van fytotherapie had ik zelfs nog nooit gehoord tot het hier ter sprake kwam.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je hebt iets verkeers aangeleerdZowel sintjanskruid als valeriaan zijn niet homeopathisch.
Het is fytotherapie (en een stuk werkzamer dan homeopathie). Het wordt wel vaak ook door dezelfde fabrikant als de homeopathische middeltjes (zoals Vogel) uitgegeven en dat kan verwarring geven.
Mag ik dan de BBQ van zondag de schuld geven voor mijn gewicht?quote:Vanmorgen weer een stuk zwaarder. Spareribs eten is niet goed voor je gewichtZal ook nog wel 2 dagen zoveel te zwaar blijven aangezien het even duurt voor zoveel vlees verwerkt is door je spijsvertering.
Waarom komen die eigenlijk bij jou logeren? Is dat via een asiel oid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:56 schreef teigan het volgende:
Wel over nagedacht, maar het klikt niet echt tussen Donder en Anisha(die hebben we ook nog..)
DUs we wachten rustig af tot we een nestje kitten krijgen waar er wel eentje tussenzit die met Anisha overweg kan, en dan kunnen we die altijd nog houden.
Het kan nl. best zijn dat we een dezer dagen weer een nieuw nestje krijgen, er komt weer een lading gedumpte kittens aan..
HB een punt omlaag? Das niet goed hoor! Hoog HB is altijd beter (tenzij het Echt Heel Hoog wordt)quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:11 schreef teigan het volgende:
Zo, wat is het hier stil zeg..
Ik heb vanmorgen bloed gegeven, en de effecten van meer sporten zijn daar ook te zien. Mijn Hb is een punt omlaag, mijn bloeddruk is lager, en mijn rusthartslag is lager..
Grappig om te zien..
Het bloedgeven ging ook ok, daarna een broodje in de stad gegeten en nu ben ik net weer thuis.
8,6 is iddquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:52 schreef teigan het volgende:
mijn Hb was eerder rond de 9,5 en nu was hij 8.6.. En ze zeiden dat dat kan komen door meer te sporten..
Hij is dus nog steeds in orde hoor..
Ze hadden een provisorisch kantoortje gebouwd in de grote tennishalquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 17:53 schreef Vogue het volgende:
Isabeau, tussen 30 bouwvakkers squashen in een gammele sporthalJij liever dan ik hahaha, hoewel het levert wel een erg leuk plaatje op, ik zie je al staan
Was dat goedkoper?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:35 schreef Troel het volgende:
Och, zo hebben ze hier bij de Plus me ooit Narcissen aangeslagen als bosui
nou.. het was zoooo leuk, dat ik om 12 uur (zodra ik daar klaar was) naar Nijmegen ben gegaan en ik lekker met René nog een cache heb gedaan met de fiets: weer 40km gefietstquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 09:16 schreef teigan het volgende:
motorbloempje, veel plezier vandaag, er zitten vast wel wat leuke mensen bij!
Nee, duurder en ik ben er nog voor teruggegaan ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |