Druiven bevatten wel heel wat meer suikers, maar als je moet gaan kiezen tussen koekjes, dropjes, chips, ben & jerry's, m&m's etc etc of druiven dan zou ik onmiddelijk die bak druiven naar je toe schuivenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:16 schreef ColdFeet het volgende:
Isa, ja, das een goeie. Mogen druiven ook?
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:25 schreef teigan het volgende:
Isa, mocht het toch mis gaan, dan is die weegschaal net zo snel weer weg.
Ik ben wel zover dat ik het aan zie komen mocht het mis gaan, en ik grijp dan ook wel in..
En eerlijk gezegd geeft het nu rust dat ik het zou mogen proberen, en is het nu het zou mogen ook ineens een stuk minder aantrekkelijk....
Ik weet het niet Liejannuh, ik vind dat je best nog wat krachttraining kan toevoegenquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:28 schreef Liejannuh het volgende:
Ik heb vanochtend al een uur gefietst, dan in de lunchpauze hardlopen, dan na het werk naar Scheveningen fietsen, trampolinespringen en dan nog een uur naar huis fietsen. Zou het genoeg beweging zijn Isa?
Succes bij de tandarts trouwens!
Iedere dag 10 push ups ofzo? Of zal ik toch maar op boksen gaan? Of telt dat niet als krachttraining?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het niet Liejannuh, ik vind dat je best nog wat krachttraining kan toevoegen![]()
Ja, bedankt. Ik heb nu al buikpijnMaar ik probeer het zonnig in te zien
Om een uur of 3 is het allemaal verleden tijd en dan ben ik dolblij dat ik geen verdoving heb genomen
Wat vind je zo erg aan een verdoving?quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het niet Liejannuh, ik vind dat je best nog wat krachttraining kan toevoegen![]()
Ja, bedankt. Ik heb nu al buikpijnMaar ik probeer het zonnig in te zien
Om een uur of 3 is het allemaal verleden tijd en dan ben ik dolblij dat ik geen verdoving heb genomen
Isabeau kennende vindt ze vooral de bijbehorende rekening eng.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:48 schreef omearos het volgende:
[..]
Wat vind je zo erg aan een verdoving?
Succes meisie!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:26 schreef Isabeau het volgende:
Zo, ik heb de pijnstillers al klaarliggen en gezien de Tmax moet ik ze een uur voor mijn tandartsbezoekje innemen. Verhoogt wel een beetje de bloedingskans, maar dat vind ik een stuk minder erg dan pijn![]()
Je moet aan het werkquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:56 schreef octopussy het volgende:
Isa veel succes bij de tandarts. Waarom wil je trouwens perse geen verdoving?
Het gaat hier nog steeds niet zo fijn. Ben moe (terwijl ik genoeg slaap) en voel me slapjes en depri. En ik ben nu al bijna 7 weken praktisch non-stop ongesteld.![]()
Vervelend voor mij vanwege...nouja alle kanten van het ongi zijn, envind het ook niet zo geslaagd als je begrijpt wat ik bedoel.
Morgen ga ik het daar even over hebben met de arts. Ik heb eigenlijk ook geen idee wat ik er aan kan doen.
Zit wel op stage en het probleem wat ik had met de testomgeving is eindelijk gefixt. Ik moet nu dus ECHT zelf wat werk gaan verzetten.
Ik ben op dat soort momenten al trots op mezelf als ik er eentje neem bij de koffie (mits alleen thuis). De zelfbeheersing om een lekkere stroopwafel te nemen en niet meteen het hele pakje leeg te vreten...quote:Op woensdag 29 augustus 2007 11:22 schreef Pandorah het volgende:
Liejannuh: ik vermoed dat Isa bedoelt met krachttraining oefeningen voor de spieren. Dus ik vermoed dat boksen er niet onder valt, maar ik vind het wel stoer als je het gaat doen![]()
freecell: flylady proof wil juist zeggen dat je niet op je vrije dag het hele huis moet gaan opruimen. Flylady wil juist dat je iedere dag een beetje doet in het huis zodat je niet opeens er achter komt dat er een boel gedaan moet worden. Mijn huis is zo een stuk opgeruimder (alhoewel ik best wat beter kan bijhouden ala flylady, dus ik moet die babysteps weer eens door
)! Maar als jij het flylady proof vindt, dan vind ik het ook
![]()
Ik ben trouwens heel trots op mezelf: ik heb het pakje stroopwafels dat ik het weekend voor visite heb gekocht sinds zondag niet meer aangeraakt. Hooguit heb ik zaterdag er eentje gepakt. Ik ga mijn collega's zo maar vetmesten, dan ben ik van dat pak af
.
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:49 schreef Liejannuh het volgende:
Isabeau kennende vindt ze vooral de bijbehorende rekening eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |