Volgens mij is dat dan niet nodig en zit je PM-box gelijk vol met banknummersquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en dan mag het zelfs wel een sticky topic worden![]()
Zou het niet aan de fabrikanten liggen? Ik heb altijd 38 gehad, maar soms is het nu wel 39 of zelfs 40.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:19 schreef ppi het volgende:
[..]
Eigenlijk 1.89 en schoenmaat 47.
Vreemd genoeg tot voor een aantal jaar geleden maat 46.
En toen ineens groeiden ze door naar maat 47...., raar.
Oh. Die ging er te snel doorheen. Maar waarom heb ik om kwart over vijf nog last van een ochtendhumeur?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:18 schreef Copycat het volgende:
Blegh.
Geen koffie gehad? Slecht geslapen? Het weer??quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Die ging er te snel doorheen. Maar waarom heb ik om kwart over vijf nog last van een ochtendhumeur?
Omdat het heerst.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh. Die ging er te snel doorheen. Maar waarom heb ik om kwart over vijf nog last van een ochtendhumeur?
Ruimschoots koffie geleut, goed geslapen (alleen droomde ik wel dat ik een heel gepasioneerde verhouding met Snoop Dogg had ... en hem de mooiste man op aard' vondquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:24 schreef Leandra het volgende:
Geen koffie gehad? Slecht geslapen? Het weer??
Same here!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het niet aan de fabrikanten liggen? Ik heb altijd 38 gehad, maar soms is het nu wel 39 of zelfs 40.
Raar hoor. Ik heb de hele dag zo'n zwaar hoofd, en die oogleden willen ook al niet te best. Ik wijt het aan het weer, ondanks dat je gisteren en vanmiddag best buiten kon zitten. Ik mis een lange warme periode.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:46 schreef itsme het volgende:
Godsamme. Ik ben ook al zo enorm sjacherijnig vandaag. Als ik op de bank ga zitten om een boek te lezen vallen mijn ogen dicht en voel me te ellendig om te koken. En om boodschappen te doen en zit nu dus gruis te roken.![]()
Hmm Ga maar wat bestellen en vroeg naar bed. Morgen dan maar een betere dag.![]()
Dat heeft dan nog wel een zeker voordeel. Maar van schoenmaat 46 naar 47 is niet fijn, de keus is veel minder.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat heb je soms.... ik had ook jaren een B-cup en tegenwoordig een C
Heb ik ook wel eens gedacht.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou het niet aan de fabrikanten liggen? Ik heb altijd 38 gehad, maar soms is het nu wel 39 of zelfs 40.
Ik heb dat vooral met broeken en hemden, het lijkt wel of ze die steeds nauwer maken! Kunnen we geen kaartenactie starten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Same here!Vanaf mn weet ik veelste 38, en sinds een jaar of 3 ineens 39
![]()
Ik heb nog wel wat oudere schoenen, die kan ik ook nog steeds aan. Maar mijn laatste pantoffels zijn maat 40.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gedacht.
Maar heb geen schoenen van 10 jaar geleden meer om het na te meten.
Vriendin van mij had ooit de theorie dat naarmate je ouder werd je voet meer in elkaar zakte en daardoor wat langer wordt.
Klinkt wel aannemelijk maar of het klopt is wat anders.
Ik heb dus wel schoenen van 10 jaar oudquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat oudere schoenen, die kan ik ook nog steeds aan. Maar mijn laatste pantoffels zijn maat 40.
Pantoffels moet je ook altijd een maatje groter nemen...quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat oudere schoenen, die kan ik ook nog steeds aan. Maar mijn laatste pantoffels zijn maat 40.
Laat eens een biertje staan, Disana en ik hebben echt geen biervoetenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met broeken en hemden, het lijkt wel of ze die steeds nauwer maken! Kunnen we geen kaartenactie starten?![]()
Sherrystappers dan?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Laat eens een biertje staan, Disana en ik hebben echt geen biervoeten![]()
Vind je het heel erg gemeen dat ik nu ik lees dat ik niet de enige ben, gelijk wat ben opgevrolijkt?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar hoor. Ik heb de hele dag zo'n zwaar hoofd, en die oogleden willen ook al niet te best. Ik wijt het aan het weer, ondanks dat je gisteren en vanmiddag best buiten kon zitten. Ik mis een lange warme periode.
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:11 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb dat vooral met broeken en hemden, het lijkt wel of ze die steeds nauwer maken! Kunnen we geen kaartenactie starten?![]()
Maak je niet ongerust, ook ik lag veel en veel te laat en had vandaag een fors probleem. Het enige verschil tussen jou en mij (wat dat betreft) is dat de spareribs hier inmiddels aangekomen en genuttigd zijn.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:22 schreef itsme het volgende:
[..]
Vind je het heel erg gemeen dat ik nu ik lees dat ik niet de enige ben, gelijk wat ben opgevrolijkt?![]()
Het is prachtig weer bij mij (023)
He waar blijven ze nu met mijn eten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |