Dit een rel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef RealZeus het volgende:
we hebben een R
![]()
we hebben een E
![]()
we hebben een L
![]()
REL
![]()
* RealZeus pakt er maar weer popcorn en cola bij.
![]()
nee toch nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef RealZeus het volgende:
we hebben een R
![]()
we hebben een E
![]()
we hebben een L
![]()
REL
![]()
* RealZeus pakt er maar weer popcorn en cola bij.
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja ik ga maar weer eens aan de radio werken
Agur mensen
Trek je je terug?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:44 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ja ik ga maar weer eens aan de radio werken
Agur mensen
And the winner after a KO in the first round is: Brechtje!!quote:
i second that motionquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Willen jullie dit graag voor me uitvechten in een zwembad met olie? Uiteraard nakend.
Ga nou maar aan je radio werken en werk ook meteen eens aan die konijnensmoel van je. Misschien een beugel? Of je moet even een flinke dreun krijgen, dat helpt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:48 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Remlof heeft zich net terug getrokken ja
Het was heerlijk
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga nou maar aan je radio werken en werk ook meteen eens aan die konijnensmoel van je. Misschien een beugel? Of je moet even een flinke dreun krijgen, dat helpt.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ga nou maar aan je radio werken en werk ook meteen eens aan die konijnensmoel van je. Misschien een beugel? Of je moet even een flinke dreun krijgen, dat helpt.![]()
Oh nee?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef Paramnesia het volgende:
[..]in het echt zou je niks doen, laten we eerlijk zijn
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oh nee?![]()
Lok haar eventjes naar die groningen meet dan.
het geeft niet dat je lesbisch bent en dat mijn mond niet voldoet aan jou wensen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:50 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ze komt al, en je gaat niks doen. Kom op nouquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Oh nee?![]()
Lok haar eventjes naar die groningen meet dan.
heequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Elixabete het volgende:
[..]
het geeft niet dat je lesbisch bent en dat mijn mond niet voldoet aan jou wensen.
het geeft ook niet want ik val ook niet op vrouwen (zeker niet op 16 jarige die net uit de kast komen)
Maar veel mannen denken anders over mijn goddelijke uiterlijk
Ze hoeven niet korter, alhoewel dat zal er ook wel beter uitzien nu ik weer naar dr bek kijk.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:51 schreef boem-dikkie het volgende:Ik denk niet dat tanden korter worden van een dreun op je bek lieve Brechtje.
Er gaan er een paar klapjes krijgen in grunn. Geloof mij nou.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ze komt al, en je gaat niks doen. Kom op nou![]()
stelletje halve tammequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:53 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Er gaan er een paar klapjes krijgen in grunn. Geloof mij nou.
Wederom een reactie vol met crap, het lukt je niet Elixabete.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Elixabete het volgende:
[..]
het geeft niet dat je lesbisch bent en dat mijn mond niet voldoet aan jou wensen.
het geeft ook niet want ik val ook niet op vrouwen (zeker niet op 16 jarige die net uit de kast komen)
Maar veel mannen denken anders over mijn goddelijke uiterlijk
Wat ouwehoer je nouquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ze komt al, en je gaat niks doen. Kom op nou![]()
Opeens heb je het.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:53 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ze hoeven niet korter, alhoewel dat zal er ook wel beter uitzien nu ik weer naar dr bek kijk.
Maar ze moeten vooral naar achter geschoven worden.
Ik vind Elixa wel een lekker ding eigenlijkquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:54 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Wederom een reactie vol met crap, het lukt je niet Elixabete.![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Opeens heb je het.
Je wordt tandartsassistente.
Jij moet je ogen eens laten laseren halve tamme.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Elixa wel een lekker ding eigenlijk
Niks, gewoon dat jij niet met een volwassen vrouw gaat vechten irl. Damn hahahha. Dat zou echt kansloos zijn.quote:
Pedo, hoe stevig kan je aan Brechtjes kutflap blijven hangenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:52 schreef Armageddon het volgende:
Ik zeg 2-0
Je kunt dr neuken op de meet, en dan gaat ze lekker met die konijnentandjes op je tepels knabbelen.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Elixa wel een lekker ding eigenlijk
Met een glas wortelsapquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je kunt dr neuken op de meet, en dan gaat ze lekker met die konijnentandjes op je tepels knabbelen.
Nou, lijkt me wel hip. Zo'n avondvullend programma!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niks, gewoon dat jij niet met een volwassen vrouw gaat vechten irl. Damn hahahha. Dat zou echt kansloos zijn.
Ze komt ook echt heul volwassen over.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Niks, gewoon dat jij niet met een volwassen vrouw gaat vechten irl. Damn hahahha. Dat zou echt kansloos zijn.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pedo, hoe stevig kan je aan Brechtjes kutflap blijven hangen.
owww die komt hard aanquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je kunt dr neuken op de meet, en dan gaat ze lekker met die konijnentandjes op je tepels knabbelen.
De velletjes op m'n frikandellenpenis springen ervan openquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Opeens heb je het je wordt sexueel detailist.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pedo, hoe stevig kan je aan Brechtjes kutflap blijven hangen.
niet sabbelen, maar knabbelenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:59 schreef Paramnesia het volgende:
Maar for real,
like for real real
Elixabete > Brechtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |