Dat kan helemaal niet! Jij bent ouder dan ik.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:27 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hee, da's ook toevallig, ik nog in een vorig leven![]()
Je hebt er zin in zo te zienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Joezoef!!! Mag ik al naar bed?
en kom je ook dan?![]()
haha, stimmtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:35 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet! Jij bent ouder dan ik. [afbeelding]
Maar wel het mooiste nummer van de boysquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:37 schreef willem-jozef het volgende:
bij dit nummert heb ik nog wel een leuk verhaaltje. een maat van muh vierde z'n verjaardag in a'dam, ik woonde toen nog in heiloo en reed met nog een gozert mee in z'n nieuwe auto. een heeeele mooie auto waar ie erg tros op was, een zeer materialistisch joch, altijd het beste en duurste blabla. nadat ie een half uur over z'n auto en nieuwe rayban had geluld zette hij een cd op van aha aus die skandiavien op. hij:'te gekke muziek, echt helemaal te wauw blabla'. die maat van me en ik meelullen om vervolgens te zeggen:' ja, zeker een gaaf muziekie als je op woensdagmiddag langs de lagere scholen rijdt om indruk te maken op 12 jarige kippies met je nieuwe auto...'. hij was zwaar gefokt en die avond op die verjaardag voelde hij zich nog verneukt, was wel lachuh
http://nl.youtube.com/watch?v=aIn2wiiEoeg
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:37 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Je hebt er zin in zo te zien![]()
[afbeelding]
jo, truse ouwe, tot leeersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes.........ik ga de zaak dichtgooien (hier dus). Maak het niet laat, want morgen hebben we weer een lange dag! Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
Sleep well 1964quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Luitjes.........ik ga de zaak dichtgooien (hier dus). Maak het niet laat, want morgen hebben we weer een lange dag! Slaap lekker allemaal!![]()
![]()
Die andere 19 heb ik al opgeslagen. Alleen nr. 20 is dus ook goed.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:34 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik heb ze apart geupload, nr 1 t/m 20
Zal ik ze anders nog 1 keer allemaal posten dan?![]()
![]()
ik kom wel maar je mag niet!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:33 schreef Lobasca het volgende:
Joezoef!!! Mag ik al naar bed?
en kom je ook dan?![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pardon reeds? 1962 dan toch zeker?
Ik raak er helemaal van in de war, wil die ava's posten en heb 2 peuken aangestokenquote:
Trusten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Hou me maar eens tegen!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:42 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ik kom wel maar je mag niet!![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
Doorroken dan maar.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal van in de war, wil die ava's posten en heb 2 peuken aangestoken![]()
multitasken is niet echt mijn ding![]()
komen ze nogges...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Truste Bascaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hou me maar eens tegen!!!![]()
![]()
Truste mensjes,![]()
![]()
![]()
Ja ik ga zo beter ook maar slapenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doorroken dan maar.Bedankt Zussie.
Ik ga ook naar bed toe. Trusten.![]()
Trustequote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Daaaaaggggquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
** doet het nog ff aaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
Disana stopt de laatste lichting in en doet opnieuw het licht uit.
Nee daar ben ik al heul lang niet geweestquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:46 schreef willem-jozef het volgende:
nachtzus,doe je nou iets voor VOL, of heb ik dat gedroomd?
jouw quotes ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:51 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op donderdag 23 augustus 2007 02:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal van in de war, wil die ava's posten en heb 2 peuken aangestoken![]()
multitasken is niet echt mijn ding![]()
komen ze nogges...
ze zijn echt heel gaaf
ga je ook liggeh?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
Disana stopt de laatste lichting in en doet opnieuw het licht uit.
Jouts..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
Disana mept nog een muis de kamer uit.
maar je bent niet zo vaak in de chat, of wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee daar ben ik al heul lang niet geweest![]()
Enige wat ik daar ooit gemaakt hebt zijn enkele smilies en een logootje![]()
deze bv... [afbeelding]
haha, weet ik, soms komt die cursor bovenaan en zie ik dat niet, waar dat aan ligt weetiknietzogoedhoorquote:
chat? waar?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar je bent niet zo vaak in de chat, of wel?
waar ken ik dat toch vanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog even te moe om te slapen... zit hier gewoon rond te hangen![]()
ik luister ze zeker en anders ....vragen we ze aan in de gaybarrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou vooruit, nog twee dan:
deze en deze. En nu ben ik echt weg..........toedels..........
Disana regeert met straffe hand, zelfs over de muizenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
O.k. geef me gewonnen..
Truste iedereen Was een rare avond
Truste muizen****quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
O.k. geef me gewonnen..
Truste iedereen Was een rare avond
Zijt Ge timide?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
chat? waar?
op vol ben ik al een tijd niet geweest en chatten is sowieso niet mijn ding![]()
Geeft helemaal niks hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, weet ik, soms komt die cursor bovenaan en zie ik dat niet, waar dat aan ligt weetiknietzogoedhoor
dat trekken we recht in the :quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En, ik betaal morgen wel......maak de rekening maar vast op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |