Moet veel doen en geen mogelijkheid om dingen te spreiden of uit te stellen. En ik heb snel last van stress en kan er dan ook slecht tegenquote:
Nou die is dus 'afgevallen'quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:08 schreef teigan het volgende:
* teigan gluurt even in het lijstje..
Gaat hard zo octopussy!!! Nou mag je vriend dus ook binnenkort op dieet toch?
Denk aan het geld, G-B, denk aan het geld...quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:49 schreef gothic-blackie het volgende:
ik ga zo weer richting werk, heb er totaal geen zin in maar ja, wat moet dat moet
Nou stress is voor niemand fijn natuurlijk. Heb je weleens zo'n flesje Rescue Remedy gebruikt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:24 schreef omearos het volgende:
Moet veel doen en geen mogelijkheid om dingen te spreiden of uit te stellen. En ik heb snel last van stress en kan er dan ook slecht tegen![]()
Die Remedy-dingen ken ik niet, waar kan ik zoiets vinden? Klinkt wel goed namelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:18 schreef Faat het volgende:
[..]
Nou stress is voor niemand fijn natuurlijk. Heb je weleens zo'n flesje Rescue Remedy gebruikt?
Er is tegenwoordig veel bekendheid met de Bach Bloesem Remedies dus misschien ken je het.
Makkelijk in gebruik, paar druppeltjes per dag en het lijkt erop alsof je het allemaal net effe wat
beter aan kunt. Als ik het zelf zo druk heb ga ik altijd minder slapen, zodat ik meer uur in een dag
heb zitten. Dat laatste is een waardeloos advies natuurlijk, maar dan kan ik het dus toch spreiden
Succes, de komende tijd en maak je niet te druk om het lijnen. Soms is het er gewoon niet het juiste
moment voor. Is wel lastig te accepteren overigens, maar er komen altijd weer tijden dat het wel kan.
Veel succesquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:37 schreef omearos het volgende:
Ik ga morgen wel even langs de drogist, die zal nu al wel dicht zijn. Ben nu klaar voor vandaag (vind ik zelf) Zometeen eten bijen proberen te ontspannen.
kijk je wel uit freecell?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Veel succes
Mijn moeder nam altijd valeriaan, hielp haar heel goed, maar mij totaal niet.
Als je nog andere medicatie hebt, moet je trouwens uitkijken met sintjanskruid (hypericum). Dat werkt vaak niet zo lekker samen
Ik heb net weer gerend. Pijn in mijn knieën bij elke stap :/
'k zag dat je ook begonnen bent met lopen. Toch wel goeie schoenen he?quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:42 schreef freecell het volgende:
Ik heb net weer gerend. Pijn in mijn knieën bij elke stap :/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |