zou het echt?quote:
Gelukkig is die kroeg 18+quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee dan is het goed. Anders wordt die gemiddelde leeftijd daar nooit legaal.
Ik woon op de jagerweg in dordrecht, wanneer kom je me ophalen en dumpen?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:08 schreef Cahir het volgende:
brechtjedat jij voorkomt uit de intelligentie van yvonne, nee jou moeten we weer dumpen in de rivier
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eens even kijken of die gasten de oude garde kunnen bijhouden. Ik vrees weer aan drama.
Ah! koesie koesie koesie!!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Kom je stoer doen met je zonnebril
De man in mijn fobo is veeel stoerder met zijn zonnebril![]()
ik moest hoestenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik met jou ?
whehehe ik moest lachen
Je hebt wel stylow-pedo blik op dit foto in je foboquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Eens even kijken of die gasten de oude garde kunnen bijhouden. Ik vrees weer aan drama.
Ik zie je wel op de meet.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Ik met jou ?
whehehe ik moest lachen
* dWc_RuffRyder slaat post op voor een inhuur-Yugoslaaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Ik woon op de jagerweg in dordrecht, wanneer kom je me ophalen en dumpen?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
* dWc_RuffRyder slaat post op voor een inhuur-Yugoslaaf.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dat is er maar een, dus dat schiet niet echt op denk ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:09 schreef boem-dikkie het volgende:
Als je de gemiddelde leeftijd in de 3 gezusters naar legaal op wil krikken mag je je oma's huisgenoten wel meebrengen.![]()
kijken of yvonne dit ook een puik plan vindquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:10 schreef Brechtje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat is er maar een, dus dat schiet niet echt op denk ik.
De helft van Fok! weet ons adres man, alsof hier nooit meetings zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
kijken of yvonne dit ook een puik plan vind![]()
brechtje, ik ben een van de eerste users hier op t forum. ik zag je bij wijze van spreken, opgroeien. nu ben je een mooie grote meid. laat je kutje eens zien.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:28 schreef Brechtje het volgende:
Dus ja, dan weten jullie dat.
Nu ga ik weer.
Zeg jij hem maar als de helft van Fok! hem al weetquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef Brechtje het volgende:
[..]
De helft van Fok! weet ons adres man, alsof hier nooit meetings zijn geweest.
Dus ook nog verder zoeken en je weet mn huisnummer.
Dus wanneer kom je me ophalen en dumpen in een rivier stoere kerel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:12 schreef Cahir het volgende:
[..]
kijken of yvonne dit ook een puik plan vind![]()
ik vroeg wie niet wat, boemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |