mijn beeld is goedquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ligt het aan @home of is jullie beeld ook zo slecht. schookerig als de pest... Niet leuk om naar te kijken
quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Ligt het aan @home of is jullie beeld ook zo slecht. schookerig als de pest... Niet leuk om naar te kijken
Dat ligt aan @home denk ik. Multikabel heeft gewoon goed beeld...quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Is Sporza(belgie) ook slecht bij je ?quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Altijd_Lastig het volgende:
Die is beter..quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:15 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is Sporza(belgie) ook slecht bij je ?
moet nog groeien daar in turkijequote:Op zondag 26 augustus 2007 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hmm... het leeft allemaal niet erg in Turkije of wel?
Tribunes achterop zijn compleet verlaten...![]()
Achteraan welquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hmm... het leeft allemaal niet erg in Turkije of wel?
Tribunes achterop zijn compleet verlaten...![]()
Misschien kan ie m even stil houdenquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:30 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Blijft toch gaaf, die helmcamera bij een pitstop
Nee, dat mogen ze niet. Af en toe vergeten ze de stream wel eens uit te zetten, maar nu dus nietquote:Op zondag 26 augustus 2007 14:48 schreef bork het volgende:
HidiHo, dat heb ik ook, is er ook ergens een live stream?
Al beeld?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |