Daaaaaggggquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:45 schreef Talitha het volgende:
[..]
Doorroken dan maar.Bedankt Zussie.
Ik ga ook naar bed toe. Trusten.![]()
** doet het nog ff aaanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
Disana stopt de laatste lichting in en doet opnieuw het licht uit.
Nee daar ben ik al heul lang niet geweestquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:46 schreef willem-jozef het volgende:
nachtzus,doe je nou iets voor VOL, of heb ik dat gedroomd?
jouw quotes ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:51 schreef willem-jozef het volgende:
[quote]Op donderdag 23 augustus 2007 02:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal van in de war, wil die ava's posten en heb 2 peuken aangestoken![]()
multitasken is niet echt mijn ding![]()
komen ze nogges...
ze zijn echt heel gaaf
ga je ook liggeh?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:49 schreef Disana het volgende:
Disana stopt de laatste lichting in en doet opnieuw het licht uit.
Jouts..quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef Disana het volgende:
Disana mept nog een muis de kamer uit.
maar je bent niet zo vaak in de chat, of wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Nee daar ben ik al heul lang niet geweest![]()
Enige wat ik daar ooit gemaakt hebt zijn enkele smilies en een logootje![]()
deze bv... [afbeelding]
haha, weet ik, soms komt die cursor bovenaan en zie ik dat niet, waar dat aan ligt weetiknietzogoedhoorquote:
chat? waar?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:54 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
maar je bent niet zo vaak in de chat, of wel?
waar ken ik dat toch vanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog even te moe om te slapen... zit hier gewoon rond te hangen![]()
ik luister ze zeker en anders ....vragen we ze aan in de gaybarrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou vooruit, nog twee dan:
deze en deze. En nu ben ik echt weg..........toedels..........
Disana regeert met straffe hand, zelfs over de muizenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
O.k. geef me gewonnen..
Truste iedereen Was een rare avond
Truste muizen****quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef Soury het volgende:
O.k. geef me gewonnen..
Truste iedereen Was een rare avond
Zijt Ge timide?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
chat? waar?
op vol ben ik al een tijd niet geweest en chatten is sowieso niet mijn ding![]()
Geeft helemaal niks hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:56 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, weet ik, soms komt die cursor bovenaan en zie ik dat niet, waar dat aan ligt weetiknietzogoedhoor
dat trekken we recht in the :quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En, ik betaal morgen wel......maak de rekening maar vast op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |