Laat je moeder tegen je oma vechten?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef The_Terminator het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op die bitchfight eigenlijk...
tief dan opquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef motorbloempje het volgende:
maar ik mis leuke haat en nijd.. dit is maar saai
Dan ben je best raar en doelloosquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach hier hartelijk om.
Doe ik al jįren om dit soort topics.
Typisch fok!
IP cowboyquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
gaat er hier nog wat gebeuren of blijft het bij ip cowboy spelen?
fok is zo typisch dat waneer je de users vervangt door bots niemand jhet verschil merktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lach hier hartelijk om.
Doe ik al jįren om dit soort topics.
Typisch fok!
Meneer die proxys moet gebruikenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
gaat er hier nog wat gebeuren of blijft het bij ip cowboy spelen?
Kan niet, ik heb geen oma's meerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:20 schreef Cahir het volgende:
[..]
Laat je moeder tegen je oma vechten?
Dan ga jij maar tegen je moeder vechten, is ook een bitchfightquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Kan niet, ik heb geen oma's meer![]()
Ga zelf iemand flamen dan joh kut pauperquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:23 schreef Noorseviking het volgende:
Wordt er nog geflamed tussen de dames?
![]()
ja joh keuzen 1e klasquote:
Ga je weer beginnen met zo'n neprel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:22 schreef Elixabete het volgende:
Ik geef Brechtje wel een biertje.
Jij voelt je altijd maar aangevallen he.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga je weer beginnen met zo'n neprel?
Ja dus..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:25 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Jij voelt je altijd maar aangevallen he.
Nooit liefde gekregen zeker
Kop dicht !quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:24 schreef Cahir het volgende:
[..]
Ga zelf iemand flamen dan joh kut pauper![]()
in my underpantsquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Paramnesia het volgende:
Where is the love?
In het doucheputjequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Paramnesia het volgende:
Where is the love?
Dan moet je wel echt komen he lieve Elixabete.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Dus kom ik bij jou zitten en kijken hoe jij in de ballenbak speelt![]()
Ik heb geen manga obsessie, jammer voor jequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Kop dicht !
anime nerd met je manga obsessie![]()
ik klikte op optie 2quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:26 schreef Cahir het volgende:
Poll: Brechtjekan niet flamen. moet in de rivier worden gedumpt! is weer eens ongesteld ik ben een mongool en klik hier
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |