Je bent idd een hoax hij geeft offline terwijl je nog steeds postquote:
De verloedering van de maatschappij.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb er de kracht niet meer voor.
de eerste de beste kutnewbie?quote:
Het feit dat jij hapt zegt genoeg.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:46 schreef Brechtje het volgende:
[..]
een paar posts terug zat jij ook nog behoorlijk naar me te happen.
quoted for the truthquote:
Omg.. heeft internetheld het opgezocht?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
jagerweg zit niet in dordrecht, maar aan de grens in het oosten
brechtje jij bent echt triest
Beter kijken, er zit toch echt een De Jagerweg in Dordrecht.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
jagerweg zit niet in dordrecht, maar aan de grens in het oosten
brechtje jij bent echt triest
Routenet vereist nog een postcode, ik kom iedere keer in Emmen uitquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omg.. heeft internetheld het opgezocht?
hahahaha, ik woon anders wel degelijk op de jagerweg, nog even beter zoeken knul.
Wel een best lange weg is dat, ook veel groen enzquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:47 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Omg.. heeft internetheld het opgezocht?
hahahaha, ik woon anders wel degelijk op de jagerweg, nog even beter zoeken knul.
net alsof ik daar op uit wasquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:47 schreef Cahir het volgende:
[..]
Nee, brechtje zal je niet belonen met seks als je dat bij elke comment van haar zegt.
Hopelijk ook afgelegenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wel een best lange weg is dat, ook veel groen enz![]()
Ah, zo doet ie het welquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Beter kijken, er zit toch echt een De Jagerweg in Dordrecht.![]()
dan doe jij iets verkeerd, ik ken helemaal geen jagerswegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Routenet vereist nog een postcode, ik kom iedere keer in Emmen uitAangezien je toch niet zo moeilijk doet, was is ie?
De andere kunnen het wel prima vinden zonder postcode, dus ga jij het ook maar ff verder uitzoekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef Cahir het volgende:
[..]
Routenet vereist nog een postcode, ik kom iedere keer in Emmen uitAangezien je toch niet zo moeilijk doet, was is ie?
Ja, zag de "De" nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
!ste hit op google, Apotheek De Jagerweg te Dordrecht
Zag je weer eens geen flikker Cahir?
(![]()
![]()
)
is de postcode 3328 aa?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:49 schreef Brechtje het volgende:
[..]
De andere kunnen het wel prima vinden zonder postcode, dus ga jij het ook maar ff verder uitzoeken
nee ligt in een of ander rare wijk met allemaal kleine doodlopende weggetjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |