Ik dacht dat een user gewoon zijn collectie liet zien, met wat muziekjes erachter. Een collectie om trots op te zijn. Veel ervan heb ik ook op plaat of cd en ik ben dus ook best trots op mijn collectie. Alleen die Willi ? die kende ik nog niet. Jij wel?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is niet de studio 1 versie van Rastaman camp maar een latere zo te horen . Is dit een Niney productie Demins ?
Willie Williams bedoel je. ik ken het nummer Armagdeon Time wel (ook Studio 1) en weet ook dat dat dat ooit in Engeland een hit was als cover door de punkgroep The Clash.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:19 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht dat een user gewoon zijn collectie liet zien, met wat muziekjes erachter. Een collectie om trots op te zijn. Veel ervan heb ik ook op plaat of cd en ik ben dus ook best trots op mijn collectie. Alleen die Willi ? die kende ik nog niet. Jij wel?
De server is langzaam, ik vond mijn linkje wel leuk, mijn kat viel bijna van de tafel en nu zit er een kras in mijn duim, de streams zijn zum kotzen, dit is geen zomer, ik wil BB terug, ik heb al drie enveloppes weggegooid omdat ik misschreef...quote:
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je geen grotere foto van die bloemen?
haha leuk gedaan zo Leandraquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:05 schreef Leandra het volgende:
En ik test ff verder...
Deze OP vind je hier niet
Klopt, het is vingerhoedskruid, vreemd dat ik dat nu bijna altijd vergeet.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik gok digitalis, ook wel vingerhoedskruid.
alhoewel ik niet dacht dat die zó groot kunnen worden...
Thnx... en er is nog ruimte voor extra plaatjesquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:08 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
haha leuk gedaan zo Leandra![]()
Ergo: we kunnen concluderen dat jij 1.90 lang bent en schoenmaat 47 hebt??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:09 schreef ppi het volgende:
[..]
Klopt, het is vingerhoedskruid, vreemd dat ik dat nu bijna altijd vergeet.
Volgens de Wikipedia worden ze max 130 tot 150 cm hoog,
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vingerhoedskruid
Klopt ook wel zo ongeveer als max lengte denk ik.
Maar ik heb er 1 in mijn tuin gehad die mij overschaduwde.
Die heeft in ieder geval de 1meter 90 cm bereikt.
Was ook echt een hele grote.
Vissen in de COS levert altijd wel iets op. En straks wordt er nog een taart gepost ook.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yeah right... die leest hier ook enzo![]()
![]()
Niet strax... is al gebeurdquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Vissen in de COS levert altijd wel iets op. En straks wordt er nog een taart gepost ook.
Avonne doet er ook aan mee. Ik vraag me af waar de grens ligt... het zwemdiploma van je kind, de kat heeft jongen, de lotto gewonnen?quote:
Eigenlijk 1.89 en schoenmaat 47.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ergo: we kunnen concluderen dat jij 1.90 lang bent en schoenmaat 47 hebt??
* Leandra leest terug![]()
![]()
Bij gewonnen lotto mag het, mits het om de jackpot gaat en deze gedeeld wordt met de usersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Avonne doet er ook aan mee. Ik vraag me af waar de grens ligt... het zwemdiploma van je kind, de kat heeft jongen, de lotto gewonnen?
Ja, en dan mag het zelfs wel een sticky topic wordenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij gewonnen lotto mag het, mits het om de jackpot gaat en deze gedeeld wordt met de users
Dat heb je soms.... ik had ook jaren een B-cup en tegenwoordig een Cquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Eigenlijk 1.89 en schoenmaat 47.
Vreemd genoeg tot voor een aantal jaar geleden maat 46.
En toen ineens groeiden ze door naar maat 47...., raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |