inkoppertje hèquote:
haha, echt onwijs toevallig, ik klik net op je linkje onderin, nog niet eerder gezienquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
inkoppertje hè![]()
Heb het volgens mij al eerder gevraagd hier, maar met al die muziekliefhebbers, niemand die op Last.fm zit?![]()
hahaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:07 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
![]()
mwa beetje, soms ook niet![]()
en zo raak ik natuurlijk nooit boven![]()
Nee, sorry, ik niet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:02 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
inkoppertje hè![]()
Heb het volgens mij al eerder gevraagd hier, maar met al die muziekliefhebbers, niemand die op Last.fm zit?![]()
Kom nou, je kunt het best zonder mij af!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:14 schreef willem-jozef het volgende:
disaan, je bent er toch nog wel? anders word ik timide...
Is echt tof als je veel muziek luistert op je pcquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:10 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
haha, echt onwijs toevallig, ik klik net op je linkje onderin, nog niet eerder gezien
a. niet echtquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Kom nou, je kunt het best zonder mij af!![]()
okay, ga is kijken, maar zag net dat je: "you are a fan and want a Last.fm account, sign up here.', moet, dat vind ik dan weer zo'n gedoe...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:15 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is echt tof als je veel muziek luistert op je pc![]()
Loopt ook een topicreeks over op Fok:
Fok! Audioscrobbler/Last.fm group deel XXI
Ik ga voor b en equote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:16 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
a. niet echt
b. echt wel
c. blijf
d. blijf toch maar
e. doe wat je leuk vindt
Wijst zichzelfquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:18 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okay, ga is kijken, maar zag net dat je: "you are a fan and want a Last.fm account, sign up here.', moet, dat vind ik dan weer zo'n gedoe...
gelul.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:22 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Wijst zichzelf
mocht het niet lukken pm je me maar.
Aangezien je de keuze voor Disana reeds bepaald hebt, kan ik het nu wel aftaaien![]()
Slaap wel lieverds![]()
![]()
![]()
maak er een vierde keer van beebs, it's you and me, bring out the gimpquote:Op donderdag 23 augustus 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
Disana doet gvd voor de derde keer het licht uit.
Zie ik nu een douchehokje in het bos ??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 02:42 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal van in de war, wil die ava's posten en heb 2 peuken aangestoken![]()
multitasken is niet echt mijn ding![]()
komen ze nogges...
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |