Hee je leeft weerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Goaf.
Wat is het nou ? <- is weer helemaal in de war .... ( heb ik altijd tussen 10 en 2 op fok!quote:
Niet, dit is een kwaliteitstopic.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef Elixabete het volgende:
en bagger.
nigga what?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Knekwurst het volgende:
tietenpics?
Wij gaan erom votenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Niet, dit is een kwaliteitstopic.![]()
quote:
*meedoet*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
*naar de drank grijpt
OHW NOESSquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:34 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wij gaan erom voten
Poll: Deze topic isBagger Hoax Brechtje is een hoer
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:37 schreef Brechtje het volgende:
[..]
OHW NOESS![]()
[afbeelding]
Poll: Heeft Elixabete konijnentanden?Gadverdamme wat een vies wijf. Ja! HAHAHAHAA
Tussenstand:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nee man.
Breezers, daar ga ik mijn energie niet insteken
Hihi, je zei instekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nee man.
En aan mensen die alleen een grote bek hebben op het internet, (oftewel internethelden) en in het echt vet autistisch zijn ga ík mijn tijd niet aan verdoenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nee man.
Oeh en je verdoet je tijd niet aan me?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:40 schreef Elixabete het volgende:
[afbeelding]
Poll: Brechtje is een?Hoer breezah zaadslikker
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik vind je wel dapper dat jij zo over jezelf durft te sprekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En aan mensen die alleen een grote bek hebben op het internet, (oftewel internethelden) en in het echt vet autistisch zijn ga ík mijn tijd niet aan verdoen
* Stemt niet*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:40 schreef Elixabete het volgende:
[afbeelding]
Poll: Brechtje is een?Hoer breezah zaadslikker
Tussenstand:
[afbeelding]
ik doe MouzurX een plezierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oeh en je verdoet je tijd niet aan me?![]()
![]()
Ben je op je teentjes getrapt wijffie.
Dit een rel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef RealZeus het volgende:
we hebben een R
![]()
we hebben een E
![]()
we hebben een L
![]()
REL
![]()
* RealZeus pakt er maar weer popcorn en cola bij.
![]()
nee toch nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef RealZeus het volgende:
we hebben een R
![]()
we hebben een E
![]()
we hebben een L
![]()
REL
![]()
* RealZeus pakt er maar weer popcorn en cola bij.
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja ik ga maar weer eens aan de radio werken
Agur mensen
Trek je je terug?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja ik ga maar weer eens aan de radio werken
Agur mensen
And the winner after a KO in the first round is: Brechtje!!quote:
i second that motionquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Willen jullie dit graag voor me uitvechten in een zwembad met olie? Uiteraard nakend.
Ga nou maar aan je radio werken en werk ook meteen eens aan die konijnensmoel van je. Misschien een beugel? Of je moet even een flinke dreun krijgen, dat helpt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Remlof heeft zich net terug getrokken ja
Het was heerlijk
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga nou maar aan je radio werken en werk ook meteen eens aan die konijnensmoel van je. Misschien een beugel? Of je moet even een flinke dreun krijgen, dat helpt.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga nou maar aan je radio werken en werk ook meteen eens aan die konijnensmoel van je. Misschien een beugel? Of je moet even een flinke dreun krijgen, dat helpt.![]()
Oh nee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]in het echt zou je niks doen, laten we eerlijk zijn
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oh nee?![]()
Lok haar eventjes naar die groningen meet dan.
het geeft niet dat je lesbisch bent en dat mijn mond niet voldoet aan jou wensen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ze komt al, en je gaat niks doen. Kom op nouquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oh nee?![]()
Lok haar eventjes naar die groningen meet dan.
heequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Elixabete het volgende:
[..]
het geeft niet dat je lesbisch bent en dat mijn mond niet voldoet aan jou wensen.
het geeft ook niet want ik val ook niet op vrouwen (zeker niet op 16 jarige die net uit de kast komen)
Maar veel mannen denken anders over mijn goddelijke uiterlijk
Ze hoeven niet korter, alhoewel dat zal er ook wel beter uitzien nu ik weer naar dr bek kijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef boem-dikkie het volgende:Ik denk niet dat tanden korter worden van een dreun op je bek lieve Brechtje.
Er gaan er een paar klapjes krijgen in grunn. Geloof mij nou.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ze komt al, en je gaat niks doen. Kom op nou![]()
stelletje halve tammequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er gaan er een paar klapjes krijgen in grunn. Geloof mij nou.
Wederom een reactie vol met crap, het lukt je niet Elixabete.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Elixabete het volgende:
[..]
het geeft niet dat je lesbisch bent en dat mijn mond niet voldoet aan jou wensen.
het geeft ook niet want ik val ook niet op vrouwen (zeker niet op 16 jarige die net uit de kast komen)
Maar veel mannen denken anders over mijn goddelijke uiterlijk
Wat ouwehoer je nouquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ze komt al, en je gaat niks doen. Kom op nou![]()
Opeens heb je het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet korter, alhoewel dat zal er ook wel beter uitzien nu ik weer naar dr bek kijk.
Maar ze moeten vooral naar achter geschoven worden.
Ik vind Elixa wel een lekker ding eigenlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:54 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wederom een reactie vol met crap, het lukt je niet Elixabete.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Opeens heb je het.
Je wordt tandartsassistente.
Jij moet je ogen eens laten laseren halve tamme.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Elixa wel een lekker ding eigenlijk
Niks, gewoon dat jij niet met een volwassen vrouw gaat vechten irl. Damn hahahha. Dat zou echt kansloos zijn.quote:
Pedo, hoe stevig kan je aan Brechtjes kutflap blijven hangenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg 2-0
Je kunt dr neuken op de meet, en dan gaat ze lekker met die konijnentandjes op je tepels knabbelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een glas wortelsapquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je kunt dr neuken op de meet, en dan gaat ze lekker met die konijnentandjes op je tepels knabbelen.
Nou, lijkt me wel hip. Zo'n avondvullend programma!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niks, gewoon dat jij niet met een volwassen vrouw gaat vechten irl. Damn hahahha. Dat zou echt kansloos zijn.
Ze komt ook echt heul volwassen over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niks, gewoon dat jij niet met een volwassen vrouw gaat vechten irl. Damn hahahha. Dat zou echt kansloos zijn.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pedo, hoe stevig kan je aan Brechtjes kutflap blijven hangen.
owww die komt hard aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je kunt dr neuken op de meet, en dan gaat ze lekker met die konijnentandjes op je tepels knabbelen.
De velletjes op m'n frikandellenpenis springen ervan openquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Opeens heb je het je wordt sexueel detailist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
niet sabbelen, maar knabbelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:59 schreef Paramnesia het volgende:
Maar for real,
like for real real
Elixabete > Brechtje
schreeuw hemquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
neuh 100% zeker hahaha, maar ik kan niet oordelen, heb nooit met mevrouw Brechtje gesproken. Maar nu zou ik dat zeker zo zeggen.quote:
Dacht je nu echt dat je mij hiermee raakt mafkees? Verzin eens iets beters.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
neuh 100% zeker hahaha, maar ik kan niet oordelen, heb nooit met mevrouw Brechtje gesproken. Maar nu zou ik dat zeker zo zeggen.![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
beargumenteer eens ffquote:
quote:
Stuur volgende keer rozen naar Yvonne, met haar is het leeftijdsverschil iets kleinerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dacht je nu echt dat je mij hiermee raakt mafkees? Verzin eens iets beters.
*fobo tjek*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
in het snel doorscrollen las ik toch echt 'ik ben een hoer'
maar dat kan natuurlijk niet![]()
![]()
Eigenlijk groter..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stuur volgende keer rozen naar Yvonne, met haar is het leeftijdsverschil iets kleiner.
oke dan niet, dan is het wel slecht gesteld met Brechtjes voordeelpunten als het zo zit.quote:
Meet & Greet metquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef doka het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor die meet?
Ja dat was ook echt een versiertruuk die rozen. Ga eens dood mafkees.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stuur volgende keer rozen naar Yvonne, met haar is het leeftijdsverschil iets kleiner.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Het raakt je wel he anders zou je niet zo reageren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt een versiertruuk die rozen. Ga eens dood mafkees.
keyboard piratenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
Echt lachen hier al die internethooligans. We zullen wel even zien hoeveel er nu echt komen opdagen in Groningen.
Ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
Echt lachen hier al die internethooligans. We zullen wel even zien hoeveel er nu echt komen opdagen in Groningen.
Groningen meet - Deel XXV - een vreugdevol samenkomen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef doka het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor die meet?
sinds waneer ben jij psycholoog?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Het raakt je wel he anders zou je niet zo reageren.![]()
Zeg internethooligan, kom jij eigenlijk wel opdagen in Groningen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Het doet me niets. Maar dood moet ie wel. Beter voor de genenpoel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
beetje ver wegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Groningen meet - Deel XXV - een vreugdevol samenkomen!
Hehe iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als tie volgend jaar ook is in groningen kom ik ..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
Wat dacht jij dan ouwe!?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeg internethooligan, kom jij eigenlijk wel opdagen in Groningen?
uh huhquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:06 schreef Cahir het volgende:
wat zijn jullie een stomme ramptoeristen zeg![]()
Gezellig hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh
moet toch wat op zaterdagavond als ik gezellig met mn vent op de bank zit met allebei een laptop en een biertje
Nee dan is het goed. Anders wordt die gemiddelde leeftijd daar nooit legaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:07 schreef Armageddon het volgende:
Wat dacht jij dan ouwe!?
Als je de gemiddelde leeftijd in de 3 gezusters naar legaal op wil krikken mag je je oma's huisgenoten wel meebrengen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee dan is het goed. Anders wordt die gemiddelde leeftijd daar nooit legaal.
nah.. zijn nog niet niet met mekaar aan het msn-enquote:
Eens even kijken of die gasten de oude garde kunnen bijhouden. Ik vrees weer aan drama.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef Vork het volgende:
[..]
zou het echt?quote:
Gelukkig is die kroeg 18+quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik woon op de jagerweg in dordrecht, wanneer kom je me ophalen en dumpen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef Cahir het volgende:
brechtjedat jij voorkomt uit de intelligentie van yvonne, nee jou moeten we weer dumpen in de rivier
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eens even kijken of die gasten de oude garde kunnen bijhouden. Ik vrees weer aan drama.
Ah! koesie koesie koesie!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Kom je stoer doen met je zonnebril
De man in mijn fobo is veeel stoerder met zijn zonnebril![]()
ik moest hoestenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik met jou ?
whehehe ik moest lachen
Je hebt wel stylow-pedo blik op dit foto in je foboquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eens even kijken of die gasten de oude garde kunnen bijhouden. Ik vrees weer aan drama.
Ik zie je wel op de meet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik met jou ?
whehehe ik moest lachen
* dWc_RuffRyder slaat post op voor een inhuur-Yugoslaaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik woon op de jagerweg in dordrecht, wanneer kom je me ophalen en dumpen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
* dWc_RuffRyder slaat post op voor een inhuur-Yugoslaaf.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat is er maar een, dus dat schiet niet echt op denk ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je de gemiddelde leeftijd in de 3 gezusters naar legaal op wil krikken mag je je oma's huisgenoten wel meebrengen.![]()
kijken of yvonne dit ook een puik plan vindquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is er maar een, dus dat schiet niet echt op denk ik.
De helft van Fok! weet ons adres man, alsof hier nooit meetings zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
kijken of yvonne dit ook een puik plan vind![]()
brechtje, ik ben een van de eerste users hier op t forum. ik zag je bij wijze van spreken, opgroeien. nu ben je een mooie grote meid. laat je kutje eens zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:28 schreef Brechtje het volgende:
Dus ja, dan weten jullie dat.
Nu ga ik weer.
Zeg jij hem maar als de helft van Fok! hem al weetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
De helft van Fok! weet ons adres man, alsof hier nooit meetings zijn geweest.
Dus ook nog verder zoeken en je weet mn huisnummer.
Dus wanneer kom je me ophalen en dumpen in een rivier stoere kerel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
kijken of yvonne dit ook een puik plan vind![]()
ik vroeg wie niet wat, boemquote:
2003quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
brechtje, ik ben een van de eerste users hier op t forum. ik zag je bij wijze van spreken, opgroeien. nu ben je een mooie grote meid. laat je kutje eens zien.
Ja hier zit nog zo'n thuis met wat oud-indiërs. Daarmee krijg je de gemiddelde leeftijd wel omhoog. Maar ik vrees dat het minder effect heeft op de goede sfeer dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:geen bejaardentehuis in de buurt?
wat is dit nou weer voor schijt reactie man.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
brechtje, ik ben een van de eerste users hier op t forum. ik zag je bij wijze van spreken, opgroeien. nu ben je een mooie grote meid. laat je kutje eens zien.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ja top ik kom wel even langs bij de ballenbak
sorryquote:
Oud-indiërs! Vast gezellig volk. En goed vreten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja hier zit nog zo'n thuis met wat oud-indiërs. Daarmee krijg je de gemiddelde leeftijd wel omhoog. Maar ik vrees dat het minder effect heeft op de goede sfeer dan.
Antwoord me vraag danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dus wanneer kom je me ophalen en dumpen in een rivier stoere kerel?![]()
Nu?
Joah, zo gezellie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ja top ik kom wel even langs bij de ballenbak
Ik woon er 45 minuten rijden vanaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dus wanneer kom je me ophalen en dumpen in een rivier stoere kerel?![]()
Nu?
Kom nu dan ongelofelijke tiefusnerd!quote:
hap hapquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Kom nu dan ongelofelijke tiefusnerd!
Ik sta wel voor mn huis te zwaaien en dan zie je me vanzelf wel.
Dus? kom je?
Want ik verveel me wel een beetje.
Dan kun je me stoer ergens dumpen.![]()
Zou je verbaasd kijken als er opeens een kerel voor je staat die je beet pakt in de auto drukt en je daarna van een brug af-flikkert in de rivier?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Kom nu dan ongelofelijke tiefusnerd!
Ik sta wel voor mn huis te zwaaien en dan zie je me vanzelf wel.
Dus? kom je?
Want ik verveel me wel een beetje.
Dan kun je me stoer ergens dumpen.![]()
Internetheldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik woon er 45 minuten rijden vanaf.
Voorkeur voor een bepaalde rivier?
Dordtsche Kil ,Rijn,Maas,Ijssel?
qftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit topic begint saai te worden.![]()
Zulke gasten lopen niet op Fok! rond boem-dikkie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zou je verbaasd kijken als er opeens een kerel voor je staat die je beet pakt in de auto drukt en je daarna van een brug af-flikkert in de rivier?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef Cahir het volgende:
Alleen z'n achterlijke paardekut als jou wind zich op om een kut topic
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zulke gasten lopen niet op Fok! rond boem-dikkie.
Nee hoor, ik lach hier hartelijk om.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef Cahir het volgende:
Alleen z'n achterlijke paardekut als jou wind zich op om een kut topic
Laat je moeder tegen je oma vechten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op die bitchfight eigenlijk...
tief dan opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik mis leuke haat en nijd.. dit is maar saai
Dan ben je best raar en doelloosquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach hier hartelijk om.
Doe ik al járen om dit soort topics.
Typisch fok!
IP cowboyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
gaat er hier nog wat gebeuren of blijft het bij ip cowboy spelen?
fok is zo typisch dat waneer je de users vervangt door bots niemand jhet verschil merktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach hier hartelijk om.
Doe ik al járen om dit soort topics.
Typisch fok!
Meneer die proxys moet gebruikenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
gaat er hier nog wat gebeuren of blijft het bij ip cowboy spelen?
Kan niet, ik heb geen oma's meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Laat je moeder tegen je oma vechten?
Dan ga jij maar tegen je moeder vechten, is ook een bitchfightquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb geen oma's meer![]()
Ga zelf iemand flamen dan joh kut pauperquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:23 schreef Noorseviking het volgende:
Wordt er nog geflamed tussen de dames?
![]()
ja joh keuzen 1e klasquote:
Ga je weer beginnen met zo'n neprel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:22 schreef Elixabete het volgende:
Ik geef Brechtje wel een biertje.
Jij voelt je altijd maar aangevallen he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga je weer beginnen met zo'n neprel?
Ja dus..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jij voelt je altijd maar aangevallen he.
Nooit liefde gekregen zeker
Kop dicht !quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ga zelf iemand flamen dan joh kut pauper![]()
in my underpantsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Paramnesia het volgende:
Where is the love?
In het doucheputjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Paramnesia het volgende:
Where is the love?
Dan moet je wel echt komen he lieve Elixabete.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Dus kom ik bij jou zitten en kijken hoe jij in de ballenbak speelt![]()
Ik heb geen manga obsessie, jammer voor jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Kop dicht !
anime nerd met je manga obsessie![]()
ik klikte op optie 2quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Cahir het volgende:
Poll: Brechtjekan niet flamen. moet in de rivier worden gedumpt! is weer eens ongesteld ik ben een mongool en klik hier
Tussenstand:
[afbeelding]
nee joh en dat weet je best beertjequote:
En dan komt ze en dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt komen he lieve Elixabete.
Ik krijg er alleen meer zin in door jou, woei.
Ik ook, zoek maar wat uit:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:22 schreef Elixabete het volgende:
Ik geef Brechtje wel een biertje.
en die gele kikker in je fobo dan he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb geen manga obsessie, jammer voor jeHad je eindelijk gehoopt om iemand weer te kunnen dissen.
Amstelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook, zoek maar wat uit:
[afbeelding]
En dan zie ik haar konijnentandjes in real life.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En dan komt ze en dan?![]()
Ow men, hahahha
*zucht*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt komen he lieve Elixabete.
Ik krijg er alleen meer zin in door jou, woei.
ik kies de fles linksonder in de deurquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook, zoek maar wat uit:
[afbeelding]
mits volquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kies de fles linksonder in de deur
Jij weet niet eens wat manga is joh, een gele kikker is geen mangaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
en die gele kikker in je fobo dan he?
bewijs dat is jij vuilak.
ga lekker Hellsing kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat manga is joh, een gele kikker is geen manga
wie zegt dat ik het over manga heb?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat is geen bierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kies de fles linksonder in de deur
mamga is of een merk of de stripsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef Elixabete het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over manga heb?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef Cahir het volgende:
*zucht*![]()
...waar gaat het heen met de wereld?
2 meiden zitten te flamen, mods kijken met een zak popcorn meeniemand die een beetje intelligent volwassen is? yvonne ofzo, onze laatste hoop?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef MouzurX het volgende:
Die polls van jullie hebben altijd alleen maar negatieve opties![]()
![]()
ooh maar mag ik het wel hebbenquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En aan mensen die alleen een grote bek hebben op het internet, (oftewel internethelden) en in het echt vet autistisch zijn ga ík mijn tijd niet aan verdoen
Gaat niet goed, volgensmij zit er iets van 40% in dat spul.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh maar mag ik het wel hebben![]()
ik heb nu al zoveel bier op dat het tegen gaat staan![]()
Ken je het topic nog ff op slot doen? Is toch alleen maar bagger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gaat niet goed, volgensmij zit er iets van 40% in dat spul.
ik ga smoken, laters
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroeger, toen mondde een rel nog wel eens uit in een wereldoorlog her en der.
Nou ja die pedo-shizzle met dWc ging nog op randjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
wie?, dwc_rugridder?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nou ja die pedo-shizzle met dWc ging nog op randje![]()
40-45?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:37 schreef Elixabete het volgende:
45 te gaan
45 pilsjes breezers ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:37 schreef Elixabete het volgende:
45 te gaan
zeg dat maar een keer recht in zn gezicht dan ben je een held okequote:
Waarvoor? een wereldoorlog? Dat is ook natuurlijk wel een hele hoop gedoe en geregel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef Armageddon het volgende:
indeedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:38 schreef Cahir het volgende:
Brechtje is offline, aan't uitjanken bij yvonne. 't topic ken nu wel echt op slot.
doe er nu wat aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen vrees over een paar weken ben ik weer op volle kracht.
moet je nog opwarmen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen vrees over een paar weken ben ik weer op volle kracht.
Gast, misschien moet je écht eens een leven zoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:38 schreef Cahir het volgende:
Brechtje is offline, aan't uitjanken bij yvonne. 't topic ken nu wel echt op slot.
Gewoon overheen gaan, Arma.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Waarvoor? een wereldoorlog? Dat is ook natuurlijk wel een hele hoop gedoe en geregel.
qftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Gast, misschien moet je écht eens een leven zoeken.
Niet alle mensen zitten 24/7 achter de pc, ik was even iets anders aan het doen.
Waarom zou ik in godsnaam moeten uitjanken, over het niveau van het topic? dat mensen me een hoer noemen? (neuh, nog nooit eerder gebeurt hoor in de 7 jaar dat ik hier zit) Ik vind het hilarisch, maar tegelijkertijd ook ONTZETTEND sneu.
wtf, zielige mensen.![]()
Heh je post net iets maar nu geeft hij al aan dat je offline bent duurt dat geen 5 min ofzoiets?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Niet alle mensen zitten 24/7 achter de pc, ik was even iets anders aan het doen.
Waarom zou ik in godsnaam moeten uitjanken, over het niveau van het topic? dat mensen me een hoer noemen? (neuh, nog nooit eerder gebeurt hoor in de 7 jaar dat ik hier zit) Ik vind het hilarisch, maar tegelijkertijd ook ONTZETTEND sneu.
je hapt anders behoorlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
jagerweg zit niet in dordrecht, maar aan de grens in het oostenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je bent idd een hoax hij geeft offline terwijl je nog steeds postquote:
De verloedering van de maatschappij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef Armageddon het volgende:
de eerste de beste kutnewbie?quote:
Het feit dat jij hapt zegt genoeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:46 schreef Brechtje het volgende:
[..]
een paar posts terug zat jij ook nog behoorlijk naar me te happen.
quoted for the truthquote:
Omg.. heeft internetheld het opgezocht?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
jagerweg zit niet in dordrecht, maar aan de grens in het oosten
brechtje jij bent echt triest
Beter kijken, er zit toch echt een De Jagerweg in Dordrecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
jagerweg zit niet in dordrecht, maar aan de grens in het oosten
brechtje jij bent echt triest
Routenet vereist nog een postcode, ik kom iedere keer in Emmen uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omg.. heeft internetheld het opgezocht?
hahahaha, ik woon anders wel degelijk op de jagerweg, nog even beter zoeken knul.
Wel een best lange weg is dat, ook veel groen enzquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omg.. heeft internetheld het opgezocht?
hahahaha, ik woon anders wel degelijk op de jagerweg, nog even beter zoeken knul.
net alsof ik daar op uit wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, brechtje zal je niet belonen met seks als je dat bij elke comment van haar zegt.
Hopelijk ook afgelegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel een best lange weg is dat, ook veel groen enz![]()
Ah, zo doet ie het welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beter kijken, er zit toch echt een De Jagerweg in Dordrecht.![]()
dan doe jij iets verkeerd, ik ken helemaal geen jagerswegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Routenet vereist nog een postcode, ik kom iedere keer in Emmen uitAangezien je toch niet zo moeilijk doet, was is ie?
De andere kunnen het wel prima vinden zonder postcode, dus ga jij het ook maar ff verder uitzoekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Routenet vereist nog een postcode, ik kom iedere keer in Emmen uitAangezien je toch niet zo moeilijk doet, was is ie?
Ja, zag de "De" nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
!ste hit op google, Apotheek De Jagerweg te Dordrecht
Zag je weer eens geen flikker Cahir?
(![]()
![]()
)
is de postcode 3328 aa?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:49 schreef Brechtje het volgende:
[..]
De andere kunnen het wel prima vinden zonder postcode, dus ga jij het ook maar ff verder uitzoeken
nee ligt in een of ander rare wijk met allemaal kleine doodlopende weggetjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |