2003quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
brechtje, ik ben een van de eerste users hier op t forum. ik zag je bij wijze van spreken, opgroeien. nu ben je een mooie grote meid. laat je kutje eens zien.
Ja hier zit nog zo'n thuis met wat oud-indiėrs. Daarmee krijg je de gemiddelde leeftijd wel omhoog. Maar ik vrees dat het minder effect heeft op de goede sfeer dan.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef boem-dikkie het volgende:geen bejaardentehuis in de buurt?
wat is dit nou weer voor schijt reactie man.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:13 schreef LoveHenk het volgende:
[..]
brechtje, ik ben een van de eerste users hier op t forum. ik zag je bij wijze van spreken, opgroeien. nu ben je een mooie grote meid. laat je kutje eens zien.
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ja top ik kom wel even langs bij de ballenbak
sorryquote:
Oud-indiėrs! Vast gezellig volk. En goed vreten.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja hier zit nog zo'n thuis met wat oud-indiėrs. Daarmee krijg je de gemiddelde leeftijd wel omhoog. Maar ik vrees dat het minder effect heeft op de goede sfeer dan.
Antwoord me vraag danquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dus wanneer kom je me ophalen en dumpen in een rivier stoere kerel?![]()
Nu?
Joah, zo gezellie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:11 schreef Elixabete het volgende:
[..]
ja top ik kom wel even langs bij de ballenbak
Ik woon er 45 minuten rijden vanaf.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:14 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Dus wanneer kom je me ophalen en dumpen in een rivier stoere kerel?![]()
Nu?
Kom nu dan ongelofelijke tiefusnerd!quote:
hap hapquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Kom nu dan ongelofelijke tiefusnerd!
Ik sta wel voor mn huis te zwaaien en dan zie je me vanzelf wel.
Dus? kom je?
Want ik verveel me wel een beetje.
Dan kun je me stoer ergens dumpen.![]()
Zou je verbaasd kijken als er opeens een kerel voor je staat die je beet pakt in de auto drukt en je daarna van een brug af-flikkert in de rivier?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Kom nu dan ongelofelijke tiefusnerd!
Ik sta wel voor mn huis te zwaaien en dan zie je me vanzelf wel.
Dus? kom je?
Want ik verveel me wel een beetje.
Dan kun je me stoer ergens dumpen.![]()
Internetheldquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Ik woon er 45 minuten rijden vanaf.
Voorkeur voor een bepaalde rivier?
Dordtsche Kil ,Rijn,Maas,Ijssel?
qftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:17 schreef boem-dikkie het volgende:
Dit topic begint saai te worden.![]()
Zulke gasten lopen niet op Fok! rond boem-dikkie.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zou je verbaasd kijken als er opeens een kerel voor je staat die je beet pakt in de auto drukt en je daarna van een brug af-flikkert in de rivier?
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef Cahir het volgende:
Alleen z'n achterlijke paardekut als jou wind zich op om een kut topic
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Zulke gasten lopen niet op Fok! rond boem-dikkie.
Nee hoor, ik lach hier hartelijk om.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:18 schreef Cahir het volgende:
Alleen z'n achterlijke paardekut als jou wind zich op om een kut topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |