Harmony was toch van 'Baby Don't Go'?. Dát vond ik echt een tenenkrommend zeikplaatje. But that's just me...
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 26 februari 2001 @ 23:37:00 #11
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_775231
quote:
Op 26 februari 2001 23:33 schreef Zanderrr het volgende:
Solid Harmony was toch van 'Baby Don't Go'?. Dát vond ik echt een tenenkrommend zeikplaatje. But that's just me...
Volgens mij waren dat nog weer anderen, waarvan ik gelukkig ook de naam ben vergeten.

Solid HarmoniE (want zo moet je het schrijven, zodat je ook SHE kunt lezen) waren die meiden met die te grote broeken in veel te felle kleuren. Een liedje zou ik zo een twee drie niet kunnen noemen.

[edit] kweet de naam van die andere prutgroep weer: Close 2 You...

[Dit bericht is gewijzigd door Trainspotter op 26-02-2001 23:37]

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 februari 2001 @ 23:37:31 #12
862 Arcee
Look closer
pi_775235
quote:
Op 26 februari 2001 23:27 schreef Trainspotter het volgende:
Ik vind All Saints ook best te pruimen, Black Coffee vind ik zelfs echt heel goed.
"I wouldn't wanna be anywhere else but heeeeeere, I wouldn't wanna chaaaaaaaange...."

Heeeeeeerlijk.... wat een prachtige stemmen.

pi_775252
quote:
Op 26 februari 2001 23:32 schreef Theeboon het volgende:
Wat is er eigenlijk met hen gebeurt?

'Solid Harmonie is completing the recording of their CD in Orlando Florida. The CD will contain 11 new songs produced by Billy Chapin (Backtreet Boys, Leslie Carter), Tony Battaglia (Mandy Moore), and Andy Goldmark (Jennifer Page, Steps). The CD will be released early in 2001 and the group will embark on an extensive worldwide tour.'

Watch out, All Saints & co, they're back!

  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 februari 2001 @ 23:41:14 #14
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_775253
jah, All Saints, heb toch een redelijk aantal nummers van ze

Pure Shores vind ik de beste
verder zijn goed: Never Ever, Black Coffee, War Of Nerves, I Know Where It's At

Bootie Call vond ik eigenlijk niks
All Hooked Up heb ik nog maar 1x gehoord,kan er geen mening over vormen eigenlijk

de 2 covers:
Under The Bridge, als het een origineel was, was het wel een goed nummer, maar als cover (en dus vergeleken met het origineel) een zware verkrachting

Lady Marmelade is daarentegen geen verkrachting maar gewoon een goed nummer

nog een single van ze vergeten?

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 februari 2001 @ 23:42:00 #15
862 Arcee
Look closer
pi_775257
quote:
Op 26 februari 2001 23:33 schreef Zanderrr het volgende:
Solid Harmony was toch van 'Baby Don't Go'?. Dát vond ik echt een tenenkrommend zeikplaatje. But that's just me...
Nee, dat was een Nederlandse groep; Close II You. Vond ik een prima nummer trouwens...

Solid HarmoniE was van I'll Be There For You en vooral van die ene hele mooie meid, Melissa Graham

  maandag 26 februari 2001 @ 23:42:03 #16
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_775258
quote:
kweet de naam van die andere prutgroep weer: Close 2 You...
Ow ja... hopelijk horen we daar geen enkele noot meer van.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 26 februari 2001 @ 23:44:15 #17
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_775268
pure shores roelde wel

voor de rest vink et niet zo super

maarre, ik vind de eerder genoemde Solid HarmoiE ook erg ez listening (goed durf ik et niet te noemen)

voor de rest weinig goede girlsbands, of ik vergeet ze nu gewoon allemaal opeens

You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
  maandag 26 februari 2001 @ 23:52:14 #18
1358 Xhorder
He's back...
pi_775299
quote:
Op 26 februari 2001 23:42 schreef Zanderrr het volgende:
Ow ja... hopelijk horen we daar geen enkele noot meer van.
Ik vond ze wel geil.. op dat accent na dan..
... na vijf jaar
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 26 februari 2001 @ 23:57:19 #19
862 Arcee
Look closer
pi_775312
quote:
Op 26 februari 2001 23:41 schreef TARAraboemdijee het volgende:
All Hooked Up heb ik nog maar 1x gehoord,kan er geen mening over vormen eigenlijk
Erg lekker is-ie. Ze zingen onder andere: "I know that you want a piece of my ass", ik bedoel maar
quote:
Lady Marmelade is daarentegen geen verkrachting maar gewoon een goed nummer
Idd, erg fraai nummer. Hoe die meiden: "Hey sista go sista soul sista go sista" zingen... brrrrr
pi_775314
Toevallig..liep na het werk, in een melig bui, de lokale cdwinkel binnen en had nog een geeltje in mijn jaszak en zag dat album van All Saints liggen en gewoon meegenomen.
Heb het de hele avond in de auto geluisterd en moet zeggen..wel leuk allemaal..
pi_775504
Ik ben geloof ik de 1e die helemaal niks van All Saints te pruimen vind en ze dus gewoon grote bagger vind en er nimmer een nummer van zal downen, kopen of aanhoren op de radio of wat dan ook.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_775779
Ontzettend toffe band, ze zijn 'echt' en maken ontzettend leuke, relaxte deuntjes. Doodzonde dat ze uit elkaar gaan. Close 2 you hoef ik niet terug (nepzooi), Solid Harmony ook niet maar die vond ik toch wat minder erg.
En wanneer gaan die k*t-Spice Girls eens uit elkaar, in plaats van een goede band als All Saints? Dat zou ik heel erg leuk vinden.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 27 februari 2001 @ 09:59:01 #23
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_775961
Een aantal meidenbands die beter zijn (en tot de pure top behoren!):

> Luscious Jackson
> Girlschool
> L7

Die spelen alle instrumenten zelf, spelen -op een cover af en toe- zelf geschreven nummers n kunnen ook live echt goede optredens verzorgen (van LJ en L7 ben ik zelf getuige daarvan geweest).

Andere meidenbands die beter zijn dan AllSaints:
> DustyTrails
> Kostars
> Surpremes
> Cycle Sluts from Hell
> talloze girlbands a la The Surpremes in de jaren 60

AllSaints vind ik van een zelfde niveau als Banarama: niet echt slecht, misschien zelfs best aardig.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_776129
Ik neem het All Saints kwalijk dat ze het nummer Under the bridge van Red hot chilli peppers dusdanig vcerkracht hebben dat ik nooit meer naar het nummer zal kunnen luisteren zonder er aan te denken,,,
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  dinsdag 27 februari 2001 @ 11:24:07 #25
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_776156
quote:
Op 27 februari 2001 09:59 schreef Doc het volgende:
Andere meidenbands die beter zijn dan AllSaints:
- Dusty Trails
Waarvan het beste nummer naar mijn mening door gastzangeres Emmylou Harris is gedaan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')