Laat je moeder tegen je oma vechten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op die bitchfight eigenlijk...
tief dan opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik mis leuke haat en nijd.. dit is maar saai
Dan ben je best raar en doelloosquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach hier hartelijk om.
Doe ik al járen om dit soort topics.
Typisch fok!
IP cowboyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
gaat er hier nog wat gebeuren of blijft het bij ip cowboy spelen?
fok is zo typisch dat waneer je de users vervangt door bots niemand jhet verschil merktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach hier hartelijk om.
Doe ik al járen om dit soort topics.
Typisch fok!
Meneer die proxys moet gebruikenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
gaat er hier nog wat gebeuren of blijft het bij ip cowboy spelen?
Kan niet, ik heb geen oma's meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Laat je moeder tegen je oma vechten?
Dan ga jij maar tegen je moeder vechten, is ook een bitchfightquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb geen oma's meer![]()
Ga zelf iemand flamen dan joh kut pauperquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:23 schreef Noorseviking het volgende:
Wordt er nog geflamed tussen de dames?
![]()
ja joh keuzen 1e klasquote:
Ga je weer beginnen met zo'n neprel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:22 schreef Elixabete het volgende:
Ik geef Brechtje wel een biertje.
Jij voelt je altijd maar aangevallen he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga je weer beginnen met zo'n neprel?
Ja dus..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jij voelt je altijd maar aangevallen he.
Nooit liefde gekregen zeker
Kop dicht !quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ga zelf iemand flamen dan joh kut pauper![]()
in my underpantsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Paramnesia het volgende:
Where is the love?
In het doucheputjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Paramnesia het volgende:
Where is the love?
Dan moet je wel echt komen he lieve Elixabete.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Dus kom ik bij jou zitten en kijken hoe jij in de ballenbak speelt![]()
Ik heb geen manga obsessie, jammer voor jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Kop dicht !
anime nerd met je manga obsessie![]()
ik klikte op optie 2quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Cahir het volgende:
Poll: Brechtjekan niet flamen. moet in de rivier worden gedumpt! is weer eens ongesteld ik ben een mongool en klik hier
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
nee joh en dat weet je best beertjequote:
En dan komt ze en dan?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt komen he lieve Elixabete.
Ik krijg er alleen meer zin in door jou, woei.
Ik ook, zoek maar wat uit:quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:22 schreef Elixabete het volgende:
Ik geef Brechtje wel een biertje.
en die gele kikker in je fobo dan he?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ik heb geen manga obsessie, jammer voor jeHad je eindelijk gehoopt om iemand weer te kunnen dissen.
Amstelquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook, zoek maar wat uit:
[afbeelding]
En dan zie ik haar konijnentandjes in real life.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
En dan komt ze en dan?![]()
Ow men, hahahha
*zucht*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dan moet je wel echt komen he lieve Elixabete.
Ik krijg er alleen meer zin in door jou, woei.
ik kies de fles linksonder in de deurquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook, zoek maar wat uit:
[afbeelding]
mits volquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kies de fles linksonder in de deur
Jij weet niet eens wat manga is joh, een gele kikker is geen mangaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:28 schreef Elixabete het volgende:
[..]
en die gele kikker in je fobo dan he?
bewijs dat is jij vuilak.
ga lekker Hellsing kijkenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij weet niet eens wat manga is joh, een gele kikker is geen manga
wie zegt dat ik het over manga heb?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Dat is geen bierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik kies de fles linksonder in de deur
mamga is of een merk of de stripsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:31 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ikquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:32 schreef Elixabete het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het over manga heb?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:30 schreef Cahir het volgende:
*zucht*![]()
...waar gaat het heen met de wereld?
2 meiden zitten te flamen, mods kijken met een zak popcorn meeniemand die een beetje intelligent volwassen is? yvonne ofzo, onze laatste hoop?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:29 schreef MouzurX het volgende:
Die polls van jullie hebben altijd alleen maar negatieve opties![]()
![]()
ooh maar mag ik het wel hebbenquote:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En aan mensen die alleen een grote bek hebben op het internet, (oftewel internethelden) en in het echt vet autistisch zijn ga ík mijn tijd niet aan verdoen
Gaat niet goed, volgensmij zit er iets van 40% in dat spul.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh maar mag ik het wel hebben![]()
ik heb nu al zoveel bier op dat het tegen gaat staan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |