Deze man beweert dat soort documenten te bezitten, heeft de US govt zelfs aangeklaagd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:38 schreef Lambiekje het volgende:
Jy ziet als bewijs meer een document met een grote stempel van GWBush met Oké er op.
Ik snap niet zo goed waarom ik nog nooit iets gelezen/gezien heb in de NLse Media heb over deze 7 biljon law suit, oh wacht ff de Paris Hilton is natuurlijk veel belangrijker..quote:Stanley Hilton has now gotten documents about how Bush ordered the whole operation.
Files dealing with this particular case and particularly with the documents I had regarding the fact that the - some of these hijackers, at least some of them were on the payroll of the U.S. government as undercover FBI, CIA, double agents.
We do have some incriminating documents that Bush personally ordered 9/11 events.
We have some very incriminating documents as well as eye-witnesses, that Bush personally ordered this event to happen in order to gain political advantage, to pursue a bogus political agenda on behalf of the neocons and their deluded thinking in the Middle East.
National Security Council classified documents which [garbled] and it's was part of a series of documents that were involved with the drill documents. This was all planned - they had it on videotape. These planes were controlled by remote control, as I stated previously a year and a half ago, there's a system called Cyclops. There is a computer chip in the nose of the plane and it enables the ground control, the military ground control, to disable the pilot's control of the plane and to control it and to fly it directly into those towers. That's what happened. It's also a technology used on what's called the Global Hawk, which is an aircraft drone - a remote- controlled aircraft. And they were doing it. We are talking about National Security Council classified documents that clearly indicated that [garbled] had a green light to order this to go and this is no drill.
http://www.rense.com/general57/aale.htm
QUE?!!quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:08 schreef calvobbes het volgende:
Als je het hebt over discussies laten verzanden:
[..]
Dat is een woordenboek uitleg. In spreektaal gebruiken mensen nog al bepaalde woorden verkeerd. bewijs is daar een voorbeeld van.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:43 schreef ATuin-hek het volgende:
be·wijs (het ~, bewijzen)
1 feit of redenering waaruit de juistheid van een bewering onweerlegbaar blijkt
2 blijk waaruit men het bestaan of de juistheid van iets kan opmaken => getuigenis, proeve
3 stuk waarin iets als waar gesteld wordt => bewijsstuk
Lijkt me duidelijk toch?
Nou vind ik calvobbes ook vaak te ver gaan maar hier heeft hij imo een valide punt. Als je dergelijke dingen legitiem zou mogen stellen zou ik jou (met je aids bestaat niet topics) ook voor levensgevaarlijke maniak uit mogen maken. Lijkt me dat je dat ook niet wenstquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
QUE?!!
Dat is juist zeer zeer legtiem omdat te stellen hier. Ik vind het waar wat hij zegt. Omdat er gasten zoals jy, als een struisvogel leven, zadel je de nieuwe generatie wel op met onze nalatenschap.
Wat zou jij dan in het (spreektaal)woordenboek zetten?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is een woordenboek uitleg. In spreektaal gebruiken mensen nog al bepaalde woorden verkeerd. bewijs is daar een voorbeeld van.
Dit is wel een serieuze aanklacht. Moet eigenlijk deze rense link naar Volkskrant gestuurd wordenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:53 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Deze man beweert dat soort documenten te bezitten, heeft de US govt zelfs aangeklaagd.
Lees er hier op fok eigenlijk zelden iets over.
De aanklacht:
http://www.911review.org/Wiki/StanleyHiltonComplaint.shtml
[..]
Ik snap niet zo goed waarom ik nog nooit iets gelezen/gezien heb in de NLse Media heb over deze 7 biljon law suit, oh wacht ff de Paris Hilton is natuurlijk veel belangrijker..
Dit is nou een voorbeeld van gezever.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:59 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat zou jij dan in het (spreektaal)woordenboek zetten?
Wat is er mis met die vraag?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:59 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dit is nou een voorbeeld van gezever.
Open een speciaal topic hierover als daar behoefte aan is, maar niet in bestaande topics.
'Betwijfel alles' is zowel voor wetenschappers als voor journalisten een uitstekend motto.
Als je ergens zeker van bent staat verder ontwikkeling stil, je weet het immers allemaal al, en je kunt hooguit anderen tot jouw standpunt bekeren. Maar aan inzichten en kennis zul je dan niets meer winnen: waarom ook, je weet het immers allemaal al.
Maar hier staan onzekerheid, speculatie en alternatieve verklaringen centraal. Hoe meer beargumenteerd, hoe beter natuurlijk. Maar vragen om bewijzen is onzin. Tenzij je zelf het tegendeel kunt bewijzen, heb je gewoon de standpunten en constructen van anderen hier te accepteren. Niet als waarheid, niet als te bestrijden opvatting, maar gewoon als wat het is: een geschetst scenario.
Iedereen oordeelt daar zelf wel over. Het is echt niet zo dat anderen door dat cynische geblaat gaan denken 'goh, dat had ik zelf nou niet bedacht'. Men is hier echt niet gek of onderontwikkeld
kijk hier ga je de fout in. Er is nooit beeweerd dat het sneller dan vrije snelheid is gegaan. Tenminste niet in mijn 911-kennis.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat is er mis met die vraag?Als over zo'n punt blijkbaar wat verschillende opvattingen over zijn is het toch bevorderend voor de discussie om te weten hoe de ander dat woord bedoelt?
En nog een vraag. Hoe zit het dan als je idd kan bewijzen dat het geschetste scenario onmogelijk is? Ik denk aan bijv een claim dat de WTC toren sneller dan de vrije valsnelheid in zouden zijn gestort.
Met 911 is het een onmogelijkheid. Met circumstantial bewijs kunnen we wel wat. om de gaten te dichten in het officiele verhaal. Tja dat daar dan vingertjes naar bepaalde lui binnen het witte huis wijst. So be it.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 10:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Pardon? Als iemand beweert "X is slecht!" en dat probeert aan anderen duidelijk te maken dan is het een onmogelijke vraag om naar het bewijs daarvoor te vragen?![]()
Niet in dit topic, open er dan iets algemeens over. Kan zeker een interessante discussie zijn, waarin ook de believers kunnen leren zich wat zorgvuldiger uit te drukken, en de unbelievers hun punten naar voren kunnen brengen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:09 schreef ATuin-hek het volgende:
Wat is er mis met die vraag?Als over zo'n punt blijkbaar wat verschillende opvattingen over zijn is het toch bevorderend voor de discussie om te weten hoe de ander dat woord bedoelt?
Dan kun je als antwoord geven dat ofwel middels een enorme lier het gebouw van binnen uit naar beneden getrokken moet zijn, ofwel dat lokaal de waarde van de valversnelling ineens naar 12 of 15 m/s2 ging, ipv de standaardwaarde van 9.8 m/s2.quote:En nog een vraag. Hoe zit het dan als je idd kan bewijzen dat het geschetste scenario onmogelijk is? Ik denk aan bijv een claim dat de WTC toren sneller dan de vrije valsnelheid in zouden zijn gestort.
Dat is wel degelijk langsgekomen in 1 van de eerdere topicsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
kijk hier ga je de fout in. Er is nooit beeweerd dat het sneller dan vrije snelheid is gegaan. Tenminste niet in mijn 911-kennis.
Zou je dat nog een keer duidelijk willen formuleren dan? evt. in een PM.quote:Ik heb toch al uitgelegd hoe je het woord ook zou moeten kunnen zien.
Waarom is dat dan zo'n probleemquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:33 schreef iteejer het volgende:
[..]
Niet in dit topic, open er dan iets algemeens over. Kan zeker een interessante discussie zijn, waarin ook de believers kunnen leren zich wat zorgvuldiger uit te drukken, en de unbelievers hun punten naar voren kunnen brengen.
Dan heeft iedereen er iets aan, en je blijft ontopic, en je hebt geen last meer van mij
Dan lijkt mij dat als er dergelijke onwaarschijnlijke dingen nodig zijn om een scenario mogelijk te houden je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan stellen dat het scenario in kwestie niet reeel isquote:Dan kun je als antwoord geven dat ofwel middels een enorme lier het gebouw van binnen uit naar beneden getrokken moet zijn, ofwel dat lokaal de waarde van de valversnelling ineens naar 12 of 15 m/s2 ging, ipv de standaardwaarde van 9.8 m/s2.
Kun je ook nog verder uitleggen. over de waarde van a, over F=m*a, over Newton, etc.
En dat is dan jóuw visie, die in tune is met de gangbare mechanica. Als anderen dan zeggen 'die wetten gaan daar niet op' - dan is dat hun mening, en dan zullen ze zich in de ogen van iedere normale lezer toch wel enigszins diskwalificeren.
Dat lijkt me idd niet de bedoeling.quote:Maar als je daar al klienerend en vergezeld van een heel leger Kalf Obbesen over uit gaat laten, schiete de hele zooi alleen daarom al in het defensieve. En daar is niemand bij gebaat.
bron? quote ? anders diskwalificeer je je gezien jij het wel van de gelovers verwachtquote:Dat is wel degelijk langsgekomen in 1 van de eerdere topics
Bron: 1 van de voorgaande topicsquote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:13 schreef merlin693 het volgende:
[..]
bron? quote ? anders diskwalificeer je je gezien jij het wel van de gelovers verwacht
'...maar wel met het proces discussie'.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom is dat dan zo'n probleemHet heeft idd niet direct met het onderwerp van de discussie te maken maar wel met het proces discussie.
Mee eens. Maar laat de lezer dat zelf beoordelen aan de hand van de aangedragen argumentenquote:Dan lijkt mij dat als er dergelijke onwaarschijnlijke dingen nodig zijn om een scenario mogelijk te houden je met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid kan stellen dat het scenario in kwestie niet reeel is
Heeft niets met zichzelf een hogere positie toe te kennen maken, maar alles met de gebruikelijke terminologie. Je 'moet' er een etiketje op plakken, daar hoef je niet meteen van alles uit te concluderen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 09:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Sorry, maar die aanduiding alleen al: "believers". Alsof niet iedereen gelooft en denkt en handelt vanuit een persoonlijk geloofsysteem. Iedereen heeft een wereldbeeld vol met aannames en schijnzekerheden.
Dat valt ook onder het bijvoorbaat zichzelf een "hogere positie" toedichten.
Ik heb het ook diverse keren langs zien komen.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:13 schreef merlin693 het volgende:
[..]
bron? quote ? anders diskwalificeer je je gezien jij het wel van de gelovers verwacht
Mee eens.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 11:54 schreef merlin693 het volgende:
het generaliserende is het probleem.....als je dit als argument gebruikt moet je dit niet gebruiken als een algemeen fijtdat alle believers dit zeggen...dus de user quoten die dit beweerde is wel een must.
Met generalisering begint dit sfeertje wat nu al zo lang de 9/11 topics verpest (afgezien nog van de riddiculisering)...zelf weet ik bv wat de standpunten van verschiullende users zijn terwijl dit van de "non believers" kant vaak op een hoop gegooid word alsof iedereen dezelfde standpunetn heeft.
erg vervelend
Waarom zou de inner core moeten blijven staan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:10 schreef Salvad0R het volgende:
En daarna verpulvert ie uit het niets, en de inner core onder de impact-site zou moeten blijven staan.
Netjesquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:46 schreef Lambiekje het volgende:
Wie heeft eigenlijk How The Towers Fall bekeken. Deze architect gaat systematisch alles langs. Wat er aan mankeert wat verkondigd wordt door NIST en Commission.
NIST heeft aangetoond gerotzooid met cijfertjes en maten. Deze meneer Richard Gage neemt de tijd voor zijn verhaal. 2 uur docu.
Ah die. Die is in het "vorige deel" al behandeld:quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:30 schreef pietje77 het volgende:
Ben me beetje aan het inlezen hier.
Excuses als het al besproken is maar ik ben vooral weer erg verbaasd wat betreft de nieuwste top-expert die, simpel gezegd, zegt dat het NIST "onderzoek" beneden alle maat is. (wederom..)
En dit keer de topman van NIST zo'n beetje
James G. Quintiere
quote:Op zaterdag 1 september 2007 01:37 schreef gorgg het volgende:
[..]
Je hebt dus absoluut geen idee wat Quintiere eigenlijk beweert dus.
NIST beweert dat het verwijderen van de fire-proofing bij inslag een cruciale rol speelde bij het instorten van de torens. Ze zeggen zelfs dat, als dit niet gebeurt zou zijn, de torens hoogstwaarschijnlijk niet zouden zijn ingestort.
Hier zijn enkele het niet mee eens. Zij denken dat het gebouw ook zou zijn ingestort als alle fire-proofing intact was gebleven. Het lijkt misschien niet zo belangrijk, maar het heeft redelijk grote consequenties. NIST beweert namelijk dat de WTC-torens relatief brandveilig waren. Quintiere en anderen beweren dat het gebouw helemaal niet zo brandveilig was en sporen dan ook aan om de veiligheidsvoorchriften voor dergelijke gebouwen grondig te herzien en meer onderzoek hier naar uit te voeren. Er zijn er zelfs die stellen dat het gebouw bij een dergelijke brand alleszins zou instorten, zelfs als er helemaal geen schade was.
Wie gelijk heeft? Ik heb niet de expertise om dat te zeggen. Maar het is wel duidelijk dat NIST nog dichter aanleunt bij de conspiracy-gedachte van onverwoestbare gebouwen dan bijvoorbeeld Quintiere.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:46 schreef Lambiekje het volgende:
Deze meneer Richard Gage neemt de tijd voor zijn verhaal. 2 uur docu.
heb je hem geheel bekeken ?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:12 schreef merlin693 het volgende:
interesante lezing lambiekje
Docu 911 Mysteries is toch ook anderhalf uur. En dat is ook alleen maar het WTC-instort item van 911. Dan heb je nog 911 Eyewitness ook alleen het instorten. Er valt zo veel te vertellen over het onderwerp.quote:Op zondag 2 september 2007 00:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Waarom moet dat in een 2 uur durende video?
Iemand niet een transcriptie van wat die man te zeggen heeft?
Ben wel benieuwd, maar geen zin om 2 uur te gaan kijken naar een lezing....
edit: Ow laat maar.
Aan de site te zien is het een 13 in een dozijn complot site die geen ruimte bied aan een ander verhaal dan dat het een complot is....
Altijd grappig die sites die roepen dat ze de waarheid willen, maar ondertussen maar één kant van het verhaal bekijken...
Dat zeker. Maar dan ga ik liever een goede film kijken dan twee uur naar een lezing of 9/11 docu.quote:Op zondag 2 september 2007 01:41 schreef Lambiekje het volgende:
Docu 911 Mysteries is toch ook anderhalf uur. En dat is ook alleen maar het WTC-instort item van 911. Dan heb je nog 911 Eyewitness ook alleen het instorten. Er valt zo veel te vertellen over het onderwerp.
Ik zeg net zo makkelijk dat er zoveel onzin wordt verkondigd door de complotgelovers.quote:CS-spoilatie. Media coverage. Voorwerk. Voorkennis. Er is zo godsgruwelijk onzin verkondigd door NIST/FEMA.
Ik denk dat als je ECHT de waarheid wilt weten, dat je je niet moet beperken tot de verhalen van de complotten.quote:Wat lul je nou dom over de site. Geen ruimte voor dat het geen complot is. Tsss wat denk je wel niet.
En toch voeren we er nog steeds een discussie over...quote:Dat is nu wel op een miljard plaatsen aangetoond dat het onmogelijk is.
Mja, dat wordt al jaren geroepen. Ik zie het niet gebeuren.quote:Het NIST rapport is zo onwaarschijnlijk slecht. Dat nu top-experts zeggen het nog beschaafd dat hierendaar zaakjes niet kloppen. Langzamerhand komen er steeds meer haarscheurtjes in het verhaal.
ja vast. Maar daarvoor zijn we geen overheidsinstelling, die mogen legitiem liegen. En dan geloven types als jy het wel.quote:Op zondag 2 september 2007 10:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar dan ga ik liever een goede film kijken dan twee uur naar een lezing of 9/11 docu.
Ben wel benieuwd naar de verschillende lezingen, maar ik lees dat liever dan dat ik achter mijn PC naar een filmpje ga kijken.
[..]
Ik zeg net zo makkelijk dat er zoveel onzin wordt verkondigd door de complotgelovers.
JE weet best dat brandweermannen hebben aangegeven dat het brand in toren virtueel UIT was.quote:Dat je een architect bent wil nog niet meteen zeggen dat je expert bent op het gebied van kerosine branden, eigenschappen van staal, explosies, intstortingen etc.
[..]
Dat klopt. Maar in 911 geval is de overheids versie de meeste wildste complotquote:Ik denk dat als je ECHT de waarheid wilt weten, dat je je niet moet beperken tot de verhalen van de complotten.
[..]
En dan nog wat. Verhaaltjes lezen op internet is niet alles. Ik zou toch echt maar eens de docus kijken.quote:En toch voeren we er nog steeds een discussie over...
[..]
Mja, dat wordt al jaren geroepen. Ik zie het niet gebeuren.
Het blijven alleen maar speculaties en vermoedens. Dan moet je niet gaan janken als ik en anderen het niet geloven.
Lees ze..quote:Op zondag 2 september 2007 10:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dat zeker. Maar dan ga ik liever een goede film kijken dan twee uur naar een lezing of 9/11 docu.
Ben wel benieuwd naar de verschillende lezingen, maar ik lees dat liever dan dat ik achter mijn PC naar een filmpje ga kijken.
Ik let er niet op WIE het verhaal vertelt, maar WAT die vertelt. Het verhaal wat ik het beste en meest logische vind, vertrouw ik meer dan het vergezochtte verhaal.quote:Op zondag 2 september 2007 10:20 schreef Lambiekje het volgende:
ja vast. Maar daarvoor zijn we geen overheidsinstelling, die mogen het legitiem. En dan geloven types als jy het wel.
Nee dat weet ik niet want ik heb geen idee waar je het nu over hebt...quote:JE weet best dat brandweermannen hebben aangegeven dat het brand in toren virtueel UIT was.
Je weet vast ook wel de dat verkeerde toren op de verkeerde dieping eerst instort. Verkeerde toren omdat het de toren is die als tweedst is geraakt en geen core-kolommen heeft beschadigd.
Dat is jouw mening. 911 is nu eenmaal de grootste cq opvallendste terorristische aanslag op een land van de laatste 100 jaar. Dat brengt een boel ophef zich met zich mee. Zeker nu het elkaar opjutten via internet zo makkelijk gaat...quote:Dat klopt. Maar in 911 geval is de overheids versie de meeste wildste complot![]()
Ja dus?quote:Maar daarvoor heeft het toch tot 2004 geduurd voordat de eerste LooseChange verscheen?
]http://www.journalof911studies.com/volume/200612/NIST-WTC-Investigation.pdf[/quote][/url]quote:Op zondag 2 september 2007 10:26 schreef Resonancer het volgende:
Lees ze..
[url=http://www.journalof911studies.com/volume/200612/NIST-WTC-Investigation.pdf
Dat is al klinklare onzin.quote:The NIST WTC investigation suffered from a paucity of physical testing. Effectively, all of NIST’s conclusions are
derived from computer simulation. The reasons for this are not entirely clear. NIST should have performed
destructive tests on mockups of key components of the WTC structural systems.
Dat beweren ze niet.quote:Op zondag 2 september 2007 10:34 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Die eerste is al leuk. Die durven te beweren dat het NIST alleen maar onderzoek heeft gedaan met computermodellen.
[..]
Dat is al klinklare onzin.
Het uiteindelijke " bewijs" komt toch echt uit computermodellen (die volgens NIST medewerkers questionable zijn), het staal wat er nog was onderteunt de NIST theorie i.i.g niet. (O.P)quote:In fact, almost the entirety of NIST’s testing was actually computer simulation.
Effectively, all of NIST’s conclusions are derived from computer simulation.
Maar n vloer nabouwen (OP) dat dan weer niet.quote:http://wtc.nist.gov/media/gallery2.htm
Ze hebben wel degelijk verschillende situatie nagebouwd en daar brand laten woeden...
En de auteur van dat stuk twijfelt meer aan de manier van onderzoeken door het NIST, dan aan de uitslag van het onderzoek.
Als je teksten op deze manier doorneemt zou ik de moeite niet doen hoor..quote:Zal de rest later doornemen.
Nee jy veroordeeld een complot direct naar de land der fabeltjes omdat het niet match met de overheid. Dat is niet kritisch. En tevens ben je totaal niet kritiscgh naar de overheids versie.quote:Op zondag 2 september 2007 10:27 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik let er niet op WIE het verhaal vertelt, maar WAT die vertelt. Het verhaal wat ik het beste en meest logische vind, vertrouw ik meer dan het vergezochtte verhaal.
Jij staat wel zeer kritisch tegenover wat de overheid zegt, maar totaal niet kritisch tegenover wat de complotverhalen zeggen.
Ik sta toch echt kritisch tegenover beide kanten.
[..]
quote:Nee dat weet ik niet want ik heb geen idee waar je het nu over hebt...
[..]
Dat is jouw mening. 911 is nu eenmaal de grootste cq opvallendste terorristische aanslag op een land van de laatste 100 jaar. Dat brengt een boel ophef zich met zich mee. Zeker nu het elkaar opjutten via internet zo makkelijk gaat...
[..]
Dat is onzin. Ik zeg dat ik zelf 3 jaar in de veronderstelling leefde dat het de arabiertjes was. En dat de overheid de goodguys zijn. Men wat wat zat ik fout.quote:Ja dus?
Dat is juist een bewijs dat het geen complot was, als het wel een complot was, dan was die al binnen een week verschenen
Nou, als je denkt dat die quote ook maar enigszins fatsoenlijk het legio punten aan non-onderzoek adresseerd, die ik in mijn post aanhaal, dan denk ik dat we het probleem blootgelegd hebben....quote:Op zondag 2 september 2007 00:07 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ah die. Die is in het "vorige deel" al behandeld:
[..]
Wat vreemd dat als je zo creatief met teksten omgaat, dat je het verhaal van de overheid niet vertrouwd....quote:Op zondag 2 september 2007 10:49 schreef Resonancer het volgende:
Als je teksten op deze manier doorneemt zou ik de moeite niet doen hoor..
Daar staat toch duidelijk dat die zegt dat ze tests hadden moeten doen met modellen van belangrijke onderdelen. Dat hebben ze gedaan. Dus dat verwijt klopt al niet.quote:NIST should have performed destructive tests on mockups of key components of the WTC structural systems.
Het zou fijn zijn als je mij zelf laat bepalen hoe ik redeneer. Het is compleet overbodig dat jij voor mij gaat bepalen wat ik wel vertrouw en waarom.quote:Op zondag 2 september 2007 12:09 schreef Lambiekje het volgende:
Nee jy veroordeeld een complot direct naar de land der fabeltjes omdat het niet match met de overheid.
Je hebt wel meer verkeerde ideeën wat betreft 9/11. Daar is dat idee geen uitzondering op....quote:Maar ik heb z'n idee dat jy nog geen miliseconde naar enig 911 video hebt gekeken.
Dus de complotgelovers hebben ook nog niet fatsoenlijk onderzocht en roepen ook zomaar wat...quote:Op zondag 2 september 2007 15:16 schreef pietje77 het volgende:
Er is dus nog 0 <------- fatsoenlijk onderzoek uitgevoerd, reeds 6 jaar na dato.
Ha onze eeuwige verdediger van de ohzo betrouwbare overheid.quote:Op zondag 2 september 2007 23:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus de complotgelovers hebben ook nog niet fatsoenlijk onderzocht en roepen ook zomaar wat...
Waarom is dat zo hardnekkig om af te leren?quote:Op maandag 3 september 2007 00:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ha onze eeuwige verdediger van de ohzo betrouwbare overheid.
Een verkapt "Wat je zegt ben jezelf"
Kan ik niet echt serieus nemen als er dit soort commentaar komt:quote:Op zondag 2 september 2007 10:26 schreef Resonancer het volgende:
http://journalof911studie(...)ertsonTranscript.pdf -
quote:GR: Here Robertson truly turns to the dark side, with the absurd, insulting implication that questioning whether the real 9/11 murderers have been identified dishonors their victims and the victims’ families.
quote:http://911research.wtc7.net/reviews/blanchard/index.html
Ook typisch, voor anderen gaan bepalen hoe ze willen dat jij denkt...quote:Blanchard wants you to dismiss the "how" and "when", and only focus on the point that he chooses to address. Any scientific investigation would consider all aspects of the event rather than cherry-pick certain ones and dismiss others out of hand.
Een logische verklaring hoe dit dan gebeurd is kan ik niet vinden.quote:Since the Towers' demolitions had to start from around the crash zones, the planners would not have been able to exploit the vast majority of each Tower's mass to aid the destruction. Thus they would have had to use much greater quantities of explosives than are typical in demolitions, exploding the Towers rather than imploding them.
Hoeveel "natural collapses" heeft deze man gezien?quote:Blanchard's assertion that the jets of dust are a "natural and predictable effect of rapid structural collapse" is belied by the fact that such features have never been observed in a natural collapses, but are almost universally observed in controlled demolition.
Ik zie ook geen bewijs dat er wel explosieven zijn gebruikt.quote:Blanchard fails to produce any "scientific evidence" that explosives were not used -- only a series of hollow denials of scientific arguments that the Towers were not destroyed by gravity-driven collapses.
quote:http://www.journalof911studies.com/volume/200704/ProfMorroneOnMeltingWTCsteel.pdf
Wel handig. Bewijzen geven dat een vermoeden alleen maar kan plaats hebben gevonden als er explosieven zijn gebruikt.quote:In this communication I shall show that only explosives could have produced
the large amounts of molten steel found at the site of the World Trade Center (WTC)
in the days following 9/11.
En Steve Jones zijn beweringen over gesmolten staal vind ik niet meer zo betrouwbaar nadat is gebleken dat hij zijn beweringen onderbouwd met een (zelf) vervalste foto.quote:Steven E. Jones has made a strong case that some molten steel (or iron-rich
metal) was observed pouring from high up in the South Tower (4). In that case
gravity was not a factor.
Wat moet ik hier meequote:http://journalof911studies.com/letters/h/Report_on_Weidlinger.pdf
quote:On March 25th, 2007, I acquired a zipped folder full of World Trade Center blueprints and other files, which was passed from a source (unknown to me) to Dr. Steven Jones. In this zipped folder were zipped files that extracted to files that were 1GB in size. These files contained 3-d models, but nobody knew exactly how to open them despite the fact that they were in a directory named "weidlingerAssoc_WTCtowerCollapseFlexPOVfiles1780msTO1880ms".
Staat ook niks nieuws in wat niet in de voorgaande 98798723987 delen is besproken...quote:http://www.journalof911studies.com/volume/200704/GrabbeExplosionsEvidence.pdf
Ik heb jij nou al zo vaak gezegd dat ik die overheid niet ten alle tijden vertrouwd. Onbegrijpelijk dat je toch telkens weer met dit simpele verwijt komt....quote:Op maandag 3 september 2007 00:03 schreef Lambiekje het volgende:
wanneer vertrouw hen niet ?quote:Op maandag 3 september 2007 00:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik heb jij nou al zo vaak gezegd dat ik die overheid niet ten alle tijden vertrouwd. Onbegrijpelijk dat je toch telkens weer met dit simpele verwijt komt....
Toen Powell voor de VN raad kwam vertellen over die mobiele laboratoria in Irak bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 september 2007 00:28 schreef Lambiekje het volgende:
wanneer vertrouw hen niet ?
Bush met zijn uitspraken van een jaar of 2 geleden over "Amerikanen moeten actiever worden in de ruimtevaart en weer naar de maan gaan!" vond ik ook een behoorlijk hufterige actiequote:Op maandag 3 september 2007 00:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Toen Powell voor de VN raad kwam vertellen over die mobiele laboratoria in Irak bijvoorbeeld.
Ik ben ontroerd door je drang naar waarheidsvinding en gerechtigheid...quote:Op zondag 2 september 2007 23:45 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus de complotgelovers hebben ook nog niet fatsoenlijk onderzocht en roepen ook zomaar wat...
Het is weer veel tekst maar dat heb ik allemaal wel al gehoord. Heb je ook wat nieuws te vertellen?quote:Op maandag 3 september 2007 00:51 schreef pietje77 het volgende:
Ik ben ontroerd door je drang naar waarheidsvinding en gerechtigheid...
Precies de fundamenten van onze rechtsstaat.
Heel mooi dat je ook zo fier op zoek bent naar de waarheid... en je je geen mens-onterende leugens meer laat voorschotelen..
"The world after 911", de wereld is "voor altijd veranderd door 911", en gelukkig is daar goed en degelijk onderzoek aan vooraf gegaan.
LOL! ( you gotta love pro-active denial)
dit is historisch, net als de continue referentie aan "complotgelovers" ----> www.patriotsquestion911.com ( geeft het hoge niveau van "de complotgelovers aardig weer), precies zoals FOX news het het liefste doet. Het is best triest dat sommige mensen geen ruk afweten van de geschiedenis, want "complotgelovers" zeggen niets bijzonders, sterker nog, het is doodnormaal in de geschiedenis, standaard zelfs.
Je moet eerder een "anti-conspiracy-nut"(JFK II quote) zijn, wil je standaard operaties als "complot-theorieën" bestempelen.
Zo weet ik ook zeker dat er nog zulke immense complotten gaan worden blootgelegd dat zelfs de debunkers zich voor het gebruik van dat simplistische propaganda woordje gaan schamen.
"complotgelovers" is de ideale propaganda term voor corrupte regeringen die het ene na het andere gruwelijke complot smeden. En het gebruik van het woord is eigenlijk te lachwekkend voor woorden, helemaal inzake ernstige en belangrijke gebeurtenissen die duidelijk stinken tot aan de hemel.
overigens is er dus geen enkel fatsoenlijk OFFICIEEL onderzoek...
Het woordje "officieel" had ik niet vermeld in mijn vorige post omdat me dat wel duidelijk leek. Maar jou "repliek"(LOL) spreekt sowieso al boekdelen over je motivatie.
Ik denk eerder dat we een oorzaak bij jou hebben blootgelegd.quote:Op maandag 3 september 2007 01:04 schreef pietje77 het volgende:
Als je dat al veel tekst vind, hebben we weer een oorzaak bij je blootgelegd..
Heb ik iets gemist?quote:Op maandag 3 september 2007 01:09 schreef Lambiekje het volgende:
Een vraag ... wanneer wist men (hier op fok) het zeker dat Iran binnengevallen zou worden?
nee "nog" niet ... maar wanneer had je er notie van dat...quote:Op maandag 3 september 2007 01:11 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?
Is Iran binnengevallen? Door wie?
Wat heeft dat met 9/11 te maken?quote:Op maandag 3 september 2007 01:12 schreef Lambiekje het volgende:
nee "nog" niet ... maar wanneer had je er notie van dat...
rechtvaardiging binnen val irak/afganistan en nu dan iran?quote:Op maandag 3 september 2007 01:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat heeft dat met 9/11 te maken?
Wat heeft Iran dan met 9/11 te maken?quote:Op maandag 3 september 2007 01:16 schreef Lambiekje het volgende:
rechtvaardiging binnen val irak/afganistan en nu dan iran?
Sinds de berichten over het nucleaire programma van Iran overal opdoken kreeg ik al wel een vermoeden. Zeker weten doe ik het echter nog steeds niet.quote:Op maandag 3 september 2007 01:09 schreef Lambiekje het volgende:
Een vraag ... wanneer wist men (hier op fok) het zeker dat Iran binnengevallen zou worden?
Wat heeft Irak met 9/11 te maken?quote:Op maandag 3 september 2007 01:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat heeft Iran dan met 9/11 te maken?
Weer een knap staaltje verbanden die er niet zijn zoeken zo....
Toch zou je een andere indruk kunnen krijgen -> Propaganda met een grote Pquote:
quote:
The road to Tehran, American neoconservatives argued before the invasion of Iraq, goes through Baghdad — first liberate Iraq, then Iran.
the International Herald Tribune
In antwoord op je vraag:quote:
The neo-conservative ideologues in the in the Bush administration have never made any secret of their desire to see the U.S. military pursue "regime change" in Tehran next. "Real men go to Tehran" was one of their playful slogans during the buildup to Operation Iraqi Freedom.
Time Online
Risk in real life ... vroeger met schoolreisje Levend Stratego.quote:Op maandag 3 september 2007 01:42 schreef OpenYourMind het volgende:
[..]
Sinds de berichten over het nucleaire programma van Iran overal opdoken kreeg ik al wel een vermoeden. Zeker weten doe ik het echter nog steeds niet.
Dat de Bush regering het midden oosten wil veranderen en haar militaire aanwezigheid in de regio wil vergroten vanwege geopolitieke redenen was al duidelijk vlak na 9/11. De manier waarop, en welke landen erbij betrokken worden blijft gissen. Irak was duidelijk, Iran eigenlijk ook maar dat ligt toch wel wat complexer. Lebanon hebben ze tussendoor ff aangepakt en lamgelegd (door Israel). Nu Syrie, Iran en Saudie Arabie nog. Alhoewel die laatste zoveel mogelijk gesteund zal worden, waarbij het leger van Saudie Arabie zal dienen voor het beveiligen van de olievelden. (New force to guard Saudi oil facilities)
[speculatiemode]
Het lijkt er af en toe toch verdacht sterk op dat het komende conflict tussen het westen (grofweg NATO) vs China en Rusland + Iran? (de SCO) met als battleground het midden oosten van tevoren gepland is. Iran zal misschien als catalysator dienen voor het grotere conflict dat de derde wereldoorlog ontketend. (Inclusief nukes en biologische wapens)
[/speculatiemode]
Dit soort commentaren slaat nergens op. Ik ga niet weer dagenlang mailen/pm'en/posten om iets duidelijk te maken: ofwel je komt voortaan met argumenten, ofwel je vliegt er af.quote:Op maandag 3 september 2007 00:53 schreef calvobbes het volgende:
Het is weer veel tekst maar dat heb ik allemaal wel al gehoord. Heb je ook wat nieuws te vertellen?
Uh jawel. Dergelijke posts van Pietje zijn al zo vaak langsgeweest. Allemaal al te vaak gehoord al die beschuldigingen en die www.patriotsquestion911.com. Dan hoor ik liever wat nieuws, zou niet weten waarom ik dat niet mag zeggen....quote:Op maandag 3 september 2007 10:45 schreef iteejer het volgende:
Dit soort commentaren slaat nergens op.
Ik vind in deze posts van Lambiekje nergens op slaan en bijzonder weinig argumenten bevatten.quote:Op maandag 3 september 2007 00:03 schreef Lambiekje het volgende:
Een verkapt "Wat je zegt ben jezelf"
Irak hoort ook niet in deze discussie thuis eigenlijk. Het gaat over de aanslagen van 9/11 en niet oorlogen die daar uit voortvloeien of misschien gaan voortvloeien.quote:Op maandag 3 september 2007 03:14 schreef NorthernStar het volgende:
Wat heeft Irak met 9/11 te maken?
Dat is ook geen antwoord. Ik vraag WAT Iran dan met 9/11 te maken heeft....quote:Als ze een oorlog tegen Iran gaan beginnen onder noemers als "oorlog tegen terreur" en "de wereld beschermen tegen een bedreiging" ed. heeft Iran alles met 9/11 te maken.
Dat zou iemand die het commision report als de best beschikbare waarheid ziet toch moeten weten;quote:Op maandag 3 september 2007 11:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Irak hoort ook niet in deze discussie thuis eigenlijk. Het gaat over de aanslagen van 9/11 en niet oorlogen die daar uit voortvloeien of misschien gaan voortvloeien.
[..]
Dat is ook geen antwoord. Ik vraag WAT Iran dan met 9/11 te maken heeft....
http://www.time.com/time/nation/article/0,8599,664967,00.htmlquote:The final report of the 9-11 Commission reveals troubling new evidence that Tehran was closer to Al Qaeda than Iraq was.
http://www.msnbc.msn.com/id/5457389/site/newsweek/
quote:Bush: U.S. probes possible Iran links to 9/11
Tehran government hiding Al Qaeda members, president says
http://www.cnn.com/2004/US/07/19/bush.iran/index.html
Nou dan weet ik het niet. Want jouw suggestie dat ik het commision report als best beschikbare waarheid zie slaat nergens op.quote:Op maandag 3 september 2007 11:23 schreef Resonancer het volgende:
Dat zou iemand die het commision report als de best beschikbare waarheid ziet toch moeten weten;
Het feit dat het officiele rapport probeert te suggereren dat Iran mogelijk Al Qaeda ondersteunt...quote:Op maandag 3 september 2007 11:05 schreef calvobbes het volgende:
Dat is ook geen antwoord. Ik vraag WAT Iran dan met 9/11 te maken heeft....
Het zoveelste voorbeeld van propaganda en speculatie in het officiele rapport.quote:The 9/11 Commission's suggestion that Iran may have had more to do with al-Qaeda than Iraq ever did has prompted a wave of speculation about the possibility of U.S. action against Tehran. The Commission's report notes that some of the hijackers went through Iran en route to the U.S. from al-Qaeda's Afghan training facilities, and that while no operational relationship existed, an element in Iran's leadership may have created a permissive environment for Osama bin Laden's men on the basis that despite their sharp differences they shared a common enemy in the U.S.
Vraag het dan niet..quote:Op maandag 3 september 2007 11:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het niet. Want jouw suggestie dat ik het commision report als best beschikbare waarheid zie slaat nergens op.
Maar zullen we het weer over de aanslagen en het eventuele complot hebben? Die discussie of en hoe Iran er wat mee te maken heeft werkt alleen maar als stoorzender.
Als iemand hier naar het oordeel van de mods storend aanwezig is, zal ik desgevraagd diegene bannen. Verder ga ik er niet meer op in.quote:Op maandag 3 september 2007 11:02 schreef calvobbes het volgende:
Ik vind in deze posts van Lambiekje nergens op slaan en bijzonder weinig argumenten bevatten.
Ik vraag het om te weten te komen wat het nut van Iran erbij slepen is. Maar als zoveel mensen daar geen duidelijk antwoord op kunnen geven, lijkt het mij beter om door te gaan met iets nieuws over 9/11 ipv dat Iran zelf een aparte discussie wordt...quote:Op maandag 3 september 2007 11:34 schreef Resonancer het volgende:
Vraag het dan niet..![]()
Een samenstelling van een deel van het ene onderzoek, een deel van het andere onderzoek, logica, natuurkundewetten etc.quote:En wat is dan jouw best beschikbare waarheid?
quote:Op maandag 3 september 2007 11:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vraag het om te weten te komen wat het nut van Iran erbij slepen is. Maar als zoveel mensen daar geen duidelijk antwoord op kunnen geven, lijkt het mij beter om door te gaan met iets nieuws over 9/11 ipv dat Iran zelf een aparte discussie wordt...
[..]
Een samenstelling van een deel van het ene onderzoek, een deel van het andere onderzoek, logica, natuurkundewetten etc.
Ik volg niet blindelings wat andere mensen zoals Steven of Alex Jones zeggen...
Ik snap trouwens totaal niet waar ik jou die indruk heb gegeven. Ik nooit uit dat commission report gequote of gezegd dat ik dat compleet vertrouw ofzo. Je hebt weer erg makkelijk een bepaald beeld gevormd....
Komt niet echt over alsof je veel twijfels hebt he?quote:Op maandag 11 december 2006 08:18 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Zoals al vele malen eerder gezegd, toon jij nou maar eens aan waar de NIST of de regering liegt, dan ga ik misschien serieus met jou in discussie....
Jawel. Ik heb veel twijfels in de beweringen van complotgelovers.quote:Op maandag 3 september 2007 11:41 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[..]
Komt niet echt over alsof je veel twijfels hebt he?
Er is al antwoord op jouw vraag gegeven, dat het jou niet zint is wat anders.quote:Op maandag 3 september 2007 11:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vraag het om te weten te komen wat het nut van Iran erbij slepen is. Maar als zoveel mensen daar geen duidelijk antwoord op kunnen geven, lijkt het mij beter om door te gaan met iets nieuws over 9/11 ipv dat Iran zelf een aparte discussie wordt...
Omdat een commision report daar wat over zegt bedoel je?quote:Op maandag 3 september 2007 11:57 schreef OpenYourMind het volgende:
Er is al antwoord op jouw vraag gegeven, dat het jou niet zint is wat anders.
Pardon?quote:Sowieso generaliseer je weer. Iran werd erbij betrokken door Lambiekje, maar ineens wordt het iedere "complotgelover" aangerekend dat hij geen (bevredigend) antwoord op jouw vraag kan geven.
Ik begin niet ineens over Iran een uitgebreide discussie te voeren. Ik ga niet hetzelfde verhaaltje voor de zoveelste keer opnieuw oprakelen. Ik ga niet zeuren op andere mensen dat ze een verkeerde manier van discussie voeren hebben.quote:Jouw systematische ondermijning van de discussie is gewoon een feit.
Volgens mij kick je erop dat mensen jouw aan vallen op de man. Een soort van fetisj is het voor je?!quote:Op maandag 3 september 2007 12:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Omdat een commision report daar wat over zegt bedoel je?
Wel grappig dat dat rapport dan ineens niet genegeerd wordt...
[..]
Pardon?
Ik zeg nergens dat ik het alle complotgelovers kwalijk neem dat die geen antwoord kunnen geven....
[..]
Ik begin niet ineens over Iran een uitgebreide discussie te voeren. Ik ga niet hetzelfde verhaaltje voor de zoveelste keer opnieuw oprakelen. Ik ga niet zeuren op andere mensen dat ze een verkeerde manier van discussie voeren hebben.
Als je problemen hebt met mij, meldt dat dan via PM ofzo. Juist dit soort gezeik op de man verpest deze discussies.
En dat zeg jij?quote:Op maandag 3 september 2007 12:05 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Juist dit soort gezeik op de man verpest deze discussies.
Ik ben het hier helemaal mee eens en als de hints die je zolangzamerhand uitgetekend worden niet aankomen moet je het zelf maar weten. Verdere discussies ga ik er niet over houden.quote:Jouw systematische ondermijning van de discussie is gewoon een feit. Het hele topic gaat over niks anders dan jouw (vaak irelevante) vragen en het doordrijven van jouw mening.
Ja dat zeg ik. Dat heb je goed gezien.quote:Op maandag 3 september 2007 12:30 schreef NorthernStar het volgende:
En dat zeg jij?
Ook voor jou, gebruik de PM maar.quote:Op maandag 3 september 2007 12:29 schreef Lambiekje het volgende:
Volgens mij kick je erop dat mensen jouw aan vallen op de man. Een soort van fetisj is het voor je?!
persoonlijk vind ik Salvad0r wel aardige dingen inbrengen ...quote:Op maandag 3 september 2007 12:37 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Dat heb je goed gezien.
Ik ga mensen niet aanvallen op hun manier van discussie voeren. Enige wat daar in de buurt komt is zeggen dat iets al 100 keer voorbij is gekomen. Lijkt me weinig kwaad kunnen.
Als bij jou de hints niet aankomen dat figuren als Salvad0r de discussie meer verpesten dan ik, begrijp ik het ook niet meer.
Jij vind dat flamen en schelden moet kunnen?quote:Op maandag 3 september 2007 12:39 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik Salvad0r wel aardige dingen inbrengen ...
Daar denk ik toch anders over.quote:Op maandag 3 september 2007 12:39 schreef Lambiekje het volgende:
persoonlijk vind ik Salvad0r wel aardige dingen inbrengen ...
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 14:41 schreef Salvad0R het volgende:
Ben je nu echt zo achtergesteld of begrijp je niet dat IEDEREEN die graag in een politiestaat wil leven daaronder valt?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:06 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Heb je hem weer. Ontken je de waarheid nu uit angst, afhankelijkheid of als professie ? Of allemaal?
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Salvad0R het volgende:
Het ontkennen van overhedelijke verantwoordelijkheid voor Terrorisme is landverraad.
So fucking what .
Mensen die ontkennen ZIJN ook gewoon stukjes reetafveegsel .
Mensen die een andere mening hebben voor het gemak maar voor leugenaar uitmaken:quote:
quote:
quote:
Je draait je imo in allerlei bochten om je gelijk te krijgen.. nav je reacties mag ik niet de indruk hebben dat het commision report (incl NIST) de voor jouw best beschikbare waarheid is (er i.i.g deel vanuit maakt)? Ik denk ook niet dat ik de enige ben die die indruk heeft. Ik denk dat ik nog wel tig quotes kan vinden die op hetzelfde neerkomen als de eerdere quote. Kan mezelf ook wel weer gaan quoten en laten zien wat er dan niet klopt in het commision report en het NIST verslag maar dat heeft helemaal geen zin, jij hecht daar nou eenmaal andere waarden aan.quote:Op maandag 3 september 2007 12:05 schreef calvobbes het volgende:
knip- (maakt mij niet meer uit wat je typt)
Die indruk mag jij best hebben.quote:Op maandag 3 september 2007 12:58 schreef Resonancer het volgende:
Je draait je imo in allerlei bochten om je gelijk te krijgen.. nav je reacties mag ik niet de indruk hebben dat het commision report (incl NIST) de voor jouw best beschikbare waarheid is (er i.i.g deel vanuit maakt)?
Ow ik denk dat ik wel materiaal kan laten zien waaruit blijkt dat ook die indruk verkeerd is, maar ik denk niet dat jij dat wilt zien.quote:Maar gooi er gerust nog wat krachtermen als gezeik, gejank. geblaat ed. tegenaan.. (n.b. gericht tegen OYM iemand die imo altijd beschaafd post).
Ik kan van jou en veel andere complotgelovers precies hetzelfde zeggen....quote:denk dat je op deze manier geen discussie partners meer overhoud. Ik hou het i.i.g (weer) voor gezien want imo is er met jou geen normale discussie te voeren.
Ik ben van mening dat SalvadOr met deze opmerkingen het beste met je voorheeft. Dat er een sarcastisch ondertoon bij zit. So what...quote:Op maandag 3 september 2007 12:57 schreef calvobbes het volgende:
Daar denk ik toch anders over.
Mensen die een andere mening hebben voor het gemak maar voor leugenaar uitmaken:
Als Iran dichter bij Al Qaeda zit dan Irak. Waarom wordt dan eerst Irak aangevallen. Was Saddam een makkelijkere prooi. Saddam was toch ook maar een geplaatste leider door USA (financieel steun of iets dergelijks). Het zal niet de eerste keer zijn. Hitler is toch ook door UK/USA fin. gesteund om de boel te kunnen ophitsen in de jaren 30.?quote:Op maandag 3 september 2007 11:23 schreef Resonancer het volgende:
The final report of the 9-11 Commission reveals troubling new evidence that Tehran was closer to Al Qaeda than Iraq was.
http://www.msnbc.msn.com/id/5457389/site/newsweek/
Golf 1 was de start van Amerikaanse troepen in het Midden Oosten.quote:Op maandag 3 september 2007 21:04 schreef Lambiekje het volgende:
En hoe staat Golf I eigenlijk tot deze mid-oosten conflict?
Daar is " het begonnen " , wat dat betreft had Saddam gelijk.quote:Islamic teaching is unequivocal on this issue: non-Muslim troops are forbidden to settle in Arabia. Helping non-Muslims to attack Muslims also makes whoever does so a non-Muslim or "infidel" themselves.
http://www.guardian.co.uk/comment/story/0,,954680,00.html
quote:Bin Laden became enraged at the United States mostly by a U.S. military presence that he believed desecrated the holiest sites of Islam and supported a corrupt Saudi monarchy. (U.S. support for Israel and sanctions against Iraq were only secondary gripes added to gain wider support for his cause in the Arabic and Islamic worlds).
http://www.independent.org/newsroom/article.asp?id=1147
Maar laten we het maar op houden dat het Al Ciada om onze vrijheid gaat he ?quote:Saudi Arabia is home to some of Islam's holiest sites and the deployment of US forces there was seen as a historic betrayal by many Islamists, notably Osama Bin Laden.
Osama Bin Laden
Bin Laden used American presence to justify anti-US attacks
It is one of the main reasons given by the Saudi-born dissident - blamed by Washington for the 11 September attacks - to justify violence against the United States and its allies.
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/2984547.stm
Goed gezien..als de datum niet vals is natuurlijk..quote:I knew that the United States had fabricated its "coalition" by bribing and threatening nearly all the nations involved. We were doing stuff like forgiving billions of dollars of debt to nations that joined the coalition (for instance, USA forgave Egypt about $7 billion dollars from its debt), and threatening aid cut-off to those who didn't.
http://www.missionislam.com/nwo/americaraq.htm
Van die imo mooie " complot site" . kunnen we daar geen ander woord voor verzinnen want het slaat eigenlijk nergens op..quote:Mon, 9 Feb 1998
Foremost, of course, is the necessity to create a regime of world order in
support of globalization and its neo-imperialist designs.
http://legalminds.lp.findlaw.com/list/cyberjournal/msg00349.html
http://zapruder.nl/portal/artikel/7173/quote:Het oorspronkelijke herstelplan voor Irak was toevertrouwd aan Jay Garner, die in al zijn naïviteit het land wilde laten besturen en heropbouwen door de Irakezen zelf. Slecht plan vonden de neocons, die al dat oliegeld al in de zakken van de Irakezen zagen verdwijnen in plaats van hun eigen. Rumsfeld ontsloeg Garner dan ook op de dag dat hij arriveerde in Irak en verving hem door zijn oude neocon-vriend Paul Bremer. Stilletjes en door de media onopgemerkt verdwenen daarmee de goedbedoelde heropbouw plannen en werden vervangen door plannen met een meer roofzuchtiger karakter.
http://zapruder.nl/portal(...)end_briefing_week_25
God bewaar me...quote:Blackwater was founded in 1997 from a clear vision developed from an understanding of the need for innovative, flexible training and operational solutions to support security and peace, and freedom and democracy everywhere.
Our founder is a former U. S. Navy SEAL. He created Blackwater on the belief that both the military and law enforcement establishments would require additional capacity to train fully our brave men and women in and out of uniform to the standards required to keep our country secure.
Tof man..quote:We are not simply a "private security company." We are a professional military, law enforcement, security, peacekeeping, and stability operations firm who provides turnkey solutions. We assist with the development of national and global security policies and military transformation plans. We can train, equip and deploy public safety and military professionals, build live-fire indoor/outdoor ranges, MOUT facilities and shoot houses, create ground and aviation operations and logistics support packages, develop and execute canine solutions for patrol and explosive detection, and can design and build facilities both domestically and in austere environments abroad.
mooi, dan kun jij me vast vertellen waar ze bij de volgende berekening de fout ingaanquote:Op maandag 3 september 2007 20:47 schreef ATuin-hek het volgende:
Ik ben eens aan het rekenen gegaan met de energie verschillen tussen de 707 waar ze rekening mee hebben gehouden en de daadwerkelijke botsing.
quote:We had designed the project for the impact of the largest airplane of its time, the Boeing 707. The
767 that actually hit the WTC was quite another matter again. First of all it was a bit heavier than
the 707, not very much heavier, but a bit heavier. But mostly it was flying a lot faster. And the
energy that it put into the building is proportional to its square of the velocity, as you double the
velocity, four times the energy. Triple the velocity, eight times the energy and so forth. [Sic;
actually triple velocity means nine times the kinetic energy.]
And then of course with the 707 to the best of my knowledge the fuel load was not considered in
the design, and indeed I don't know how it could have been considered. But, and with the 767 the
fuel load was enormous compared to that of the 707, it was a fully, fully fuelled airplane compared
to the 707 which was a landing aircraft. Uh, just absolutely no comparison between the two.
Fout. Ze gingen uit van een Boeing 707 die in mistig weer bij de landing uit uit koers geraakt was. Dan vliegt 'ie dus niet met de kruissnelheid, maar langzamer.quote:Op maandag 3 september 2007 23:47 schreef pietje77 het volgende:
[..]
mooi, dan kun jij me vast vertellen waar ze bij de volgende berekening de fout ingaan
In designing the towers to withstand the impact of a Boeing 707, the designers would have assumed that the aircraft was operated normally. So they would have assumed that the aircraft was traveling at its cruise speed and not at the break neck speed of some kamikaze. With this in mind, we can calculate the energy that the plane would impart to the towers in any accidental collision.
Oftewel, ze gingen ervanuit dat de impact van een 707 alleen er niet voor zou zorgen dat de torens in zouden storten.quote:The two towers were the first structures outside of the military and nuclear industries designed to resist the impact of a jet airliner, the Boeing 707. It was assumed that the jetliner would be lost in the fog, seeking to land at JFK or at Newark. To the best of our knowledge, little was known about the effects of a fire from such an aircraft, and no designs were prepared for that circumstance. Indeed, at that time, no fireproofing systems were available to control the effects of such fires.
quote:The buildings survived the impact of the Boeing 767 aircraft, an impact very much greater than had been contemplated in our design (a slow-flying Boeing 707 lost in the fog and seeking a landing field).
Ik zou dat eerder andersom zien. De vele merkwaardigheden zijn in de ogen van veel believers merkwaardig, omdat ze of niet snappen hoe die merkwaardigheden tot stand zijn gekomen, of de kennis niet hebben om te snappen waarom datgene dat in hun ogen merkwaardig is op een normale manier te kunnen verklaren.quote:Op woensdag 5 september 2007 15:06 schreef iteejer het volgende:
Stuk voor stuk is alles wat er gebeurd is, zoals altijd en overal, wel op één of andere manier zodanig te duiden zodat het de vsiei 'niets aan de hand, gewoon een aanslag' ondersteunt.
Maar de veelheid van opmerkelijke details en merkwaardigheden die tegen die visie pleiten verlies je daarmee uit het oog. Ieder klein ding is op veel manieren uit te leggen. Maar juist dat overal er vreemde dingen voorkomen, die dan weer met diverse kronkels glad te strijken zijn, is opmerkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |