Hee je leeft weerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Goaf.
Wat is het nou ? <- is weer helemaal in de war .... ( heb ik altijd tussen 10 en 2 op fok!quote:
Niet, dit is een kwaliteitstopic.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:32 schreef Elixabete het volgende:
en bagger.
nigga what?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Knekwurst het volgende:
tietenpics?
Wij gaan erom votenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:33 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Niet, dit is een kwaliteitstopic.![]()
quote:
*meedoet*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:36 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
*naar de drank grijpt
OHW NOESSquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:34 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Wij gaan erom voten
Poll: Deze topic isBagger Hoax Brechtje is een hoer
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:37 schreef Brechtje het volgende:
[..]
OHW NOESS![]()
[afbeelding]
Poll: Heeft Elixabete konijnentanden?Gadverdamme wat een vies wijf. Ja! HAHAHAHAA
Tussenstand:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nee man.
Breezers, daar ga ik mijn energie niet insteken
Hihi, je zei instekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nee man.
En aan mensen die alleen een grote bek hebben op het internet, (oftewel internethelden) en in het echt vet autistisch zijn ga ík mijn tijd niet aan verdoenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:38 schreef Elixabete het volgende:
[..]
nee man.
Oeh en je verdoet je tijd niet aan me?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:40 schreef Elixabete het volgende:
[afbeelding]
Poll: Brechtje is een?Hoer breezah zaadslikker
Tussenstand:
[afbeelding]
Ik vind je wel dapper dat jij zo over jezelf durft te sprekenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:41 schreef Brechtje het volgende:
[..]
En aan mensen die alleen een grote bek hebben op het internet, (oftewel internethelden) en in het echt vet autistisch zijn ga ík mijn tijd niet aan verdoen
* Stemt niet*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:40 schreef Elixabete het volgende:
[afbeelding]
Poll: Brechtje is een?Hoer breezah zaadslikker
Tussenstand:
[afbeelding]
ik doe MouzurX een plezierquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:42 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oeh en je verdoet je tijd niet aan me?![]()
![]()
Ben je op je teentjes getrapt wijffie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |