Je werkt er netquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef Viper86 het volgende:
tvp
TNT owned
Erg leuk bedrijf om bij te werken als zaterdagmedewerker.
Ik snap dan ook niet hoe jullie het voor mekaar kunnen krijgen om elk topic maar weer vol te baggeren met negatieve berichten over TNT........
Ik vind het nou eens tijd om positieve berichten over TNT te plaatsen
Oke, hier gaat-ie:
- je hoeft niet te sporten als postbezorger, scheelt vrije tijd.
- meeste collega's zijn aardige mensen
- het is een sociaal beroep
Oke, nu jullie!!
Ik wil vandaag, zondag, alleen maar pósitieve berichten zien!
Tja, dit topic is uiteindelijk voortgekomen uit een klaagbaaktopic (TPG Post vs Kutklanten), dus dat merk je soms. Daarnaast is het zo dat naarmate je er langer werkt en meer meemaakt je toch een beetje "verzuurt". Vroeger was alles beter geldt zeker voor de arbeidsomstandigheden bij TNT Post, en hoewel het vooralsnog zeker niet slecht is is het wel beter geweest. En de lijn van de versobering zal worden voortgezet............quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:33 schreef Viper86 het volgende:
tvp
Ik snap dan ook niet hoe jullie het voor mekaar kunnen krijgen om elk topic maar weer vol te baggeren met negatieve berichten over TNT........
Dat gaat vast wel goedquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
...
Zolang je het niet naar een Kleine Bus stuurt, vind ik het best.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:38 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Als ik een flexibel pakketje heb (eigenlijk gewoon een plastic tas met een shirt erin), dan kan ik dat wel gewoon de brievenbus invrotten he? Zodat ik niet ook nog eens in de rij hoef te staan, aangezien het naar een antwoordnummer gaat en dus ook gratis is.
Het past ongetwijfeld, want met een shirt en een broek heeft jullie vriendelijke collega het hier ook in de brievenbus gekregen.
Die zijn rottig ja. Ik moest er een keer een onbuigbaar boekje door heen zien te wurmen. Dat ging natuurlijk never nooit lukken en ook niemand thuis, dan maar een briefje uitschrijven dat ze het bij een postagentschap af kunnen halen. Ik ben blij dat ik voor dit soort gevallen altijd nog enkele briefjes mee heb.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:46 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Zolang je het niet naar een Kleine Bus stuurt, vind ik het best.
Een dagje alles Retour Afzender wegens kutcao lijkt me beter.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 20:03 schreef MrX1982 het volgende:
Ik ben benieuwd of de vakbonden de daad bij het woord voegen als de onderhandelingen over de nieuwe CAO op niets uitlopen. De SC's hoeft maar plat te gaan en de post ligt stil.
Dat tijdschriftje omslag. Ik lees telkens ontslag.
Oh, je hebt het over waar ik het heen gestuurd heb. Dat is een online kledingwinkel, die zullen wel vaker dergelijke pakketjes moeten ontvangen, dus dat zal geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 19:46 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Zolang je het niet naar een Kleine Bus stuurt, vind ik het best.
Uiteindelijk snijden de vakbonden in de vingers van hun leden. Stakingen zijn nou niet bepaald bevorderlijk voor de concurrentiepositie van de TNTquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:29 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Een dagje alles Retour Afzender wegens kutcao lijkt me beter.
En die titel is inderdaad beroerd gekozen...
Schrijf een brief naar meneer Koorstra!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb net die kledingboer ook maar eens gemaild waar mijn kleding blijft. Dat ze mijn formuliertje wel hebben, wist ik al, omdat ze me meer dan 3 maanden geleden al eens gebeld hebben.
Leg dat de gewone postbode maar eens uitquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:35 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Uiteindelijk snijden de vakbonden in de vingers van hun leden. Stakingen zijn nou niet bepaald bevorderlijk voor de concurrentiepositie van de TNT.
Wat een nieuws....quote:Het is goed mogelijk dat TNT duizenden éxtra banen gaat schrappen. Peter Bakker, TNT-topman, heeft dit afgelopen weekeinde gezegd. Er was in April al vastgesteld dat er 7000 banen geschrapt worden. Ook zouden de lonen voor een jaar gaan bevriezen.
De kosten moeten worden verlaagd tot 300 miljoen euro. Hierdoor zouden nog meer banen geschrapt moeten worden. "We moeten kiezen tussen het schrappen van zo'n 11.000 banen of het jarenlang bevriezen van de lonen van ons huidige personeel", aldus Bakker.
Er is een groeiende concurrentie op het gebied van post en pakketbezorging. Dit gaat alleen nog maar sterker worden doordat TNT zijn monopoliepositie gaat verliezen.
Gewoon de missers in je tas proppen en op de terugweg in een rooie bus mikken. Niet jouw probleem.quote:Op zondag 9 september 2007 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
Pff, gister was de post die ik rond moest brengen gezet door een kneus eerste klasse. Zelfs geblinddoekt had ik het beter gekund. Zoveel zetfouten zaten er in. Daardoor een stuk langer onderweg geweest dan de bedoeling was.
Ongetwijfeld met het oog op de aanstaande CAO-onderhandelingen, nog wat extra druk op de ketel. Er schijnen trouwens stakingen in aantocht te zijn, oa in Amsterdam. Iemand die dat kan bevestigen?quote:Op maandag 10 september 2007 14:42 schreef Hooghoudt het volgende:
[..]
Gewoon de missers in je tas proppen en op de terugweg in een rooie bus mikken. Niet jouw probleem.
En dat nieuws was toch al bekend? Waarom zegt meneer Bakker dat nog een keer? Wil hij de postbodes extra bang maken?
De concurrentie gaat het schip in als TNT staakt. Die laten namelijk alle post voor adressen waar ze te weinig aan verdienen netjes door TNT bezorgen. Dus als TNT een week staakt merken de grote verzendhuizen als tijdschriften bijv. hoe weinig werk de concurrentie verzetten en hoe weinig adressen ze bestellen. Zowat alle kleine dorpen en zeker alle individuele adressen worden door Selektmail, Sandd e.d. gewoon van een frankering voorzien en bij TNT afgeleverd. Zowat alle post die door Selektmail en Sandd verkeerd bezorgd wordt (en dat is nog alwat want zij zenden niet door bij verhuizing) wordt door de mensen in een TNT brievenbus gekieperd. Als dat ook niet terugkomt, dan worden de grote verzenders pas echt lastig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
Als er stakingen komen, dan profiteren de concurrenten van TNT er van en zullen er ook meer mensen ontslagen moeten worden. Zo zal het wel gaan en de directie is dan blij, omdat er dan verder in de kosten gesneden kan worden. Het dan nog resterende personeel zal dus nog verder uitgeknepen worden.
De vakbonden blazen wel hoog van de toren dus als de onderhandelingen mislukken zullen ze inderdaad wel oproepen om te gaan staken. Het kan natuurlijk ook grootspraak zijn om het management onder druk te zetten. Die vervolgens de vakbonden net zo goed onder druk zetten. Uiteindelijk is de consument de grote dupe en wordt het gevecht uitgevoerd over de ruggen van de medewerkers. In vakbonden heb ik persoonlijk allerminst vertrouwen.quote:Op maandag 10 september 2007 17:29 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ongetwijfeld met het oog op de aanstaande CAO-onderhandelingen, nog wat extra druk op de ketel. Er schijnen trouwens stakingen in aantocht te zijn, oa in Amsterdam. Iemand die dat kan bevestigen?
Lijkt me een goed idee. Die vent is volstrekt incapabel.quote:Als we nou gewoon die Bakker eruit gooien? Dat levert alvast een besparing van zo'n 6 miljoen op!
De streep door de postzegels is gedaan omdat ze kennelijk niet waren afgestempeld, dus zijn ze handmatig ongeldig gemaakt. Als er T 27 stond woog de brief waarschijnlijk 27 gram, en was dus ondergefrankeerd.quote:Op zondag 16 september 2007 18:44 schreef Klonk het volgende:
Wie weet het antwoord, ik kreeg gisteren een verjaardagskaart. Op die kaart zat een oude 39 euro cent postzegel en een kerstzegel van 2004 (ook in euro's dus). Voor mijn gevoel niets mis mee, maar de post dacht daar anders over een streep door de beide postzegels en 88 cent strafporto
Met de hand stond er ook nog T27 naast geschreven.
quote:Op donderdag 20 september 2007 18:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bij ons loopt het momenteel echt helemaal in de stront. Vrijwel alle parttimers werken 40 uur of meer en dan nog hebben we problemen om het elke dag weg te krijgen.
Het waren zware bundels ja. Maar wat weten postbodes in de praktijk ervan. In theorie was het makkelijk en daar draait het om hoger in de organisatie.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:46 schreef ultra_ivo het volgende:
Een ramp ja, niet te tillen dat spul.
Op zich ging het goed, V&D in de rechtertas en de post links. Maar als je tassen slecht zijn ingepakt, en je eerst kilo's HAH opzij moet douwen om bij je post te komen........quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zo verschrikkelijk zijn die V&D's toch niet? Zodra je tassen maar op je fiets zitten is het goed te doen. Als het nou elke dag van dat spul was werd het iets anders maar 1 keer in de zoveel tijd flink moeten zeulen hoort nou eenmaal bij de baan.
Dat vind ik als zaterdagmedewerker/student niet erg hoorquote:Op donderdag 20 september 2007 23:36 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
.
Bij ons is het niet zo erg. Hoewel ik en 3 andere zaterdagmedewerkers vrij vaak door de weeks werken en ook de parttimers overuren draaien.
Die transits zijn echt traaaaaaaaaaag, geef me maar een Renaultquote:Op zaterdag 22 september 2007 05:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Moggeeeeeeh. Zo weer het platteland en de bossen onveilig maken in m'n Transit Connect!
Is dat bij jullie nog steeds niet het geval dan? Schandalig....quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:05 schreef Hooghoudt het volgende:
Mijn ontslagbrief is de deur uit! Met wat geluk hoef ik nog maar een paar keer te werken (morgen incluis). Tabee! Ik heb nu werk waar ik wel al m'n uren betaald krijg.
Bij onze vorige teamcoach werd je ook vaak genaaid met je uren, en omdat hij wist dat veel mensen (vooral zaterdagbestellers) hun uren nooit controleerden op de Harmony-uitdraai kwam hij er vaak mee weg. Gelukkig is hij 8 maanden na z'n aantreden al weer overgeplaatst, dus zijn we weer van 'm af. Wat is dat trouwens, met dat overplaatsen van slecht functionerende teamcoaches. Als ze op vestiging A niet functioneerden, waarom zou het in B dan ineens beter gaan? Ik heb nu zo onderhand 6 verschillende teamcoaches gehad, en waar ze vroeger nog zo'n 3 jaar meegingen zijn ze tegenwoordig binnen een jaar alweer pleite.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is dat bij jullie nog steeds niet het geval dan? Schandalig....
Ik weet nog wel hoe hard ik er van baalde toen je alleen nog maar de tijd kreeg die voor je dienst stond. Vaak betekende dat gewoon dat ik 5 tot 10 uur per week voor de kat z'n kut werkte. Toen we eindelijk gewoon onze tijd mochten schrijven vloog m'n salaris omhoog (voor zover dat kan met zo'n laag uurloon).
Er zijn genoeg trucjes om die BOCO's te omzeilen hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 13:42 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Die transits zijn echt traaaaaaaaaaag, geef me maar een Renault
Goed voor je boco trouwens, dat scheuren
Dashboardkastje?quote:Op zondag 23 september 2007 16:32 schreef Carport het volgende:
[..]
Er zijn genoeg trucjes om die BOCO's te omzeilen hoor
In de Sprinters moet je eens bij de kastje aan de passagierszijde gaan kijken en bij de Transporters wil het wel eens werken om in z'n 4 de koppeling op te laten komen. Verdere details mag je zelf uitzoekenDaarnaast natuurlijk het gebruikelijke remmen met de handrem en 50 in z'n 5
![]()
![]()
![]()
Bij sommige auto's zie je inderdaad de 'BlackBox' ergens onder het dashboard hangen, maar kun je daar iets mee dan?quote:Op zondag 23 september 2007 16:32 schreef Carport het volgende:
[..]
Er zijn genoeg trucjes om die BOCO's te omzeilen hoor
In de Sprinters moet je eens bij de kastje aan de passagierszijde gaan kijken en bij de Transporters wil het wel eens werken om in z'n 4 de koppeling op te laten komen. Verdere details mag je zelf uitzoekenDaarnaast natuurlijk het gebruikelijke remmen met de handrem en 50 in z'n 5
![]()
![]()
![]()
Dat vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:47 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
Bij sommige auto's zie je inderdaad de 'BlackBox' ergens onder het dashboard hangen, maar kun je daar iets mee dan?
Er lopen drie of vier draadjes naar dat kastje. Een is er voor de stroom en daar kan je niks mee. Dan zijn er nog twee of drie datakabeltjes. Tijdens het starten van de motor moeten alle draadjes erin zitten, maar op het moment dat de motor loopt en je Bocobutton aangemeld blijft (die 8 minuten nadat de motor afgezet wordt), kan je het draadje dat leidt naar de ingang 'data' (geschwindigkeit oid) eruit halen. Op dat moment ontvangt dat kastje geen gegevens meer, maar kan je wel blijven rijden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 10:47 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
Bij sommige auto's zie je inderdaad de 'BlackBox' ergens onder het dashboard hangen, maar kun je daar iets mee dan?
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:42 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wat een dag gisteren. Foute knopje van de laadklep ingedrukt. Daar gingen 2 containers met gesorteerde rode bakken...![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:42 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wat een dag gisteren. Foute knopje van de laadklep ingedrukt. Daar gingen 2 containers met gesorteerde rode bakken...![]()
quote:Op zondag 7 oktober 2007 11:44 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Oeps. Dat geeft een enorme zooi. Zul je wel wat commentaar hebben gehad.
Voor zover ik weet gaat het allemaal buiten TNT om, maarzij zouden misschien wel een nummer van een subcontractor kunnen geven, zodat je contact op kunt nemen met een subcontractor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 14:08 schreef Timmai het volgende:
Kan iemand vertellen hoe je een baantje bij de pakkettendienst kunt regelen. Contact opnemen met TNT, of bij subcontractors? Ik heb geen idee wie dat zijn hier in de buurt..
Vroeg ik me ook al af ja.quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:33 schreef MadGuy het volgende:
Zeg... hoeveel kost die nieuwe campagne wel niet? Over die persoonlijke postzegels? En wat kostte het wel niet om alle medewerkers (en ik geloof oud-medewerkers) een dvd over die campagne te geven?
Ik stel voor: we sturen ze massaal terug. Wát hebben de medewerkers er nu aan?!
Ik vind het wel een leuke reclame en die dvd's tsja ze zijn gewoon enthousiastquote:Op vrijdag 12 oktober 2007 19:33 schreef MadGuy het volgende:
Zeg... hoeveel kost die nieuwe campagne wel niet? Over die persoonlijke postzegels? En wat kostte het wel niet om alle medewerkers (en ik geloof oud-medewerkers) een dvd over die campagne te geven?
Ik stel voor: we sturen ze massaal terug. Wát hebben de medewerkers er nu aan?!
Ik begon bij de post direct met CBL op een Ford Transit zonder enige echte rijervaring. Zo nu en dan in mijn pa's opel corsa rijden was het enigste wat ik ervoor deed qua autorijden......quote:Op vrijdag 12 oktober 2007 22:47 schreef Koploperkopper het volgende:
Hoelang moet je je rijbewijs hebben als pakketchaffeur?
Bij ons is de werkdruk ook veel te hoog. Oorzaken zijn vooral dat het verloop onder de postbezorgers erg hoog is en we in sommige stadsdelen gewoon nauwelijks nieuwe postbezorgers kunnen vinden en natuurlijk de uitstroom van fulltimers die voor de oprotpremie gekozen hebben. Zolang er niemand op vakantie is of ziek is gaat het prima, nooit dusquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 14:26 schreef Paran0id het volgende:
Tering
De vlam is echt in de pan geslagen op mijn vestiging. Alle vaste werknemers klagen over een te hoge werkdruk en lopen continu tegen de verschillende teamcoaches te zeiken (althans dat was het resultaat tijdens werkoverleg). Het is zelfs zover gekomen, dat een planner bedreigd is door een teamcoach. Er waren wat irritaties over en weer. De teamcoach in kwestie is nu op het matje geroepen door een hogere hand en tijdelijk uit zijn functie gezet. Toch vreemd, want het was altijd een beste man
![]()
Tijdens de herfstvakantie maar eens een weekje fulltime meedraaien, kijken hoe kut het is
Tof, dank.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:03 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik begon bij de post direct met CBL op een Ford Transit zonder enige echte rijervaring. Zo nu en dan in mijn pa's opel corsa rijden was het enigste wat ik ervoor deed qua autorijden......
Als ze echt mensen nodig hebben zullen ze je vast wel aannemen.
Daar weet ik het fijne nog niet van, we kregen het te horen tijdens het koffiepraatje van de de andere teamcoach. Blijkbaar, had hij dingen gezegt zoals 'ik maak je kapot' en 'we kunnen het buiten wel even oplossen'.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar een teamcoach die een planner bedreigt?Waar ging dat dan in hemelsnaam over?
Dat klinkt meer alsof hij zijn vrouw genaaid heeft ipv problemen met het werk eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 17:23 schreef Paran0id het volgende:
[..]
Daar weet ik het fijne nog niet van, we kregen het te horen tijdens het koffiepraatje van de de andere teamcoach. Blijkbaar, had hij dingen gezegt zoals 'ik maak je kapot' en 'we kunnen het buiten wel even oplossen'.
Nu zoeken ze weer flexmedewerkers die voor minimaal drie maanden willen werken (inclusief sorteren). Ik denk dat het nog een aardige dobber wordt voor TNT Post, omdat uren nu vaak al verkeerd uitbetaald worden. Dat is geen goede reclame.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij ons is de werkdruk ook veel te hoog. Oorzaken zijn vooral dat het verloop onder de postbezorgers erg hoog is en we in sommige stadsdelen gewoon nauwelijks nieuwe postbezorgers kunnen vinden en natuurlijk de uitstroom van fulltimers die voor de oprotpremie gekozen hebben. Zolang er niemand op vakantie is of ziek is gaat het prima, nooit dus.
Maar een teamcoach die een planner bedreigt?Waar ging dat dan in hemelsnaam over?
Denk ik wel. Heb zelf in de zomer van 2005 onder andere pakketten bezorgd, was wel leuk om te doen, omdat je veel contact met de mensen had. Toen was het nog kwaliteit. Nu zal het wel kwantiteit zijn.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 16:56 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Tof, dank.
Wel een beetje leuk werk?
Is dat net zo leuk als je in de achterbuurten moet rondbrengen?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 21:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Denk ik wel. Heb zelf in de zomer van 2005 onder andere pakketten bezorgd, was wel leuk om te doen, omdat je veel contact met de mensen had. Toen was het nog kwaliteit. Nu zal het wel kwantiteit zijn.
Bij ons op de vestiging krijgen medewerkers cadeau- en tegoedbonnen als ze een nieuwe medewerker het bedrijf binnenlokkenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij ons is de werkdruk ook veel te hoog. Oorzaken zijn vooral dat het verloop onder de postbezorgers erg hoog is en we in sommige stadsdelen gewoon nauwelijks nieuwe postbezorgers kunnen vinden en natuurlijk de uitstroom van fulltimers die voor de oprotpremie gekozen hebben. Zolang er niemand op vakantie is of ziek is gaat het prima, nooit dus.
Jep, ik krijg elke dag telefoontjes. Terwijl ik al meerdere malen heb duidelijk gemaakt dat ik het doordeweek te druk heb met mijn studiequote:Op donderdag 18 oktober 2007 17:06 schreef Peterselieman het volgende:
Het gaat er om dat ze zo weinig mogelijk dure krachten binnen het bedrijf willen houden. De nieuwe mensen die ze aannemen, zijn goedkoper wat betreft de loonkosten, omdat ze onder andere functienamen en de daarbij behorende loonschalen vallen. Dit is minder dan wat een ervaren postbode per uur verdient.
Wat peterselieman al zegt, verder wordt er vooral naar de lange termijn gekeken natuurlijk. Iedereen die ze nu kwijt zijn hoeven ze in de toekomst als de markt/marktaandeel verder krimpt niet meer buiten te werken.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 16:20 schreef Bartaz het volgende:
Hoe kan het nu eigenlijk dat er overal mensen te weinig zijn? Ik dacht dat er 6000 mensen uit het bedrijf moesten, terwijl ik nu regelmatig mails krijg van mijn teamcoach of ik niet doordeweeks een paar dagen kan werken?
Ik vind het niet erg trouwens, nu ik momenteel maar 3 uur op zaterdag kan maken zijn een aantal extra uren op doordeweekse dagen wel welkom.
Aha, feestjes vieren in Nieuwerkerk dus......quote:Op maandag 15 oktober 2007 16:59 schreef MrX1982 het volgende:
De Heksenketel in Rotterdam. Thema restaurant.
Het eten was nou niet echt geweldig, vandaar waarschijnlijk dat ze het compenseren met een thema en een show eromheen maar voor de rest erg goed vermaakt.
Het was Rotterdam.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 21:42 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Aha, feestjes vieren in Nieuwerkerk dus......Werkt alles nog een beetje sinds ik weggegaan ben?
Overigens krijgen oud-medewerkers geen dvd, ik heb alvast niets gehad.
Ik ben blij dat mijn vertrek de innovatie van de TNT niet in de weg heeft gestaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:02 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het was Rotterdam.
Alles werkt alleen maar beter sinds je weg bent. We hebben sinds deze week nieuwe kastindeling. Geen communicatie en bedacht door theoretici die de praktijk niet kennen. Leuk dat het op de computer klopt maar de praktijk is waar het om gaat. Maar ja dat zal altijd wel typisch TNT Post blijven. Uitermate (moedwillig) zwakke communicatie.
Wat betreft die dvd. Daar staat de nieuwe commercial op en de making of. Krijg je de Mail normaal wel daar zat hij namelijk bij.
Die elektronische displays zijn volgens mij in de ijskast gezet vanwege de hoge investeringskosten.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:02 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn vertrek de innovatie van de TNT niet in de weg heeft gestaanHoe is het nu ingedeeld dan? Hebben jullie nu electronische displays?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |