Druiven bevatten wel heel wat meer suikers, maar als je moet gaan kiezen tussen koekjes, dropjes, chips, ben & jerry's, m&m's etc etc of druiven dan zou ik onmiddelijk die bak druiven naar je toe schuivenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:16 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, ja, das een goeie. Mogen druiven ook?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:25 schreef teigan het volgende:
Isa, mocht het toch mis gaan, dan is die weegschaal net zo snel weer weg.
Ik ben wel zover dat ik het aan zie komen mocht het mis gaan, en ik grijp dan ook wel in..
En eerlijk gezegd geeft het nu rust dat ik het zou mogen proberen, en is het nu het zou mogen ook ineens een stuk minder aantrekkelijk....
Ik weet het niet Liejannuh, ik vind dat je best nog wat krachttraining kan toevoegenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb vanochtend al een uur gefietst, dan in de lunchpauze hardlopen, dan na het werk naar Scheveningen fietsen, trampolinespringen en dan nog een uur naar huis fietsen. Zou het genoeg beweging zijn Isa?
Succes bij de tandarts trouwens!
Iedere dag 10 push ups ofzo? Of zal ik toch maar op boksen gaan? Of telt dat niet als krachttraining?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het niet Liejannuh, ik vind dat je best nog wat krachttraining kan toevoegen![]()
Ja, bedankt. Ik heb nu al buikpijnMaar ik probeer het zonnig in te zien
Om een uur of 3 is het allemaal verleden tijd en dan ben ik dolblij dat ik geen verdoving heb genomen
Wat vind je zo erg aan een verdoving?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het niet Liejannuh, ik vind dat je best nog wat krachttraining kan toevoegen![]()
Ja, bedankt. Ik heb nu al buikpijnMaar ik probeer het zonnig in te zien
Om een uur of 3 is het allemaal verleden tijd en dan ben ik dolblij dat ik geen verdoving heb genomen
Isabeau kennende vindt ze vooral de bijbehorende rekening eng.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:48 schreef omearos het volgende:
[..]
Wat vind je zo erg aan een verdoving?
Succes meisie!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik heb de pijnstillers al klaarliggen en gezien de Tmax moet ik ze een uur voor mijn tandartsbezoekje innemen. Verhoogt wel een beetje de bloedingskans, maar dat vind ik een stuk minder erg dan pijn![]()
Je moet aan het werkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:56 schreef octopussy het volgende:
Isa veel succes bij de tandarts. Waarom wil je trouwens perse geen verdoving?
Het gaat hier nog steeds niet zo fijn. Ben moe (terwijl ik genoeg slaap) en voel me slapjes en depri. En ik ben nu al bijna 7 weken praktisch non-stop ongesteld.![]()
Vervelend voor mij vanwege...nouja alle kanten van het ongi zijn, envind het ook niet zo geslaagd als je begrijpt wat ik bedoel.
Morgen ga ik het daar even over hebben met de arts. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat ik er aan kan doen.
Zit wel op stage en het probleem wat ik had met de testomgeving is eindelijk gefixt. Ik moet nu dus ECHT zelf wat werk gaan verzetten.
Ik ben op dat soort momenten al trots op mezelf als ik er eentje neem bij de koffie (mits alleen thuis). De zelfbeheersing om een lekkere stroopwafel te nemen en niet meteen het hele pakje leeg te vreten...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:22 schreef Pandorah het volgende:
Liejannuh: ik vermoed dat Isa bedoelt met krachttraining oefeningen voor de spieren. Dus ik vermoed dat boksen er niet onder valt, maar ik vind het wel stoer als je het gaat doen![]()
freecell: flylady proof wil juist zeggen dat je niet op je vrije dag het hele huis moet gaan opruimen. Flylady wil juist dat je iedere dag een beetje doet in het huis zodat je niet opeens er achter komt dat er een boel gedaan moet worden. Mijn huis is zo een stuk opgeruimder (alhoewel ik best wat beter kan bijhouden ala flylady, dus ik moet die babysteps weer eens door
)! Maar als jij het flylady proof vindt, dan vind ik het ook
![]()
Ik ben trouwens heel trots op mezelf: ik heb het pakje stroopwafels dat ik het weekend voor visite heb gekocht sinds zondag niet meer aangeraakt. Hooguit heb ik zaterdag er eentje gepakt. Ik ga mijn collega's zo maar vetmesten, dan ben ik van dat pak af
.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef Liejannuh het volgende:
Isabeau kennende vindt ze vooral de bijbehorende rekening eng.
*komt weer uit de stiekem melezen modusquote:Op woensdag 29 augustus 2007 08:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En vanmiddag naar de tandartsEr moet een oude vulling worden vernieuwd
En ik neem geen verdoving
Maar ga wel van te voren pijnstillers slikken
En dan even 'doorbijten'
En dan vanavond als troost bouf bourguignon (sp?)
![]()
Goed, geen verdoving gedaan dus. Tandarts keek er even van op en zei dat bijna niemand dat nog doet. Prima, maar ik wel dus. Het boren is vooral een rotgeluid, maar daar helpt een verdoving ook niet bij. Toen hij vrij diep zat met het uitboren van de oude vulling ging ik dat wel voelen, zo'n onaangenaam 'scherp pijnlijk' gevoel (niet als in heel pijnlijk, maar als in het tegengestelde van een dof dreunende pijn). Maar dat duurde misschien 10 seconden als het niet minder was. En daarna was elke pijnlijke handeling helemaal voorbijquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:28 schreef Chicolate het volgende:
Laat je ze hier weten hoe het was? ... Ik moet dat ook over een paar weken, ook een oude vulling die er eerst uitgeboord moet worden en dan een nieuwe erin en ik vind het doodeng(al moet er bij mij nog wel meer gedaan worden, dit is de reparatieafspraak) Weet ook nog niet of ik het verdoofd wil hebben ... ff stiekem meelezen of het bij jou meeviel
(en of je daarna nog harde dingen kan eten enzo)
En dat had hij niet van te voren kunnen zien!! Wat erg! Wat zal je pissig zijn geweest...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:14 schreef octopussy het volgende:
Ik ben wel eens een keer voor niets verdoofdik had de afspraak om een kies te laten trekken. Dus tandarts zet de verdoving en kijkt vervolgens nog eens goed naar mijn gebit. "Kies trekken is helemaal niet nodig joh".
![]()
Hmmm nou het hoeft dus niet erg te zijnquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goed, geen verdoving gedaan dus. Tandarts keek er even van op en zei dat bijna niemand dat nog doet. Prima, maar ik wel dus. Het boren is vooral een rotgeluid, maar daar helpt een verdoving ook niet bij. Toen hij vrij diep zat met het uitboren van de oude vulling ging ik dat wel voelen, zo'n onaangenaam 'scherp pijnlijk' gevoel (niet als in heel pijnlijk, maar als in het tegengestelde van een dof dreunende pijn). Maar dat duurde misschien 10 seconden als het niet minder was. En daarna was elke pijnlijke handeling helemaal voorbijNiets meer gevoeld (qua pijn
) en ben nu dolblij dat ik geen verdoving heb genomen!! Ik kan gewoon alles eten, geen dikke lip/wang, héérlijk!!
Dus succes met je keuze! Het kan natuurlijk ook tegenvallen(en ik had 50 mg diclofenac en 500 mg paracetamol 1 uur van te voren ingenomen, ik speel graag doktertje
)
Vorige week heeft de tandarts tandsteen verwijderd en dat vond ik een onaangenamer gevoel dan wat ik vandaag heb gevoeldquote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:41 schreef Chicolate het volgende:
Hmmm nou het hoeft dus niet erg te zijn... ik weet nog niet wat ik ga doen. Weet wel dat ik hele gevoelige tanden heb, werd helemaal gek van de pijn toen ze tandsteen onderin weg gingen halen, omdat het zo door trilde en mn tandvlees eraan ging. Mijn moeder speelt graag verpleegstertje, daar ga ik het ook nog aan vragen
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Vorige week heeft de tandarts tandsteen verwijderd en dat vond ik een onaangenamer gevoel dan wat ik vandaag heb gevoeld![]()
Ik heb ooit 2 maanden pijn aan mijn gehemelte gehad na een verdoving. Als ik mag kiezen, dan voor mij geen verdoving meer! (Maar mijn vorige tandarts verdoofde standaard, hij weigerde te boren zonder verdoving.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:16 schreef Fannetje het volgende:
Ik neem altijd een verdoving bij de tandarts. Ooit in een ver verleden een keer zonder verdoving gedaan en wat was dát pijnlijk. De dikke lip neem ik dan wel op de koop toe. Alles beter dan pijn!
goed bezig mèn!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
O ja, ik heb net weer hardgelopen, les 9 gedaan, en mijn knieën vonden het een stuk liever dat ik nu niet over viaducten ging..
Wel begonnen er wat andere spieren te zeuren, maar dat was best vol te houden..
ik sta echt versteld dat ik het nog doe, en dat ik het volhoud, ik had dat niet vantevoren gedacht. Elke les denk ik weer dat ik wel op die les zal blijven hangen omdat het zoveel lijkt, maar elke keer loop ik hem weer uit...
En ik bedacht me na het rennen pas dat ik gisteren bloedgegeven had, en ik heb er eigenlijk weinig van gemerkt met hardlopen..
herkenbaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef DarkElf het volgende:
bovendien ben ik er zo eentje die niet wilt gaan hardlopen omdat ik vast voor schut loop![]()
Héél herkenbaarquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:57 schreef DarkElf het volgende:
bovendien ben ik er zo eentje die niet wilt gaan hardlopen omdat ik vast voor schut loop![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |