Heb nu een lichte spierpijn, maar de kramp was inderdaad vrij snel weg. Heb vannacht maar met kniekousen aan geslapen om de spieren warm te houden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Och, dat heb ik vroeger ook wel eens gehad bij het zwemmen, echt heel pijnlijk. Maar kanme niet herinneren wanneer ik dat voor het laatste heb gehad zeg. Maar na het warme bubbelbad was het vast voor het grootste deel alweer weg![]()
Ik had inderdaad eerst gefietst, maar ik fiets iedere dag en ook iedere week naar het zwembad. Maar ik denk eigenlijk dat mijn spieren gisteren helemaal in een mindere conditie waren, ik had al 40minuten liggen ploeteren op 34 baantjes, terwijl ik normaal 40 baantjes (1km) in 35 min zwem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef octopussy het volgende:
Heb dat ook wel eens bij het duiken. Spieren koelen best wel af in het water en als je toch vermoeide spieren hebt dan krampen ze sneller. Had je nou nog gefietst Levi? Dan is het helemaal niet zo raar natuurlijk.
Goed idee, volgens mij heb ik het zelfs nog liggen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:42 schreef teigan het volgende:
Misschien even wat extra magnesium slikken Levitation? Doe ik ook wel als ik ineens weer eens kramp heb..
euhm ik weet dat het komt door kou, zoals vannacht, was het hier in rotterdam benauwend warm, dus slaap je zonder deken, en dan word je halverwege de nacht wakker, met je benen zonder enige bedekking en met krampquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:59 schreef teigan het volgende:Levi
Lekker joh!!!
gb, dat heb ikd us ook een tijdje gehad, en ik las ooit in Zwangerschap en Geboorte dat het met een tekort aan magnesium te maken kon hebben.. Dus elke keer als ik dat 's nachts heb, dan slik ik weer eens een multivitamine..
Wij hadden Musica of zoiets. Niet al te duur maar erg goed!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:10 schreef Fannetje het volgende:
Goed zo Levi!Je gaat lekker!
Ik ga vandaag op gesprek bij een mogelijke drive-in dj voor ons feest. Ik ben benieuwd
Wij gaan helemaal op bezoek rondom Rotterdam bij Midnight Star, omdat 'ie zo goed schijnt te zijn!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hadden Musica of zoiets. Niet al te duur maar erg goed!
Ik wel, maar niet in bedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik lig liever samen met iemand in bedDwars liggen doe ik toch al nooit. Maar dat fruit is idd zalig, ik heb al een pruim op en die was sappig en zoet, yummie!
Klopt ja, hij zit in Delftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:59 schreef octopussy het volgende:
Fannetje ik heb eens gekeken op die website. Ziet er goed uit moet ik zeggen (en hij zit in Delft, dus wel makkelijk)
Ik ben heel benieuwd wat je van de show vind. Laat je het even weten?
nah.. we moesten er ook nog heen hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:42 schreef Jojogirl het volgende:
Dat is dan wel een pittige cache motorbloempje. De meeste zijn niet zo lang
Bedankt voor de prachtige visual van Rewimo die op een bed staat te springen met arm richting plafondquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:06 schreef Rewimo het volgende:
Pfffffff sterren aan je plafond kleven is warm werk. Vooral als je ze boven het bed alleen vastkrijgt als je springt omdat je niet bij het plafond komt
hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor de prachtige visual van Rewimo die op een bed staat te springen met arm richting plafond![]()
Motorbloempje, klinkt als een jungle-geocache haha! Hopenlijk ben je niet (teveel) gestoken.
* Isabeau gaat eten koken![]()
Heb je yoghurt in huis? Lekker insmeren, dat trekt de brand eruit. Komkommer kan ook maar dat smeert lastigerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:09 schreef freecell het volgende:
Ik ben behoorlijk verbrand trouwens. Echt wel zo verbrand dat ik vermoed best wel koorts te krijgen vannacht.
Neej, niet in huis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je yoghurt in huis? Lekker insmeren, dat trekt de brand eruit. Komkommer kan ook maar dat smeert lastiger
Ik overleef het wel, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:54 schreef teigan het volgende:
freecell, hier is nog wel wat yoghurt mocht je echt hoog zitten..
maar isa kan het ook komen doordat de spieren te koud worden? want voor mijn gevoel ligt daar bij mij de oorzaak (heb het nooit als ik ga sporten of zo, alleen als mijn spieren koud worden, zoals in de winter, of in mijn slaap als ik weer eens boven de deken ga liggen).quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef Isabeau het volgende:
Bizar dat je niet eens lekker in de tuin gaat zitten omdat je de buurvrouw wilt ontlopen, octoIk kan me er wel iets bij voorstellen, krijg nu echt het beeld van die Britse comedy met Miss. Bucket als buurvouw van octo
Dan zou ik ook binnen blijven
![]()
Klinkt niet goed, freecell, als ik iets van de apotheek moet meebrengen tegen oppervlakkige eerstegraads verbranding (want dat is een flinke zonnebrand) dan moet je het zeggen. Ik hoop dat je kan slapen![]()
En kramp is overigens niet per se een magnesiumtekort; het gaat soms idd om een onbalans in mineralen en daar hoort magnesium wel bij, maar het kan evengoed een probleem met kalium oid zijn.
Ik heb een doos vol snoepgoed mee naar m'n werkStraks de besjes en ander fruit maar even wassen.
Kou alsoorzaak komt mij wel bekend voor. Krijg ook altijd kramp in koud zwemwater en als mijn benen 's nachts op de tocht liggen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:57 schreef Isabeau het volgende:
Kou als oorzaak ken ik zo niet, gothic blackie, maar als jij denkt dat dat bij jou een rol speelt dan is dat zoDe meest voorkomende oorzaak is uitdroging in combinatie met sporten. En anders dus een onbelans in mineralen en een tekort aan koolhydraten kan ook kramp veroorzaken.
Toch klinkt het wel redelijk, kou als oorzaak... Bij Zoetermeer is een gegraven recreatieplas en die is erg diep (30 meter oid) het verhaal gaat dat er al een aantal mensen is verdronken doordat ze verkrampten door de kou, in de diepere delen van de plas. Maar of dat ook echt de oorzaak is, of dat er rare stromingen zijn en dat ze daardoor verdronken??quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:57 schreef Isabeau het volgende:
Kou als oorzaak ken ik zo niet, gothic blackie, maar als jij denkt dat dat bij jou een rol speelt dan is dat zoDe meest voorkomende oorzaak is uitdroging in combinatie met sporten. En anders dus een onbelans in mineralen en een tekort aan koolhydraten kan ook kramp veroorzaken.
Tja, misschien dat er een Duits slopenmonster bestaat?quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:24 schreef Rewimo het volgende:
GoeiemorgenNog steeds 97,2
![]()
Bestaat er trouwens naast een sokkenmonster ook een slopenmonster?Ik heb gisteren alle beddengoed van het logeerbed in de wasmachine en daarna in de droger gedaan. Vanmorgen ga ik het bed opmaken: sloop foetsie. Droger nagekeken, wasmachine nagekeken, in de dekbedhoes gekeken: niks
Ah, ligt het daaraan....quote:
Ja, dat is zelfs een tweelingquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:42 schreef Troel het volgende:
Als ik op die site kijk naar de foto's ziet het er super uit. Wat me trouwens wel opviel: er zijn twee meisjes met dezelfde achternaam, zijn dit ook zusjes? Lijkt me nog best moeilijk voor hun ouders eigenlijk. Maarja, aan de andere kant denk ik niet dat ik me kan indenken hoe moeilijk of zoiets kan of zal zijn.
Nee, die snapt er geen snars van. Maar hij zal desondanks wel genieten van zijn nieuwe onderkomen, het is allemaal écht veel mooier dan zijn huidige huisquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:55 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk hoor Fannetje! Ik vind zulke projecten altijd geweldig!
Begrijpt je broertje ook een beetje wat er gebeurt?
Klopt ja, de ouders zijn er een jaar of 7 mee bezig geweest om dit te realiserenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:06 schreef gothic-blackie het volgende:
leuk project fannetje, zie ik het nou goed op die website dat het door de ouders is gerealiseerd? zo ja echt top
Pm onderwegquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:16 schreef gothic-blackie het volgende:
zo, vriendje is lief, het staat allemaal al op zijn site: http://www.snirc.nl/blackie
have fun, en pm me maar als je iets wil
En nog een PM onderwegquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:16 schreef gothic-blackie het volgende:
zo, vriendje is lief, het staat allemaal al op zijn site: http://www.snirc.nl/blackie
Goed bezig, Sjeenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:51 schreef Sjeen het volgende:
Mental note to self: Ga niet naar Preuvenement, al helemaal niet als genodigde, tijdens periode dat je wilt afvallen
*hips*
En nog een PMquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:16 schreef gothic-blackie het volgende:
Ook dat nog! Zie je wel, het verdwijnt wel weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Jah! Vitamine C. je tanden brokkelen af en het is zuur, dus slingert je spijsvertering lekker aanquote:Op maandag 27 augustus 2007 06:51 schreef Isabeau het volgende:
Is sinaasappelsap eigenlijk wel goed voor je?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 06:56 schreef Isabeau het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke kromme logica zit hier dan achter?quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:00 schreef Jojogirl het volgende:
In zoete drop zit meer zout dan in zoute drop, dus zoete drop helpt ook Faat........
Bij mij is het idd een zoutgebrek, schijnt vooral veel voor te komen bij oude mensenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:54 schreef Isabeau het volgende:
Faat, nachtelijke krampen klinkt heel erg pijnlijkKan me voorstellen dat je de tranen dan over je wangen hebt lopen. Maar bij jou is het dan duidelijk een zout tekort
![]()
Als je weegschaal na zo'n ontbijt nog steeds hetzelfde aangeeft zou ik de batterijen vervangenquote:Op maandag 27 augustus 2007 08:55 schreef Rewimo het volgende:
Nog steeds 97,2. Is die weegschaal wel goed, ik ben nog ongesteld ook
Straks lekker uitgebreid ontbijten, we hebben verse broodjes meegenomen, mijn vriendin en haar man logeren hier. Hartstikke gezellig, we gaan ze eens even typisch Hollandse ontbijtproducten voorschotelen: krokovlokken en zo
Caneiquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:29 schreef ymme het volgende:
Onze nieuwe bank staat![]()
Hij is zo onwijs gaaf, en hij ligt echt lekker, ik kan mezelf erin verstoppelen![]()
![]()
Gisterenavond hebbenen ik, heerlijk op de nieuwe bank gehangen, met een lekker glaasje kanij (wijn, geen idee hoe je het schrijft) erbij. Heerlijk
![]()
Je denkt toch niet dat ik me na zo'n ontbijt ga wegen hèquote:Op maandag 27 augustus 2007 09:40 schreef Troel het volgende:
Als je weegschaal na zo'n ontbijt nog steeds hetzelfde aangeeft zou ik de batterijen vervangen
Krokovlokken zijn cool!quote:Op maandag 27 augustus 2007 08:55 schreef Rewimo het volgende:
Nog steeds 97,2. Is die weegschaal wel goed, ik ben nog ongesteld ook
Straks lekker uitgebreid ontbijten, we hebben verse broodjes meegenomen, mijn vriendin en haar man logeren hier. Hartstikke gezellig, we gaan ze eens even typisch Hollandse ontbijtproducten voorschotelen: krokovlokken en zo
Ze zijn cool, de rest is niet belangrijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:11 schreef Troel het volgende:
Als er NIEUW op de verpakking staat, hoe kan het dan iets typisch Hollands zijnZo lang is het dus niet in Nederland
Ze zijn lekker niet Nederlands.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ze zijn cool, de rest is niet belangrijk.Vooral de krokodilletjes van witte chocola zijn cool!
![]()
Tuurlijk wel, krokodillen zijn minstens zo Hollands als tulpen!quote:
* miss_dynastie gooit levi wat krokodillenvlokken toequote:Op maandag 27 augustus 2007 10:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, krokodillen zijn minstens zo Hollands als tulpen!![]()
Nu heb ik honger...![]()
Ze zijn van Venz... En als er iets Nederlands is, dan is het Venz welquote:
Ja, maar typisch Nederlands zijn de muisjes, dit is nog niet typischquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ze zijn van Venz... En als er iets Nederlands is, dan is het Venz wel![]()
Nope, vlokkenmix van de Ruijter... of als die uitverkocht is (quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
pure chocoladehagelslag van Venz![]()
Lekker ontbijt!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:04 schreef ymme het volgende:
Typisch nederlands... boerenkool met worst
Kun je niet ergens op je stageplek in de lunchpauze wat fruit halen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:34 schreef omearos het volgende:
Blergh, zit nu op mijn stageplek met echt 0 komma 0 inspiratie voor mijn verslag en vrijdagmiddag om 3 uur is verslagbespreking![]()
Door alle stress eet ik verkeerd (vergeten boodschappen te doen) en ben ik afgelopen week nog meer aangekomen ipv de kilo's van lowlands weer af te vallen. Ik baal zo van mezelf.
Stageplek heeft geen kantine oid, dan moet ik zo de boel afsluiten (zit hier alleen) en naar een supermarkt fietsen. Misschien wel een goed idee, ff frisse neus halen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je niet ergens op je stageplek in de lunchpauze wat fruit halen?
En joh, maak je ook niet al te druk in zo'n stressvolle week. Als je maar geen hele zakken chips leegeet.... Volgende week maar weer verder kijken
Je hoort nog van Sebbo, echt waar.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
heb overigens niets van Sebbo gehoord![]()
Moet veel doen en geen mogelijkheid om dingen te spreiden of uit te stellen. En ik heb snel last van stress en kan er dan ook slecht tegenquote:
Nou die is dus 'afgevallen'quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:08 schreef teigan het volgende:
* teigan gluurt even in het lijstje..
Gaat hard zo octopussy!!! Nou mag je vriend dus ook binnenkort op dieet toch?
Denk aan het geld, G-B, denk aan het geld...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:49 schreef gothic-blackie het volgende:
ik ga zo weer richting werk, heb er totaal geen zin in maar ja, wat moet dat moet
Nou stress is voor niemand fijn natuurlijk. Heb je weleens zo'n flesje Rescue Remedy gebruikt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef omearos het volgende:
Moet veel doen en geen mogelijkheid om dingen te spreiden of uit te stellen. En ik heb snel last van stress en kan er dan ook slecht tegen![]()
Die Remedy-dingen ken ik niet, waar kan ik zoiets vinden? Klinkt wel goed namelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef Faat het volgende:
[..]
Nou stress is voor niemand fijn natuurlijk. Heb je weleens zo'n flesje Rescue Remedy gebruikt?
Er is tegenwoordig veel bekendheid met de Bach Bloesem Remedies dus misschien ken je het.
Makkelijk in gebruik, paar druppeltjes per dag en het lijkt erop alsof je het allemaal net effe wat
beter aan kunt. Als ik het zelf zo druk heb ga ik altijd minder slapen, zodat ik meer uur in een dag
heb zitten. Dat laatste is een waardeloos advies natuurlijk, maar dan kan ik het dus toch spreiden
Succes, de komende tijd en maak je niet te druk om het lijnen. Soms is het er gewoon niet het juiste
moment voor. Is wel lastig te accepteren overigens, maar er komen altijd weer tijden dat het wel kan.
Veel succesquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:37 schreef omearos het volgende:
Ik ga morgen wel even langs de drogist, die zal nu al wel dicht zijn. Ben nu klaar voor vandaag (vind ik zelf) Zometeen eten bijen proberen te ontspannen.
kijk je wel uit freecell?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Veel succes
Mijn moeder nam altijd valeriaan, hielp haar heel goed, maar mij totaal niet.
Als je nog andere medicatie hebt, moet je trouwens uitkijken met sintjanskruid (hypericum). Dat werkt vaak niet zo lekker samen
Ik heb net weer gerend. Pijn in mijn knieën bij elke stap :/
'k zag dat je ook begonnen bent met lopen. Toch wel goeie schoenen he?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:42 schreef freecell het volgende:
Ik heb liever iets homeopathisch, heb ooit eens oxazepam gekregen en werd daar hyper van dus ben huiverig geworden voor dat soort medicatie, hopelijk reageer ik minder heftig op homeopathische middelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Veel succes
Mijn moeder nam altijd valeriaan, hielp haar heel goed, maar mij totaal niet.
Als je nog andere medicatie hebt, moet je trouwens uitkijken met sintjanskruid (hypericum). Dat werkt vaak niet zo lekker samen
Dat doe je goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
whahaha
ongeveer de helft van mn oude salaris, voor 1/3 van de werkuren
Hoe kan dat nu? Ben je minder gaan bewegen soms? Als je niets aan je eten hebt veranderd is dat misschien een oorzaakquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef Vogue het volgende:
Ik eet niets meer of minder de laatste weken en ik kom weer aanNa 2 weken geleden even een laagterecord gehad te hebben (nadat ik een avondje ziek was), ben ik weer 3 kilo zwaarder. Eerst dacht ik dat het vocht was, maar het is al 5 dagen zo, en vanochtend was ik zelfs nog zwaarder
Ik baal er zo van, in mei en juni ging het zo lekker, en nu gaat het niet meer. Ik heb besloten om vanaf vandaag heel erg rigoureus te gaan lijnen. Heb het zoooo gehad met die kloteweegschaal en die klotekilo´s
Ben lekker chago vandaag
![]()
Zowel valeriaan als sintjanskruid zijn homeopatischquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:08 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb liever iets homeopathisch, heb ooit eens oxazepam gekregen en werd daar hyper van dus ben huiverig geworden voor dat soort medicatie, hopelijk reageer ik minder heftig op homeopathische middelen.
Doe jij wel voorzichtig?knieen kunnen goed stuk, daar moet je zuinig op zijn.
Ja, dat weet ik dus niet :/quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
'k zag dat je ook begonnen bent met lopen. Toch wel goeie schoenen he?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Zowel valeriaan als sintjanskruid zijn homeopatisch
Of beter gezegd: fytotherapie. Kruiden dus
ja maar, ja maar tis helemaal niet veel geldquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:06 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Denk aan het geld, G-B, denk aan het geld...
oh, daar ben ik ook wel benieuwd naar wat daarover gezegd wordt, ik heb dat probleem ook...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef octopussy het volgende:
Valeriaan heeft bij mij nooit effect gehad. Bach rescue hoor ik wel goede verhalen over.
Ik ga trouwens donderdag op controle bij dr. Dillemans en dan vragen of ik misschien iets kan doen aan die nachtmerries die ik continu heb. Ik word nog steeds helemaal verward wakker bijna elke dag. Erg vermoeiend.
Da's ook weer zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:52 schreef teigan het volgende:
Ik zou willen dat ik er zo vroeg uitmoest, het zou betekenen dat ik een baan had....
Je hebt iets verkeers aangeleerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:59 schreef omearos het volgende:![]()
Sintjanskruid had ik nog wel goed, maar van valeriaan dacht ik dat het niet homeopatisch was.
Weer iets geleerd
van fytotherapie had ik zelfs nog nooit gehoord tot het hier ter sprake kwam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt iets verkeers aangeleerdZowel sintjanskruid als valeriaan zijn niet homeopathisch.
Het is fytotherapie (en een stuk werkzamer dan homeopathie). Het wordt wel vaak ook door dezelfde fabrikant als de homeopathische middeltjes (zoals Vogel) uitgegeven en dat kan verwarring geven.
Mag ik dan de BBQ van zondag de schuld geven voor mijn gewicht?quote:Vanmorgen weer een stuk zwaarder. Spareribs eten is niet goed voor je gewichtZal ook nog wel 2 dagen zoveel te zwaar blijven aangezien het even duurt voor zoveel vlees verwerkt is door je spijsvertering.
Waarom komen die eigenlijk bij jou logeren? Is dat via een asiel oid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:56 schreef teigan het volgende:
Wel over nagedacht, maar het klikt niet echt tussen Donder en Anisha(die hebben we ook nog..)
DUs we wachten rustig af tot we een nestje kitten krijgen waar er wel eentje tussenzit die met Anisha overweg kan, en dan kunnen we die altijd nog houden.
Het kan nl. best zijn dat we een dezer dagen weer een nieuw nestje krijgen, er komt weer een lading gedumpte kittens aan..
HB een punt omlaag? Das niet goed hoor! Hoog HB is altijd beter (tenzij het Echt Heel Hoog wordt)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef teigan het volgende:
Zo, wat is het hier stil zeg..
Ik heb vanmorgen bloed gegeven, en de effecten van meer sporten zijn daar ook te zien. Mijn Hb is een punt omlaag, mijn bloeddruk is lager, en mijn rusthartslag is lager..
Grappig om te zien..
Het bloedgeven ging ook ok, daarna een broodje in de stad gegeten en nu ben ik net weer thuis.
8,6 is iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
mijn Hb was eerder rond de 9,5 en nu was hij 8.6.. En ze zeiden dat dat kan komen door meer te sporten..
Hij is dus nog steeds in orde hoor..
Ze hadden een provisorisch kantoortje gebouwd in de grote tennishalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:53 schreef Vogue het volgende:
Isabeau, tussen 30 bouwvakkers squashen in een gammele sporthalJij liever dan ik hahaha, hoewel het levert wel een erg leuk plaatje op, ik zie je al staan
Was dat goedkoper?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:35 schreef Troel het volgende:
Och, zo hebben ze hier bij de Plus me ooit Narcissen aangeslagen als bosui
nou.. het was zoooo leuk, dat ik om 12 uur (zodra ik daar klaar was) naar Nijmegen ben gegaan en ik lekker met René nog een cache heb gedaan met de fiets: weer 40km gefietstquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:16 schreef teigan het volgende:
motorbloempje, veel plezier vandaag, er zitten vast wel wat leuke mensen bij!
Nee, duurder en ik ben er nog voor teruggegaan ookquote:
* Isabeau pakt Rewimo bij d'r handen en danst vrolijk meequote:
Ik bedoel het niet bot hoor, maar zo werkt dat toch vaak helemaal niet bij mensen met een eetstoornis?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:09 schreef teigan het volgende:
Ik ga volgende week wegen, en ik heb het er met vriendje over gehad dat ik misschien gewoon eens een tijdje de vrije hand moet krijgen bij de weegschaal, in de hoop dat ik het dan vanzelf spuugzat wordt, en het eropstaan dan zelf wordt gereguleerd..
Nee, ik heb niks veranderd, op een extra hapje voor we Christan wegbrengen na, omdat ik het niet trok om laat te ontbijten. Ik eet dus eerder meer dan minder, maar ik heb het idee dat dat achteraf niet zo slecht is in mijn geval. Ik heb ook een afspraak bij de diëtiste om naar mijn eetpatroon te kijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:31 schreef teigan het volgende:
ben je nu dan ook anders gaan eten Rewimo? Of ben je misschien meer aan het sjouwen nu in huis?
dat snap ik wel miss_d, je bedoelt het goed. Het is alleen voor mij soms ook lastig dat M. nu bepaald of ik erop mag staan, en wanneer. Juist die regels van hem maken het voor mij zo verleidelijk om er stiekem op te staan.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoel het niet bot hoor, maar zo werkt dat toch vaak helemaal niet bij mensen met een eetstoornis?![]()
Als je het voor jezelf kan relativeren is het helemaal oké, maar lukt je dat wel?
Nou ja, ik hoop dat je begrijpt dat ik het niet verkeerd bedoel, maar alleen bezorgd ben
Ah, oke, ik had de indruk dat M. jouw regels uitvoerde.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 09:46 schreef teigan het volgende:
Het is alleen voor mij soms ook lastig dat M. nu bepaald of ik erop mag staan, en wanneer. Juist die regels van hem maken het voor mij zo verleidelijk om er stiekem op te staan.
Ik snap je gedachtengang nu en als het met snoep zo werkt, is er niet echt een reden om te denken dat het met wegen anders zal zijn. Gewoon de aantrekkingskracht van het 'verbodene' he? Net als dat ik nooit zoveel honger heb gehad als die dag (quote:Ergens hoop ik dat het met de weegschaal ook zo kan gaan, dat ik er juist doordat ik er op mag staan als ik wil, het niet zo nodig vind.
Ik wil ergens heel graag bewijzen dat ik het allemaal wel zelf kan controleren, dat ik daar geen anderen voor nodig heb zeg maar. Al weet ik dat het ook mis kan gaan op het moment dat ik in een dipje zit qua eten.
Ik heb nu in ieder geval de kans gekregen om dit te gaan proberen, en of ik het nu ook echt ga doen, en wanneer weet ik eigenlijk niet, aangezien ik nu helemaal geen zin heb om ook maar in de buurt van de weegschaal te komen..
Op dit moment is het meer M. die de regels voor de weegschaal bedacht heeft en in de gaten houdt. Hij heeft er ook voor gezorgd dat de weegschaal nu weg is, hij werd er nogal zat van dat ik er stiekem op ging staan(ik biechtte het later wel weer op namelijk)...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, oke, ik had de indruk dat M. jouw regels uitvoerde.
[..]
Ik snap je gedachtengang nu en als het met snoep zo werkt, is er niet echt een reden om te denken dat het met wegen anders zal zijn. Gewoon de aantrekkingskracht van het 'verbodene' he? Net als dat ik nooit zoveel honger heb gehad als die dag () dat ik een weight care kuurtje volgde. Men o men, alleen al de gedachte dat een ander bepaalt dat jij iets niet mag, brrrr
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:12 schreef teigan het volgende:
[..]
Ik kreeg gisteren trouwens van iemand te horen dat ik er zo goed uitzag.. Hij vroeg ook of ik afgevallen was de laatste tijd...
Dat was wel een leuke opsteker om te horen!
Druiven bevatten wel heel wat meer suikers, maar als je moet gaan kiezen tussen koekjes, dropjes, chips, ben & jerry's, m&m's etc etc of druiven dan zou ik onmiddelijk die bak druiven naar je toe schuivenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:16 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, ja, das een goeie. Mogen druiven ook?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:25 schreef teigan het volgende:
Isa, mocht het toch mis gaan, dan is die weegschaal net zo snel weer weg.
Ik ben wel zover dat ik het aan zie komen mocht het mis gaan, en ik grijp dan ook wel in..
En eerlijk gezegd geeft het nu rust dat ik het zou mogen proberen, en is het nu het zou mogen ook ineens een stuk minder aantrekkelijk....
Ik weet het niet Liejannuh, ik vind dat je best nog wat krachttraining kan toevoegenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb vanochtend al een uur gefietst, dan in de lunchpauze hardlopen, dan na het werk naar Scheveningen fietsen, trampolinespringen en dan nog een uur naar huis fietsen. Zou het genoeg beweging zijn Isa?
Succes bij de tandarts trouwens!
Iedere dag 10 push ups ofzo? Of zal ik toch maar op boksen gaan? Of telt dat niet als krachttraining?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het niet Liejannuh, ik vind dat je best nog wat krachttraining kan toevoegen![]()
Ja, bedankt. Ik heb nu al buikpijnMaar ik probeer het zonnig in te zien
Om een uur of 3 is het allemaal verleden tijd en dan ben ik dolblij dat ik geen verdoving heb genomen
Wat vind je zo erg aan een verdoving?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het niet Liejannuh, ik vind dat je best nog wat krachttraining kan toevoegen![]()
Ja, bedankt. Ik heb nu al buikpijnMaar ik probeer het zonnig in te zien
Om een uur of 3 is het allemaal verleden tijd en dan ben ik dolblij dat ik geen verdoving heb genomen
Isabeau kennende vindt ze vooral de bijbehorende rekening eng.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:48 schreef omearos het volgende:
[..]
Wat vind je zo erg aan een verdoving?
Succes meisie!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik heb de pijnstillers al klaarliggen en gezien de Tmax moet ik ze een uur voor mijn tandartsbezoekje innemen. Verhoogt wel een beetje de bloedingskans, maar dat vind ik een stuk minder erg dan pijn![]()
Je moet aan het werkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:56 schreef octopussy het volgende:
Isa veel succes bij de tandarts. Waarom wil je trouwens perse geen verdoving?
Het gaat hier nog steeds niet zo fijn. Ben moe (terwijl ik genoeg slaap) en voel me slapjes en depri. En ik ben nu al bijna 7 weken praktisch non-stop ongesteld.![]()
Vervelend voor mij vanwege...nouja alle kanten van het ongi zijn, envind het ook niet zo geslaagd als je begrijpt wat ik bedoel.
Morgen ga ik het daar even over hebben met de arts. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat ik er aan kan doen.
Zit wel op stage en het probleem wat ik had met de testomgeving is eindelijk gefixt. Ik moet nu dus ECHT zelf wat werk gaan verzetten.
Ik ben op dat soort momenten al trots op mezelf als ik er eentje neem bij de koffie (mits alleen thuis). De zelfbeheersing om een lekkere stroopwafel te nemen en niet meteen het hele pakje leeg te vreten...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:22 schreef Pandorah het volgende:
Liejannuh: ik vermoed dat Isa bedoelt met krachttraining oefeningen voor de spieren. Dus ik vermoed dat boksen er niet onder valt, maar ik vind het wel stoer als je het gaat doen![]()
freecell: flylady proof wil juist zeggen dat je niet op je vrije dag het hele huis moet gaan opruimen. Flylady wil juist dat je iedere dag een beetje doet in het huis zodat je niet opeens er achter komt dat er een boel gedaan moet worden. Mijn huis is zo een stuk opgeruimder (alhoewel ik best wat beter kan bijhouden ala flylady, dus ik moet die babysteps weer eens door
)! Maar als jij het flylady proof vindt, dan vind ik het ook
![]()
Ik ben trouwens heel trots op mezelf: ik heb het pakje stroopwafels dat ik het weekend voor visite heb gekocht sinds zondag niet meer aangeraakt. Hooguit heb ik zaterdag er eentje gepakt. Ik ga mijn collega's zo maar vetmesten, dan ben ik van dat pak af
.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef Liejannuh het volgende:
Isabeau kennende vindt ze vooral de bijbehorende rekening eng.
*komt weer uit de stiekem melezen modusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vanmiddag naar de tandartsEr moet een oude vulling worden vernieuwd
En ik neem geen verdoving
Maar ga wel van te voren pijnstillers slikken
En dan even 'doorbijten'
En dan vanavond als troost bouf bourguignon (sp?)
![]()
Goed, geen verdoving gedaan dus. Tandarts keek er even van op en zei dat bijna niemand dat nog doet. Prima, maar ik wel dus. Het boren is vooral een rotgeluid, maar daar helpt een verdoving ook niet bij. Toen hij vrij diep zat met het uitboren van de oude vulling ging ik dat wel voelen, zo'n onaangenaam 'scherp pijnlijk' gevoel (niet als in heel pijnlijk, maar als in het tegengestelde van een dof dreunende pijn). Maar dat duurde misschien 10 seconden als het niet minder was. En daarna was elke pijnlijke handeling helemaal voorbijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:28 schreef Chicolate het volgende:
Laat je ze hier weten hoe het was? ... Ik moet dat ook over een paar weken, ook een oude vulling die er eerst uitgeboord moet worden en dan een nieuwe erin en ik vind het doodeng(al moet er bij mij nog wel meer gedaan worden, dit is de reparatieafspraak) Weet ook nog niet of ik het verdoofd wil hebben ... ff stiekem meelezen of het bij jou meeviel
(en of je daarna nog harde dingen kan eten enzo)
En dat had hij niet van te voren kunnen zien!! Wat erg! Wat zal je pissig zijn geweest...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:14 schreef octopussy het volgende:
Ik ben wel eens een keer voor niets verdoofdik had de afspraak om een kies te laten trekken. Dus tandarts zet de verdoving en kijkt vervolgens nog eens goed naar mijn gebit. "Kies trekken is helemaal niet nodig joh".
![]()
Hmmm nou het hoeft dus niet erg te zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed, geen verdoving gedaan dus. Tandarts keek er even van op en zei dat bijna niemand dat nog doet. Prima, maar ik wel dus. Het boren is vooral een rotgeluid, maar daar helpt een verdoving ook niet bij. Toen hij vrij diep zat met het uitboren van de oude vulling ging ik dat wel voelen, zo'n onaangenaam 'scherp pijnlijk' gevoel (niet als in heel pijnlijk, maar als in het tegengestelde van een dof dreunende pijn). Maar dat duurde misschien 10 seconden als het niet minder was. En daarna was elke pijnlijke handeling helemaal voorbijNiets meer gevoeld (qua pijn
) en ben nu dolblij dat ik geen verdoving heb genomen!! Ik kan gewoon alles eten, geen dikke lip/wang, héérlijk!!
Dus succes met je keuze! Het kan natuurlijk ook tegenvallen(en ik had 50 mg diclofenac en 500 mg paracetamol 1 uur van te voren ingenomen, ik speel graag doktertje
)
Vorige week heeft de tandarts tandsteen verwijderd en dat vond ik een onaangenamer gevoel dan wat ik vandaag heb gevoeldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:41 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm nou het hoeft dus niet erg te zijn... ik weet nog niet wat ik ga doen. Weet wel dat ik hele gevoelige tanden heb, werd helemaal gek van de pijn toen ze tandsteen onderin weg gingen halen, omdat het zo door trilde en mn tandvlees eraan ging. Mijn moeder speelt graag verpleegstertje, daar ga ik het ook nog aan vragen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorige week heeft de tandarts tandsteen verwijderd en dat vond ik een onaangenamer gevoel dan wat ik vandaag heb gevoeld![]()
Ik heb ooit 2 maanden pijn aan mijn gehemelte gehad na een verdoving. Als ik mag kiezen, dan voor mij geen verdoving meer! (Maar mijn vorige tandarts verdoofde standaard, hij weigerde te boren zonder verdoving.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik neem altijd een verdoving bij de tandarts. Ooit in een ver verleden een keer zonder verdoving gedaan en wat was dát pijnlijk. De dikke lip neem ik dan wel op de koop toe. Alles beter dan pijn!
goed bezig mèn!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
O ja, ik heb net weer hardgelopen, les 9 gedaan, en mijn knieën vonden het een stuk liever dat ik nu niet over viaducten ging..
Wel begonnen er wat andere spieren te zeuren, maar dat was best vol te houden..
ik sta echt versteld dat ik het nog doe, en dat ik het volhoud, ik had dat niet vantevoren gedacht. Elke les denk ik weer dat ik wel op die les zal blijven hangen omdat het zoveel lijkt, maar elke keer loop ik hem weer uit...
En ik bedacht me na het rennen pas dat ik gisteren bloedgegeven had, en ik heb er eigenlijk weinig van gemerkt met hardlopen..
herkenbaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef DarkElf het volgende:
bovendien ben ik er zo eentje die niet wilt gaan hardlopen omdat ik vast voor schut loop![]()
Héél herkenbaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef DarkElf het volgende:
bovendien ben ik er zo eentje die niet wilt gaan hardlopen omdat ik vast voor schut loop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |