inkoppertje hèquote:
haha, echt onwijs toevallig, ik klik net op je linkje onderin, nog niet eerder gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
inkoppertje hè![]()
Heb het volgens mij al eerder gevraagd hier, maar met al die muziekliefhebbers, niemand die op Last.fm zit?![]()
hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
mwa beetje, soms ook niet![]()
en zo raak ik natuurlijk nooit boven![]()
Nee, sorry, ik niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
inkoppertje hè![]()
Heb het volgens mij al eerder gevraagd hier, maar met al die muziekliefhebbers, niemand die op Last.fm zit?![]()
Kom nou, je kunt het best zonder mij af!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:14 schreef willem-jozef het volgende:
disaan, je bent er toch nog wel? anders word ik timide...
Is echt tof als je veel muziek luistert op je pcquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, echt onwijs toevallig, ik klik net op je linkje onderin, nog niet eerder gezien
a. niet echtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom nou, je kunt het best zonder mij af!![]()
okay, ga is kijken, maar zag net dat je: "you are a fan and want a Last.fm account, sign up here.', moet, dat vind ik dan weer zo'n gedoe...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is echt tof als je veel muziek luistert op je pc![]()
Loopt ook een topicreeks over op Fok:
Fok! Audioscrobbler/Last.fm group deel XXI
Ik ga voor b en equote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
a. niet echt
b. echt wel
c. blijf
d. blijf toch maar
e. doe wat je leuk vindt
Wijst zichzelfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, ga is kijken, maar zag net dat je: "you are a fan and want a Last.fm account, sign up here.', moet, dat vind ik dan weer zo'n gedoe...
gelul.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wijst zichzelf
mocht het niet lukken pm je me maar.
Aangezien je de keuze voor Disana reeds bepaald hebt, kan ik het nu wel aftaaien![]()
Slaap wel lieverds![]()
![]()
![]()
maak er een vierde keer van beebs, it's you and me, bring out the gimpquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
Disana doet gvd voor de derde keer het licht uit.
Zie ik nu een douchehokje in het bos ??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal van in de war, wil die ava's posten en heb 2 peuken aangestoken![]()
multitasken is niet echt mijn ding![]()
komen ze nogges...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Kende ik nog niet, lijkt me een tikkeltje te veel hard rock oriented voor mijn smaak.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Succes met de kamer van je dochter, let vooral op de douche !quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:01 schreef itsme het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zit achter mijn pc maar moet eigenlijk opschieten en gaan douchen. Mijn dochter gaat op kamers, en gaan zo haar kamer bekijken. Hoop dat het wat is.
Heb nog ca 30 minuten om te douchen en aan te kleden. Moet toch lukken.![]()
Dan heb je waarschijnlijk alleen in mijn profiel gekekenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:10 schreef ppi het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, lijkt me een tikkeltje te veel hard rock oriented voor mijn smaak.
Het regent![]()
Ik wil dat het stopt![]()
![]()
Ga ik op de fiets over de Utrechtse Heuvelrug rijden.
Word ik lekker rustig van![]()
Maar eersts douchen straks, lauwwarm/warm afsluitend evt heet.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Zie ik nu een douchehokje in het bos ??
Inclusief slak in een bloem ?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:49 schreef debuurvrouw het volgende:
goedemorgen...
en nou maar hopen dat ze elkaar niet weer de hersens in gaan slaan, want dan is DGK in no time opgedoekt...
Zo te zien is het je geluktquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:01 schreef itsme het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zit achter mijn pc maar moet eigenlijk opschieten en gaan douchen. Mijn dochter gaat op kamers, en gaan zo haar kamer bekijken. Hoop dat het wat is.
Heb nog ca 30 minuten om te douchen en aan te kleden. Moet toch lukken.![]()
ik wil BB terug..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:51 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Ach als er dan maar weer een ander realitydinges voor in de plaats komt![]()
en anders verzinnen we er gewoon één![]()
Ik dacht dat het een soort van oog was.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Zie ik nu een douchehokje in het bos ??
Inclusief slak in een bloem ?
Heb idd alleen even snel gekeken, zal dus jouw profiel geweest zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:40 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Dan heb je waarschijnlijk alleen in mijn profiel gekeken
Zoveel users, zoveel smaken, dus je komt er echt vanalles tegen...
goodmorning btw![]()
Net onder de douche vandaan![]()
afgedroogd met blauwe handdoek![]()
Tis een compleet ingerichte badkamer helemaal ingericht voor Ppiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 10:47 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
Wat voor hokje het is, laat ik aan jouw fantasie over![]()
Is een slak in een bloem achter bij mijn vorige woning in de tuin.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een soort van oog was.
Morguh allen!
Nog niet gedoucht, ga straks wel aankleden. Nog even lekker hangen met dit zeikweer.![]()
Heb je geen grotere foto van die bloemen? Gaan we raden hoe ze heten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef ppi het volgende:
[..]
Is een slak in een bloem achter bij mijn vorige woning in de tuin.
Naam van de plant is me zo even ontschoten, heb ik altijd met deze plant..
Maar tis een tweejarige die in het tweedejaar uitbundig bloeit met in ieder geval wit en rose varianten.
Tijdens het bloeien kunnen ze wel hoger als 2 meter worden.
En die maffe slakken kruipen in de bloemkelk, zeker om te![]()
En het zal wel veiliger zijn..
Soort van oog
[afbeelding]
ik gok digitalis, ook wel vingerhoedskruid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je geen grotere foto van die bloemen? Gaan we raden hoe ze heten.![]()
![]()
Ook een soort van oog:
[afbeelding]
ja, het houdt je alert. jammer wel....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
Ik haal het maar weg. Te prive en ik merkte gisteren hier nog dat sommige mensen je blijkbaar pakken als je wat te veel over je prive leven los laat.![]()
Is overal op internet schatjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
Ik haal het maar weg. Te prive en ik merkte gisteren hier nog dat sommige mensen je blijkbaar pakken als je wat te veel over je prive leven los laat.![]()
idd, lijkt DGK soms welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
* vlug terug kustquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ben niet in een zwaai en zoen bui, virtueel dan![]()
Dus kus aan iedereen en ik ben weg![]()
Heel stoer vooral jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb idd alleen even snel gekeken, zal dus jouw profiel geweest zijn.
Dus bij jouw is er statistisch gezien kans dat je een stoere hardrockchick bent![]()
toch de doos met cd's weer even opzoeken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Heel stoer vooral ja![]()
![]()
maar tis idd mijn favo muziek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |