Kom, laten we het in FB gaan vieren!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:32 schreef demins het volgende:
[..]
Dankjewel mop, je bent de eerste!![]()
Moet dit niet beter in de COS? Ik zie nu pas dat het de SC is, maakt het toch iets minder leuk...quote:
Ik zie je punt.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Moet dit niet beter in de COS? Ik zie nu pas dat het de SC is, maakt het toch iets minder leuk...
En ik danquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom, laten we het in FB gaan vieren!![]()
Deminsquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:34 schreef demins het volgende:
[..]
Moet dit niet beter in de COS? Ik zie nu pas dat het de SC is, maakt het toch iets minder leuk...
quote:
Dat geeft toch niet! Als jij maar gelukkig bent!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:39 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Demins![]()
Maar ik ben vliefd op PPI![]()
( sorry)
Nee, dat vind ik niet gemeenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind je het heel erg gemeen dat ik nu ik lees dat ik niet de enige ben, gelijk wat ben opgevrolijkt?![]()
Het is prachtig weer bij mij (023)
He waar blijven ze nu met mijn eten.![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet gemeenIk voel me er zelfs een stuk vrolijker door
![]()
Kliekjes.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:54 schreef demins het volgende:
[..]
Dat geeft toch niet! Als jij maar gelukkig bent!
Ik blijf gewoon verliefd op jou hoor, dus je hebt me nog altijd als back-up!![]()
Thanksquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maak je niet ongerust, ook ik lag veel en veel te laat en had vandaag een fors probleem. Het enige verschil tussen jou en mij (wat dat betreft) is dat de spareribs hier inmiddels aangekomen en genuttigd zijn.
Jij voor strakkies "Eet smakelijk"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |