Heb je geen grotere foto van die bloemen? Gaan we raden hoe ze heten.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:33 schreef ppi het volgende:
[..]
Is een slak in een bloem achter bij mijn vorige woning in de tuin.
Naam van de plant is me zo even ontschoten, heb ik altijd met deze plant..
Maar tis een tweejarige die in het tweedejaar uitbundig bloeit met in ieder geval wit en rose varianten.
Tijdens het bloeien kunnen ze wel hoger als 2 meter worden.
En die maffe slakken kruipen in de bloemkelk, zeker om te![]()
En het zal wel veiliger zijn..
Soort van oog
[afbeelding]
ik gok digitalis, ook wel vingerhoedskruid.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je geen grotere foto van die bloemen? Gaan we raden hoe ze heten.![]()
![]()
Ook een soort van oog:
[afbeelding]
ja, het houdt je alert. jammer wel....quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
Ik haal het maar weg. Te prive en ik merkte gisteren hier nog dat sommige mensen je blijkbaar pakken als je wat te veel over je prive leven los laat.![]()
Is overal op internet schatjequote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
Ik haal het maar weg. Te prive en ik merkte gisteren hier nog dat sommige mensen je blijkbaar pakken als je wat te veel over je prive leven los laat.![]()
idd, lijkt DGK soms welquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef itsme het volgende:
* vlug terug kustquote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:58 schreef kleinzusje het volgende:
Ben niet in een zwaai en zoen bui, virtueel dan![]()
Dus kus aan iedereen en ik ben weg![]()
Heel stoer vooral jaquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:26 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb idd alleen even snel gekeken, zal dus jouw profiel geweest zijn.
Dus bij jouw is er statistisch gezien kans dat je een stoere hardrockchick bent![]()
toch de doos met cd's weer even opzoeken...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Heel stoer vooral ja![]()
![]()
maar tis idd mijn favo muziek![]()
Blijft een goed nr iddquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toch de doos met cd's weer even opzoeken...
(staan nog steeds op zolder. verbouwing is nog niet af...)
http://nl.youtube.com/watch?v=iQhh4Xs8RcM
dit mis ik nu...![]()
Oeiquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Blijft een goed nr idd![]()
Iemand fan van Marillion toevallig ?
http://nl.youtube.com/watch?v=j50t1x-_vVk
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:33 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
toch de doos met cd's weer even opzoeken...
(staan nog steeds op zolder. verbouwing is nog niet af...)
http://nl.youtube.com/watch?v=iQhh4Xs8RcM
dit mis ik nu...![]()
ik ook alleen als ik slowchat op Fok! eigenlijk...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:50 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
die heb ik ook...
Gelukkig voor jou is er altijd nog YouTube![]()
ik kijk die clips daar eigenlijk maar zelden![]()
welke kleur handdoek?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
Goede middag![]()
Lekker uitgeslapen, douche gepakt en nu aan demet een
![]()
![]()
Paint ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:56 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
welke kleur handdoek?![]()
Ben eigenlijk al dagen op zoek naar een site waar je ooit jezelf na kon maken![]()
Zoals op SL maar dan anders, ik kom alleen de Lego versie telkens tegen, maar die bedoel ik niet.
Iemand![]()
Oeh gaaf! Apocalyptica is tof!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:54 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik ook alleen als ik slowchat op Fok! eigenlijk...![]()
maar zonder muziek is zoooo kaal...
youtube kan ook wel een afknapper zijn. ik ga in december naar apocalyptica. maar nu ik ze zo serieus zie headbangen bij die cello's moet ik steeds zo lachen...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |