Heb nu een lichte spierpijn, maar de kramp was inderdaad vrij snel weg. Heb vannacht maar met kniekousen aan geslapen om de spieren warm te houden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:00 schreef Isabeau het volgende:
Och, dat heb ik vroeger ook wel eens gehad bij het zwemmen, echt heel pijnlijk. Maar kanme niet herinneren wanneer ik dat voor het laatste heb gehad zeg. Maar na het warme bubbelbad was het vast voor het grootste deel alweer weg![]()
Ik had inderdaad eerst gefietst, maar ik fiets iedere dag en ook iedere week naar het zwembad. Maar ik denk eigenlijk dat mijn spieren gisteren helemaal in een mindere conditie waren, ik had al 40minuten liggen ploeteren op 34 baantjes, terwijl ik normaal 40 baantjes (1km) in 35 min zwem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:32 schreef octopussy het volgende:
Heb dat ook wel eens bij het duiken. Spieren koelen best wel af in het water en als je toch vermoeide spieren hebt dan krampen ze sneller. Had je nou nog gefietst Levi? Dan is het helemaal niet zo raar natuurlijk.
Goed idee, volgens mij heb ik het zelfs nog liggen!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 00:42 schreef teigan het volgende:
Misschien even wat extra magnesium slikken Levitation? Doe ik ook wel als ik ineens weer eens kramp heb..
euhm ik weet dat het komt door kou, zoals vannacht, was het hier in rotterdam benauwend warm, dus slaap je zonder deken, en dan word je halverwege de nacht wakker, met je benen zonder enige bedekking en met krampquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 09:59 schreef teigan het volgende:Levi
Lekker joh!!!
gb, dat heb ikd us ook een tijdje gehad, en ik las ooit in Zwangerschap en Geboorte dat het met een tekort aan magnesium te maken kon hebben.. Dus elke keer als ik dat 's nachts heb, dan slik ik weer eens een multivitamine..
Wij hadden Musica of zoiets. Niet al te duur maar erg goed!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:10 schreef Fannetje het volgende:
Goed zo Levi!Je gaat lekker!
Ik ga vandaag op gesprek bij een mogelijke drive-in dj voor ons feest. Ik ben benieuwd
Wij gaan helemaal op bezoek rondom Rotterdam bij Midnight Star, omdat 'ie zo goed schijnt te zijn!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 10:19 schreef Troel het volgende:
[..]
Wij hadden Musica of zoiets. Niet al te duur maar erg goed!
Ik wel, maar niet in bedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik lig liever samen met iemand in bedDwars liggen doe ik toch al nooit. Maar dat fruit is idd zalig, ik heb al een pruim op en die was sappig en zoet, yummie!
Klopt ja, hij zit in Delftquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 11:59 schreef octopussy het volgende:
Fannetje ik heb eens gekeken op die website. Ziet er goed uit moet ik zeggen (en hij zit in Delft, dus wel makkelijk)
Ik ben heel benieuwd wat je van de show vind. Laat je het even weten?
nah.. we moesten er ook nog heen hequote:Op zaterdag 25 augustus 2007 16:42 schreef Jojogirl het volgende:
Dat is dan wel een pittige cache motorbloempje. De meeste zijn niet zo lang
Bedankt voor de prachtige visual van Rewimo die op een bed staat te springen met arm richting plafondquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:06 schreef Rewimo het volgende:
Pfffffff sterren aan je plafond kleven is warm werk. Vooral als je ze boven het bed alleen vastkrijgt als je springt omdat je niet bij het plafond komt
hahaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 20:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bedankt voor de prachtige visual van Rewimo die op een bed staat te springen met arm richting plafond![]()
Motorbloempje, klinkt als een jungle-geocache haha! Hopenlijk ben je niet (teveel) gestoken.
* Isabeau gaat eten koken![]()
Heb je yoghurt in huis? Lekker insmeren, dat trekt de brand eruit. Komkommer kan ook maar dat smeert lastigerquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:09 schreef freecell het volgende:
Ik ben behoorlijk verbrand trouwens. Echt wel zo verbrand dat ik vermoed best wel koorts te krijgen vannacht.
Neej, niet in huis.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb je yoghurt in huis? Lekker insmeren, dat trekt de brand eruit. Komkommer kan ook maar dat smeert lastiger
Ik overleef het wel, maar toch bedanktquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 22:54 schreef teigan het volgende:
freecell, hier is nog wel wat yoghurt mocht je echt hoog zitten..
maar isa kan het ook komen doordat de spieren te koud worden? want voor mijn gevoel ligt daar bij mij de oorzaak (heb het nooit als ik ga sporten of zo, alleen als mijn spieren koud worden, zoals in de winter, of in mijn slaap als ik weer eens boven de deken ga liggen).quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 23:19 schreef Isabeau het volgende:
Bizar dat je niet eens lekker in de tuin gaat zitten omdat je de buurvrouw wilt ontlopen, octoIk kan me er wel iets bij voorstellen, krijg nu echt het beeld van die Britse comedy met Miss. Bucket als buurvouw van octo
Dan zou ik ook binnen blijven
![]()
Klinkt niet goed, freecell, als ik iets van de apotheek moet meebrengen tegen oppervlakkige eerstegraads verbranding (want dat is een flinke zonnebrand) dan moet je het zeggen. Ik hoop dat je kan slapen![]()
En kramp is overigens niet per se een magnesiumtekort; het gaat soms idd om een onbalans in mineralen en daar hoort magnesium wel bij, maar het kan evengoed een probleem met kalium oid zijn.
Ik heb een doos vol snoepgoed mee naar m'n werkStraks de besjes en ander fruit maar even wassen.
Kou alsoorzaak komt mij wel bekend voor. Krijg ook altijd kramp in koud zwemwater en als mijn benen 's nachts op de tocht liggen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:57 schreef Isabeau het volgende:
Kou als oorzaak ken ik zo niet, gothic blackie, maar als jij denkt dat dat bij jou een rol speelt dan is dat zoDe meest voorkomende oorzaak is uitdroging in combinatie met sporten. En anders dus een onbelans in mineralen en een tekort aan koolhydraten kan ook kramp veroorzaken.
Toch klinkt het wel redelijk, kou als oorzaak... Bij Zoetermeer is een gegraven recreatieplas en die is erg diep (30 meter oid) het verhaal gaat dat er al een aantal mensen is verdronken doordat ze verkrampten door de kou, in de diepere delen van de plas. Maar of dat ook echt de oorzaak is, of dat er rare stromingen zijn en dat ze daardoor verdronken??quote:Op zondag 26 augustus 2007 00:57 schreef Isabeau het volgende:
Kou als oorzaak ken ik zo niet, gothic blackie, maar als jij denkt dat dat bij jou een rol speelt dan is dat zoDe meest voorkomende oorzaak is uitdroging in combinatie met sporten. En anders dus een onbelans in mineralen en een tekort aan koolhydraten kan ook kramp veroorzaken.
Tja, misschien dat er een Duits slopenmonster bestaat?quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:24 schreef Rewimo het volgende:
GoeiemorgenNog steeds 97,2
![]()
Bestaat er trouwens naast een sokkenmonster ook een slopenmonster?Ik heb gisteren alle beddengoed van het logeerbed in de wasmachine en daarna in de droger gedaan. Vanmorgen ga ik het bed opmaken: sloop foetsie. Droger nagekeken, wasmachine nagekeken, in de dekbedhoes gekeken: niks
Ah, ligt het daaraan....quote:
Ja, dat is zelfs een tweelingquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:42 schreef Troel het volgende:
Als ik op die site kijk naar de foto's ziet het er super uit. Wat me trouwens wel opviel: er zijn twee meisjes met dezelfde achternaam, zijn dit ook zusjes? Lijkt me nog best moeilijk voor hun ouders eigenlijk. Maarja, aan de andere kant denk ik niet dat ik me kan indenken hoe moeilijk of zoiets kan of zal zijn.
Nee, die snapt er geen snars van. Maar hij zal desondanks wel genieten van zijn nieuwe onderkomen, het is allemaal écht veel mooier dan zijn huidige huisquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:55 schreef Liejannuh het volgende:
Leuk hoor Fannetje! Ik vind zulke projecten altijd geweldig!
Begrijpt je broertje ook een beetje wat er gebeurt?
Klopt ja, de ouders zijn er een jaar of 7 mee bezig geweest om dit te realiserenquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:06 schreef gothic-blackie het volgende:
leuk project fannetje, zie ik het nou goed op die website dat het door de ouders is gerealiseerd? zo ja echt top
Pm onderwegquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:16 schreef gothic-blackie het volgende:
zo, vriendje is lief, het staat allemaal al op zijn site: http://www.snirc.nl/blackie
have fun, en pm me maar als je iets wil
En nog een PM onderwegquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:16 schreef gothic-blackie het volgende:
zo, vriendje is lief, het staat allemaal al op zijn site: http://www.snirc.nl/blackie
Goed bezig, Sjeenquote:Op zondag 26 augustus 2007 21:51 schreef Sjeen het volgende:
Mental note to self: Ga niet naar Preuvenement, al helemaal niet als genodigde, tijdens periode dat je wilt afvallen
*hips*
En nog een PMquote:Op zondag 26 augustus 2007 20:16 schreef gothic-blackie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |