Ja! Dat was een jaar voor deze hit, toen Buckshot Lefonque nog een obscuur jazzig bandje was waar niemand ooit van had gehoord.quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:01 schreef Liejannuh het volgende:
Werd de naam van Buckshot Lefonque niet in een radio commercial voor een automerk gebruikt? Dat je een CD kreeg bij een proefrit en dat je dan uit heel veel titels kon kiezen waaronder Buckshot Lefonque?
En de commercial is volgens mij toen ingesproken door Rick van Velthuisen. Alleen voor welk merk auto was het?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:23 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ja! Dat was een jaar voor deze hit, toen Buckshot Lefonque nog een obscuur jazzig bandje was waar niemand ooit van had gehoord.
Inderdaad.quote:Op maandag 17 september 2007 21:44 schreef Supra_Turbo het volgende:
Geweldig topic!!
Bedankt Maartel!
Veel jeugdherinneringen.
Wat gaat de tijd toch snel joh... niet normaal meer!
quote:Op maandag 17 september 2007 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
geen reacties wil niet zeggen dat het niet gewardeerd word hoor! Ik geniet met volle teugen, maar volgens mij is dit typisch zo'n lurktopic
Ik vond deze destijds zo mooi (was volgens mij ook 1997)..quote:Op maandag 17 september 2007 22:38 schreef Steeven het volgende:
Ik zat net wat filmpjes van Dune te bekijken op youtube, kreeg er spontaan kippenvel van
http://www.youtube.com/watch?v=RMihpjZ03_w&mode=related&search=
jaaaaaaaaquote:Op maandag 17 september 2007 22:49 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ik vond deze destijds zo mooi (was volgens mij ook 1997)..![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 18 september 2007 19:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
er zat altijd een zinnetje in wat ik en wat vriendjes vonden klinken alsof ie zong "eeeey, welke kant moet ik op?"
Het klinkt nog steeds zo![]()
Same here!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:54 schreef Maartel het volgende:
van Dr. Jones en I'll Be There For You word ik nog steeds vrolijk![]()
Die wás toen ook nog goed, totdat hij dat Elvisnummer ging verneuken.quote:
Het nummer Torn van Natalie Imbruglia, bedoelde ik.quote:Op donderdag 17 januari 2008 14:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die wás toen ook nog goed, totdat hij dat Elvisnummer ging verneuken..
http://www.youtube.com/watch?v=Z2yNzw00mpA&feature=relatedquote:Op donderdag 17 januari 2008 14:15 schreef Blight het volgende:
[..]
Het nummer Torn van Natalie Imbruglia, bedoelde ik.
Yep, precies 10 jaar geleden dat ik die heb gezien.quote:
Als je dat nu al denkt moet je de versie van Tatjana eens horenquote:Op woensdag 30 januari 2008 20:47 schreef dwerg het volgende:Louise
.
Wat een prutnummer. Onvoorstelbaar. Alles bij elkaar gejat en uiteindelijk leek het nergens op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |