abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52724706
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:09 schreef Faat het volgende:
Waarom heb je zo'n stress omearos?
Moet veel doen en geen mogelijkheid om dingen te spreiden of uit te stellen. En ik heb snel last van stress en kan er dan ook slecht tegen
pi_52725251
Bubsel, wat heerlijk. Ik kan nog geen 46 aan van broeken. Maar ik 'krimp' wel weer in heel veel van mijn maat 48 broeken. En mijn shirts gaan wat losser zitten. Mag ook wel na 15 kilo.

Het gaat de laatste week hard met de kilo's misschien dat het fietsen en sporten en de regelmaat er wat mee te maken heeft. Ik hoop in ieder geval dat het doorzet. Ik zou het super vinden om op mijn diploma-uitreiking in november onder de 100 kilo te zitten
pi_52725287
Octo, wat goed! Als je zo door gaat zit jij in november echt wel onder de 100 kg!
It is your friends who make your world!
  maandag 27 augustus 2007 @ 13:48:00 #154
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_52725325
Octo dat gaat je wel lukken hoor!! Ja beweging is erg belangrijk idd.
pi_52725866
Gefeliciteerd bubseltje en octo
pi_52725929
* teigan gluurt even in het lijstje..

Gaat hard zo octopussy!!! Nou mag je vriend dus ook binnenkort op dieet toch?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52726060
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 14:08 schreef teigan het volgende:
* teigan gluurt even in het lijstje..

Gaat hard zo octopussy!!! Nou mag je vriend dus ook binnenkort op dieet toch?
Nou die is dus 'afgevallen'
spontaan, zonder er iets voor te doen. En dat terwijl hij nog meer eet dan voorheen.

Als ik beneden de 93 kilo ben dan ben ik voorbij.
pi_52726148
Oh, Bubseltje: GEFELICITEERD Ik las over je post heen!
pi_52726247
Octo & Bubsel, goed bezig dames!!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_52727387
zo... eerste dagje hier zonder die is vanmiddag weg gegaan... ff boodschapjes gedaan met de fiets , wat een gesjouw! dat moet wel goed zijn voor het einddoel

kreeg net te horen dat ik arbeidsvoorwaardengesprek heb om 4 uur dus daar zo ook maar eens heen op de fiets. Is toch ook bij elkaar weer 4 kilometer als het even meezit ga ik dus zo horen wat ik ga verdienen ben benieuwd
Ja doei.
pi_52728526
succes motorbloempje!!

Ik heb net even hardgelopen, en dat ging weer best lekker, al heb ik vooral in het begin last van een paar spieren... Ik hoop dat dat verder niets ernstigs is, het lopen gaat net zo lekker...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_52728862
succes moterbloempje.

ik ga zo weer richting werk, heb er totaal geen zin in maar ja, wat moet dat moet
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_52729333
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 15:49 schreef gothic-blackie het volgende:
ik ga zo weer richting werk, heb er totaal geen zin in maar ja, wat moet dat moet
Denk aan het geld, G-B, denk aan het geld...
pi_52729353
Ik heb slaap
En vanavond is net de eerste dag van de opleiding die ik voor mijn werk ga doen. Moet van 18.00 - 21.40 naar college. Maandag is ook geen goeie dag voor dat soort dingen, dan wil ik altijd alleen maar slapen als ik uit mijn werk kom.

Zo maar even langs AH om iets te eten te halen en dan naar "school", moet me nog inschrijven voor de les begint.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:18:34 #165
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_52729676
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef omearos het volgende:
Moet veel doen en geen mogelijkheid om dingen te spreiden of uit te stellen. En ik heb snel last van stress en kan er dan ook slecht tegen
Nou stress is voor niemand fijn natuurlijk. Heb je weleens zo'n flesje Rescue Remedy gebruikt?
Er is tegenwoordig veel bekendheid met de Bach Bloesem Remedies dus misschien ken je het.

Makkelijk in gebruik, paar druppeltjes per dag en het lijkt erop alsof je het allemaal net effe wat
beter aan kunt. Als ik het zelf zo druk heb ga ik altijd minder slapen, zodat ik meer uur in een dag
heb zitten. Dat laatste is een waardeloos advies natuurlijk, maar dan kan ik het dus toch spreiden

Succes, de komende tijd en maak je niet te druk om het lijnen. Soms is het er gewoon niet het juiste
moment voor. Is wel lastig te accepteren overigens, maar er komen altijd weer tijden dat het wel kan.
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_52729929
Succes Levi
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef Faat het volgende:

[..]

Nou stress is voor niemand fijn natuurlijk. Heb je weleens zo'n flesje Rescue Remedy gebruikt?
Er is tegenwoordig veel bekendheid met de Bach Bloesem Remedies dus misschien ken je het.

Makkelijk in gebruik, paar druppeltjes per dag en het lijkt erop alsof je het allemaal net effe wat
beter aan kunt. Als ik het zelf zo druk heb ga ik altijd minder slapen, zodat ik meer uur in een dag
heb zitten. Dat laatste is een waardeloos advies natuurlijk, maar dan kan ik het dus toch spreiden

Succes, de komende tijd en maak je niet te druk om het lijnen. Soms is het er gewoon niet het juiste
moment voor. Is wel lastig te accepteren overigens, maar er komen altijd weer tijden dat het wel kan.
Die Remedy-dingen ken ik niet, waar kan ik zoiets vinden? Klinkt wel goed namelijk.

Minder slapen is niet echt een keuze, ik slaap ook slecht door de stress dat helpt natuurlijk ook niet mee voor mijn humeur.

Ik ga nu wel proberen om mijn nieuwe eetgewoontes vol te houden, want ik merk dat de oude gewoontes er weer langzaam insluipen en dat vind ik jammer, en het voelt ook minder prettig in mijn lijf (supervol voelen, krampen)

Dank je voor de tips
pi_52730127
omearos, ik gebruik nog wel eens passiefloracomplex van A. Vogel
dat is voor stress en innerlijke onrust..
Bij mij werkt het altijd wel redelijk, en het is gewoon bij de drogist te verkrijgen..
  † In Memoriam † maandag 27 augustus 2007 @ 17:16:51 #168
43556 miss_dynastie
pi_52731141
Omearos, ik vind het ook nagenoeg onmogelijk om goede eetgewoontes te hebben in tijden van stress... enige oplossing die ik voor mezelf heb is 'uitzingen', maar daar is jouw periode gewoon veel te lang voor, maanden hou je dat niet vol . Ik hoop dat je baat hebt bij homeopathische middelen, bij mij werkt het helaas niet zoals het hoort (tenminste, dat denk ik, ik ben heel relaxt tot de laatste paar dagen en dan krijg ik alle stress die ik daarvoor niet had in een keer, lijkt het).
pi_52731266
Ja, je kunt het allicht proberen. Ik had iets van bional-pilletjes voordat ik ging trouwen, en ik heb weinig last gehad van extreme spanning (magoe, ik heb het nooit zonder geprobeerd )

Poeh, ik moet nog wel even doorwerken, maar ik begin me inmiddels behoorlijk afgedraaid te voelen. Nog een uurtje, dan ga ik richting zwembad! Ga ik lekker lopen
pi_52731606
Ik ga morgen wel even langs de drogist, die zal nu al wel dicht zijn. Ben nu klaar voor vandaag (vind ik zelf) Zometeen eten bij en proberen te ontspannen.
pi_52731754
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:37 schreef omearos het volgende:
Ik ga morgen wel even langs de drogist, die zal nu al wel dicht zijn. Ben nu klaar voor vandaag (vind ik zelf) Zometeen eten bij en proberen te ontspannen.
Veel succes
Mijn moeder nam altijd valeriaan, hielp haar heel goed, maar mij totaal niet.

Als je nog andere medicatie hebt, moet je trouwens uitkijken met sintjanskruid (hypericum). Dat werkt vaak niet zo lekker samen

Ik heb net weer gerend. Pijn in mijn knieën bij elke stap :/
pi_52731820
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:42 schreef freecell het volgende:

[..]

Veel succes
Mijn moeder nam altijd valeriaan, hielp haar heel goed, maar mij totaal niet.

Als je nog andere medicatie hebt, moet je trouwens uitkijken met sintjanskruid (hypericum). Dat werkt vaak niet zo lekker samen

kijk je wel uit freecell?
ik ben ook enthousiast begonnen met hardlopen, totdat ik amper meer kon rennen van de pijn. heb een maand niet mogen lopen, loop nu in totaal al zo'n 2,5 maand niet meer, omdat het nog steeds zeer doet, je kunt er veel mee verpesten, als je niet heel voorzictig bent..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_52731826
Ik eet niets meer of minder de laatste weken en ik kom weer aan Na 2 weken geleden even een laagterecord gehad te hebben (nadat ik een avondje ziek was), ben ik weer 3 kilo zwaarder. Eerst dacht ik dat het vocht was, maar het is al 5 dagen zo, en vanochtend was ik zelfs nog zwaarder Ik baal er zo van, in mei en juni ging het zo lekker, en nu gaat het niet meer. Ik heb besloten om vanaf vandaag heel erg rigoureus te gaan lijnen. Heb het zoooo gehad met die kloteweegschaal en die klotekilo´s Ben lekker chago vandaag
pi_52731852
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 17:42 schreef freecell het volgende:

'k zag dat je ook begonnen bent met lopen. Toch wel goeie schoenen he?

* veiligheidsspeldje is ook gestressed.
Ik vrees namelijk dat m'n inschrijving bij de uni helemaal verkeerd gelopen is, precies nu moeten er allemaal dingen van servicecentrum veranderd worden, zodat contacteren onmogelijk wordt
Het mooi kotsende meisje.
pi_52731911
whahaha

ongeveer de helft van mn oude salaris, voor 1/3 van de werkuren
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')