abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2007 @ 16:00:41 #101
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52892628
God's an astronaut, everything is true.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_52893615
quote:
Op zondag 2 september 2007 00:10 schreef Synthesist het volgende:
Als ik zou zeggen "De Joden" zouden mensen boos worden.

Maar het is de waarheid, kan je moeilijk over gaan doen of niet, 't is zo.
Net zoals de bankiers.

Alleen, zij zijn geen oprechte joden, ze leven echt niet volgens goede normen & waarden... ze hebben gewoon een individuele agenda.
Daarom heb ik het feit dat ze toevallig joods zijn achterwege gelaten in de OP, je kan geen religie de schuld geven van keuzes gemaakt door individuen die toevallig een joodse moeder hebben.
pi_52894056
The Pentagon has drawn up plans for massive airstrikes against 1,200 targets in Iran, designed to annihilate the Iranians’ military capability in three days, according to a national security expert.

Aldus the Sunday Times, beheerscht door Rupert Murdoch.

http://www.timesonline.co(...)a/article2369001.ece
pi_53698507
..ook is het wel interessant om te zien hoe "men" televisie gebruikt om het vertrouwen in de dollar & economie te vernietigen. Dagelijks berichten over een nieuwe all-time-low van de dollarkoers, etcetera.

It's all staged.
pi_53792670
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:22 schreef Salvad0R het volgende:
..ook is het wel interessant om te zien hoe "men" televisie gebruikt om het vertrouwen in de dollar & economie te vernietigen. Dagelijks berichten over een nieuwe all-time-low van de dollarkoers, etcetera.
Wie is 'men' ?
  maandag 8 oktober 2007 @ 16:07:33 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_53793049
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 18:22 schreef Salvad0R het volgende:

It's all staged.
Ze hebben juist de dollar en de economie de hemel in geprezen. De media word nu ingehaald door de realiteit.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_54013185
quote:
Op maandag 8 oktober 2007 15:50 schreef mgerben het volgende:

[..]

Wie is 'men' ?
De mensen in het internationale bankier-kartel (IMF, Wereldbank, Federal Reserve, ECB, etc).
Stuk voor stuk geprivatiseerde ondernemingen met familie's aan de top, die hun eigen agenda erop nahouden.
Zoals één van hen ooit zei: "Give me control of a nation's money-supply, and I care not who writes it's laws."

Ik zit te wachten tot het juiste moment om een topic over die monopoly te plaatsen
  maandag 22 oktober 2007 @ 09:20:35 #108
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54083958
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 11:46 schreef Fiskus het volgende:
haha wat een dom topic. Weer zo'n -edit- die het licht denkt gezien te hebben
Onze hele samenleving bestaat uit dominerende bedrijven. Als het niet strookt met je teletubbie leefwereldje kun je altijd je eigen platform beginnen, net zoals de losers van indymedia.nl.

Ga jy maar de de docu The Corporation kijken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 22 oktober 2007 @ 10:14:57 #109
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_54084823
quote:
Zoals één van hen ooit zei: "Give me control of a nation's money-supply, and I care not who writes it's laws."
Amsel Rothschild
pi_54153217
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Op Fok! valt het inderdaad wel mee, op een paar individuen na, (R@b etc.), die wel een handje hebben van het opvolgen van de wensen van deze figuren en alte graag segregerende moslim-berichten plaatsen.
Onafhankelijke eigenaars en beheerders van websites & nieuwssites dienen zich hiervoor te hoeden, er zijn zeker mensen met dubbele agenda's.
pi_54318464
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 09:01 schreef TheRamones het volgende:

[..]

Bush plants fake news stories on TV
En dan iets met topje en ijsberg.
pi_54432043
quote:
Op vrijdag 2 november 2007 15:49 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Bush plants fake news stories on TV
En dan iets met topje en ijsberg.
en wat heeft dit met criminaliteits nieuwsberichten van moslims in Nederland te maken ?
  woensdag 14 november 2007 @ 00:55:41 #113
157948 Steve_I.
Is niet meer...
pi_54591271
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 13:21 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Op Fok! valt het inderdaad wel mee, op een paar individuen na, (R@b etc.), die wel een handje hebben van het opvolgen van de wensen van deze figuren en alte graag segregerende moslim-berichten plaatsen.
Onafhankelijke eigenaars en beheerders van websites & nieuwssites dienen zich hiervoor te hoeden, er zijn zeker mensen met dubbele agenda's.
pi_54636767
quote:
Op woensdag 14 november 2007 00:55 schreef Steve_I. het volgende:

[..]

Moeilijk te geloven voor je.. of wat?
You're in serious state of denial.
Mensen over 1 kam scheren op grond van religie is eerste graad discriminatie en toch komt het veelvuldig voor in de Nederlandse fossiele/massa media.
Maar goed, mensen zijn zulke schapen en gebrainwashed de afgelopen 8 jaar... dat ze niet eens doorhebben dat ze keiharde racisten zijn.
pi_54636827
quote:
Op woensdag 7 november 2007 16:12 schreef TheRamones het volgende:

[..]

en wat heeft dit met criminaliteits nieuwsberichten van moslims in Nederland te maken ?
Zelfde agenda, natuurlijk.
Wat wil je met een koningin die het leeuwendeel van de aandelen van British Petrol en 40 % van Shell heerscht.
pi_54742095
Hier, Glenn Beck op Parsons' AOL 's CNN die zegt dat Ron Paul Al-Qaeda steunt... en dat mensen die zeggen dat de aanslagen met vliegtuigen in 2001 zijn geplanned door bepaalde invloeden in de overheden van het soort "Timothy McVay" zijn.

Totale smaad, niets dan leugens, goed voorbeeld van keiharde desinformatie die door de globale mediamaffia wordt gepompt.

Link : http://youtube.com/watch?v=Eg8M2JBIoqo
  woensdag 28 november 2007 @ 00:12:32 #117
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_54881523
Salvad0r, jij had een tijdje geleden ( jaartje ofzo ) een handige link in je signature staan waar je kon zien welk persoon van de elite met welke coorporaties verbonden waren, heb je die url nog?
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  woensdag 28 november 2007 @ 03:33:59 #118
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_54883891
Die smerige druidezoon met zn "the people were behind their leaders"
Sinds wanneer...
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_56667049
quote:
Op woensdag 28 november 2007 00:12 schreef jogy het volgende:
Salvad0r, jij had een tijdje geleden ( jaartje ofzo ) een handige link in je signature staan waar je kon zien welk persoon van de elite met welke coorporaties verbonden waren, heb je die url nog?
www.theyrule.net
Is alleen uit 2004.
pi_56692953
Persvrijheid is relatief elk mediamagnaat weet wat hij mag openbaren en wat niet .
Er worden door eer wraken elk dag burgeroorlogen veroorzaakt in Europa en om te voorkomen dat het zich niet verspreid worden er hele families uitgeroeid en niet onterecht het is simpelweg de enige manier om te zorgen dat er geen oorlog uitbreekt en je hoort er natuurlijk ook niets van in de media
pi_56712299
Het is tijd voor mensen om voor zichzelf te bepalen wat zij nieuws vinden en welke belangen zij willen behartigen en steunen.
De corporatieve media geeft mensen niet genoeg inzicht en informatie om mensen een eerlijk beeld te kunnen laten vormen van de wereld en realiteit.
Vandaag de dag worden vooral de belangen wat betreft olie, drugs & geld door massa-media behartigd, in tegenstelling tot belangen van de mensen die in de wereld leven. En het wordt steeds erger, straks krijg je het NOS journaal wat aankondigt dat belasting betalen op ademen een goed plan is.
Het is ridicuul.
  donderdag 14 februari 2008 @ 13:23:19 #122
203548 abondance
The power of attraction
pi_56725864
Ken je deze website vol met documenaires die je op video google kunt bekijken?
Bijvoorbeeld een goeie is Manufacturing Consent van Naom Chomsky, over het onderwerp media manipulatie.
of Century of Self over Bernays en Freud die de Amerikaanse politici hebben geleerd hoe psychologie te gebruiken voor het beinvloeden van de massas.
Of Orwell Rolls in his grave...
http://www.sprword.com/mustwatch.html
http://video.google.com/videoplay?docid=-7334416091726596075
Gewone mensen willen geen oorlog en laten zich misleiden door degene die er geld aan verdienen.
pi_56726421
thnx voor de link abondance, staan er een aantal tussen die ik nog wel even wil zien (meeste ken ik denk ik al wel, maar bv ring of power ga ik zo ff bekijken)
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_56814585
neem er maar 1tje als voorbeeld , voornamelijk omdat ik jaren voor GE gewerkt hebt
Jeff Immelt
Chair & CEO General Electric

correct maar denk je nu serieus dat Jeff Immelt ( of jack welch eerder) zich actief bezig houd met een klein onderdeel van GE zoals CNBC bezig houdt ?
nee dus , waar de CEO van GE zich mee bezig houd is GE als geheel , alle 'kleine' onderdelen zoals medical, plastic , energy , media , lightning, capital, tip etc etc etc hebben hun eigen bestuur.
daarbij is Immelt geen eigenaar net als 3 kwart van je lijst dus die beheren niks.
valt me nog mee trouwens , meestal focussen dit soort topics op een vermeende zionistische link :/
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 05:18 schreef OFfSprngr het volgende:
Vele van deze media bedrijven veranderen vaak ook hun nieuwsberichten naar wat hun sponsoren goed uit komt, bijvoorbeeld General Electric is volgens mij de eigenaar van Lockheed Martin die wereld's grootste wapenbedrijf zijn, dus "jeej Iraq oorlog, onze jongens doen het goed, kijk eens hoe precies we wapens kunnen gebruiken, goed he, als het goed genoeg is voor het leger, dan ook voor jou!".
nee , ge aircraft engines maakt vliegtuig motoren die oa ook Lockheed Martin gebruikt ,Lockheed Martin is nooit een onderdeel van ge geweest (werken wel samen met ze in het Kelly Aviation Center samen met Rolls-Royce , maken oa de F110 wat weer de jetmotor van de f16 is) .
Wat niet wegneemt dat ge een grote speler op de wapen markt is ofc , de meeste kennen bv wel old painless uit predator wat weer een General Electric XM214 Minigun was .
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_56822021
Mjaaa dontcare, je hebt gelijk, het gaat niet direct om de betreffende CEO's, meer om de belangen van het bedrijf zelf. Deze liggen blijkbaar bij de olie- en wapenindustrie en dat kan je goed doortrekken naar zekere olie-oorlogen die tegenwoordig gaande zijn in centraal-Azië, waardoor een objectieve berichtgeving over diezelfde oorlogen vergezocht is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')