Was slecht geformuleerd idd. Heb het ge-edit + link toegevoegd.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 08:22 schreef CeeJee het volgende:
Allemaal miljardairs ? Dat kan ik nergens terug vinden
Hey BNW´er, niet alles hoeft een complot/samenzwering te zijn in BNW.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:53 schreef calvobbes het volgende:
En wat is het complot cq samenzwering hierin?
Dat er mensen zijn die Bush en de oorlog steunen is niet meteen verdacht.
Dan is het dus gewoon General Chat of Nieuws of Politiek....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:09 schreef TaLoN.NL het volgende:
Hey BNW´er, niet alles hoeft een complot/samenzwering te zijn in BNW.![]()
Propaganda en het gebruiken van de media ervoor hoort ook in dit forum.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 10:53 schreef calvobbes het volgende:
En wat is het complot cq samenzwering hierin?
Dat er mensen zijn die Bush en de oorlog steunen is niet meteen verdacht.
Dat mensen zich niet goed laten informeren is een probleem waar jij je in deze ook schuldig aan maakt. Als je even uitgebreider naar dat onderzoek had gekeken had je kunnen zien dat inmiddels de helft van de Amerikanen niet gelooft in Saddam's betrokken heid terwijl dat eerst 'maar' 37% was.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:21[/url] schreef NorthernStar het volgende:
Anno 2007 echter stijgt het aantal Amerikanen dat denkt dat Saddam een hand in 9/11 had.
[knip]
En evenhard mag men het die burger kwalijk nemen dat hij zch niet beter informeert (en deze oorlogshitsers aanpakt). Imo.
Je zou haast denken van wel. Jammergenoeg denken de mods daaro er vaak heel anders over.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:10 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dan is het dus gewoon General Chat of Nieuws of Politiek....
"Do you think Saddam Hussein’s regime in Iraq was directly involved in planning, financing, or carrying out the terrorist attacks of September 11th, 2001?"quote:
Het is een daling ten opzichte van het begin!quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:40 schreef NorthernStar het volgende:
"Do you think Saddam Hussein’s regime in Iraq was directly involved in planning, financing, or carrying out the terrorist attacks of September 11th, 2001?"
De mensen die met "Ja" antwoorden:
In september 2004 was het 36%
In juni 2007 is het 41%
Dat is een stijging.
Ik heb ze niet gekeken. En mensen mogen in commercials zeggen wat ze willen. Wat dat betreft zal het net zo goed propaganda zijn als al die 9/11 filmpjes waarin verkeerde verbanden worden gelegd tussen de aanslagen en George Bush.quote:Het is een leugen dat Irak iets te doen had met 9/11. Heb je de clipjes uit de OP gezien? Zo ja, leggen die wel of geen verband tussen Irak en 9/11?
2006 - Bush admits that Iraq Had Nothing To Do With 9/11quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 11:40 schreef NorthernStar het volgende:
Het is een leugen dat Irak iets te doen had met 9/11.
Jouw propaganda truuk om de vorm te bekritiseren en zodoende de aandacht af te leiden van de inhoud van de boodschap is ook al aardig belegen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef RM-rf het volgende:
vreemd, bij de manier waarop die startpost egschreven is denk ik zelf aan de meest lage Goebbels-achtige priopaganda-trucs die toegepast worden door de TS zélf ...
los van zn doel, het aantonen dat de media door rijke amerikaanse lobbyisten en spindoctors beinvloed worden... wat volgens mij terecht is en goed om erover te berichtten..
maar de manier waarop de TS het doet, met suggestieve posts over het 'jood-zijn' en vervolgens een absoluut niet relevante verwijzing naar Luther-King, welke waarschijnlijk bedoeld is om de indruk te wekken dat de TS het beste voor heeft met de wereld ...
Kijk, dat zijn nu pure propaganda-trucs die Goebbels niet beter had kunnen doen.. en kennelijk trappen er altijd weer mensen in.
Jammer dat kennelijkd e TS zelf ook kiest voor een dusdanig misbruik van de media te maken, door zelf te manipuleren, vast met als 'goedpraat-riedeltje' dat hij enkel datgene doet wat anderen ook doen (en van die anderen keurt hij het af)
Mijn god, is het zo erg?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef RM-rf het volgende:
vreemd, bij de manier waarop die startpost egschreven is denk ik zelf aan de meest lage Goebbels-achtige priopaganda-trucs die toegepast worden door de TS zélf ...
los van zn doel, het aantonen dat de media door rijke amerikaanse lobbyisten en spindoctors beinvloed worden... wat volgens mij terecht is en goed om erover te berichtten..
maar de manier waarop de TS het doet, met suggestieve posts over het 'jood-zijn' en vervolgens een absoluut niet relevante verwijzing naar Luther-King, welke waarschijnlijk bedoeld is om de indruk te wekken dat de TS het beste voor heeft met de wereld ...
Kijk, dat zijn nu pure propaganda-trucs die Goebbels niet beter had kunnen doen.. en kennelijk trappen er altijd weer mensen in.
Jammer dat kennelijkd e TS zelf ook kiest voor een dusdanig misbruik van de media te maken, door zelf te manipuleren, vast met als 'goedpraat-riedeltje' dat hij enkel datgene doet wat anderen ook doen (en van die anderen keurt hij het af)
Wat is suggestief aan om te zeggen dat 4 van de 5 leden van de pro surge groep joods zijn?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:07 schreef RM-rf het volgende:
De suggestie wordt bij mij gewekt dat hij right het juiste anwoord vind.quote:President Richard M. Nixon lashed out repeatedly at "the Jews" he saw at the root of his problems.
"The Jews are all over the government," Nixon complained to his chief of staff, H.R. "Bob" Haldeman, in an Oval Office meeting recorded on one of a set of White House tapes released yesterday at the National Archives. Nixon said the Jews needed to be brought under control by putting someone "in charge who is not Jewish" in key agencies.
Washington "is full of Jews," the president asserted. "Most Jews are disloyal." He made exceptions for some of his top aides, such as national security adviser Henry Kissinger, his White House counsel, Leonard Garment, and one of his speechwriters, William Safire, and then added:
"But, Bob, generally speaking, you can't trust the bastards. They turn on you. Am I wrong or right?"
http://www.washingtonpost(...)ily/oct99/nixon6.htm
Welk argument ?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 15:28 schreef CeeJee het volgende:
Nixon erbij halen verzwakt je argument eeder dan dat het het versterkt.
Het centrale argument hier: dat joden niet te vertrouwen zijn omdat ze een dubbele agenda hebben.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |