Ken je het topic nog ff op slot doen? Is toch alleen maar bagger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Gaat niet goed, volgensmij zit er iets van 40% in dat spul.
ik ga smoken, laters
Ik heb er de kracht niet meer voor.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vroeger, toen mondde een rel nog wel eens uit in een wereldoorlog her en der.
Nou ja die pedo-shizzle met dWc ging nog op randjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik heb er de kracht niet meer voor.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef Armageddon het volgende:
[..]
wie?, dwc_rugridder?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nou ja die pedo-shizzle met dWc ging nog op randje![]()
40-45?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:37 schreef Elixabete het volgende:
45 te gaan
45 pilsjes breezers ?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:37 schreef Elixabete het volgende:
45 te gaan
zeg dat maar een keer recht in zn gezicht dan ben je een held okequote:
Waarvoor? een wereldoorlog? Dat is ook natuurlijk wel een hele hoop gedoe en geregel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:36 schreef Armageddon het volgende:
indeedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:38 schreef Cahir het volgende:
Brechtje is offline, aan't uitjanken bij yvonne. 't topic ken nu wel echt op slot.
doe er nu wat aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen vrees over een paar weken ben ik weer op volle kracht.
moet je nog opwarmen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Geen vrees over een paar weken ben ik weer op volle kracht.
Gast, misschien moet je écht eens een leven zoeken.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:38 schreef Cahir het volgende:
Brechtje is offline, aan't uitjanken bij yvonne. 't topic ken nu wel echt op slot.
Gewoon overheen gaan, Arma.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:39 schreef Vork het volgende:
[..]
Waarvoor? een wereldoorlog? Dat is ook natuurlijk wel een hele hoop gedoe en geregel.
qftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Gast, misschien moet je écht eens een leven zoeken.
Niet alle mensen zitten 24/7 achter de pc, ik was even iets anders aan het doen.
Waarom zou ik in godsnaam moeten uitjanken, over het niveau van het topic? dat mensen me een hoer noemen? (neuh, nog nooit eerder gebeurt hoor in de 7 jaar dat ik hier zit) Ik vind het hilarisch, maar tegelijkertijd ook ONTZETTEND sneu.
wtf, zielige mensen.![]()
Heh je post net iets maar nu geeft hij al aan dat je offline bent duurt dat geen 5 min ofzoiets?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Niet alle mensen zitten 24/7 achter de pc, ik was even iets anders aan het doen.
Waarom zou ik in godsnaam moeten uitjanken, over het niveau van het topic? dat mensen me een hoer noemen? (neuh, nog nooit eerder gebeurt hoor in de 7 jaar dat ik hier zit) Ik vind het hilarisch, maar tegelijkertijd ook ONTZETTEND sneu.
je hapt anders behoorlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:43 schreef Brechtje het volgende:
[..]
jagerweg zit niet in dordrecht, maar aan de grens in het oostenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik woon op de jagerweg in dordrecht, wanneer kom je me ophalen en dumpen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |