Ik ga echt geen grappen en grollen verkopen in het huis van de overledene!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef FdW het volgende:
[..]
Ga jij eens braaf de cos van humor voorzien.![]()
quote:
Een comateuze toestand is geen dood, en de treurende familie kan wel wat ontspanning gebruiken.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga echt geen grappen en grollen verkopen in het huis van de overledene!![]()
Die zijn de erfenis toch al aan het verdelen? Die kunnen echt niks anders erbij hebbenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef FdW het volgende:
[..]
Een comateuze toestand is geen dood, en de treurende familie kan wel wat ontspanning gebruiken.
Zouden er niet een paar zijn die echt lijden?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:52 schreef demins het volgende:
[..]
Die zijn de erfenis toch al aan het verdelen? Die kunnen echt niks anders erbij hebben [afbeelding]
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:49 schreef Leandra het volgende:
Ik ben ff wat aan t testen....
Die moet nog verder ontwikkeld worden
wie is er dood?!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:40 schreef demins het volgende:
[..]
Ik ga echt geen grappen en grollen verkopen in het huis van de overledene!![]()
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie is er dood?!(behalve J Brink)
[groupiemodus] Demins!!!!![]()
![]()
![]()
[/groupiemodus]
Nou vooruit, ok, die wil ik dan best uit hun lijden verlossen! Laat ze de mouwen maar vast oprollen... Demins komt eraan met zijn spuit!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:55 schreef FdW het volgende:
[..]
Zouden er niet een paar zijn die echt lijden?
Waar heb ik je toewijding toch aan verdiend?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:56 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wie is er dood?!(behalve J Brink)
[groupiemodus] Demins!!!!![]()
![]()
![]()
[/groupiemodus]
beats me eigenlijk...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:04 schreef demins het volgende:
[..]
Waar heb ik je toewijding toch aan verdiend?![]()
![]()
![]()
Werkt de edit knop van deze niet meerquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
En ik test ff verder...
Nee, je weets..... 48 seconden uurquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Werkt de edit knop van deze niet meer![]()
[DGK SC 285] Broehaaaa!
Oh dat! Maar dat was met een peniciline-kuurtje snel verholpen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:08 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
beats me eigenlijk...![]()
aan je immer humorvolle en eigenzinnige bijdrage denk ik...
en de herinnering aan lang vervlogen tijden, toen, nou ja, jeweettoch...![]()
![]()
Dat is niet de studio 1 versie van Rastaman camp maar een latere zo te horen . Is dit een Niney productie Demins ?quote:
I know, time flies when your having funquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je weets..... 48 seconden uur![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |