Moge ze elkaar van de baan rammen, amenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:19 schreef TJDoornbos het volgende:
Hamilton snoer die Spanjaard zn mond!!
In tegenstelling tot Nederland.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:05 schreef sanger het volgende:
De weersvoorspellingen zijn goed iig. Veel warmte.
Wie?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 12:56 schreef Treveo het volgende:
En waar is Sandy?
quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:15 schreef SimtekF1 het volgende:
Is Vettel verre familie van Wilders?
[afbeelding]
Nog nooit gezien hierquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:26 schreef Treveo het volgende:
[..]
Sandy... ze is zo'n hardcore F1 fan en superliev <3
Foto's?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ze is er zaterdag wel, weet ik zeker
Laat maar danquote:
Ik wel, en irl ookquote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:32 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ze blijft superliev... heb alleen nog nooit een pic van d'r gezien![]()
Denk eraan sanger...quote:
En ook dit even onderuit helpen: dit raceweekend ben ik heule andere dingen doen dan FOK!kenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:29 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ze is er zaterdag wel, weet ik zeker
<3quote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:31 schreef Sally het volgende:
En Treveo:![]()
* Sally is streng, maar rechtvaardig!Een echt duivels draakje, dus!
iddquote:
Hehequote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:18 schreef WEST het volgende:
[..]
idd![]()
Ach soms is een foto handig want dan weet je met wie je elke keer aan het lullen bent tijdens een GP weekend + rest.
en een meet is best leuk (spa dingens en rijswijk dingens)![]()
maarja sommigen hebben geen foboquote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:43 schreef Treveo het volgende:
Serieus, ik hoop echt zo graag dat Ferrari een dubbelzege pakt dit weekend!
Ik nietquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:43 schreef Treveo het volgende:
Serieus, ik hoop echt zo graag dat Ferrari een dubbelzege pakt dit weekend!
Stand na turkijequote:coureurs
1 Lewis Hamilton 80
2 Fernando Alonso 73
3 Kimi Raikkonen 60
4 Felipe Massa 59
5 Nick Heidfeld 42
6 Robert Kubica 28
7 Giancarlo Fisichella 17
8 Heikki Kovalainen 16
9 Alexander Wurz 13
10 Mark Webber 8
11 David Coulthard 8
12 Nico Rosberg 7
13 Jarno Trulli 7
14 Ralf Schumacher 5
15 Takuma Sato 4
16 Jenson Button 1
17 Sebastian Vettel 1
18 Rubens Barrichello 0
19 Scott Speed 0
20 Anthony Davidson 0
21 Adrian Sutil 0
22 Christijan Albers 0
23 Vitantonio Liuzzi 0
24 Markus Winkelhock 0
25 Sakon Yamamoto
Dit natuurlijk bekeken in mijn visioenquote:coureurs
1 Lewis Hamilton 80
2 Fernando Alonso 73
3 Kimi Raikkonen 70
4 Felipe Massa 67
5 Nick Heidfeld 47
6 Robert Kubica 34
7 Giancarlo Fisichella 20
8 Heikki Kovalainen 18
9 Alexander Wurz 13
10 Mark Webber 12
11 David Coulthard 8
12 Nico Rosberg 7
13 Jarno Trulli 7
14 Ralf Schumacher 5
15 Takuma Sato 4
16 Jenson Button 1
17 Sebastian Vettel 1
18 Sakon Yamamoto 1![]()
19 Rubens Barrichello 0
20 Scott Speed 0
21 Anthony Davidson 0
22 Adrian Sutil 0
23 Christijan Albers 0
24 Vitantonio Liuzzi 0
25 Markus Winkelhock 0
Man... dan wordt het niet eens spannendquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 07:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik niet![]()
Laat ze maar in rook opgaan die bakken
Als in precies NU, op dit moment??? In een vroege vrije training ofzo?quote:
Het venijn zit 'm in....... de staart!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:43 schreef Googolplexian het volgende:
typisch venijnige plof
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:59 schreef Sally het volgende:
VT2 zo?!
quote:1 6 K. Raikkonen Ferrari 1:27.988 22
2 5 F. Massa Ferrari 1:28.391 0:00.403 20
3 1 F. Alonso McLaren 1:29.222 0:01.234 20
4 2 L. Hamilton McLaren 1:29.261 0:01.273 10
5 4 H. Kovalainen Renault 1:29.346 0:01.358 19
6 16 N. Rosberg Williams 1:29.403 0:01.415 23
7 11 R. Schumacher Toyota 1:29.414 0:01.426 24
8 3 G. Fisichella Renault 1:29.541 0:01.553 19
9 9 N. Heidfeld BMW Sauber 1:29.641 0:01.653 20
10 12 J. Trulli Toyota 1:29.685 0:01.697 26
11 10 R. Kubica BMW Sauber 1:29.710 0:01.722 23
12 23 A. Davidson Super Aguri 1:30.384 0:02.396 17
13 14 D. Coulthard Red Bull Racing 1:30.398 0:02.410 23
14 7 J. Button Honda 1:30.483 0:02.495 17
15 8 R. Barrichello Honda 1:30.580 0:02.592 25
16 18 V. Liuzzi Scuderia Toro Rosso 1:30.612 0:02.624 21
17 22 T. Sato Super Aguri 1:30.624 0:02.636 15
18 17 A. Wurz Williams 1:30.876 0:02.888 12
19 15 M. Webber Red Bull Racing 1:30.917 0:02.929 22
20 19 S. Vettel Scuderia Toro Rosso 1:31.383 0:03.395 22
21 20 A. Sutil Spyker 1:31.445 0:03.457 31
22 21 S. Yamamoto Spyker 1:32.270 0:04.282 35
Ik wilde het net vragen... Thanx Atreidezquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:09 schreef Atreidez het volgende:
Ik heb beeld via TVU player en Speed TVFisichella reed een ijzeren plaat uit de grond die een afvoerkanaal afdekte op een curbstone.
Kubica!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 14:30 schreef Sally het volgende:
lasssstig. Kubica, of Heidfeld?
Of kan ik nog iets ander'leuks'?![]()
"Coulthard commented, "My car had a fuel leak and fire at the end of this morning's session, so the team had to find the leak and change the engine. The boys did a great job to get the car out again when they did, as there was a lot of much work to do - it was a good effort. Originally we were going to use the T car for the second session, but I wanted to stay with the race car, so we changed the engine instead. Once the car was ready, we got on with working through our normal Friday practice." "quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 15:16 schreef GP500 het volgende:
was dat olie van coulthard nu een klein probleem of is de weer iets met hun motor.
Gaat gewoon 10 plaatsen terug, er word immers een motor gewisseld gedurende het weekend.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 17:24 schreef GP500 het volgende:
[..]
"Coulthard commented, "My car had a fuel leak and fire at the end of this morning's session, so the team had to find the leak and change the engine. The boys did a great job to get the car out again when they did, as there was a lot of much work to do - it was a good effort. Originally we were going to use the T car for the second session, but I wanted to stay with the race car, so we changed the engine instead. Once the car was ready, we got on with working through our normal Friday practice." "
Hij had een nieuwe Motor, maar krijgt nu een andere.
Wordt die dan nu 10 achteruit gezet of geld dat alleen pas vanaf de kwali morgen. ?!![]()
Wat een gelul man, dan kan je gewoon elke GP met nieuwe motor gaan rijden ofzo door ze op vrijdag te verwisselen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef sexbierum het volgende:
Nee, op vrijdag mag je doen wat je wil met je motor.
your right, leeft nog met de 2006 regelquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:16 schreef sexbierum het volgende:
Nee, op vrijdag mag je doen wat je wil met je motor.
Geen gelul. Op vrijdag mag je een andere motor gebruiken dan op zaterdag en zondag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 20:56 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wat een gelul man, dan kan je gewoon elke GP met nieuwe motor gaan rijden ofzo door ze op vrijdag te verwisselen?
Is vrij eenvoudig. Als je een heel weekend moet rijden met 1 motor, dus inclusief vrijdag, dan wordt er op vrijdag minimaal gereden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:26 schreef Treveo het volgende:
Wat een gelul regel, ik snap die Bernie en Max echt niet meer
quote:
quote:Alonso: I don't see anything given back
Friday, 24, August, 2007, 22:30
Fernando Alonso feels he has not received due recognition from McLaren for his role in the team’s success this year.
Even as he toed the party line that he and team-mate Lewis Hamilton had buried the hatchet after their public falling-out at the Hungarian Grand Prix, Alonso was unwilling to let McLaren’s continued insistence on treating its two drivers equally pass without comment.
The world champion stressed his own contribution to McLaren's resurgence this year after a 2006 season in which it was outperformed by both Ferrari and Renault.
“I think that is always very clear in every team, to have equal opportunities to everybody and to have an equal car to your team-mate,” Alonso said.
“What I think sometimes, and what I ask the team, is that I gave the team a lot when I arrived in December.
“I remember the car I drove; I remember the results they had in 2006.
“And now I brought to the team half a second, six-tenths or whatever, and I don’t see anything given me back. That’s the only thing.”
Alonso admitted earlier this year that his relationship with McLaren had not yet gelled in the way that he had hoped, and the Hungarian GP incident put it under renewed strain – even though Hamilton bore the brunt of the team’s public criticism for disobeying team orders.
The Spaniard is contracted to McLaren until the end of 2009, but many paddock insiders doubt that the team will be able to keep him and Hamilton together beyond this season.
In Hungary Alonso told the Spanish press that he was unsure whether he would see out the three years – but in Turkey on Friday he played down such conjecture.
“I have a long-term contract with McLaren, and at the moment I have not any hurry to move or to do anything, especially now with the championship as it is, seven points behind the leader,” he said.
“So to think about the future is not the right time now.”
Ook hier laat ik mij niet leiden door geblaat van wie dan ook.quote:
Ok, misschien was ik iets te hard, maar ik bedoelde niet jou persoonlijk. Het gaat mij meer om dat de F1 aan het uitsterven is als het zo blijft doorgaan. Ik ben gewoon niet blij met al die regels maar ik denk ook niet dat ik de enige ben. Sorryquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:47 schreef sexbierum het volgende:Reageer de volgende keer trouwens even normaal. Of ben je altijd gefrustreerd wanneer iemand anders het beter weet?
Die heeft echt geluk dat het maar vrijdag was. Alhoewel hij wel minder tijd had om een set up te zoeken nu, door dit incident en de rode vlag.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 22:18 schreef sanger het volgende:
Oftewel, Coulthard gaat geen 10 plaatsen terug.
Volgens mij ging zijn versnellingsbak vorig jaar stukquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Die heeft echt geluk dat het maar vrijdag was. Alhoewel hij wel minder tijd had om een set up te zoeken nu, door dit incident en de rode vlag.
DC op Turkije is geloof ik nog niet echt dat je zegt goed. 2 jaar terug eraf gecrasht en vorig jaar was er dacht ik ook iets![]()
Op GrandPrix.com komt er ook nog een zinnetje achteraan.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:44 schreef Googolplexian het volgende:
Weer een min-puntje Alonso, imo
[..]
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:40 schreef WEST het volgende:
ojee tom walkinshaw is terug op de paddock![]()
Sakonquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 12:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
Yamamoto doet het redelijk goed dit weekend
Nee joh, Alonso die zijn frustratie bot viert op de achterkant van Lewis en hem er recht inparkeertquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef Treveo het volgende:
Het was spannend, mooie strijd gezien, nu maar hopen dat Kimi morgen bij de start Lewis meteen kan pakken
Nog beter!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nee joh, Alonso die zijn frustratie bot viert op de achterkant van Lewis en hem er recht inparkeert![]()
Dat zou mooi zijn!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:42 schreef Slein83 het volgende:
[..]
Nee joh, Alonso die zijn frustratie bot viert op de achterkant van Lewis en hem er recht inparkeert![]()
Inderdaadquote:
NEE, dat mag in de laatste wedsrtijd gebeuren als er nog 4 rijders kans hebben op het kampioenschap. Nu mag dat nietquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:57 schreef Googolplexian het volgende:
Of Hamilton die Massa te grazen neemt bij bocht 1
En dat de Ferrari's dan allebei exploderen ofzo.
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:57 schreef Googolplexian het volgende:
Of Hamilton die Massa te grazen neemt bij bocht 1
En dat de Ferrari's dan allebei exploderen ofzo.
of voor mij ?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 15:34 schreef Automatic_Rock het volgende:
Is er iemand die morgen het interview met Button voor mij kan capturen??
Zou een leuk podium zijn, alleen slecht voor mijn manager.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:03 schreef TJDoornbos het volgende:
1. Nick
2. Kubica
3. Heiki
Massa krijgt pech en Alonso knalt er samen met Lewis en Kimi af
OOK voor 'ons' misschien?!quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:21 schreef NoizEkick het volgende:
En weer die shampoo, zalfjes en weet ik veel wat reclame's...
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:57 schreef Googolplexian het volgende:
Of Hamilton die Massa te grazen neemt bij bocht 1
En dat de Ferrari's dan allebei exploderen ofzo.
klopt ze hebben in de windtunnel gestaan en het scheelt 0,001 secondequote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Heeft revolutionair onderzoek aangetoond dat een baard tegenwoordig sneller is in F1?Eerst heidfeld, toen zag ik al Alonso en nu is ook Button ze gazon flink aan t uitbreiden.
Ach, een kewle helm erop en je ziet er nix meer van!quote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Heeft revolutionair onderzoek aangetoond dat een baard tegenwoordig sneller is in F1?Eerst heidfeld, toen zag ik al Alonso en nu is ook Button ze gazon flink aan t uitbreiden.
Het is meer mensen opgevallenquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:19 schreef Atreidez het volgende:
Heeft revolutionair onderzoek aangetoond dat een baard tegenwoordig sneller is in F1?Eerst heidfeld, toen zag ik al Alonso en nu is ook Button ze gazon flink aan t uitbreiden.
Uiteraardquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:59 schreef Treveo het volgende:
Go go Ferrari!
En gelukkig is dit een heel ander ciricuitquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:01 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm McLaren staat duidelijk op een andere strategie.. Ferrari beiden op zacht en de Mclarens op hard. Dat hebben we eerder gezien op Silverstone, dacht ik, en toen pakte het niet goed uit voor McLaren.
Gelukkig welquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:02 schreef NoizEkick het volgende:
En gelukkig is dit een heel ander ciricuit![]()
mijn beeld is goedquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ligt het aan @home of is jullie beeld ook zo slecht. schookerig als de pest... Niet leuk om naar te kijken
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ligt het aan @home of is jullie beeld ook zo slecht. schookerig als de pest... Niet leuk om naar te kijken
Dat ligt aan @home denk ik. Multikabel heeft gewoon goed beeld...quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ligt het aan @home of is jullie beeld ook zo slecht. schookerig als de pest... Niet leuk om naar te kijken
Is Sporza(belgie) ook slecht bij je ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ligt het aan @home of is jullie beeld ook zo slecht. schookerig als de pest... Niet leuk om naar te kijken
Die is beter..quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is Sporza(belgie) ook slecht bij je ?
moet nog groeien daar in turkijequote:Op zondag 26 augustus 2007 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hmm... het leeft allemaal niet erg in Turkije of wel?
Tribunes achterop zijn compleet verlaten...![]()
Achteraan welquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hmm... het leeft allemaal niet erg in Turkije of wel?
Tribunes achterop zijn compleet verlaten...![]()
Misschien kan ie m even stil houdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Blijft toch gaaf, die helmcamera bij een pitstop
Nee, dat mogen ze niet. Af en toe vergeten ze de stream wel eens uit te zetten, maar nu dus nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef bork het volgende:
HidiHo, dat heb ik ook, is er ook ergens een live stream?
Al beeld?quote:
Toch maar een schotel nemen dan?quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:15 schreef Treveo het volgende:
Ik haat Casema....
Lol pubertje ga huilen man,, ALONSO !!!!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alonso heeft altijd geluk. De meest overschatte wereldkampioen in de F1. Op Hill na.
Wat dacht je van Lewis? Altijd als ie een pech heeft dan valt het altijd enorm mee....quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alonso heeft altijd geluk. De meest overschatte wereldkampioen in de F1. Op Hill na.
iddquote:
Ik hoorde het.quote:
Lewis een overschatte wereldkampioen noemen is een overschatting op zichzelfquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:27 schreef Treveo het volgende:
[..]
Wat dacht je van Lewis? Altijd als ie een pech heeft dan valt het altijd enorm mee....
Had er ook veel meer van verwacht.. Volgende race Monza een circuit waar Ferrari het altijd goed doet. Gaat nog een aardig einde van het seizoen worden.quote:
Dat waren nog 's tijden! En dan doel ik op Jur, niet Ruud.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef Toewan het volgende:
Wat een saaie race zeg, ik ben op een gegeven moment maar gestopt met kijken.
En mag AUB Huub Stapel en die andere "presentator" weg, wat een aanfluiting. Ik heb vroeger Ruud ter Weijden vaak vervloekt maar dat was toptelevisie in plaats van deze twee clowns... Jur Raatjes moet weer terug!
En dan graag Jan Lammers ook terug..quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:48 schreef Toewan het volgende:
Wat een saaie race zeg, ik ben op een gegeven moment maar gestopt met kijken.
En mag AUB Huub Stapel en die andere "presentator" weg, wat een aanfluiting. Ik heb vroeger Ruud ter Weijden vaak vervloekt maar dat was toptelevisie in plaats van deze twee clowns... Jur Raatjes moet weer terug!
Goed idee! (dat in 2004 dus al uitgevoerd is).quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:47 schreef HiDiHo het volgende:
Launch control moeten ze afschaffen idd![]()
Vraagje,quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:01 schreef voyeur het volgende:
[..]
Goed idee! (dat in 2004 dus al uitgevoerd is).
dat is TC Traction Control.., LC bestaat niet meer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vraagje,
Waarom gebruiken ze het nu weer dan?
Het zou geen kwaad kunnen als een paar fossielen plaats zouden maken voor wat jong bloed.quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Dit kan wel 's het laatste jaar van Fisico kunnen zijn.
Van de sitequote:Op zondag 26 augustus 2007 16:16 schreef WEST het volgende:
[..]
dat is TC Traction Control.., LC bestaat niet meer.dus ze gebruiken het niet
Achsja feit,, het is gewoon de mening van een aantal jankerds,, (en helemaal die bolle kut Olaf die nergens de balle verstand van heeft die dikke homo-zeekoe,, vadsige homo hoort objectief te zijn),,, want dat zijn jullie juist in NL, die gewoon op de een of andere manier altijd moeten zeiken over spanjaarden,, Ik snap eerlijk gezegd die afgunst jegens spanjaarden niet zo van NL'ers,, het lijkt wel of ze meer een hekel aan spanjaarden dan aan duitsers hebbenquote:Op zondag 26 augustus 2007 15:31 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik hoorde het.
En terecht: het is gewoon een feit geworden, geen persoonlijke mening meer. Leuke coureur, maar ongehoorde jankerd als kampioen.
Solliciteertip misschien?!quote:Op zondag 26 augustus 2007 15:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dan graag Jan Lammers ook terug..![]()
Huidige presentatie trio (Huub / Froukje (super drama) en die krullenbol) van RTL 7 is inderdaad weinig boeiend.![]()
Te veilig, Robert Kubica die 75G ondergaat en helemaal niks heeft. Dan is de auto veilig zat imo en dan is het jammer van de snelheid die de F1 auto's hebben moeten inleveren voor de veiligheidquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:23 schreef Sally het volgende:
Zie: de veiligheid van een F1-wagen wordt nog steeds verbeterd!
Het is verwarrend ja, maar in de sporting regulations staat dat:quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van de site![]()
Electronic systems which can automatically detect the race start signal are forbidden. Launch control systems must include a signal to prove exactly when the system was activated.
Zou dan niet alle electronische shit eruit moeten?quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is verwarrend ja, maar in de sporting regulations staat dat:
"59) The driver must drive the car alone and unaided."
Dat overruled de technical regulation die jij aanhaalt.
Met unaided bedoelen ze dat de auto niet door een ander (vanuit de fabriek of vanaf de pitmuur) bestuurd mag worden.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:37 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het is verwarrend ja, maar in de sporting regulations staat dat:
"59) The driver must drive the car alone and unaided."
Dat overruled de technical regulation die jij aanhaalt.
En wie heeft JOU nou weer gebeten dat je dit soort vage en compleet beledigende opmerkingen maakt, dom schaap???quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:14 schreef DAMH het volgende:
[..]
Achsja feit,, het is gewoon de mening van een aantal jankerds,, (en helemaal die bolle kut Olaf die nergens de balle verstand van heeft die dikke homo-zeekoe,, vadsige homo hoort objectief te zijn),,, want dat zijn jullie juist in NL, die gewoon op de een of andere manier altijd moeten zeiken over spanjaarden,, Ik snap eerlijk gezegd die afgunst jegens spanjaarden niet zo van NL'ers,, het lijkt wel of ze meer een hekel aan spanjaarden dan aan duitsers hebbenwaarom ik dit hier post,, geen idee..
Alonso > boehoe
Nadal > Boehoe
Real Madrid > Boehoe
Beetje triest, maar dat is dat maaiveld principe waar jullie het vaak over hebben,, de echte top waarderen jullie niet, omdat je het zelf niet hebt![]()
En wat wil je hiermee zeggen dan???quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:34 schreef Treveo het volgende:
[..]
Te veilig, Robert Kubica die 75G ondergaat en helemaal niks heeft. Dan is de auto veilig zat imo en dan is het jammer van de snelheid die de F1 auto's hebben moeten inleveren voor de veiligheid
Ik ga lekker tv kijken nu, dus maak je over mij maar niet druk.quote:
Weet je wat ik jammer vind? Nou, dat Kimi na afloop van de race roept dat de race al tijdens de kwalificatie was beslist in het voordeel van Massa. Dat Alonso en Hamilton (geldt ook voor Kimi) roepen dat inhalen tegenwoordig haast niet te doen is omdat je teveel downforce verliest als je te dicht achter iemand zit. Alonso die op een gegeven moment 0.300 achter Heidfeld zit en een paar bochten later is het ineens weer 0.800, waarschijnlijk alleen maar vanwege het verliezen van de downforce.quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:34 schreef Treveo het volgende:
Te veilig, Robert Kubica die 75G ondergaat en helemaal niks heeft. Dan is de auto veilig zat imo en dan is het jammer van de snelheid die de F1 auto's hebben moeten inleveren voor de veiligheid
En daar heeft ie gelijk in. Moet ie niet zeuren en beter kwalificeren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je wat ik jammer vind? Nou, dat Kimi na afloop van de race roept dat de race al tijdens de kwalificatie was beslist in het voordeel van Massa.
Vraag mij echt serieus af wat op welke criteria de huidige presentatoren zijn aangenomen. Verstand van F1? uuuhhm... Waarschijnlijk is er vooral gekeken naar het uiterlijk en of ze een beetje een vlotte babbel hebben. Vind het wel goed dat CA aanwezig is, maar ook hem zie je regelmatig denken " wtf zijn dit voor gastenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:23 schreef Sally het volgende:
Solliciteertip misschien?!
De banen liggen voor het oprapen, als je maar een beetje creatief fantaseert!
OT:
Hamilton bracht 'm wel erg netjes en rustig die pit weer in! Er is weinig mis met zijn stuurmanskunst.![]()
![]()
En echte mazzel idd, dat er niet een veel groter ongeluk van kwam. Zie: de veiligheid van een F1-wagen wordt nog steeds verbeterd!
Kunnen we voortaan de race dus wel schriftelijk afdoen, toch? Ik vind het echt te suf voor woorden dat de startpositie tegenwoordig al voor een groot gedeelte de uitslag van de race bepaalt. Jammer.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
En daar heeft ie gelijk in. Moet ie niet zeuren en beter kwalificeren.
Mij gebeten,, nou die losers die alleen maar op Alonso kunnen zeiken, die gast heeft 2jaar op rij Schumi van de titel gehouden maar dat was natuurlijk alleen maar geluk.. rot toch op,, en wat betreft die olaf das gewoon een irritante dikke HOMO jahquote:Op zondag 26 augustus 2007 19:36 schreef Sally het volgende:
[..]
En wie heeft JOU nou weer gebeten dat je dit soort vage en compleet beledigende opmerkingen maakt, dom schaap???
Blaaaaaaaaaaaaaaaaat!!!
Er gaan dus vele (domme) makke schapen in één hok?! Blijkbaar wel, PUBER.
P.S.![]()
Ik vraag me ineens af of je misschien zelf een homo bent, maar nog steeds niet uit die donkere kast durft te komen?!![]()
![]()
Is al jaren zo.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kunnen we voortaan de race dus wel schriftelijk afdoen, toch? Ik vind het echt te suf voor woorden dat de startpositie tegenwoordig al voor een groot gedeelte de uitslag van de race bepaalt. Jammer.
In principe wel. Zie mijn uitgebreidere antwoord in het tactiek en techniek vragen topic.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou dan niet alle electronische shit eruit moeten?
Lieve Sally, je praat nu over 1994, toen hadden ze nog geen sterke materiaal, nog geen HANS en nog veel meer dingen. In 2004/2005 waren de F1 auto's vreselijk snel (Bijna alle lap records waren verbeterd) en er waren ook vreselijke crashes met weinig gevolgen. Sindsdien is het alleen maar langzamer en saaier geworden. Dat is niet waar ik als F1 fan op zit te wachten...quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:00 schreef Sally het volgende:
--- cut ---
Juist, je snapt precies wat ik bedoel!quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet je wat ik jammer vind? Nou, dat Kimi na afloop van de race roept dat de race al tijdens de kwalificatie was beslist in het voordeel van Massa. Dat Alonso en Hamilton (geldt ook voor Kimi) roepen dat inhalen tegenwoordig haast niet te doen is omdat je teveel downforce verliest als je te dicht achter iemand zit. Alonso die op een gegeven moment 0.300 achter Heidfeld zit en een paar bochten later is het ineens weer 0.800, waarschijnlijk alleen maar vanwege het verliezen van de downforce.
Ik lig niet wakker dat de wagens zoveel PK minder hebben, nee ik wil gewoon weer meer gevechten op de baan zien. Ook dit was weer een suffe optocht en dat terwijl je goed zou kunnen inhalen op dit circuit. Ik maak mij hier toch wel lichtelijk zorgen over want je hoort de coureurs steeds vaker zeggen dat je teveel downforce verliest als je dicht achter iemand rijdt.
Systemen die automatsch de start van de race detecteren mogen niet worden gebruikt. Ofwel, er moet iemand actie ondernemen op het moment dat het licht uitgaat. En je mag geen systeem op de auto bouwen die zelf ziet dat het licht uitgaat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Van de site![]()
Electronic systems which can automatically detect the race start signal are forbidden. Launch control systems must include a signal to prove exactly when the system was activated.
Tijd om er dan wat aan te gaan doen (om ook maar even een one-liner te gebruiken)quote:
Ach in 2000 verloor je ook al veel grip als je achter iemand aanreedt. Door de verbeterde aerodinamica is het nu een beetje erger. Maar ik vind het niet erg, zolang er maar verder niets gestandaardiseerd wordt.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijd om er dan wat aan te gaan doen (om ook maar even een one-liner te gebruiken)
Want ik kan mij de begin jaren 2000 herinneren waar het allemaal een stuk minder extreem was. 't begint toch wel zorgelijk te worden en dat zou je ook moeten constateren (uit '88 kom jij dus ik weet niet vanaf welk jaar jij de F1 volgt). Meende dat de FIA de boel meer wilde standaardiseren (achtervleugels enzo), maar daar hoor je niet veel meer over.
Eens. En er is niets mis met een discussie, maar het moet wel een beetje fair gespeeld worden. Met argumenten om standpunten te onderbouwen, niet door anderen af te kraken. En natuurlijk is er niets mis met een persoonlijke meningquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:58 schreef Sally het volgende:
We zijn in de racetopics Formule 1-fans... Iedereen met zijn eigen voorkeuren, passies en ideeen.
Leven en laten leven?!
Weinig aan toe te voegen, behalve dat ik wat anders denk over het standaardiseren van bijv. achtervleugels (beetje het A1 idee)quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:00 schreef Fir3fly het volgende:
Ach in 2000 verloor je ook al veel grip als je achter iemand aanreedt. Door de verbeterde aerodinamica is het nu een beetje erger. Maar ik vind het niet erg, zolang er maar verder niets gestandaardiseerd wordt.
quote:En ik volg F1 ongeveer sinds (hoe wrang ook) de crash van Senna.
Tja, ik luister niet voor niets graaaaaag Sporza.quote:Op zondag 26 augustus 2007 20:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Vraag mij echt serieus af wat op welke criteria de huidige presentatoren zijn aangenomen. Verstand van F1? uuuhhm... Waarschijnlijk is er vooral gekeken naar het uiterlijk en of ze een beetje een vlotte babbel hebben. Vind het wel goed dat CA aanwezig is, maar ook hem zie je regelmatig denken " wtf zijn dit voor gasten".
Die Huub is trouwens ook een drama zeg! " hebben we daar een fragment van? " Gaan we nu naar het fragment kijken? " " Ook daar hebben we een fragmentje van " en die krullenbol naast hem zie je ook zo kijken van uuuhm okay..
Spreekt Albers Spaans dan??quote:Op zondag 26 augustus 2007 17:14 schreef DAMH het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd die afgunst jegens spanjaarden niet zo van NL'ers,, het lijkt wel of ze meer een hekel aan spanjaarden dan aan duitsers hebbenwaarom ik dit hier post,, geen idee..
Alonso > boehoe
Nadal > Boehoe
Real Madrid > Boehoe
Ik volg 't al vanaf 1988 (en daarvoor ook al sporadisch), wel met uitzondering van de laatste jaren dat Schumacher zo heerste. In de eerste jaren dat ik keek, werd er nog regelmatig ingehaald tijdens de race. De laatste jaren is het vrij uitzonderlijk geworden dat er nog inhaalacties zijn.quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:33 schreef Treveo het volgende:
[..]
Lieve Sally, je praat nu over 1994, toen hadden ze nog geen sterke materiaal, nog geen HANS en nog veel meer dingen. In 2004/2005 waren de F1 auto's vreselijk snel (Bijna alle lap records waren verbeterd) en er waren ook vreselijke crashes met weinig gevolgen. Sindsdien is het alleen maar langzamer en saaier geworden. Dat is niet waar ik als F1 fan op zit te wachten...
Ik volg de F1 al van voor 1978 (crash Peterson op Monza), en ik geef je gelijk dat er vroeger veel meer werd ingehaald. Dat komt doordat het toen makkelijker was om te slipstreamen en er voorbij te rijden.quote:Op maandag 27 augustus 2007 10:55 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik volg 't al vanaf 1988 (en daarvoor ook al sporadisch), wel met uitzondering van de laatste jaren dat Schumacher zo heerste. In de eerste jaren dat ik keek, werd er nog regelmatig ingehaald tijdens de race. De laatste jaren is het vrij uitzonderlijk geworden dat er nog inhaalacties zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |