abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2007 @ 16:00:41 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52892628
God's an astronaut, everything is true.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52893615
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:10 schreef Synthesist het volgende:
Als ik zou zeggen "De Joden" zouden mensen boos worden.

Maar het is de waarheid, kan je moeilijk over gaan doen of niet, 't is zo.
Net zoals de bankiers.

Alleen, zij zijn geen oprechte joden, ze leven echt niet volgens goede normen & waarden... ze hebben gewoon een individuele agenda.
Daarom heb ik het feit dat ze toevallig joods zijn achterwege gelaten in de OP, je kan geen religie de schuld geven van keuzes gemaakt door individuen die toevallig een joodse moeder hebben.
pi_52894056
The Pentagon has drawn up plans for massive airstrikes against 1,200 targets in Iran, designed to annihilate the Iranians’ military capability in three days, according to a national security expert.

Aldus the Sunday Times, beheerscht door Rupert Murdoch.

http://www.timesonline.co(...)a/article2369001.ece
pi_53698507
..ook is het wel interessant om te zien hoe "men" televisie gebruikt om het vertrouwen in de dollar & economie te vernietigen. Dagelijks berichten over een nieuwe all-time-low van de dollarkoers, etcetera.

It's all staged.
pi_53792670
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:22 schreef Salvad0R het volgende:
..ook is het wel interessant om te zien hoe "men" televisie gebruikt om het vertrouwen in de dollar & economie te vernietigen. Dagelijks berichten over een nieuwe all-time-low van de dollarkoers, etcetera.
Wie is 'men' ?
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:07:33 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53793049
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:22 schreef Salvad0R het volgende:

It's all staged.
Ze hebben juist de dollar en de economie de hemel in geprezen. De media word nu ingehaald door de realiteit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54013185
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:50 schreef mgerben het volgende:

[..]

Wie is 'men' ?
De mensen in het internationale bankier-kartel (IMF, Wereldbank, Federal Reserve, ECB, etc).
Stuk voor stuk geprivatiseerde ondernemingen met familie's aan de top, die hun eigen agenda erop nahouden.
Zoals één van hen ooit zei: "Give me control of a nation's money-supply, and I care not who writes it's laws."

Ik zit te wachten tot het juiste moment om een topic over die monopoly te plaatsen
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:20:35 #108
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54083958
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef Fiskus het volgende:
haha wat een dom topic. Weer zo'n -edit- die het licht denkt gezien te hebben
Onze hele samenleving bestaat uit dominerende bedrijven. Als het niet strookt met je teletubbie leefwereldje kun je altijd je eigen platform beginnen, net zoals de losers van indymedia.nl.

Ga jy maar de de docu The Corporation kijken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:14:57 #109
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_54084823
quote:
Zoals één van hen ooit zei: "Give me control of a nation's money-supply, and I care not who writes it's laws."
Amsel Rothschild
pi_54153217
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Op Fok! valt het inderdaad wel mee, op een paar individuen na, (R@b etc.), die wel een handje hebben van het opvolgen van de wensen van deze figuren en alte graag segregerende moslim-berichten plaatsen.
Onafhankelijke eigenaars en beheerders van websites & nieuwssites dienen zich hiervoor te hoeden, er zijn zeker mensen met dubbele agenda's.
pi_54318464
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:01 schreef TheRamones het volgende:

[..]

Bush plants fake news stories on TV
En dan iets met topje en ijsberg.
pi_54432043
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:49 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Bush plants fake news stories on TV
En dan iets met topje en ijsberg.
en wat heeft dit met criminaliteits nieuwsberichten van moslims in Nederland te maken ?
  woensdag 14 november 2007 @ 00:55:41 #113
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54591271
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Op Fok! valt het inderdaad wel mee, op een paar individuen na, (R@b etc.), die wel een handje hebben van het opvolgen van de wensen van deze figuren en alte graag segregerende moslim-berichten plaatsen.
Onafhankelijke eigenaars en beheerders van websites & nieuwssites dienen zich hiervoor te hoeden, er zijn zeker mensen met dubbele agenda's.
pi_54636767
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:55 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Moeilijk te geloven voor je.. of wat?
You're in serious state of denial.
Mensen over 1 kam scheren op grond van religie is eerste graad discriminatie en toch komt het veelvuldig voor in de Nederlandse fossiele/massa media.
Maar goed, mensen zijn zulke schapen en gebrainwashed de afgelopen 8 jaar... dat ze niet eens doorhebben dat ze keiharde racisten zijn.
pi_54636827
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:12 schreef TheRamones het volgende:

[..]

en wat heeft dit met criminaliteits nieuwsberichten van moslims in Nederland te maken ?
Zelfde agenda, natuurlijk.
Wat wil je met een koningin die het leeuwendeel van de aandelen van British Petrol en 40 % van Shell heerscht.
pi_54742095
Hier, Glenn Beck op Parsons' AOL 's CNN die zegt dat Ron Paul Al-Qaeda steunt... en dat mensen die zeggen dat de aanslagen met vliegtuigen in 2001 zijn geplanned door bepaalde invloeden in de overheden van het soort "Timothy McVay" zijn.

Totale smaad, niets dan leugens, goed voorbeeld van keiharde desinformatie die door de globale mediamaffia wordt gepompt.

Link : http://youtube.com/watch?v=Eg8M2JBIoqo
  woensdag 28 november 2007 @ 00:12:32 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_54881523
Salvad0r, jij had een tijdje geleden ( jaartje ofzo ) een handige link in je signature staan waar je kon zien welk persoon van de elite met welke coorporaties verbonden waren, heb je die url nog?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 28 november 2007 @ 03:33:59 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54883891
Die smerige druidezoon met zn "the people were behind their leaders"
Sinds wanneer...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_56667049
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:12 schreef jogy het volgende:
Salvad0r, jij had een tijdje geleden ( jaartje ofzo ) een handige link in je signature staan waar je kon zien welk persoon van de elite met welke coorporaties verbonden waren, heb je die url nog?
www.theyrule.net
Is alleen uit 2004.
pi_56692953
Persvrijheid is relatief elk mediamagnaat weet wat hij mag openbaren en wat niet .
Er worden door eer wraken elk dag burgeroorlogen veroorzaakt in Europa en om te voorkomen dat het zich niet verspreid worden er hele families uitgeroeid en niet onterecht het is simpelweg de enige manier om te zorgen dat er geen oorlog uitbreekt en je hoort er natuurlijk ook niets van in de media
pi_56712299
Het is tijd voor mensen om voor zichzelf te bepalen wat zij nieuws vinden en welke belangen zij willen behartigen en steunen.
De corporatieve media geeft mensen niet genoeg inzicht en informatie om mensen een eerlijk beeld te kunnen laten vormen van de wereld en realiteit.
Vandaag de dag worden vooral de belangen wat betreft olie, drugs & geld door massa-media behartigd, in tegenstelling tot belangen van de mensen die in de wereld leven. En het wordt steeds erger, straks krijg je het NOS journaal wat aankondigt dat belasting betalen op ademen een goed plan is.
Het is ridicuul.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:23:19 #122
203548 abondance
The power of attraction
pi_56725864
Ken je deze website vol met documenaires die je op video google kunt bekijken?
Bijvoorbeeld een goeie is Manufacturing Consent van Naom Chomsky, over het onderwerp media manipulatie.
of Century of Self over Bernays en Freud die de Amerikaanse politici hebben geleerd hoe psychologie te gebruiken voor het beinvloeden van de massas.
Of Orwell Rolls in his grave...
http://www.sprword.com/mustwatch.html
http://video.google.com/videoplay?docid=-7334416091726596075
Gewone mensen willen geen oorlog en laten zich misleiden door degene die er geld aan verdienen.
pi_56726421
thnx voor de link abondance, staan er een aantal tussen die ik nog wel even wil zien (meeste ken ik denk ik al wel, maar bv ring of power ga ik zo ff bekijken)
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_56814585
neem er maar 1tje als voorbeeld , voornamelijk omdat ik jaren voor GE gewerkt hebt
Jeff Immelt
Chair & CEO General Electric

correct maar denk je nu serieus dat Jeff Immelt ( of jack welch eerder) zich actief bezig houd met een klein onderdeel van GE zoals CNBC bezig houdt ?
nee dus , waar de CEO van GE zich mee bezig houd is GE als geheel , alle 'kleine' onderdelen zoals medical, plastic , energy , media , lightning, capital, tip etc etc etc hebben hun eigen bestuur.
daarbij is Immelt geen eigenaar net als 3 kwart van je lijst dus die beheren niks.
valt me nog mee trouwens , meestal focussen dit soort topics op een vermeende zionistische link :/
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 05:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Vele van deze media bedrijven veranderen vaak ook hun nieuwsberichten naar wat hun sponsoren goed uit komt, bijvoorbeeld General Electric is volgens mij de eigenaar van Lockheed Martin die wereld's grootste wapenbedrijf zijn, dus "jeej Iraq oorlog, onze jongens doen het goed, kijk eens hoe precies we wapens kunnen gebruiken, goed he, als het goed genoeg is voor het leger, dan ook voor jou!".
nee , ge aircraft engines maakt vliegtuig motoren die oa ook Lockheed Martin gebruikt ,Lockheed Martin is nooit een onderdeel van ge geweest (werken wel samen met ze in het Kelly Aviation Center samen met Rolls-Royce , maken oa de F110 wat weer de jetmotor van de f16 is) .
Wat niet wegneemt dat ge een grote speler op de wapen markt is ofc , de meeste kennen bv wel old painless uit predator wat weer een General Electric XM214 Minigun was .
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_56822021
Mjaaa dontcare, je hebt gelijk, het gaat niet direct om de betreffende CEO's, meer om de belangen van het bedrijf zelf. Deze liggen blijkbaar bij de olie- en wapenindustrie en dat kan je goed doortrekken naar zekere olie-oorlogen die tegenwoordig gaande zijn in centraal-Azië, waardoor een objectieve berichtgeving over diezelfde oorlogen vergezocht is
  vrijdag 29 februari 2008 @ 10:11:47 #126
145992 Wacky87
Zekerheid begint met twijfel
pi_57055117
Over de ID-Discussie,...

Ik hoorde dit een keer op een programma:

Het argument: Ik heb niks te verbergen

Reactie: Ik heb niks te verbergen voor mensen die ik absoluut vertrouw, mensen zouden de overheid nooit ten volle moeten vertrouwen.
  zondag 2 maart 2008 @ 20:13:09 #127
39581 Salvad0R
universal
pi_57111914
Goed punt!
Mensen die stellen dat ze "toch niets te verbergen" hebben, die zijn van het lafste, meeloperigste niet-nadenkende soort.

Het gaat er namelijk niet om wat wij te verbergen hebben, het gaat erom wat overheden verbergen.
  maandag 3 maart 2008 @ 10:59:26 #128
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_57122263
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:13 schreef Salvad0R het volgende:
Goed punt!
Mensen die stellen dat ze "toch niets te verbergen" hebben, die zijn van het lafste, meeloperigste niet-nadenkende soort.

Het gaat er namelijk niet om wat wij te verbergen hebben, het gaat erom wat overheden verbergen.
precies
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_57248165
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 14:05 schreef FredvZ het volgende:

[..]

pssst, Net 5 is eigendom van SBS, een Luxemburgs bedrijf en niet in eigendom van boven genoemden...

Media is overigens per definitie niet objectief. Kranten, radio, internet en ook boeken zijn net zo subjectief als televisie. En dat is ook niet zo vreemd, want je kijkt/luistert/leest altijd via de auteur van het programma/boek/artikel of wat dan ook.
SBS is Zweeds en RTLis Luxemburgs om precies te zijn
  dinsdag 11 maart 2008 @ 19:04:15 #130
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_57311518
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:11 schreef Wacky87 het volgende:
Over de ID-Discussie,...

Reactie: Ik heb niks te verbergen voor mensen die ik absoluut vertrouw, mensen zouden de overheid nooit ten volle moeten vertrouwen.
De verwoording die ik laatst las:

"Ik heb niets te verbergen, maar toch doe ik de toiletdeur op slot"

m.a.w. Niets te verbergen hebben blijft iets totaal anders dan het recht op privacy.
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  zondag 6 april 2008 @ 22:31:20 #131
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_57878849
quote:
Op zondag 2 maart 2008 20:13 schreef Salvad0R het volgende:
Goed punt!

Ah, wat leidt ik toch een heerlijk laf, meeloperig en niet-nadenkend leven. Geniet je met me mee?

Edit: Ik leidt zelfs zo een niet-nadenkend leven dat ik 'Ik leidt' met dt schrijf.
  vrijdag 18 april 2008 @ 09:03:47 #132
205537 jeh1
gevaarlijk
pi_58129428
gruwelijk interessant, ik kende die hele bernays niet. Ik ga die shit maar es een x l ezen
pi_58133599
quote:
Op zondag 6 april 2008 22:31 schreef dubidub het volgende:

[..]

Ah, wat leidt ik toch een heerlijk laf, meeloperig en niet-nadenkend leven. Geniet je met me mee?

Edit: Ik leidt zelfs zo een niet-nadenkend leven dat ik 'Ik leidt' met dt schrijf.
Wat denk je te bereiken met bewuste kortzichtigheid?
  vrijdag 18 april 2008 @ 15:05:42 #134
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58137359
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:17 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Wat denk je te bereiken met bewuste kortzichtigheid?
Uh, gezelligheid en onbezorgdheid.
pi_58140978
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:05 schreef dubidub het volgende:

[..]

Uh, gezelligheid en onbezorgdheid.
Dus jij denkt dat de wereld gezelliger en onbezorgder is mèt massiv total media controle? Kortzichtigheid ten top. Zo'n mentaliteit van "Het zal mijn tijd wel duren".
Beetje laf wel.
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:15:05 #136
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58158364
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:43 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Dus jij denkt dat de wereld gezelliger en onbezorgder is mèt massiv total media controle?

Nee, maar ik zou graag een quote willen zien waarin ik dat beweer.
pi_58276500
Het is vrij eenvoudig om het volgen van de media af te leren hoor...

Neem één krant of t.v. journaal en ga natrekken hoe simpel (papagaai) ze aan de nieuwtjes komen, vervolgens ga je alles proberen te weerleggen via de alternatieve (internet)media.
Daarna ga je je zelf leren wat pas écht nieuws is.

En dat was dan het einde van de mainstream media voor jou.
Wie neemt ze dan nog serieus?
Ik al jaren niet meer.

Wij kunnen zelf die 2 to 5 procent echte onafhankelijke nieuwsbronnen verhogen tot hoever we maar willen.
Ik ben antipsychiatrisch
pi_58277918
En ga er altijd vanuit dat het tegenovergestelde waar is tot het tegendeel bewezen wordt, beredeneer verder vanuit dat punt.
Als er iemand(de overheid of de GR of zo) dus zegt dat het prikje goed is voor je 12-jarige dochter dan kun je er rustig vanuit gaan dat het niet goed is.
Daarna kun je eens rustig gaan bekijken of het misschien toch wel goed is, harde bewijzen moeten er dan immers zijn!
Dit bovenstaande geldt voor alles uit de reguliere medische hoek en de media zo ongeveer.

Als Bush zegt dat de "kwaden/terroristen" ons willen verwonden dan....draai je de rollen om en tadáá...
En weer het zelfde verhaal, ga rustig op je gemakje op zoek naar bewijzen dat Bush niet tot het kwaad behoord...
Ik ben antipsychiatrisch
  donderdag 24 april 2008 @ 14:21:30 #139
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58278455
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:56 schreef astrada het volgende:
En ga er altijd vanuit dat het tegenovergestelde waar is tot het tegendeel bewezen wordt, beredeneer verder vanuit dat punt.
Als er iemand(de overheid of de GR of zo) dus zegt dat het prikje goed is voor je 12-jarige dochter dan kun je er rustig vanuit gaan dat het niet goed is.
Daarna kun je eens rustig gaan bekijken of het misschien toch wel goed is, harde bewijzen moeten er dan immers zijn!
Dit bovenstaande geldt voor alles uit de reguliere medische hoek en de media zo ongeveer.

Als Bush zegt dat de "kwaden/terroristen" ons willen verwonden dan....draai je de rollen om en tadáá...
En weer het zelfde verhaal, ga rustig op je gemakje op zoek naar bewijzen dat Bush niet tot het kwaad behoord...
Jij bent slim!
  zaterdag 10 mei 2008 @ 03:58:29 #140
39581 Salvad0R
universal
pi_58589578
Mja.
Ik kijk sinds september geen TV meer, het ding staat stof te vangen hier en ik mis helemaal nietsss. Het is tijdverspilling.
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:00:19 #142
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64142206
quote:
grappig....maar niks nieuws natuurlijk. Via mijn linkedin-netwerk ben ik ook maar 3 stappen van Beatrix verwijderd en via Beatrix dus met de complete Bilderbergclub gelinkt.
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  vrijdag 19 december 2008 @ 10:15:50 #143
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_64142641
klopt geen ruk van dat ding trouwens. Probeer jij eens Lubbers aan Beatrix te linken via dat tooltje...

waarschijnlijk hebben ze elkaars gsm nummer gewoon onder speeddail staan, maar volgens deze site zijn ze alleen via een gruwelijke omweg aan elkaar te linken
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_64153240
quote:
Op vrijdag 19 december 2008 10:15 schreef teamlead het volgende:
klopt geen ruk van dat ding trouwens. Probeer jij eens Lubbers aan Beatrix te linken via dat tooltje...

waarschijnlijk hebben ze elkaars gsm nummer gewoon onder speeddail staan, maar volgens deze site zijn ze alleen via een gruwelijke omweg aan elkaar te linken
Het was meer als reactie bedoeld voor jogy, die een paar maanden terug in dit topiv vroeg naar zoiets.
pi_64156615
quote:
Op vrijdag 29 februari 2008 10:11 schreef Wacky87 het volgende:
Over de ID-Discussie,...

Dat argument wordt vaak gebruikt als het gaat om camera's, ID plicht etc.
Toen ik in gesprek was met een aantal personen zei iemand als reactie op dat argument:
Ik heb inderdaad niks te verbergen, maar toch geef ik in het bevolkingsregister niet aan, dat ik en mijn kinderen joods zijn. De geschiedenis leert wel waarom.
pi_64156641
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:56 schreef astrada het volgende:

Tja, maar als Bush dan dit zegt ?

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_64218720
Als jullie nou eens een keer stoppen met die paranoia en gewoon een keer een krantje kopen. Dan ben ik ook weer een gelukkig mens.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zondag 8 februari 2009 @ 00:33:39 #148
151199 tinoz
Alter Reality
pi_65839512
er is hier niemand die het op een rijtje heeft
Save Us From Fashion !
  zondag 8 februari 2009 @ 10:37:12 #149
151199 tinoz
Alter Reality
pi_65843501
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
Als jullie nou eens een keer stoppen met die paranoia en gewoon een keer een krantje kopen. Dan ben ik ook weer een gelukkig mens.
De krant is corrupt
Save Us From Fashion !
pi_65857013
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:58 schreef KoosVogels het volgende:
Het is niet paranoia, het is gewoon feitelijk. Maximaal 10 man beheerscht 99% van alle (fossiele) media.

De krant is niet anders. Uiteindelijk zijn de kranten (Telegraaf, Telegraph, etc) eigendom van NewsCorporation van Rupert Murdoch, of van een soortgelijk onderdrukkend bedrijf.
pi_65875889
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Het is niet paranoia, het is gewoon feitelijk. Maximaal 10 man beheerscht 99% van alle (fossiele) media.

De krant is niet anders. Uiteindelijk zijn de kranten (Telegraaf, Telegraph, etc) eigendom van NewsCorporation van Rupert Murdoch, of van een soortgelijk onderdrukkend bedrijf.
En wat dan nog, denk je dat die mannen elke dag in de gaten en bepalen wat er in hun krantje verschijnt?
pi_65883437
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En wat dan nog, denk je dat die mannen elke dag in de gaten en bepalen wat er in hun krantje verschijnt?
Nee zeker niet een gestolen fiets zal zeker zonder hun toestemming in je krant verschijnen, maar wanneer Amerika een aanval op een dorp in Syrie doet zul je daar niets over lezen. Daarnaast verzorgt het dagelijks nieuws hier een haat tegen het midden oosten, we doen net of zij overal schuld van zijn, terwijl wij (westen) voor meer onnodige doden hebben gezorgd in de laatste tien jaar dan de arabieren ooit in 2000 jaar hebben gedaan. We bekijken het van de westelijke kant waarin wij ontzettend goed en geweldig zijn.
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
pi_65883466
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Qua voorpaginanieuws, zeker weten.
  maandag 9 februari 2009 @ 17:50:03 #154
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_65887123
Dat zijn best veel voorpagina's om in de gaten te houden
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_65887182
quote:
Op maandag 9 februari 2009 15:57 schreef 49euro het volgende:

[..]

Nee zeker niet een gestolen fiets zal zeker zonder hun toestemming in je krant verschijnen, maar wanneer Amerika een aanval op een dorp in Syrie doet zul je daar niets over lezen. Daarnaast verzorgt het dagelijks nieuws hier een haat tegen het midden oosten, we doen net of zij overal schuld van zijn, terwijl wij (westen) voor meer onnodige doden hebben gezorgd in de laatste tien jaar dan de arabieren ooit in 2000 jaar hebben gedaan. We bekijken het van de westelijke kant waarin wij ontzettend goed en geweldig zijn.
Misschien is het verstandig om een keer een andere krant te lezen dan de Telegraaf. De kwaliteitskranten in ons land springen heel genuanceerd om met de situatie in het Midden-oosten.
pi_65915685
quote:
Op maandag 9 februari 2009 17:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Misschien is het verstandig om een keer een andere krant te lezen dan de Telegraaf. De kwaliteitskranten in ons land springen heel genuanceerd om met de situatie in het Midden-oosten.

Misschien is het voor jou beter de waarheid onder ogen te nemen. De door jou zogenoemde "kwaliteits" kranten in ons land die zo genuanceerd met de situatie in het door jou gekozen onderwerp Midden-Oosten omspringen weten namelijk amper wat er speelt, er is geen westerse reporter die nog een stap in het ramp gebied durft te zetten.. Ik neem aan dat je beelden als deze niet in een genuanceerde kwaliteitskrant in Nederland vind? ofwel soms?

://www.volkskrantblog.nl/bericht/238709

Heb jij ooit een genuanceerde kwaliteitskrant in Nederland gezien die ook maar één woord spreekt over de oorlogsmisdaden die Amerika en Groot-Britanie hebben verricht in Afghanistan en Irak? Het belachelijkste is nog dat in de kranten vermeld wordt dat dit tegen terrorisme is.
Je haat niemand zolang je hem nog geringschat, maar pas als je hem gelijk of hoger schat
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:55:34 #157
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_65915919
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:48 schreef 49euro het volgende:

[..]

Misschien is het voor jou beter de waarheid onder ogen te nemen. De door jou zogenoemde "kwaliteits" kranten in ons land die zo genuanceerd met de situatie in het door jou gekozen onderwerp Midden-Oosten omspringen weten namelijk amper wat er speelt, er is geen westerse reporter die nog een stap in het ramp gebied durft te zetten.. Ik neem aan dat je beelden als deze niet in een genuanceerde kwaliteitskrant in Nederland vind? ofwel soms?

://www.volkskrantblog.nl/bericht/238709

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Heb jij ooit een genuanceerde kwaliteitskrant in Nederland gezien die ook maar één woord spreekt over de oorlogsmisdaden die Amerika en Groot-Britanie hebben verricht in Afghanistan en Irak? Het belachelijkste is nog dat in de kranten vermeld wordt dat dit tegen terrorisme is.
Ja. Volgens mij hebben alle kranten geschreven over de dingen die in de Abu Ghraib gevangenis gebeurd zijn.
pi_65916393
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 15:55 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Ja. Volgens mij hebben alle kranten geschreven over de dingen die in de Abu Ghraib gevangenis gebeurd zijn.
Ja, en de info mbt "de dingen " die checken ze bij.......de us legertop?
En uit de 100den foto's die uitgelekt zijn publiceren zij de minst schokkende ?
quote:
We hebben het cellencomplex Bagdad Centrale Gevangenis genoemd, omdat Abu Ghraib een slechte reputatie heeft door de Amerikanen en Saddam Hussein”, aldus de zegsman. Het detentiecentrum zou inmiddels voldoen aan internationale standaarden.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_open__.html?cid=rss
lekker kritisch..

Uiteindelijk heeft "al die ophef " in de media weinig tot geen gevolgen gehad:
quote:
BALTIMORE - De enige Amerikaanse officier die werd veroordeeld in verband met de mishandeling van Iraakse gedetineerden in de gevangenis Abu Ghraib, is door een hoge militair van blaam gezuiverd. Dat heeft zijn advocaat donderdag gezegd.
http://www.volkskrant.nl/(...)schandaal_Abu_Ghraib
Zo zul je ook weinig tot niks lezen over het gebruik van verarmd uranium in de munitie.
http://www.xs4all.nl/~stgvisie/VISIE/BRIEF/brief_main.html
Imo 'n oorlogsmisdaad die zijn gelijke niet kent., maar je hoort en leest er niet zoveel van dus het zal wel meevallen...
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_65916675
Ik wilde Abu Graib net aanhalen. En volgens mij zijn de oorlogsmisdaden die door de Amerikanen zijn gepleegd in Vietnam ook geen geheim. Die foto's die jij plaatst, heel leuk en aardig maar kranten hebben een beleid dat bepaalt dat er niet teveel bloed en gore in de krant verschijnt. Hoewel die regel zo nu en dan wordt verbroken, wordt die over het algemeen wel goed nageleefd.

Verder, jij zegt dat men niet weet wat er in het M-O speelt. Dat is ten dele waar, ik heb ook Joris Luyenduik gelezen. Echter, ik heb het niet alleen over verslag doen van alle gebeurtenissen, maar vooral over het laten horen van een tegengeluid. De opinie pagina;s van de Volkskrant staan niet vol gekalkt met pro-Israelische propaganda, maar sommige columnisten ageren wel degelijk tegen de agressie van Israel.

Hetzelfde geldt voor de steun voor de oorlog in Irak. Voordat die uitbrak waren er zat columnisten die riepen dat de oorlog niet legitiem was. Daarom nogmaals: lees eens een andere krant dan de Telegraaf.
pi_65918148
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik wilde Abu Graib net aanhalen. En volgens mij zijn de oorlogsmisdaden die door de Amerikanen zijn gepleegd in Vietnam ook geen geheim. Die foto's die jij plaatst, heel leuk en aardig maar kranten hebben een beleid dat bepaalt dat er niet teveel bloed en gore in de krant verschijnt. Hoewel die regel zo nu en dan wordt verbroken, wordt die over het algemeen wel goed nageleefd.

Verder, jij zegt dat men niet weet wat er in het M-O speelt. Dat is ten dele waar, ik heb ook Joris Luyenduik gelezen. Echter, ik heb het niet alleen over verslag doen van alle gebeurtenissen, maar vooral over het laten horen van een tegengeluid. De opinie pagina;s van de Volkskrant staan niet vol gekalkt met pro-Israelische propaganda, maar sommige columnisten ageren wel degelijk tegen de agressie van Israel.

Hetzelfde geldt voor de steun voor de oorlog in Irak. Voordat die uitbrak waren er zat columnisten die riepen dat de oorlog niet legitiem was. Daarom nogmaals: lees eens een andere krant dan de Telegraaf.
Beste Koos, even een paar feitjes over de krant. Een collumn is een mening, een krantenartikel hoor een feit te zijn. Je kunt colllumnisten dan ook niet beschouwen als een bron, je kunt hun berichtgeving dan ook niet beschouwen als nieuws. Het verschrikkelijke echter van jou o-zo-genuanceerde kwaliteitskranten is dat ze niet alleen vaak pro Israel zijn maar Pro westerse beschaving. Alles wat wij doen is o-zo-goed en wat de rest doet is vaak slecht. Bijvoorbeeld het melamine schandaal in China is bijna dagelijks in het nieuws geweest maar wanneer de nog levende verdachten van 11/9 vrijgeplijt worden komt dit niet in het nieuws. Amerika verwijt China teveel uitstoot te hebben maar wanneer je de uitstoot aan inwoners relateerd is Amerika de grootste producent. Dit allen puur omdat China "gevaarlijk" wordt. Het is de typische sfeer die in onze westerse samenleving hangt om de Islam, Aziaten, Russen en de Arabieren in de zijk te nemen. Het verslag wat ons gedaan wordt is bedroevend en het laten horen van tegengeluid wordt vaak geweerd. Het feit daarnaast dat jij de telegraaf nog als krant beschouwd zegt waarschijnlijk meer over jou dan over mij
  dinsdag 10 februari 2009 @ 16:56:31 #161
232678 John.Milton
Vanity is my favorite sin
pi_65918457
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:48 schreef 49euro het volgende:

[..]

Beste Koos, even een paar feitjes over de krant. Een collumn is een mening, een krantenartikel hoor een feit te zijn. Je kunt colllumnisten dan ook niet beschouwen als een bron, je kunt hun berichtgeving dan ook niet beschouwen als nieuws. Het verschrikkelijke echter van jou o-zo-genuanceerde kwaliteitskranten is dat ze niet alleen vaak pro Israel zijn maar Pro westerse beschaving. Alles wat wij doen is o-zo-goed en wat de rest doet is vaak slecht. Bijvoorbeeld het melamine schandaal in China is bijna dagelijks in het nieuws geweest maar wanneer de nog levende verdachten van 11/9 vrijgeplijt worden komt dit niet in het nieuws. Amerika verwijt China teveel uitstoot te hebben maar wanneer je de uitstoot aan inwoners relateerd is Amerika de grootste producent. Dit allen puur omdat China "gevaarlijk" wordt. Het is de typische sfeer die in onze westerse samenleving hangt om de Islam, Aziaten, Russen en de Arabieren in de zijk te nemen. Het verslag wat ons gedaan wordt is bedroevend en het laten horen van tegengeluid wordt vaak geweerd. Het feit daarnaast dat jij de telegraaf nog als krant beschouwd zegt waarschijnlijk meer over jou dan over mij
Een krantenartikel is altijd geschreven door een bepaalde bril. Als je meent dat een krant alleen maar feiten presenteert dan heb je het toch echt mis. Van oudsher worden meningen in kranten gegeven en feiten verdraaid.

Juist verschillende weblogs (collumns) maken de bron van het nieuws zichtbaarder en je moet altijd rekening houden dat mensen die vanuit een eigen oogpunt schrijven. Klakkeloos geloven wat de media schrijven is niet aan te raden.
pi_65918711
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:56 schreef John.Milton het volgende:

[..]

Een krantenartikel is altijd geschreven door een bepaalde bril. Als je meent dat een krant alleen maar feiten presenteert dan heb je het toch echt mis. Van oudsher worden meningen in kranten gegeven en feiten verdraaid.

Juist verschillende weblogs (collumns) maken de bron van het nieuws zichtbaarder en je moet altijd rekening houden dat mensen die vanuit een eigen oogpunt schrijven. Klakkeloos geloven wat de media schrijven is niet aan te raden.
Lees goed wat ik zeg, een krantenartikel hoort een feit te zijn. Met deze wordt dus duidelijk dat een krantenartikel het hoort te zijn maar eigenlijk niet is.
pi_65919270
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 16:48 schreef 49euro het volgende:

[..]

Columns zijn meningen ja, maar als een krant alle neuzen dezelfde kant op wil krijgen en bepaalde zaken onder het tapijt wil schuiven dan zouden die columns ook wel worden geweerd door de hoofdredactie,
pi_65920083
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Columns zijn meningen ja, maar als een krant alle neuzen dezelfde kant op wil krijgen en bepaalde zaken onder het tapijt wil schuiven dan zouden die columns ook wel worden geweerd door de hoofdredactie,
Er worden dan ook genoeg columnisten en andere aanzienlijke personen door de fossiele media uitgekotst vanwege hun uitlatingen.

http://www.volkskrant.nl/(...)na_ontslag_columnist

http://www.nieuws.be/nieu(...)urpiet_187ad7e5.aspx
pi_65920428
Die eerste colummnist schrijft voor de site van de PvdA, toch wat anders dan een kritisch dagblad. Bovendien kunnen columnisten altijd worden ontslagen als zij ronduit beledigende dingen schrijven
pi_65922093
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 17:49 schreef KoosVogels het volgende:
Die eerste colummnist schrijft voor de site van de PvdA, toch wat anders dan een kritisch dagblad. Bovendien kunnen columnisten altijd worden ontslagen als zij ronduit beledigende dingen schrijven
Volgens mij kunnen ze altijd ontslagen worden.. duh, (vreemdgaan is voor sommigen al voldoende) maar het zal vooral gebeuren indien ze in de hand bijten die hen voert.

Pamela Hemelrijk b.v.:
http://www.yayabla.nl/news/show_article.php?articleid=2305
Eisenhower1961.
pi_65968028
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 18:41 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Volgens mij kunnen ze altijd ontslagen worden.. duh, (vreemdgaan is voor sommigen al voldoende) maar het zal vooral gebeuren indien ze in de hand bijten die hen voert.

Pamela Hemelrijk b.v.:
http://www.yayabla.nl/news/show_article.php?articleid=2305
Ja, gek he. Maar daar zit dan niet een of ander complot achter om mensen de mond te snoeren. Ik denk overigens wel dat media niet altijd de complete waarheidb vertellen. Maar dat heeft niets te maken met de eigenaar van de krant/tv-station die bepaalde onderwerpen weigert te behandelen.

Neen, journalisten zijn voor een groot deel afhankelijk van het nieuws dat naar buiten wordt gebracht door regeringen. En die kunnen hun nieuws natuurlijk censureren. Onderzoekjournalisten zouden met meer tijd en aandacht wellicht achter de complete waarheid kunnen komen. Echter, niet koopt meer een krant waardoor er geen geld meer is voor onderzoekjournalistiek.

Natuurlijk zullen alle Fokkers hier roepen dat het internet uitkomst biedt: onderzoeksjournalisten genoeg. Dat zijn echter mensen zonder echte kennis van zaken en bij wie de knowhow en het netwerk ontbreekt om zaken echt op een waarheidsgetrouwe manier te onderzoeken. En nee, echte onderzoeksjournalisten kunnen niet voor een website gaan werlen. Internetjournalistiek levert namelijk geen ene reet op (qua geld dan).
  donderdag 12 februari 2009 @ 00:11:33 #168
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_65971481
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef KoosVogels het volgende:
Maar dat heeft niets te maken met de eigenaar van de krant/tv-station die bepaalde onderwerpen weigert te behandelen.
Ik ken anders wel een aantal zaken die van hogerhand terug zijn gefloten:
- de mijnen van Fred Spijkers
- de affaire Joris Demmink
- Marianne Vaatstra
- Fokke Fernhout

Nog meer?
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_65975040
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 22:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ja, gek he. Maar daar zit dan niet een of ander complot achter om mensen de mond te snoeren.
Dat zeg jij, ik denk daar anders over, en Pamela Hemelrijk ook.
Eisenhower1961.
pi_65975147
Doe er een keer wat aan, koop bijvoorbeeld een krant. Hemelrijk zegt zelf ook dat er geen rooie rotcent valt te verdienen met internetjournalistiek.

En wat kenmerkt de huidige internetjournalistiek? Of: men loopt achter de kranten aan wat nieuws betreft (zie fok.nl). Of: zonder enige echte kennis van zaken schrijven mensen blogs en smijten de meest achterlijke denkbeelden de wereld in.
pi_65975425
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 00:11 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik ken anders wel een aantal zaken die van hogerhand terug zijn gefloten:
- de mijnen van Fred Spijkers
- de affaire Joris Demmink
- Marianne Vaatstra
- Fokke Fernhout

Nog meer?
Topic kan zo vol zijn. Politieke en Journalistieke doofpotten:

Gladio
http://weeswaakzaam.punt.nl/index.php?r=1&id=302760&tbl_archief=0

Hielprik
http://www.lichaamsmateriaal.org/hielprikbloed.htm

Demmink, Kinderporno:
http://www.nwo-info.nl/20(...)-niet-in-de-kranten/

Wolmanzout
http://www.sdnl.nl/column38.htm

Vanzelfsprekend, de hele "krediet "crisis.
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=5203

etc..etc..
Eisenhower1961.
  donderdag 12 februari 2009 @ 09:11:54 #172
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_65975490
quote:
Op zondag 8 februari 2009 18:47 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Er werken toch wel meer mensen bij die bedrijven dan 10?
pi_65975491
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 08:52 schreef KoosVogels het volgende:
Doe er een keer wat aan, koop bijvoorbeeld een krant. Hemelrijk zegt zelf ook dat er geen rooie rotcent valt te verdienen met internetjournalistiek.

En wat kenmerkt de huidige internetjournalistiek? Of: men loopt achter de kranten aan wat nieuws betreft (zie fok.nl). Of: zonder enige echte kennis van zaken schrijven mensen blogs en smijten de meest achterlijke denkbeelden de wereld in.
En dan zijn er ook nog mensen die zien Fok.nl als internetjournalistiek..
Eisenhower1961.
pi_65976161
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:12 schreef Resonancer het volgende:

[..]

En dan zijn er ook nog mensen die zien Fok.nl als internetjournalistiek..
Echt een goed comment, heerlijk betweterig ook Maar ik heb wel gelijk. Ga jij de kranten maar boycotten
pi_65976486
Mooi trouwens, meneertje denkt hier helemaal te weten hoe de media in elkaar steken. Heeft een paar NWO docu's bekeken en denkt de waarheid te hebben ontdekt. Post vervolgens linkjes naar een paar doofpotaffaires en plots is alle media corrupt

Vooral zo'n site als het vrijevolk.nl is echt betrouwbare shit. Dat bedoel ik nou met onzin-internetjournalistiek. Lui hebben teveel vrije tijd en zien achter alles een complot.
pi_65979886
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 09:52 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi trouwens, meneertje denkt hier helemaal te weten hoe de media in elkaar steken. Heeft een paar NWO docu's bekeken en denkt de waarheid te hebben ontdekt. Post vervolgens linkjes naar een paar doofpotaffaires en plots is alle media corrupt

Vooral zo'n site als het vrijevolk.nl is echt betrouwbare shit. Dat bedoel ik nou met onzin-internetjournalistiek. Lui hebben teveel vrije tijd en zien achter alles een complot.
Hij zegt mijnheertje tegen me..

Je legt me trouwens wel heel veel onjuiste uitspraken in de mond, en op mijn vrije tijd heb je al helemaal geen kijk.
Ik lees overigens veel verschillende kranten, krijg van familie en kennissen altijd de zaterdag edities.

http://www.hetvrijevolk.com/
Is dat betrouwbaarder dan .nl? want het is me toch wat dat ze onbetrouwbare mensen als Pamela Hemelrijk n plekje in 'n "echte" krant gunden he? Of is die wel betrouwbaar en zijn het andere schrijvers die jou doen concluderen dat het "onbetrouwbare shit "is. Heb je door dat je zelf doet (generaliseren) waar je mij van beschuldigd?
Eisenhower1961.
pi_65985472
Waarom zo'n minachting ten opzichte van elkaar. Je kunt het beste dingen van meerdere kanten kijken dan van maar één kant. Hier en daar een documentaire kijken is dan ook niet verkeerd. Netzoals de krant, het journaal en de weblogs zijn die documentaires ook niet voor 100% gebaseerd op de waarheid maar het is altijd beter je breder te orienteren dan alleen de " kwaliteitskranten " te lezen of alleen die documentaires te kijken.
pi_65989704
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 14:12 schreef 49euro het volgende:
Waarom zo'n minachting ten opzichte van elkaar. Je kunt het beste dingen van meerdere kanten kijken dan van maar één kant. Hier en daar een documentaire kijken is dan ook niet verkeerd. Netzoals de krant, het journaal en de weblogs zijn die documentaires ook niet voor 100% gebaseerd op de waarheid maar het is altijd beter je breder te orienteren dan alleen de " kwaliteitskranten " te lezen of alleen die documentaires te kijken.
Ik voel(de) geen minachting. Ben het niet met zijn standpunt eens, en laat me niet afzeiken zonder weerwoord.
Ik denk dat je de echte grote misstanden tevergeefs in de massa media zult zoeken, (iets wat n hoop journalisten beamen) voor dat soort zaken ben je (helaas) genoodzaakt andere bronnen te raadplegen.
Ik denk dat de zaken die wij niet mogen lezen belangwekkender zijn dan degene wij wel mogen lezen.
Eisenhower1961.
pi_65990465
Ik ben hier ook niet om ruzie te maken. En ik kijk ook wel eens een NWO docu tussen de bedrijven door en neen, ik beschouw dat niet als complete onzin.

En je hebt gelijk, je zult niet alles lezen in de krant. Echter, je toevlucht zoeken tot het internet is gevaarlijk. Simpelweg omdat op het net alles wordt geroepen zonder dat meningen echt worden gestaafd door feiten (uitzonderingen daargelaten). Een grote deel van de 'echte journalisten', de bloggers, zijn gewoon mannetjes die op hun zolderkamertje nieuwsfeitjes aan elkaar lijmen om vervolgens tot een of ander krankzinnig verhaal te komen.

Daarmee beweer ik niet dat alles dat je op internet leest onzin is, maar ik zeg wel dat je enorm moet uitkijken met wat je beschouwt als de zogenaamde waarheid.
pi_65994014
Gottegottegot, is het weer zo ver?
  donderdag 12 februari 2009 @ 18:03:23 #181
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_65994027
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Daarmee beweer ik niet dat alles dat je op internet leest onzin is, maar ik zeg wel dat je enorm moet uitkijken met wat je beschouwt als de zogenaamde waarheid.
Ik heb hier in de loop van de jaren best wat PDF'jes voorbij zien komen die akelig officieel waren, rapporten van overheidsinstanties e.d. en op die manier heb ik vaker vertrouwen in het internet dan dat ik lees "de redaktie heeft stukken in handen" t is een beetje eerst zien en dan geloven
pi_65994514
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:03 schreef YuckFou het volgende:

[..]

Ik heb hier in de loop van de jaren best wat PDF'jes voorbij zien komen die akelig officieel waren, rapporten van overheidsinstanties e.d. en op die manier heb ik vaker vertrouwen in het internet dan dat ik lees "de redaktie heeft stukken in handen" t is een beetje eerst zien en dan geloven
Noem eens een website die een parlementaire enquete of iets in die geest tot gevolg heeft gehad.
pi_65995548
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:02 schreef ToT het volgende:
Gottegottegot, is het weer zo ver?
Is dat n retorische vraag ?
Eisenhower1961.
pi_65996976
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:25 schreef KoosVogels het volgende:
Ik hoop dat je dezelfde kritische houding jegens de massa media hebt.
Eisenhower1961.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 00:37:33 #185
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_66007874
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 18:19 schreef KoosVogels het volgende:
Noem eens een website die een parlementaire enquete of iets in die geest tot gevolg heeft gehad.
Daar gaat het lijkt me niet over, de vraag was of je op internet onderbouwende bewijzen voor nieuwsberichten kan vinden die niet in de reguliere media te verifiëren zijn, ik geef aan dat ik die gezien heb, zowel van sites van bijv het Europees parlement of het DoD maar ook van sites zoals wikileaks.
Of daar een parlementaire enquête uit voorkomt is natuurlijk onzin, dat middel word pas ingezet als het parlement ergens vragen over heeft en niet als er op internet berichten worden geplaatst die onderbouwd worden met serieus materiaal.
pi_66021947
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 16:08 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Ik voel(de) geen minachting. Ben het niet met zijn standpunt eens, en laat me niet afzeiken zonder weerwoord.
Ik denk dat je de echte grote misstanden tevergeefs in de massa media zult zoeken, (iets wat n hoop journalisten beamen) voor dat soort zaken ben je (helaas) genoodzaakt andere bronnen te raadplegen.
Ik denk dat de zaken die wij niet mogen lezen belangwekkender zijn dan degene wij wel mogen lezen.
Het was ook niet echt tegen jou bedoeld, je weet je tamelijk netjes op te stellen. Ik erger me juist aan de mensen die minachtend praten en vervolgens er weinig verstand van hebben. En om toch net te doen of ze er iets van af weten het gesprek naar een aander onderwerp te brengen.
pi_66341597
Een grote leugen is de zogenaamde armeense genocide maar toch gelooft bijna iedereen er in dankzij de massamedia
pi_66343368
quote:
Op zondag 22 februari 2009 15:20 schreef 1983scarface het volgende:
Een grote leugen is de zogenaamde armeense genocide maar toch gelooft bijna iedereen er in dankzij de massamedia
Iedereen behalve de daders zelf: de Turken.
pi_66344755
quote:
Op zondag 22 februari 2009 16:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iedereen behalve de daders zelf: de Turken.
Jij gelooft er ook in? Er is geen enkele bewijs dat, dat geweest is alles is propaganda.
Tijdens de val van de Ottoman Empire viel elke land onder de ottoman empire turkije aan, turkije vocht terug.
er zijn wel armenen gestorven maar niet zoveel en er zijn veel meer turken gestorven.
10 jaar geleden zeiden ze dat er 0,5 miljoen armenen waren gestorven, paar jaar later 1 miljoen nu beginnen ze met 1,5 miljoen. Dankzij de grote diaspore kunnen ze hun leugens verspreiden. Op youtube als je armenian genocide typt, zie je videos met plaatjes en verhalen. Waar zijn de documenten?

En ja we spreken hier nog niet over de Karabakh genocide door armeniers in azerbaijan.
pi_79798566
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 04:20 schreef Salvad0R het volgende:
Naar aanleiding van een filmpje wat ik zag, het volgende topic over de controle van een klein
aantal individuen op de massa, door middel van alleenheerschappij over de massamedia,
<knip>

Apart dat je dit nog niet wist. Het mooie is dat in de James Bond film Tomorrow Never Dies dit
in de persoon van Elliot Carver nog eens extra wordt benadrukt.
75 topics = FIN
  donderdag 1 april 2010 @ 00:16:58 #192
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79814496
Goed topic!! Verwacht sowieso dat alle topics met dit onderwerp, die ergens anders belanden dan in BNW wel geschopt worden naar BNW. Fok he Ach, laten we het op het beleid gooien, want hoe je het draait of keert dit topic hoort toch bij het onderwerp 'media'. Ik vind dat BNW weg moet en alle topic in BNW onderverdeeld moeten worden in bestaande topics, zodat meer mensen zich dit realiseren en dit meer kunnen serieus bespreken en bediscussieren. Maar ja, het zijt zo.
Of je moet kleine boodschapjes achterlaten in een andere verpakking dan die van de NWO
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 22:35 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Indd, wat is dat godverdomme toch steeds man, ja sorry maar ik neem geen blad voor mijn mond meer, keer op keer worden dit soort topics maar gedumpt in de "conspiracy" hoek.

Ik walg hier serieus van.
Ben het helemaal met je eens, ik vind het ook heel misselijk
Je ziet al hoe er met de info omgegaan wordt. Heel veel van de BNW topics horen wat mij betreft ook in politiek en in filosofie thuis. Echt vreselijk belachelijk
Maar ja ik (of we) heb tenminste nog de vrijheid om dit te typen.
Volg je hart, gebruik je verstand.
  donderdag 1 april 2010 @ 00:57:53 #193
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_79815821
Heerlijke kick weer.

Kunnen we dit topic volspammen, dan verdwijnt het tenminste uit MyAT
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  donderdag 1 april 2010 @ 01:06:17 #194
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_79816017
Mwa eigenlijk ook in wetenschap, muziek, geschiedenis en duidelijk media dus.
Dat was het, echt
Volg je hart, gebruik je verstand.
pi_79914526
terugvindpropaganda

lees de boel later door als ik meer tijd heb
  zondag 4 april 2010 @ 05:29:05 #196
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_79924648
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 11:40 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Denk dat dat gelukkig wel meevalt.
Helaas valt het erg tegen.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  zondag 4 april 2010 @ 15:55:38 #197
39581 Salvad0R
universal
pi_79971994
  donderdag 8 april 2010 @ 20:17:56 #200
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_80096951
quote:
Yep.

It's so true.

Maar wat doe je eraan?
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')