Deze tip kreeg ik laatst op een ander forum:quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik vind het wel wat hebben. Die klanken, die mensen, die muziek, de sfeer, de drank....
Ik kom regelmatig in Roemenië, daar hoor je die klanken ook, gipsy, oosters.....
Maar ik vind haar ook geweldig Heb toch wel een vrij brede smaak.
Mooooooooooooiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En we gaan gewoon door met de niet verzochte nummers
Ja, dit is toch geweldig!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze tip kreeg ik laatst op een ander forum:
http://www.youtube.com/watch?v=q0udqXWdpms
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:08 schreef pasjesjen het volgende:
nou ik ga mijn bed in weltrusten all![]()
slaap lekker!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:08 schreef pasjesjen het volgende:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:08 schreef pasjesjen het volgende:
Dag Pajsjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:08 schreef pasjesjen het volgende:
Oe, die heb ik lang niet gehoord! Ik moet opeens aan een ander nummer denken: "Fast Car" van.... hoeheetzeookalweer.... ??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tracy Chapmanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, die heb ik lang niet gehoord! Ik moet opeens aan een ander nummer denken: "Fast Car" van.... hoeheetzeookalweer.... ??
Tracy Chapman.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:12 schreef Talitha het volgende:
[..]
Oe, die heb ik lang niet gehoord! Ik moet opeens aan een ander nummer denken: "Fast Car" van.... hoeheetzeookalweer.... ??
Geweldigquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:04 schreef Disana het volgende:
Toen Neemmijnietserieus een linkje plaatste en Disana zowaar de zanger, de stijl en de religie herkende:
http://www.youtube.com/watch?v=FrV7EXSdS5s
Dat is dus bhangra, een muziek- en dansstijl van de sikhs![]()
vreemdgaan, weet je vrind dat?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Deze tip kreeg ik laatst op een ander forum:
http://www.youtube.com/watch?v=q0udqXWdpms
Vind ik ook! Hier kan ik dus echt niet op stil blijven zitten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dit is toch geweldig!!!
Oops sorry was niet deze link Whahhahaha maar deze......quote:
Trusten Pasjesjen.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:08 schreef pasjesjen het volgende:
treurig hoor, wel leuk gedaan door spekkiequote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:17 schreef Lobasca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=iP_OTBHIu_0
je moet er tegen kunnenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:19 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
treurig hoor, wel leuk gedaan door spekkie
Die ja!quote:
hoi sisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:21 schreef nachtzuster het volgende:
Litha is aangevuld t/m number 20![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:13 schreef willem-jozef het volgende:
voor nachtzuster:
http://nl.youtube.com/watch?v=KXdrG_8Kzgg
wat moet ik zonder jou beginnen, nachtzuster, ik brand van binnen, nachtzuster doe wat aaaan m'n ava
Daar heeft mijn vrind niets over te zeggen!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
vreemdgaan, weet je vrind dat?
ik lig achter(met de muziek) misschien moet er een policy komen met plaatsen van liedjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
aahquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:13 schreef willem-jozef het volgende:
voor nachtzuster:
http://nl.youtube.com/watch?v=KXdrG_8Kzgg
wat moet ik zonder jou beginnen, nachtzuster, ik brand van binnen, nachtzuster doe wat aaaan m'n ava
hee, da's ook toevallig, ik nog in een vorig levenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:24 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Toen zat ik nog op de lagere school.
hoezo, popske?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:27 schreef Soury het volgende:
Zit ik verdomme weer es in een dood forum te posten![]()
waar??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:27 schreef Soury het volgende:
Zit ik verdomme weer es in een dood forum te posten![]()
Sorry dood SC topic..quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:21 schreef nachtzuster het volgende:
Litha is aangevuld t/m number 20![]()
Je zat in de mijne?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Sorry dood SC topic..Laat maar .. tis al laat
Ik luister gewoon alles door elkaar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:26 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik lig achter(met de muziek) misschien moet er een policy komen met plaatsen van liedjes![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Yep![]()
http://www.youtube.com/watch?v=hb5_WhhpweY
Aha, ik zie de nieuwste aanvulling van Talitha's ava. Leuk toiletjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:32 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik luister gewoon alles door elkaar.![]()
Ik heb ze apart geupload, nr 1 t/m 20quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:30 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hoe sla ik deze nieuwe op als gifje? Heb de extensie vorige keer aangepast, maar dat werkte niet?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Joezoef!!! Mag ik al naar bed?
en kom je ook dan?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik heb ze apart geupload, nr 1 t/m 20
Zal ik ze anders nog 1 keer allemaal posten dan?![]()
![]()
Dat kan helemaal niet! Jij bent ouder dan ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, da's ook toevallig, ik nog in een vorig leven![]()
Je hebt er zin in zo te zienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
en kom je ook dan?![]()
haha, stimmtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet! Jij bent ouder dan ik. [afbeelding]
Maar wel het mooiste nummer van de boysquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
bij dit nummert heb ik nog wel een leuk verhaaltje. een maat van muh vierde z'n verjaardag in a'dam, ik woonde toen nog in heiloo en reed met nog een gozert mee in z'n nieuwe auto. een heeeele mooie auto waar ie erg tros op was, een zeer materialistisch joch, altijd het beste en duurste blabla. nadat ie een half uur over z'n auto en nieuwe rayban had geluld zette hij een cd op van aha aus die skandiavien op. hij:'te gekke muziek, echt helemaal te wauw blabla'. die maat van me en ik meelullen om vervolgens te zeggen:' ja, zeker een gaaf muziekie als je op woensdagmiddag langs de lagere scholen rijdt om indruk te maken op 12 jarige kippies met je nieuwe auto...'. hij was zwaar gefokt en die avond op die verjaardag voelde hij zich nog verneukt, was wel lachuh
http://nl.youtube.com/watch?v=aIn2wiiEoeg
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:37 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je hebt er zin in zo te zien![]()
[afbeelding]
jo, truse ouwe, tot leeersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes.........ik ga de zaak dichtgooien (hier dus). Maak het niet laat, want morgen hebben we weer een lange dag! Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
Sleep well 1964quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes.........ik ga de zaak dichtgooien (hier dus). Maak het niet laat, want morgen hebben we weer een lange dag! Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
Die andere 19 heb ik al opgeslagen. Alleen nr. 20 is dus ook goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik heb ze apart geupload, nr 1 t/m 20
Zal ik ze anders nog 1 keer allemaal posten dan?![]()
![]()
ik kom wel maar je mag niet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
en kom je ook dan?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pardon reeds? 1962 dan toch zeker?
Ik raak er helemaal van in de war, wil die ava's posten en heb 2 peuken aangestokenquote:
Trusten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Hou me maar eens tegen!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik kom wel maar je mag niet!![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Doorroken dan maar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal van in de war, wil die ava's posten en heb 2 peuken aangestoken![]()
multitasken is niet echt mijn ding![]()
komen ze nogges...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Truste Bascaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hou me maar eens tegen!!!![]()
![]()
Truste mensjes,![]()
![]()
![]()
Ja ik ga zo beter ook maar slapenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doorroken dan maar.Bedankt Zussie.
Ik ga ook naar bed toe. Trusten.![]()
Trustequote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daaaaaggggquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
** doet het nog ff aaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
Disana stopt de laatste lichting in en doet opnieuw het licht uit.
Nee daar ben ik al heul lang niet geweestquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:46 schreef willem-jozef het volgende:
nachtzus,doe je nou iets voor VOL, of heb ik dat gedroomd?
jouw quotes ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:51 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op donderdag 23 augustus 2007 02:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal van in de war, wil die ava's posten en heb 2 peuken aangestoken![]()
komen ze nogges...
ze zijn echt heel gaaf
ga je ook liggeh?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
Disana stopt de laatste lichting in en doet opnieuw het licht uit.
Jouts..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
Disana mept nog een muis de kamer uit.
maar je bent niet zo vaak in de chat, of wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee daar ben ik al heul lang niet geweest![]()
Enige wat ik daar ooit gemaakt hebt zijn enkele smilies en een logootje![]()
deze bv... [afbeelding]
haha, weet ik, soms komt die cursor bovenaan en zie ik dat niet, waar dat aan ligt weetiknietzogoedhoorquote:
chat? waar?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar je bent niet zo vaak in de chat, of wel?
waar ken ik dat toch vanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog even te moe om te slapen... zit hier gewoon rond te hangen![]()
ik luister ze zeker en anders ....vragen we ze aan in de gaybarrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou vooruit, nog twee dan:
deze en deze. En nu ben ik echt weg..........toedels..........
Disana regeert met straffe hand, zelfs over de muizenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
O.k. geef me gewonnen..
Truste iedereen Was een rare avond
Truste muizen****quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
O.k. geef me gewonnen..
Truste iedereen Was een rare avond
Zijt Ge timide?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
chat? waar?
op vol ben ik al een tijd niet geweest en chatten is sowieso niet mijn ding![]()
Geeft helemaal niks hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, weet ik, soms komt die cursor bovenaan en zie ik dat niet, waar dat aan ligt weetiknietzogoedhoor
dat trekken we recht in the :quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En, ik betaal morgen wel......maak de rekening maar vast op.
inkoppertje hèquote:
haha, echt onwijs toevallig, ik klik net op je linkje onderin, nog niet eerder gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
inkoppertje hè![]()
Heb het volgens mij al eerder gevraagd hier, maar met al die muziekliefhebbers, niemand die op Last.fm zit?![]()
hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
mwa beetje, soms ook niet![]()
en zo raak ik natuurlijk nooit boven![]()
Nee, sorry, ik niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
inkoppertje hè![]()
Heb het volgens mij al eerder gevraagd hier, maar met al die muziekliefhebbers, niemand die op Last.fm zit?![]()
Kom nou, je kunt het best zonder mij af!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:14 schreef willem-jozef het volgende:
disaan, je bent er toch nog wel? anders word ik timide...
Is echt tof als je veel muziek luistert op je pcquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, echt onwijs toevallig, ik klik net op je linkje onderin, nog niet eerder gezien
a. niet echtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom nou, je kunt het best zonder mij af!![]()
okay, ga is kijken, maar zag net dat je: "you are a fan and want a Last.fm account, sign up here.', moet, dat vind ik dan weer zo'n gedoe...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is echt tof als je veel muziek luistert op je pc![]()
Loopt ook een topicreeks over op Fok:
Fok! Audioscrobbler/Last.fm group deel XXI
Ik ga voor b en equote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
a. niet echt
b. echt wel
c. blijf
d. blijf toch maar
e. doe wat je leuk vindt
Wijst zichzelfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, ga is kijken, maar zag net dat je: "you are a fan and want a Last.fm account, sign up here.', moet, dat vind ik dan weer zo'n gedoe...
gelul.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wijst zichzelf
mocht het niet lukken pm je me maar.
Aangezien je de keuze voor Disana reeds bepaald hebt, kan ik het nu wel aftaaien![]()
Slaap wel lieverds![]()
![]()
![]()
maak er een vierde keer van beebs, it's you and me, bring out the gimpquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
Disana doet gvd voor de derde keer het licht uit.
Zie ik nu een douchehokje in het bos ??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
komen ze nogges...
Kende ik nog niet, lijkt me een tikkeltje te veel hard rock oriented voor mijn smaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Succes met de kamer van je dochter, let vooral op de douche !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:01 schreef itsme het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zit achter mijn pc maar moet eigenlijk opschieten en gaan douchen. Mijn dochter gaat op kamers, en gaan zo haar kamer bekijken. Hoop dat het wat is.
Heb nog ca 30 minuten om te douchen en aan te kleden. Moet toch lukken.![]()
Dan heb je waarschijnlijk alleen in mijn profiel gekekenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, lijkt me een tikkeltje te veel hard rock oriented voor mijn smaak.
Het regent![]()
Ik wil dat het stopt![]()
![]()
Ga ik op de fiets over de Utrechtse Heuvelrug rijden.
Word ik lekker rustig van![]()
Maar eersts douchen straks, lauwwarm/warm afsluitend evt heet.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Zie ik nu een douchehokje in het bos ??
Inclusief slak in een bloem ?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemorgen...
en nou maar hopen dat ze elkaar niet weer de hersens in gaan slaan, want dan is DGK in no time opgedoekt...
Zo te zien is het je geluktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:01 schreef itsme het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zit achter mijn pc maar moet eigenlijk opschieten en gaan douchen. Mijn dochter gaat op kamers, en gaan zo haar kamer bekijken. Hoop dat het wat is.
Heb nog ca 30 minuten om te douchen en aan te kleden. Moet toch lukken.![]()
ik wil BB terug..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Ach als er dan maar weer een ander realitydinges voor in de plaats komt![]()
en anders verzinnen we er gewoon één![]()
Ik dacht dat het een soort van oog was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Zie ik nu een douchehokje in het bos ??
Inclusief slak in een bloem ?
Heb idd alleen even snel gekeken, zal dus jouw profiel geweest zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk alleen in mijn profiel gekeken
Zoveel users, zoveel smaken, dus je komt er echt vanalles tegen...
goodmorning btw![]()
Net onder de douche vandaan![]()
afgedroogd met blauwe handdoek![]()
Tis een compleet ingerichte badkamer helemaal ingericht voor Ppiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Wat voor hokje het is, laat ik aan jouw fantasie over![]()
Is een slak in een bloem achter bij mijn vorige woning in de tuin.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort van oog was.
Morguh allen!
Nog niet gedoucht, ga straks wel aankleden. Nog even lekker hangen met dit zeikweer.![]()
Heb je geen grotere foto van die bloemen? Gaan we raden hoe ze heten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef ppi het volgende:
[..]
Is een slak in een bloem achter bij mijn vorige woning in de tuin.
Naam van de plant is me zo even ontschoten, heb ik altijd met deze plant..
Maar tis een tweejarige die in het tweedejaar uitbundig bloeit met in ieder geval wit en rose varianten.
Tijdens het bloeien kunnen ze wel hoger als 2 meter worden.
En die maffe slakken kruipen in de bloemkelk, zeker om te![]()
En het zal wel veiliger zijn..
Soort van oog
[afbeelding]
ik gok digitalis, ook wel vingerhoedskruid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je geen grotere foto van die bloemen? Gaan we raden hoe ze heten.![]()
![]()
Ook een soort van oog:
[afbeelding]
ja, het houdt je alert. jammer wel....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
Ik haal het maar weg. Te prive en ik merkte gisteren hier nog dat sommige mensen je blijkbaar pakken als je wat te veel over je prive leven los laat.![]()
Is overal op internet schatjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
Ik haal het maar weg. Te prive en ik merkte gisteren hier nog dat sommige mensen je blijkbaar pakken als je wat te veel over je prive leven los laat.![]()
idd, lijkt DGK soms welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
* vlug terug kustquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ben niet in een zwaai en zoen bui, virtueel dan![]()
Dus kus aan iedereen en ik ben weg![]()
Heel stoer vooral jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb idd alleen even snel gekeken, zal dus jouw profiel geweest zijn.
Dus bij jouw is er statistisch gezien kans dat je een stoere hardrockchick bent![]()
toch de doos met cd's weer even opzoeken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Heel stoer vooral ja![]()
![]()
maar tis idd mijn favo muziek![]()
Blijft een goed nr iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toch de doos met cd's weer even opzoeken...
(staan nog steeds op zolder. verbouwing is nog niet af...)
http://nl.youtube.com/watch?v=iQhh4Xs8RcM
dit mis ik nu...![]()
Oeiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Blijft een goed nr idd![]()
Iemand fan van Marillion toevallig ?
http://nl.youtube.com/watch?v=j50t1x-_vVk
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toch de doos met cd's weer even opzoeken...
(staan nog steeds op zolder. verbouwing is nog niet af...)
http://nl.youtube.com/watch?v=iQhh4Xs8RcM
dit mis ik nu...![]()
ik ook alleen als ik slowchat op Fok! eigenlijk...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
die heb ik ook...
Gelukkig voor jou is er altijd nog YouTube![]()
ik kijk die clips daar eigenlijk maar zelden![]()
welke kleur handdoek?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
Goede middag![]()
Lekker uitgeslapen, douche gepakt en nu aan demet een
![]()
![]()
Paint ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
welke kleur handdoek?![]()
Ben eigenlijk al dagen op zoek naar een site waar je ooit jezelf na kon maken![]()
Zoals op SL maar dan anders, ik kom alleen de Lego versie telkens tegen, maar die bedoel ik niet.
Iemand![]()
Oeh gaaf! Apocalyptica is tof!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook alleen als ik slowchat op Fok! eigenlijk...![]()
maar zonder muziek is zoooo kaal...
youtube kan ook wel een afknapper zijn. ik ga in december naar apocalyptica. maar nu ik ze zo serieus zie headbangen bij die cello's moet ik steeds zo lachen...![]()
deze?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
welke kleur handdoek?![]()
Ben eigenlijk al dagen op zoek naar een site waar je ooit jezelf na kon maken![]()
Zoals op SL maar dan anders, ik kom alleen de Lego versie telkens tegen, maar die bedoel ik niet.
Iemand![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:58 schreef pullup het volgende:
Zitten hier ook reggaeliefhebbers tussen ?
http://www.youtube.com/watch?v=gwt5J_BNBLg
Er staat niet bijzonder veel op youtube maar af en toe kom je nog leuk historisch materiaal tegen![]()
Nee die had ik ook al gezien, die is het ook nietquote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:17 schreef Leandra het volgende:
AlohA all
* Leandra meldt ff dat ze zojuist gedouched heeft, waarbij de haren gewassen zijn en het goddelijke lichaam gescrubt is....
Gisteren al een facescrub en een maskertje gedaan maar dat telt zeker niet meer??
Ja hij is leukquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:02 schreef HiDiHo het volgende:
Heb je hem gezien nachtzuster ?
http://nl.youtube.com/watch?v=uk2sPl_Z7ZU
Eekquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=KpFbpUUSvbE
Lekker basje![]()
Die kan goed op zijn fluit spelenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Eek![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=awOuCVaMoOI
Yes!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:58 schreef pullup het volgende:
Zitten hier ook reggaeliefhebbers tussen ?
http://www.youtube.com/watch?v=gwt5J_BNBLg
Er staat niet bijzonder veel op youtube maar af en toe kom je nog leuk historisch materiaal tegen![]()
Ga ik ook eens een keer op tijd naar bed. Heb ik dit weer gemist...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik draai de hele avond al deze muziek bij haar voor de deur
Ga jij eens braaf de cos van humor voorzien.quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Ga jij eens braaf de cos van humor voorzien.![]()
quote:
Ik ga echt geen grappen en grollen verkopen in het huis van de overledene!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Ga jij eens braaf de cos van humor voorzien.![]()
quote:
Een comateuze toestand is geen dood, en de treurende familie kan wel wat ontspanning gebruiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga echt geen grappen en grollen verkopen in het huis van de overledene!![]()
Die zijn de erfenis toch al aan het verdelen? Die kunnen echt niks anders erbij hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Een comateuze toestand is geen dood, en de treurende familie kan wel wat ontspanning gebruiken.
Zouden er niet een paar zijn die echt lijden?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:52 schreef demins het volgende:
[..]
Die zijn de erfenis toch al aan het verdelen? Die kunnen echt niks anders erbij hebben [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
Ik ben ff wat aan t testen....
Die moet nog verder ontwikkeld worden
wie is er dood?!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga echt geen grappen en grollen verkopen in het huis van de overledene!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie is er dood?!(behalve J Brink)
[groupiemodus] Demins!!!!![]()
![]()
![]()
[/groupiemodus]
Nou vooruit, ok, die wil ik dan best uit hun lijden verlossen! Laat ze de mouwen maar vast oprollen... Demins komt eraan met zijn spuit!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Zouden er niet een paar zijn die echt lijden?
Waar heb ik je toewijding toch aan verdiend?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie is er dood?!(behalve J Brink)
[groupiemodus] Demins!!!!![]()
![]()
![]()
[/groupiemodus]
beats me eigenlijk...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Waar heb ik je toewijding toch aan verdiend?![]()
![]()
![]()
Werkt de edit knop van deze niet meerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
En ik test ff verder...
Nee, je weets..... 48 seconden uurquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werkt de edit knop van deze niet meer![]()
[DGK SC 285] Broehaaaa!
Oh dat! Maar dat was met een peniciline-kuurtje snel verholpen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beats me eigenlijk...![]()
aan je immer humorvolle en eigenzinnige bijdrage denk ik...
en de herinnering aan lang vervlogen tijden, toen, nou ja, jeweettoch...![]()
![]()
Dat is niet de studio 1 versie van Rastaman camp maar een latere zo te horen . Is dit een Niney productie Demins ?quote:
I know, time flies when your having funquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je weets..... 48 seconden uur![]()
Ik dacht dat een user gewoon zijn collectie liet zien, met wat muziekjes erachter. Een collectie om trots op te zijn. Veel ervan heb ik ook op plaat of cd en ik ben dus ook best trots op mijn collectie. Alleen die Willi ? die kende ik nog niet. Jij wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is niet de studio 1 versie van Rastaman camp maar een latere zo te horen . Is dit een Niney productie Demins ?
Willie Williams bedoel je. ik ken het nummer Armagdeon Time wel (ook Studio 1) en weet ook dat dat dat ooit in Engeland een hit was als cover door de punkgroep The Clash.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat een user gewoon zijn collectie liet zien, met wat muziekjes erachter. Een collectie om trots op te zijn. Veel ervan heb ik ook op plaat of cd en ik ben dus ook best trots op mijn collectie. Alleen die Willi ? die kende ik nog niet. Jij wel?
De server is langzaam, ik vond mijn linkje wel leuk, mijn kat viel bijna van de tafel en nu zit er een kras in mijn duim, de streams zijn zum kotzen, dit is geen zomer, ik wil BB terug, ik heb al drie enveloppes weggegooid omdat ik misschreef...quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je geen grotere foto van die bloemen?
haha leuk gedaan zo Leandraquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
En ik test ff verder...
Deze OP vind je hier niet
Klopt, het is vingerhoedskruid, vreemd dat ik dat nu bijna altijd vergeet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik gok digitalis, ook wel vingerhoedskruid.
alhoewel ik niet dacht dat die zó groot kunnen worden...
Thnx... en er is nog ruimte voor extra plaatjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
haha leuk gedaan zo Leandra![]()
Ergo: we kunnen concluderen dat jij 1.90 lang bent en schoenmaat 47 hebt??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Klopt, het is vingerhoedskruid, vreemd dat ik dat nu bijna altijd vergeet.
Volgens de Wikipedia worden ze max 130 tot 150 cm hoog,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vingerhoedskruid
Klopt ook wel zo ongeveer als max lengte denk ik.
Maar ik heb er 1 in mijn tuin gehad die mij overschaduwde.
Die heeft in ieder geval de 1meter 90 cm bereikt.
Was ook echt een hele grote.
Vissen in de COS levert altijd wel iets op. En straks wordt er nog een taart gepost ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right... die leest hier ook enzo![]()
![]()
Niet strax... is al gebeurdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Vissen in de COS levert altijd wel iets op. En straks wordt er nog een taart gepost ook.
Avonne doet er ook aan mee. Ik vraag me af waar de grens ligt... het zwemdiploma van je kind, de kat heeft jongen, de lotto gewonnen?quote:
Eigenlijk 1.89 en schoenmaat 47.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergo: we kunnen concluderen dat jij 1.90 lang bent en schoenmaat 47 hebt??
* Leandra leest terug![]()
![]()
Bij gewonnen lotto mag het, mits het om de jackpot gaat en deze gedeeld wordt met de usersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Avonne doet er ook aan mee. Ik vraag me af waar de grens ligt... het zwemdiploma van je kind, de kat heeft jongen, de lotto gewonnen?
Ja, en dan mag het zelfs wel een sticky topic wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij gewonnen lotto mag het, mits het om de jackpot gaat en deze gedeeld wordt met de users
Dat heb je soms.... ik had ook jaren een B-cup en tegenwoordig een Cquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Eigenlijk 1.89 en schoenmaat 47.
Vreemd genoeg tot voor een aantal jaar geleden maat 46.
En toen ineens groeiden ze door naar maat 47...., raar.
Volgens mij is dat dan niet nodig en zit je PM-box gelijk vol met banknummersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en dan mag het zelfs wel een sticky topic worden![]()
Zou het niet aan de fabrikanten liggen? Ik heb altijd 38 gehad, maar soms is het nu wel 39 of zelfs 40.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Eigenlijk 1.89 en schoenmaat 47.
Vreemd genoeg tot voor een aantal jaar geleden maat 46.
En toen ineens groeiden ze door naar maat 47...., raar.
Oh. Die ging er te snel doorheen. Maar waarom heb ik om kwart over vijf nog last van een ochtendhumeur?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
Blegh.
Geen koffie gehad? Slecht geslapen? Het weer??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Die ging er te snel doorheen. Maar waarom heb ik om kwart over vijf nog last van een ochtendhumeur?
Omdat het heerst.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Die ging er te snel doorheen. Maar waarom heb ik om kwart over vijf nog last van een ochtendhumeur?
Ruimschoots koffie geleut, goed geslapen (alleen droomde ik wel dat ik een heel gepasioneerde verhouding met Snoop Dogg had ... en hem de mooiste man op aard' vondquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
Geen koffie gehad? Slecht geslapen? Het weer??
Same here!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het niet aan de fabrikanten liggen? Ik heb altijd 38 gehad, maar soms is het nu wel 39 of zelfs 40.
Raar hoor. Ik heb de hele dag zo'n zwaar hoofd, en die oogleden willen ook al niet te best. Ik wijt het aan het weer, ondanks dat je gisteren en vanmiddag best buiten kon zitten. Ik mis een lange warme periode.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:46 schreef itsme het volgende:
Godsamme. Ik ben ook al zo enorm sjacherijnig vandaag. Als ik op de bank ga zitten om een boek te lezen vallen mijn ogen dicht en voel me te ellendig om te koken. En om boodschappen te doen en zit nu dus gruis te roken.![]()
Hmm Ga maar wat bestellen en vroeg naar bed. Morgen dan maar een betere dag.![]()
Dat heeft dan nog wel een zeker voordeel. Maar van schoenmaat 46 naar 47 is niet fijn, de keus is veel minder.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb je soms.... ik had ook jaren een B-cup en tegenwoordig een C
Heb ik ook wel eens gedacht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het niet aan de fabrikanten liggen? Ik heb altijd 38 gehad, maar soms is het nu wel 39 of zelfs 40.
Ik heb dat vooral met broeken en hemden, het lijkt wel of ze die steeds nauwer maken! Kunnen we geen kaartenactie starten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Same here!Vanaf mn weet ik veelste 38, en sinds een jaar of 3 ineens 39
![]()
Ik heb nog wel wat oudere schoenen, die kan ik ook nog steeds aan. Maar mijn laatste pantoffels zijn maat 40.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedacht.
Maar heb geen schoenen van 10 jaar geleden meer om het na te meten.
Vriendin van mij had ooit de theorie dat naarmate je ouder werd je voet meer in elkaar zakte en daardoor wat langer wordt.
Klinkt wel aannemelijk maar of het klopt is wat anders.
Ik heb dus wel schoenen van 10 jaar oudquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat oudere schoenen, die kan ik ook nog steeds aan. Maar mijn laatste pantoffels zijn maat 40.
Pantoffels moet je ook altijd een maatje groter nemen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat oudere schoenen, die kan ik ook nog steeds aan. Maar mijn laatste pantoffels zijn maat 40.
Laat eens een biertje staan, Disana en ik hebben echt geen biervoetenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met broeken en hemden, het lijkt wel of ze die steeds nauwer maken! Kunnen we geen kaartenactie starten?![]()
Sherrystappers dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat eens een biertje staan, Disana en ik hebben echt geen biervoeten![]()
Vind je het heel erg gemeen dat ik nu ik lees dat ik niet de enige ben, gelijk wat ben opgevrolijkt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar hoor. Ik heb de hele dag zo'n zwaar hoofd, en die oogleden willen ook al niet te best. Ik wijt het aan het weer, ondanks dat je gisteren en vanmiddag best buiten kon zitten. Ik mis een lange warme periode.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met broeken en hemden, het lijkt wel of ze die steeds nauwer maken! Kunnen we geen kaartenactie starten?![]()
Maak je niet ongerust, ook ik lag veel en veel te laat en had vandaag een fors probleem. Het enige verschil tussen jou en mij (wat dat betreft) is dat de spareribs hier inmiddels aangekomen en genuttigd zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind je het heel erg gemeen dat ik nu ik lees dat ik niet de enige ben, gelijk wat ben opgevrolijkt?![]()
Het is prachtig weer bij mij (023)
He waar blijven ze nu met mijn eten.![]()
Kom, laten we het in FB gaan vieren!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dankjewel mop, je bent de eerste!![]()
Moet dit niet beter in de COS? Ik zie nu pas dat het de SC is, maakt het toch iets minder leuk...quote:
Ik zie je punt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Moet dit niet beter in de COS? Ik zie nu pas dat het de SC is, maakt het toch iets minder leuk...
En ik danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom, laten we het in FB gaan vieren!![]()
Deminsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Moet dit niet beter in de COS? Ik zie nu pas dat het de SC is, maakt het toch iets minder leuk...
quote:
Dat geeft toch niet! Als jij maar gelukkig bent!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Demins![]()
Maar ik ben vliefd op PPI![]()
( sorry)
Nee, dat vind ik niet gemeenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind je het heel erg gemeen dat ik nu ik lees dat ik niet de enige ben, gelijk wat ben opgevrolijkt?![]()
Het is prachtig weer bij mij (023)
He waar blijven ze nu met mijn eten.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet gemeenIk voel me er zelfs een stuk vrolijker door
![]()
Kliekjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet! Als jij maar gelukkig bent!
Ik blijf gewoon verliefd op jou hoor, dus je hebt me nog altijd als back-up!![]()
Thanksquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, ook ik lag veel en veel te laat en had vandaag een fors probleem. Het enige verschil tussen jou en mij (wat dat betreft) is dat de spareribs hier inmiddels aangekomen en genuttigd zijn.
Jij voor strakkies "Eet smakelijk"
Mag ik nou ook jouw back-up zijn?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:12 schreef itsme het volgende:
[..]
Kliekjes.![]()
Ik wil ook een bloody back up.![]()
Jahahahahahaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:15 schreef demins het volgende:
[..]
Mag ik nou ook jouw back-up zijn?![]()
Jaloezie staat niet in KZ's woordenboekje!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Jahahahahaha![]()
![]()
[afbeelding] ?
even kz jaloers maken![]()
Haar foto heeft al een keer in de COS gestaan.quote:
Als jij het overleefd hebt kan ik het ook aan!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Haar foto heeft al een keer in de COS gestaan.![]()
Doelgroepafhankelijkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:32 schreef Disana het volgende:
Is een verkeersdrempel ook populair omdat je er niet omheen kunt?
Waarom moet dit nou uitgerekend in een antwoord op mij...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:11 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
![]()
Even voor beequeen opkomen hoor. Zij kan er ook niets aan doen dat ze popie is.
Nee zonder gekheid ze probeerde wel ontopic te blijven.
Gefeliciteerd Soury![]()
O wacht doe Disana ook nog even. Die heeft dat wel nodig.![]()
Hmm Ik heb zin in chocolade taart.![]()
Voor Beequeen schijnt dat wel te gelden... [quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:32 schreef Disana het volgende:
sorry Schat.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom moet dit nou uitgerekend in een antwoord op mij...![]()
Als je zo DGK [COS # 2176] Waar we wachten tot Nadia kotst je populariteit moet halen.......
Ze geeft daar wel een gouden tip!!! (schijfopruiming)quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom moet dit nou uitgerekend in een antwoord op mij...![]()
Als je zo DGK [COS # 2176] Waar we wachten tot Nadia kotst je populariteit moet halen.......
Ben je niet in de war met een flitspaal?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:34 schreef demins het volgende:
[..]
Voor Beequeen schijnt dat wel te gelden... []
Nee Das so fijnquote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:22 schreef demins het volgende:
[..]
Jaloezie staat niet in KZ's woordenboekje! [afbeelding]
Verkeersdrempels hebben al heel veel kinderen het leven bespaard.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:32 schreef Disana het volgende:
Beequeen is een mooie blom van 35 en mijn back-up, dus afstand houden s.v.p.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:34 schreef demins het volgende:
[..]
Voor Beequeen schijnt dat wel te gelden... []
Er in ieder geval zachtjes overheen rijden........wil je niet uit je dak gaan.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Beequeen is een mooie blom van 35 en mijn back-up, dus afstand houden s.v.p.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er in ieder geval zachtjes overheen rijden........wil je niet uit je dak gaan.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er in ieder geval zachtjes overheen rijden........wil je niet uit je dak gaan.
Vertel mij wat... ik wou dat die kutpuber nog maat 47 had, dan was het stukken makkelijker geweest om schoenen voor hem te kopen, helaas heeft hij al maat 50quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:59 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat heeft dan nog wel een zeker voordeel. Maar van schoenmaat 46 naar 47 is niet fijn, de keus is veel minder.
De gemiddelde schoenenwinkel heeft 60 tot 80 % van de ruimte volgepropt met damesschoenen.
De overige ruimte is voor de heren/kinderschoenen en kassa.
Bij de herenschoenen is het assortiment in maat 47 vaak nog niet eens de helft van maat 46 of kleiner....
Ach, verder heb ik niet te klagen over mijn voeten.
Thnx love, en jij ook van hartequote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
Gefeliciflapstaardert Leannekindt!
Het zit vaak in de familie, op te grote voet leven.....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vertel mij wat... ik wou dat die kutpuber nog maat 47 had, dan was het stukken makkelijker geweest om schoenen voor hem te kopen, helaas heeft hij al maat 50![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |