Ik heb liever iets homeopathisch, heb ooit eens oxazepam gekregen en werd daar hyper van dus ben huiverig geworden voor dat soort medicatie, hopelijk reageer ik minder heftig op homeopathische middelen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Veel succes
Mijn moeder nam altijd valeriaan, hielp haar heel goed, maar mij totaal niet.
Als je nog andere medicatie hebt, moet je trouwens uitkijken met sintjanskruid (hypericum). Dat werkt vaak niet zo lekker samen
Ik heb net weer gerend. Pijn in mijn knieën bij elke stap :/
Dat doe je goedquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:49 schreef motorbloempje het volgende:
whahaha
ongeveer de helft van mn oude salaris, voor 1/3 van de werkuren
Hoe kan dat nu? Ben je minder gaan bewegen soms? Als je niets aan je eten hebt veranderd is dat misschien een oorzaakquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:46 schreef Vogue het volgende:
Ik eet niets meer of minder de laatste weken en ik kom weer aanNa 2 weken geleden even een laagterecord gehad te hebben (nadat ik een avondje ziek was), ben ik weer 3 kilo zwaarder. Eerst dacht ik dat het vocht was, maar het is al 5 dagen zo, en vanochtend was ik zelfs nog zwaarder
Ik baal er zo van, in mei en juni ging het zo lekker, en nu gaat het niet meer. Ik heb besloten om vanaf vandaag heel erg rigoureus te gaan lijnen. Heb het zoooo gehad met die kloteweegschaal en die klotekilo´s
Ben lekker chago vandaag
![]()
Zowel valeriaan als sintjanskruid zijn homeopatischquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:08 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik heb liever iets homeopathisch, heb ooit eens oxazepam gekregen en werd daar hyper van dus ben huiverig geworden voor dat soort medicatie, hopelijk reageer ik minder heftig op homeopathische middelen.
Doe jij wel voorzichtig?knieen kunnen goed stuk, daar moet je zuinig op zijn.
Ja, dat weet ik dus niet :/quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:47 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
'k zag dat je ook begonnen bent met lopen. Toch wel goeie schoenen he?
quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Zowel valeriaan als sintjanskruid zijn homeopatisch
Of beter gezegd: fytotherapie. Kruiden dus
ja maar, ja maar tis helemaal niet veel geldquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:06 schreef Ikiskoel het volgende:
[..]
Denk aan het geld, G-B, denk aan het geld...
oh, daar ben ik ook wel benieuwd naar wat daarover gezegd wordt, ik heb dat probleem ook...quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:54 schreef octopussy het volgende:
Valeriaan heeft bij mij nooit effect gehad. Bach rescue hoor ik wel goede verhalen over.
Ik ga trouwens donderdag op controle bij dr. Dillemans en dan vragen of ik misschien iets kan doen aan die nachtmerries die ik continu heb. Ik word nog steeds helemaal verward wakker bijna elke dag. Erg vermoeiend.
Da's ook weer zoquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:52 schreef teigan het volgende:
Ik zou willen dat ik er zo vroeg uitmoest, het zou betekenen dat ik een baan had....
Je hebt iets verkeers aangeleerdquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:59 schreef omearos het volgende:![]()
Sintjanskruid had ik nog wel goed, maar van valeriaan dacht ik dat het niet homeopatisch was.
Weer iets geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |