schreeuw hemquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Je kunt dr neuken op de meet, en dan gaat ze lekker met die konijnentandjes op je tepels knabbelen.
neuh 100% zeker hahaha, maar ik kan niet oordelen, heb nooit met mevrouw Brechtje gesproken. Maar nu zou ik dat zeker zo zeggen.quote:
Dacht je nu echt dat je mij hiermee raakt mafkees? Verzin eens iets beters.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pedo, hoe stevig kan je aan Brechtjes kutflap blijven hangen.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
neuh 100% zeker hahaha, maar ik kan niet oordelen, heb nooit met mevrouw Brechtje gesproken. Maar nu zou ik dat zeker zo zeggen.![]()
Whehehe.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pedo, hoe stevig kan je aan Brechtjes kutflap blijven hangen.
beargumenteer eens ffquote:
quote:
Stuur volgende keer rozen naar Yvonne, met haar is het leeftijdsverschil iets kleinerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dacht je nu echt dat je mij hiermee raakt mafkees? Verzin eens iets beters.
*fobo tjek*quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef motorbloempje het volgende:
in het snel doorscrollen las ik toch echt 'ik ben een hoer'
maar dat kan natuurlijk niet![]()
![]()
Eigenlijk groter..quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stuur volgende keer rozen naar Yvonne, met haar is het leeftijdsverschil iets kleiner.
oke dan niet, dan is het wel slecht gesteld met Brechtjes voordeelpunten als het zo zit.quote:
Meet & Greet metquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef doka het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor die meet?
Ja dat was ook echt een versiertruuk die rozen. Ga eens dood mafkees.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:02 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Stuur volgende keer rozen naar Yvonne, met haar is het leeftijdsverschil iets kleiner.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind Elixa wel een lekker ding eigenlijk
Het raakt je wel he anders zou je niet zo reageren.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ja dat was ook echt een versiertruuk die rozen. Ga eens dood mafkees.
keyboard piratenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
Echt lachen hier al die internethooligans. We zullen wel even zien hoeveel er nu echt komen opdagen in Groningen.
Ik.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:04 schreef Armageddon het volgende:
Echt lachen hier al die internethooligans. We zullen wel even zien hoeveel er nu echt komen opdagen in Groningen.
Groningen meet - Deel XXV - een vreugdevol samenkomen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:00 schreef doka het volgende:
Waar kan ik me inschrijven voor die meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |