schreeuw hemquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je kunt dr neuken op de meet, en dan gaat ze lekker met die konijnentandjes op je tepels knabbelen.
neuh 100% zeker hahaha, maar ik kan niet oordelen, heb nooit met mevrouw Brechtje gesproken. Maar nu zou ik dat zeker zo zeggen.quote:
Dacht je nu echt dat je mij hiermee raakt mafkees? Verzin eens iets beters.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pedo, hoe stevig kan je aan Brechtjes kutflap blijven hangen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
neuh 100% zeker hahaha, maar ik kan niet oordelen, heb nooit met mevrouw Brechtje gesproken. Maar nu zou ik dat zeker zo zeggen.![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pedo, hoe stevig kan je aan Brechtjes kutflap blijven hangen.
beargumenteer eens ffquote:
quote:
Stuur volgende keer rozen naar Yvonne, met haar is het leeftijdsverschil iets kleinerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dacht je nu echt dat je mij hiermee raakt mafkees? Verzin eens iets beters.
*fobo tjek*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
in het snel doorscrollen las ik toch echt 'ik ben een hoer'
maar dat kan natuurlijk niet![]()
![]()
Eigenlijk groter..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stuur volgende keer rozen naar Yvonne, met haar is het leeftijdsverschil iets kleiner.
oke dan niet, dan is het wel slecht gesteld met Brechtjes voordeelpunten als het zo zit.quote:
Meet & Greet metquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef doka het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor die meet?
Ja dat was ook echt een versiertruuk die rozen. Ga eens dood mafkees.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stuur volgende keer rozen naar Yvonne, met haar is het leeftijdsverschil iets kleiner.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Elixa wel een lekker ding eigenlijk
Het raakt je wel he anders zou je niet zo reageren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt een versiertruuk die rozen. Ga eens dood mafkees.
keyboard piratenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
Echt lachen hier al die internethooligans. We zullen wel even zien hoeveel er nu echt komen opdagen in Groningen.
Ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
Echt lachen hier al die internethooligans. We zullen wel even zien hoeveel er nu echt komen opdagen in Groningen.
Groningen meet - Deel XXV - een vreugdevol samenkomen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef doka het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor die meet?
sinds waneer ben jij psycholoog?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Het raakt je wel he anders zou je niet zo reageren.![]()
Zeg internethooligan, kom jij eigenlijk wel opdagen in Groningen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Wil je het echt weten? Het doet me niets. Maar dood moet ie wel. Beter voor de genenpoel.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
beetje ver wegquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:05 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Groningen meet - Deel XXV - een vreugdevol samenkomen!
Hehe iddquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Als tie volgend jaar ook is in groningen kom ik ..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
Wat dacht jij dan ouwe!?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:05 schreef Vork het volgende:
[..]
Zeg internethooligan, kom jij eigenlijk wel opdagen in Groningen?
uh huhquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:06 schreef Cahir het volgende:
wat zijn jullie een stomme ramptoeristen zeg![]()
Gezellig hoorquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
uh huh
moet toch wat op zaterdagavond als ik gezellig met mn vent op de bank zit met allebei een laptop en een biertje
Nee dan is het goed. Anders wordt die gemiddelde leeftijd daar nooit legaal.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:07 schreef Armageddon het volgende:
Wat dacht jij dan ouwe!?
Als je de gemiddelde leeftijd in de 3 gezusters naar legaal op wil krikken mag je je oma's huisgenoten wel meebrengen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee dan is het goed. Anders wordt die gemiddelde leeftijd daar nooit legaal.
nah.. zijn nog niet niet met mekaar aan het msn-enquote:
Eens even kijken of die gasten de oude garde kunnen bijhouden. Ik vrees weer aan drama.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef Vork het volgende:
[..]
zou het echt?quote:
Gelukkig is die kroeg 18+quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik woon op de jagerweg in dordrecht, wanneer kom je me ophalen en dumpen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef Cahir het volgende:
brechtjedat jij voorkomt uit de intelligentie van yvonne, nee jou moeten we weer dumpen in de rivier
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eens even kijken of die gasten de oude garde kunnen bijhouden. Ik vrees weer aan drama.
Ah! koesie koesie koesie!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Kom je stoer doen met je zonnebril
De man in mijn fobo is veeel stoerder met zijn zonnebril![]()
ik moest hoestenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik met jou ?
whehehe ik moest lachen
Je hebt wel stylow-pedo blik op dit foto in je foboquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eens even kijken of die gasten de oude garde kunnen bijhouden. Ik vrees weer aan drama.
Ik zie je wel op de meet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik met jou ?
whehehe ik moest lachen
* dWc_RuffRyder slaat post op voor een inhuur-Yugoslaaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik woon op de jagerweg in dordrecht, wanneer kom je me ophalen en dumpen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
* dWc_RuffRyder slaat post op voor een inhuur-Yugoslaaf.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat is er maar een, dus dat schiet niet echt op denk ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je de gemiddelde leeftijd in de 3 gezusters naar legaal op wil krikken mag je je oma's huisgenoten wel meebrengen.![]()
kijken of yvonne dit ook een puik plan vindquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is er maar een, dus dat schiet niet echt op denk ik.
De helft van Fok! weet ons adres man, alsof hier nooit meetings zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
kijken of yvonne dit ook een puik plan vind![]()
brechtje, ik ben een van de eerste users hier op t forum. ik zag je bij wijze van spreken, opgroeien. nu ben je een mooie grote meid. laat je kutje eens zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:28 schreef Brechtje het volgende:
Dus ja, dan weten jullie dat.
Nu ga ik weer.
Zeg jij hem maar als de helft van Fok! hem al weetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
De helft van Fok! weet ons adres man, alsof hier nooit meetings zijn geweest.
Dus ook nog verder zoeken en je weet mn huisnummer.
Dus wanneer kom je me ophalen en dumpen in een rivier stoere kerel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
kijken of yvonne dit ook een puik plan vind![]()
ik vroeg wie niet wat, boemquote:
2003quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
brechtje, ik ben een van de eerste users hier op t forum. ik zag je bij wijze van spreken, opgroeien. nu ben je een mooie grote meid. laat je kutje eens zien.
Ja hier zit nog zo'n thuis met wat oud-indiërs. Daarmee krijg je de gemiddelde leeftijd wel omhoog. Maar ik vrees dat het minder effect heeft op de goede sfeer dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:geen bejaardentehuis in de buurt?
wat is dit nou weer voor schijt reactie man.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
brechtje, ik ben een van de eerste users hier op t forum. ik zag je bij wijze van spreken, opgroeien. nu ben je een mooie grote meid. laat je kutje eens zien.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ja top ik kom wel even langs bij de ballenbak
sorryquote:
Oud-indiërs! Vast gezellig volk. En goed vreten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja hier zit nog zo'n thuis met wat oud-indiërs. Daarmee krijg je de gemiddelde leeftijd wel omhoog. Maar ik vrees dat het minder effect heeft op de goede sfeer dan.
Antwoord me vraag danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dus wanneer kom je me ophalen en dumpen in een rivier stoere kerel?![]()
Nu?
Joah, zo gezellie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ja top ik kom wel even langs bij de ballenbak
Ik woon er 45 minuten rijden vanaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dus wanneer kom je me ophalen en dumpen in een rivier stoere kerel?![]()
Nu?
Kom nu dan ongelofelijke tiefusnerd!quote:
hap hapquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Kom nu dan ongelofelijke tiefusnerd!
Ik sta wel voor mn huis te zwaaien en dan zie je me vanzelf wel.
Dus? kom je?
Want ik verveel me wel een beetje.
Dan kun je me stoer ergens dumpen.![]()
Zou je verbaasd kijken als er opeens een kerel voor je staat die je beet pakt in de auto drukt en je daarna van een brug af-flikkert in de rivier?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Kom nu dan ongelofelijke tiefusnerd!
Ik sta wel voor mn huis te zwaaien en dan zie je me vanzelf wel.
Dus? kom je?
Want ik verveel me wel een beetje.
Dan kun je me stoer ergens dumpen.![]()
Internetheldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik woon er 45 minuten rijden vanaf.
Voorkeur voor een bepaalde rivier?
Dordtsche Kil ,Rijn,Maas,Ijssel?
qftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit topic begint saai te worden.![]()
Zulke gasten lopen niet op Fok! rond boem-dikkie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zou je verbaasd kijken als er opeens een kerel voor je staat die je beet pakt in de auto drukt en je daarna van een brug af-flikkert in de rivier?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef Cahir het volgende:
Alleen z'n achterlijke paardekut als jou wind zich op om een kut topic
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zulke gasten lopen niet op Fok! rond boem-dikkie.
Nee hoor, ik lach hier hartelijk om.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef Cahir het volgende:
Alleen z'n achterlijke paardekut als jou wind zich op om een kut topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |