* miss_dynastie gooit levi wat krokodillenvlokken toequote:Op maandag 27 augustus 2007 10:26 schreef Levitation het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, krokodillen zijn minstens zo Hollands als tulpen!![]()
Nu heb ik honger...![]()
Ze zijn van Venz... En als er iets Nederlands is, dan is het Venz welquote:
Ja, maar typisch Nederlands zijn de muisjes, dit is nog niet typischquote:Op maandag 27 augustus 2007 10:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ze zijn van Venz... En als er iets Nederlands is, dan is het Venz wel![]()
Nope, vlokkenmix van de Ruijter... of als die uitverkocht is (quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
pure chocoladehagelslag van Venz![]()
Lekker ontbijt!quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:04 schreef ymme het volgende:
Typisch nederlands... boerenkool met worst
Kun je niet ergens op je stageplek in de lunchpauze wat fruit halen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:34 schreef omearos het volgende:
Blergh, zit nu op mijn stageplek met echt 0 komma 0 inspiratie voor mijn verslag en vrijdagmiddag om 3 uur is verslagbespreking![]()
Door alle stress eet ik verkeerd (vergeten boodschappen te doen) en ben ik afgelopen week nog meer aangekomen ipv de kilo's van lowlands weer af te vallen. Ik baal zo van mezelf.
Stageplek heeft geen kantine oid, dan moet ik zo de boel afsluiten (zit hier alleen) en naar een supermarkt fietsen. Misschien wel een goed idee, ff frisse neus halen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:40 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Kun je niet ergens op je stageplek in de lunchpauze wat fruit halen?
En joh, maak je ook niet al te druk in zo'n stressvolle week. Als je maar geen hele zakken chips leegeet.... Volgende week maar weer verder kijken
Je hoort nog van Sebbo, echt waar.quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:37 schreef motorbloempje het volgende:
heb overigens niets van Sebbo gehoord![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |